- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- darvin
- OP
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
parca am fi in tantalaul si gogomanul cu jim carrey, fara suparare , deci: ai turbina care trage aerul, dupa turbina intra in intercooler printr-un furtun mai gros, dupa intercooler intra in motor tot printr-un furtun mai gros, dupa acel furtun apare o galerie de aluminiu sau saxofon cum ii zic unii mecanici, pe acel saxofon ai o clapeta care inchide aerul atunci cand tai contactul pentru o oprire cat mai lina, clapeta este miscata de o supapa de cauciuc care la randul ei este comandata de o electrovalva. Daca cineva opreste motorul si se misca supapa de cauciuc e ok, daca nu, inseamna ca sunt ceva probleme cu electrovalva. Daca nici macar atat nu poti sa faci chiar va trebui sa mergi la un mecanic, am fost cuprinzator?
- darvin
- OP
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat