Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Tachescu Gabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
nu cred ca folosesc limbajul potrivit intr-o asemeanea discutie din simplul motiv ca nu ma pricep foarte bine la acest capitol, imi cer scuze. Am un Opel Astra 1.6, benzina, 2002, 152.000 de km si am urmatoarea problema, daca stau foarte mult in trafic masina devine greoaie, motorul nu mai trage cum trebuie si furtunurile se intaresc. Dimineata cand plec la serviciu nu am aceste probleme dar daca petrec mult timp in trafic masina incepe sa se comporte in acest fel. Deci cred ca motorul se supraincalzeste desi temperatura apei este constanta la 90 de grade. Daca imi puteti da o explicatie sau o parere as fi recunoscator.
Skip ads

  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ai cumva erori? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • Tachescu Gabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am facut acest test sa vad daca sunt erori si acel bec nu se aprinde, ma mai poti ajuta incontinuare?
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Din pacate nu pot sa te ajut, poate cineva a mai patit acest lucru si iti raspunde.
Skip ads

  • Tachescu Gabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Tot cu problema mea, se poate sa fie de vina sonda lambda, am pus-o pe tester acum cateva luni si mi-a zis ca am probleme cu sonda si una ar putea fi stricata. se poate sa fie ea de vina?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Tachescu Gabriel a scris:Buna ziua,
nu cred ca folosesc limbajul potrivit intr-o asemeanea discutie din simplul motiv ca nu ma pricep foarte bine la acest capitol, imi cer scuze. Am un Opel Astra 1.6, benzina, 2002, 152.000 de km si am urmatoarea problema, daca stau foarte mult in trafic masina devine greoaie, motorul nu mai trage cum trebuie si furtunurile se intaresc. Dimineata cand plec la serviciu nu am aceste probleme dar daca petrec mult timp in trafic masina incepe sa se comporte in acest fel. Deci cred ca motorul se supraincalzeste desi temperatura apei este constanta la 90 de grade. Daca imi puteti da o explicatie sau o parere as fi recunoscator.


Despre ce furtune este vorba?-sper sa nu fie cele de la frane (verifica cursa libera a pedalei )
  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Tachescu Gabriel a scris:Am facut acest test sa vad daca sunt erori si acel bec nu se aprinde, ma mai poti ajuta incontinuare?


citeaza. daca ai facut acel test si becul nu se aprined, e posibil sa ai o problema.
1. ori nu se aprinde becul pentru ca a fost "umblat" la el
2. nu faci testul cum trebuie.

de ce spun asta?
1. cand pui contactul, fara test agrafa, in mod normal, ar trebui sa se aprinda si sa se stinga.. eu asa stiu.
2. in modul de test, daca nu ai erori, clipeste in continuu fara pauze.
cel putin asa este la mine. daca mai poate confirma cineva, ca sa nu-l sperii pe om aiurea.

bafta
  • Tachescu Gabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
1. In legatura cu franle, da, frana dupa un timp de condus devine tare ca si pedala de ambreiaj de altfel. Pedala de ambreiaj devine tare dar dupa 2,3 apasari de pedela, isi revine. ce inseamna asta ?
2. Nu zic ca nu mi se aprinde beculetul, doar ca in timpul testului nu se aprinde. Eu cred ca functioneaza becul ca atunci cand am avut o problema acel beculet sa aprins. deci?
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In cazul tau se pare ca circuitul de franare nu descarca presiunea in vasul cu lichid de frana (vezi sa aiba aerisire )
Vezi daca intre pedala frana si servo ai cumva o tija cu intinzator si mai scurteaz-o cu 3-4 mm.
Daca nu ai,vezi intre servo si pompa de frana.
Daca nu se poate rezolva asa singura solutie este un set de garnituri pt. pompa si curatarea circuitului.
  • Tachescu Gabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si inca ceva, pedala mea de franere este moale inainte de a pornii motorul iar eu stiu ca nu trebuie sa fie asa. Si toate astea mi sa intamplat dupa ce un mecanic mi-a schimbat franele. Are logica ce spui, merci mult si inca o intrebare. este ok daca mai astept o saptamana sa fac ce-mi spui. Adica viata mea nu este in pericol ;D.?
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca apesi de cateva ori pe frana inainte sa pornesti motorul trebuie sa fie tare si tii pe ea apasat si cand pornesti trebuie sa se inmoaie. E ca sa verifici servo daca functioneaza bine, din cate stiu eu.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Probabil ca individul nu a aerisit suficient si in ordine circuitul de franare (de la scurt la lung).
Daca ai franare in afara de uzura excesiva la frane si supraincalzirea butucilor urmata de pierderea vaselinei alte riscuri ar fi ca atunci cand se supraincalzesc franele acestea devin [alunecoase}.
Deci eu nu as merge asa cu masina.
Daca s-au incalzit butucii (rulmentii )rotilor ar fi bine sa verifici daca mai au ungere altfel in scurt timp vei schimba si rulmentii.
Skip ads

  • Tachescu Gabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
In timp ce apas pe pedala de frana innainte de a porni motorul este moale si scoate un sunet de parca ar trage aer.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Lichidul de frana l-ai schimbat? DOT4 iti trebuie si tie cred. In 2 ani isi pierde din proprietati si trebuie schimbat.

LE: rulmentii huruie cand nu mai au ungure corespunzatoare si huruie destul de tare.
  • Tachescu Gabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu am auzit nici un huruit d ela rumenti, si da am schimbat lichidul de frana. dar cred ca ai dreptate nu cred ca facut corect aerisirea, nu stiu ce sa zic....
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Fiica mea a mers cu frana de mana trasa (destul de usor)cca.10km.
Cand am demontat butucii spate nu am gasit vaselina la rulmenti insa mai avea ungere ca si cum ar fi fost unsi cu ulei in urma cu o zi ~aproximativ.
Deci,daca ti s-au incalzit rulmentii mai bine verifici.
Atentie! la rotile de pe fata nu scoate rulmentii sa-i gresezi ,scoate eventual numai siguranta dinspre planetara si aparatorile de plastic si baga vaselina,dupa care montezi la loc.
  • Tachescu Gabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Bun dar credeti ca este o legatura intre ce sa intampla cu franele si faptul ca motorul meu se comporta ciudat in sensul ca pierde din putere, devine greoi repet parca s-ar incinge desi temperatura apei este constant 85-90 de grade. imi pare rau daca sunt prea insistent, dar nu ma prea pricep si inteleg multe chesti de la voi.
  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
mai incearca testul agrafa. martorul ar trebui sa clipeasca continuu daca nu cu pauze, dar trebuie sa clipeasca. cred ca nu l-ai facut cum trebuie.

dupa aia, da-ne codurile de eroare stocate, daca sunt.

uleiul si filtrele cand le-ai schimbat? bujiile? benzina de unde pui?
poate iti merge in 3 din 4 si nu-ti dai seama..
  • Tachescu Gabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
o sa mai incerc testul, filtrele sunt cam vechi, un an jumate de cand le-am schimbat, benzina bag de la petrom si omv, numai de aici. si ce inseamna daca merg cu 3 din 4 bujii, este scump sa repar problema?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tachescu Gabriel a scris:Nu am auzit nici un huruit d ela rumenti, si da am schimbat lichidul de frana. dar cred ca ai dreptate nu cred ca facut corect aerisirea, nu stiu ce sa zic....


Sunetul ala e normal. Si eu m-am panicat cand l-am auzit...
Daca mergi cu 3 bujii din 4, la benzinache, un cilindru nu functioneaza. Se aude si pe sunetul motorului, nu mai este regulat, plus ca masina incepe sa trepideze (motorul nu mai e echilibrat, si tremura).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR