Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Slash a scris:
forbidden27 a scris:Si tot nu inteleg, cum dracu intr-o masina care e cu aproape 20 de centimetri mai lata sa nu ai spatiu in lateral? Posesorii de Astra, spuneti-mi si mie, la voi e volanul pe centru?


Stiu ca a sa fii uimit, dar probabil cei 20 cm nu sunt folositi cum trebuie si unde trebuie.... ce obscen suna ! Wink
Probabil nu se regasesc toti in spatiul/confortul destinat soferului..
Ce-mi pasa mie de date tehnice si statistici ?
Daca eu unul asa m-am simtit, vrei sa mint acu' ?
Am stat bine, dar nu ca in Astra ! Sa fie sanatosi cu 20 cm ai lor


De acord ! Nu stiu unde sunt cei 20 cm de la Ford dar Astra are niste scobituri in usa si cred ca acolo este diferenta !
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@rubin
Ok, hai sa zicem ca asa este. Tu esti mare si te deranjeaza, eu sunt mai mic si nu-mi fac probleme de spatiu lateral. Cu toate ca nu-mi dau seama cum o scobitura creeaza asa spatiu mare.

@tonytm
Who the f..k is Bob? Mare specialist in motoare cu un site de rahat. Hai totusi sa vedem ce zice. La opel cica DTI-urile, daca ii rezolvi problema cu pompa de injectie, e un motor bun. Asa este. Dar din pacate motoarele astea sunt deja istorie. Poate o sa-l iau in consideratie daca o sa caut o masina SH. Si TDDI-urile de pe Ford au fost motoare super, dar la fel, sunt istorie. De CDTI-uri nu spune nimic, probabil cand a facut copilul lui Bob site-ul inca nu aparuse CDTI-ul.
De 1.6 Tdci zice ca sunt niste probleme cu injectoarele, stati linistiti ca le rezolvam, in rest, not a bad motor.
Tot pe pagina de care ai adus tu aminte, sunt clasamentele DECRA 2009 si 2010, aici Focusul este prezent si pe niste pozitii onorabile. Astra nici macar nu e amintita aici. Si asta se intampla in patria Opelului. Nu stiu cine o fi mai credibil, DECRA sau Bob?
@elegance
Deja devii plictisitor. Si penibil. Parerea mea despre tine ti-am mai spus-o, oricum nu mai iau in consideratie ce mai postezi pe aici. Flamer si nimic altceva.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Din aia 20 cm, vreo 10 cm se regasesc in distanta dintre scaunele din fata, cred ca la Focus e mai mare decat la Astra.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris: Poate o sa-l iau in consideratie daca o sa caut o masina SH. Si TDDI-urile de pe Ford au fost motoare super, dar la fel, sunt istorie. De CDTI-uri nu spune nimic, probabil cand a facut copilul lui Bob site-ul inca nu aparuse CDTI-ul.
De 1.6 Tdci zice ca sunt niste probleme cu injectoarele, stati linistiti ca le rezolvam, in rest, not a bad motor.


De cdti n-are ce zice, n-are probleme cu injectia Laughing
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Fordul nu mai are probleme cu injectoarele de cand nu mai foloseste injectoare Delphi...adica din 2003 iar modelele stiute "cu bube" la injectoare erau Mondeo-urile 2.0 de 130 CP.
Probabil de aici si vrorba "nu lua Ford ca pica injectoarele".Iar cand Ford folosea commonrail Opel inca avea injectoare mecanice cu risc minim de defectare deci un plus de fiabilitate dar si un minus de putere.
Pe Focus II sunt numai injectoare Bosch la care nu mai sunt probleme.
Legat de intretinere la 1.6 TDCI:
-filtru ulei 28 RON
-filtru aer 36 RON
-filtru polen 50 RON
-filtru combustibil 55 RON (este capsulat)
-ulei (3.5 L fara filtru ,3.8 cu filtru) 98 RON Castrol.
Total 267 RON.Dupa preferinte daca vrei se poate si mai scump.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Pana la urma ce si-a cumparat omul?
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
VW Golf Laughing

Si ar fi chiar tare sa fie asa.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Cel putin in TM ideea ca "fordul este scump la piese" este bazata pe faptul ca service-ul se facea, la inceput, in service-ul ala nesimtit de pe sagului, unde se face si service Mercedes, Hyundai si dracu mai stie ce...
Alora li se parea ca daca ai Ford ai bani de Mercedes si toate piesele erau " condimentate" cu preturi exotice... va spun din proprie (familie) experienta. Sierra Cosworth bate orice masina la preturi de piese... Crying or Very sad

Bafta.
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sierra Cosworth a fost varful de gama a modelului respectiv. Initial masina a fost proiectata pt participarea in WRC. Dar, pt a putea participa in WRC, masina trebuia sa fie si in productie de serie. Asa ca s-a facut un numar limitat de Sierra Cosworth. Modelul oferea un motor de 2.0 turbo cu tractiune 4X4 cu 220CP. Practic, comparativ cu modelele Sierra 2.0 aspirate, foloseau doar blocul motor de la modelele acelea. Din aceasta cauza si preturile erau pe masura. Si eu am cochetat o perioada cu ideea de a cumpara un Cossie, dar au preturi foarte mari si piesele sunt din ce in ce mai rare si mai scumpe.
@tonytm:
Probleme cu injectoarele au fost la modelele fabricate in perioada 2001-2003. Practic, pompa de injectie era vinovata, greseala de proiectare. Materialul din care era facut s-a dovedit a fi neconform, in functionare se facea o pilitura foarte fina care infunda injectoarele. Si din pacate, acele injectoare nu se puteau repara in tara, nimeni nu se baga la operatiunea asta pt ca Ford erau singurii care foloseau tehnologia commonrail si mecanicosii nostri erau complet depasiti de problema. De aceea si fugeau mecanicii de Ford ca dracu de tamaie. Oricum, problema injectoarelor la Ford este rezolvata de mult, doar mitul a ramas inca in mintea unora. Apar probleme la injectoare la toate commonrailurile, fie ele Ford, Opel sau VW, important este la toate sa se faca o curatare in momentul in care incep sa dea semne de oboseala. De obicei se aude o "bataie" mai ales la pornirile la rece, o curatare la acel moment prelungeste simtitor viata injectoarelor. Daca mergi asa in continuare, adio si un praz verde. Mana adanc in buzunare si le schimbi.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris: De obicei se aude o "bataie" mai ales la pornirile la rece, o curatare la acel moment prelungeste simtitor viata injectoarelor. Daca mergi asa in continuare, adio si un praz verde. Mana adanc in buzunare si le schimbi.


Un adevarat expert in problemele injectoarelor
Se vede ca ai Ford.Laughing
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
tony, iti dai seama ca auzisem si eu de problema injectoarelor la Ford. Toti imi spuneau nu-ti lua ca-s naspa. Problema era ca imi placea masina foarte mult si am facut ceva sapaturi sa vad cum sta cu problema asta. Si am vazut ca multi vorbesc numai din auzite, fara sa cunoasca adevarul. Drept dovada, sunt deja la al doilea Mondeo nou. Si tot Tdci. Fratele meu are tot un Mondeo MK3 2.0 Tdci 115 CP, 80.000km din 2007. La a doua revizie i-au schimbat pe garantie un rulment la roata pe spate cu toate ca nu avea absolut nici o problema cu el. L-a gasit service-ul in baza de date cum ca ar trebui schimbat si l-au schimbat. La serviciu, sefa lui are Focus 1.6 Tdci 90 CP, 125k km,tot 2007 fabricatie, condus de ea si fiica-sa, schimbat pana acum distributia si un furtun la turbina. Mai au la serviciu inca doua Tranzituri, si alea tot Tdci, alergate pe distributie de mama focului, au mai avut ceva probleme la ele dar nu la motor. Asa ca vorbesc in cunostinta de cauza, nu din ce am auzit de la unul si altul.
  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vad ca avem aici oameni priceputi la Ford ! masina tare !
eu sunt pretentios la confort si ma repet ca Focus e pentru mine inghesuit si nu-mi schimb parerea !
Multi lauda Peugeot HDI dar eu am un coleg, om serios nu gargaragiu, care cu mare placere s-ar lipsi de el ca in afara de motor in rest numai probleme care macina nervii a avut cu acest 307 Hdi luat de nou !
Eu puteam sa iau Focus ca era sensibil mai ieftin decat Astra dar nu am luat !
Daca aveam bani ma duceam spre WW si era mult mai simplu !
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Care frate sensibil mai ieftin? Focus si Astra au niste preturi la acelasi nivel de echipare si motorizari sensibil egale. Ca tu ai luat o varianta de echipare mai scumpa la Astra si la Ford un Ambiente era mult mai ieftin, asta o cred. Si cu ingesuitul tot nu te cred.
Spre deosebire de tine, eu am avut bani si de VW. Si am ales Ford, de doua ori chiar. La Vw o sa ma uit cand va ramane singura marca producatoare de masini din lumea asta. Un rahat cu nimic mai presus decat un Ford sau Opel dar cu pretentii si pret de marca premium.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@rubin Peugeot 307 si Ford Focus II sunt 2 masini total diferite in afara de motorul 1.6 TDCI pe care-l impart.
@tonytm Sa nu insiram aici problemele generale la Astra H ...
  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Care frate sensibil mai ieftin? Focus si Astra au niste preturi la acelasi nivel de echipare si motorizari sensibil egale. Ca tu ai luat o varianta de echipare mai scumpa la Astra si la Ford un Ambiente era mult mai ieftin, asta o cred. Si cu ingesuitul tot nu te cred.
Spre deosebire de tine, eu am avut bani si de VW. Si am ales Ford, de doua ori chiar. La Vw o sa ma uit cand va ramane singura marca producatoare de masini din lumea asta. Un rahat cu nimic mai presus decat un Ford sau Opel dar cu pretentii si pret de marca premium.


Eu ma refeream la SH ! Al meu e din 2008
Cu inghesuitul poti crede ce vrei iar cine zice ca Focus este mai lat cu 20 cm habar nu are ce inseamna o masina cu 20 cm mai lata ! Sa fiu mai clar ! Cu 20 cm mai lata ar fi un Dodge !
Daca ai bani si preferi Ford in loc de VW degeaba ai bani ! Singura scuza ar fi aceea ca iti place designul nu ca Ford e mai masina decat VW Laughing Laughing Laughing
dupa ce vei rula 300 mii km un VW si un Ford vei intelege de ce VW e premium si de ce Fordul trebuie sa mearga la fier vechi ! pentru stiinta ta un TDI 1.9 ALH de pe VW poate merge bine merci 900 mii km - cam asta e diferenta !
La multi le plac tot felul de chestii electronice uitand de faptul ca o masina inseamna si altceva ! Masinile germane sunt mai spartane dar sunt create pentru oameni care cauta masini nu electrocasnice mobile ! Un lucru ce ma enerveaza la designul fordului e ca se demodeaza groaznic de repede ! Ultimul Mondeo e chiar groaznic ! Daca ai bani vinde Ford-ul, vezi ce euro mai iei pe el si cumpara un Audi pentru a face o alegere inteleapta !
Trebuie sa recunosc faptul ca abia acum am inteles de ce trebui sa ai motor diesel de minim 1.9 - 2 dar asta e viata - ma descurc cu 1.7 !
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
golfanezule, vezi ca e topic special pentru maiestria vw. Aici este vs Ford
  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:golfanezule, vezi ca e topic special pentru maiestria vw. Aici este vs Ford


Sunt posesor de Astra H dar a spune ca VW e .... si Focus e o mega masina pe motorina la 1.6 l Laughing e neadevarat si revoltator - de asta am dat aceasta replica si cu asta inchei pe aceasta directie !
Este versus Ford si Citroen ! Citroen e tot o masina elecronizata in asa fel incat sa para un gaget dar sa omiti faptul ca dupa 2 ani incep, in mod natural si din pacate firesc, sa te cam paraseasca ornamentele cauciucate de pe el Laughing Electronica prea multa nu face bine la masinile mai ieftine !
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ia compara 1.6 TDCi cu Z17DTH de pe Opel sa vezi ce iese.
Pana acum tot "in mod natural" nu te-a lasat CIM-ul?
P.S. VW e premium? Stiu ca face parte din VAG dar parca Audi era marca premium din grup.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
El are un cim, tu ai 4 injectoare si o pompa nasoala, vrei sa comparam costuri? Laughing
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Rubinule, ia explica-ne si noua, care e electronica aia mai multa la Citroen? Toate masinile din ziua de azi sunt pline de electronica in aceeasi masura. Toate sunt pline de senzori, CIM-uri, relee, acceleratie electronica, cruise control, ABS, ESP, TC, si multe alte rahaturi. Zi-ne si noua ce are Citroenul electronic si Astra sau Focusul nu are? Tu chiar iti dai seama ce vorbesti? Si de cand e Citroenul masina ieftina? Uita-te un pic la preturi si o sa vezi ca nu prea e ieftina deloc. Zici de prietenul cu 307 ca a avut probleme cu el de nou. Se poate, cand ai ghinion, gasesti si in ... o piuneza. Sa iti dau numarul de telefon al vecinului meu care la Astra H cu motor ca al tau i-a crapat blocul motor la doar 8.500Km? Vezi ca la ala daca lauzi Opelul te injura rau de tot dupa ce i-a crapat si CIM-ul in Turcia. Astea sunt cazuri izolate si un tip de masina nu il poti cataloga prost ca asa ai vazut tu la un prieten. Despre design, iti dai seama ca unora li se falfaie rau de tot ca tie iti place sau nu. Ca se demodeaza repede, iar ai maaaaaaaaarrrrreeeeeeeee dreptate. Din 1998 cand a aparut prima data si pana in ziua de azi Focusul si-a pastrat aceeasi forma, modificarile dintre varianta MK1 si MK2 fiind minore. Ce repede s-a demodat al dracului. Mondeo asta nou, daca si asta arata naspa, m-am lamurit. Ca posesor, iti spun sincer ca nimeni nu mi-a zis pana la tine ca nu-i place designul. Dar daca TIE nu-ti place, asta e.
Referitor la marea masina VW Passat, etalonul clasei, intra un pic pe vwforum.ro, este un topic la sectiunea Passat B6 numit "Ce tip de probleme aveti?" Are 42 de pagini pana acum, daca ai rabdare sa-l citesti pe tot, sa-mi spui si mie daca mai vrei masina aia. Sa nu cumva sa o lauzi pe acolo, sunt cativa useri care cred ca te vor strange de gat.
Citat VWForum:
"Asta este...dar din pacate si W face aceeasi greseal pe care a facut-o renault, fiat, peugeot etc (in general marcile europene) - isi bat joc de propria imagine pentru a reduce costrurile de fabricatie fara sa realizeze cat de greu este sa o refaci. "
"... este prea bine cunoscuta problema butoanelor/plasticelor care se exfoliaza la autoturismele VW-Audi, nu este o problema tipica pentru Passat! "
"Sa nu uit! ********* in ea de masina! "
Intra si pe clubford, o sa vezi ca un afara de cateva cu probleme la volanta, restul nimicuri. Inca nu am citit pe acolo sa se exfolieze plasticul ca cel high class de la passat sau sa se zgarie plasticul de la cesurile din bord de la sters cu carpa. Daca mai pui la socoteala si faptul ca marca premium VW iti da doar 10.000km garantie la bucsaraie si directie, ma face sa ma duc direct la ei cu mainile adanc infipte in buzunare.
Referitor la TDI 1.9 ALH, ce pot sa spun, de morti numai de bine. A ramas o amintire placuta. Sa-i fie dezmembrarea usoara. A disparut din oferta. Dead, next please.
Si daca nu stiai, Fordul este tot masina germana.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR