Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Nu mai deschid un topic pentru ca e tot o problema legata de frig zic eu.
Am un Vectra A, C16NZ, care oricat de frig ar fi afara porneste la prima cheie. OK. Insa de aici incep problemele.
1. Relantiul destul de instabil, pare si usor subturat (nu am turometru), o data s-a si oprit motorul in timp ce-l lasam sa se "incalzeasca" cat de cat.
2. Dupa ce ma pornesc la drum, trage foarte foarte greu. Chiar si cu pedala la podea scoate un sunet foarte sacadat si nu accelereaza mai deloc. Dupa ce merg 10 minute incepe sa-si revina, in sensul ca dintr-o data isi da drumul, trage normal, pana schimb viteza. Apoi iarasi aceeasi problema. Eventual daca las acceleratia si o calc iarasi se imbunatateste. Dar nu este nimic intre aceste doua comportamente. Ori merge foarte bine ori foarte prost.
Ciudat mi se pare faptul ca aproape exclusiv dimineata sau la prima pornire a masinii in acea zi se comporta asa. De exemplu ma trezesc dimineata, ma chinui cu ea pana ajung la facultate (vreo 7-8 km), ajung, o las in parcare 3-4-5 ore (timp in care se raceste complet motorul). Apoi cand ma pornesc spre casa merge perfect normal. Dimineata urmatoare o iau de la capat... Rolling Eyes

Alte date care poate v-ar ajuta sa eliminati/gasiti vreo solutie : senzorul de temperatura schimbat de 2 luni, tot sistemul de racire curatat si pus antigel nou tot atunci, temperatura la bord normala (posibil o problema cu termostatul pentru ca se incalzeste foarte greu apa si nu trece de 60 grade. Acum am rezolvat temporar cu un carton pus in fata la radiator Razz . Deci temperatura e normala.)

Va rog dati-mi si mie un sfat care ar putea duce la rezolvarea problemei. Voi merge curand la un service cu ea dar momentan as vrea sa stiu in mare care ar putea fi problemele. Multumesc anticipat Wink
Skip ads

  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ce va doare? :eee,mi-e rau,am greata,vomit,nu pot sa mananc,nu pot sa stau in picioare,cateodata reusesc sa ajung pana la baie ,ma voi duce la doctor dar pana atunci poate imi spune si mie cineva ce am!Smile)) Cam asa ceva suna problema ta ravenation !
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Laughing Laughing Da...ai si tu dreptate. Dar ma gandeam si eu ca poate e o problema usor de rezolvat gen : schimba bujiile, schimba un filtru, se face condens si ingheata apa din benzina pe undeva si de aceea numai dimineata ai probleme etc. . Sa nu merg la un service sa vada ca habar n-am ce ar putea avea si sa profite de asta Rolling Eyes
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pai si daca le schimbi degeaba inainte sa mergi la service? cauta-ma pe adriano872 pe mess! si vb acolo!
Skip ads

  • cojocaru sorin

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2007

  • Mesaj Privat
s-a oprit motorul stând la semafor, a pornit foarte greu, mi-a dat niºte smuncituri, apoi ºi-a revenit, dar nu mai scade relantiul sub 1000 de rotaþii/min., a încremenit acolo.
am verificat ºi valva EGR - este perfect funcþionalã
am verificat ºi clapeta de la acceleraþie - este în regulã
am verificat totul pe douã testere diferite ºi a ieºt bine.
nu mai ºtiu ce sã-i fac.
poate fi din calculator , sã nu-ºi mai calculeze bine relantiul?
aºtept un rãspuns
  • wader

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
este injectie monop[nct
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce motor e? electric, probabil....
Zi-i si tu codul motorului, sau economisesti butoanele de la tastatura?
si, da o geana aici: https://www.clubopel.com/vie...ight=relanti+1000 (asta ca sa vezi ce minuni stie search-ul sa faca)
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ravenation a scris:Salutare. Nu mai deschid un topic pentru ca e tot o problema legata de frig zic eu.
Am un Vectra A, C16NZ, care oricat de frig ar fi afara porneste la prima cheie. OK. Insa de aici incep problemele.
1. Relantiul destul de instabil, pare si usor subturat (nu am turometru), o data s-a si oprit motorul in timp ce-l lasam sa se "incalzeasca" cat de cat.
2. Dupa ce ma pornesc la drum, trage foarte foarte greu. Chiar si cu pedala la podea scoate un sunet foarte sacadat si nu accelereaza mai deloc. Dupa ce merg 10 minute incepe sa-si revina, in sensul ca dintr-o data isi da drumul, trage normal, pana schimb viteza. Apoi iarasi aceeasi problema. Eventual daca las acceleratia si o calc iarasi se imbunatateste. Dar nu este nimic intre aceste doua comportamente. Ori merge foarte bine ori foarte prost.
Ciudat mi se pare faptul ca aproape exclusiv dimineata sau la prima pornire a masinii in acea zi se comporta asa. De exemplu ma trezesc dimineata, ma chinui cu ea pana ajung la facultate (vreo 7-8 km), ajung, o las in parcare 3-4-5 ore (timp in care se raceste complet motorul). Apoi cand ma pornesc spre casa merge perfect normal. Dimineata urmatoare o iau de la capat... Rolling Eyes

Alte date care poate v-ar ajuta sa eliminati/gasiti vreo solutie : senzorul de temperatura schimbat de 2 luni, tot sistemul de racire curatat si pus antigel nou tot atunci, temperatura la bord normala (posibil o problema cu termostatul pentru ca se incalzeste foarte greu apa si nu trece de 60 grade. Acum am rezolvat temporar cu un carton pus in fata la radiator Razz . Deci temperatura e normala.)

Va rog dati-mi si mie un sfat care ar putea duce la rezolvarea problemei. Voi merge curand la un service cu ea dar momentan as vrea sa stiu in mare care ar putea fi problemele. Multumesc anticipat Wink


S-a rezolvat. Schimbat filtru de benzina (probabil principalul vinovat), bujii, filtru de aer, printre alte reparatii. Azi dimineata a mers zeiss
Skip ads

  • cojocaru sorin

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2007

  • Mesaj Privat
nu fac economie de butoane la tastatura dar cand nu-ti merge masina nu-ti trebuie nimic.
oricum, am rezolvat-o azi.
i-am deconectat calculatorul vreo zece minute, intre timp i-am schimbat bujiile si când am pornit-o mergea ceas.
am facut ceva probe cu ea, sper sa tina.
specialistii cu testerele lor nu au stiut ce sa-i facã.
mersi oricum pentru toate informaþiile
nu stiu ce se intelege prin cod motor. probabil z16se
mai e o problema: la temperaturi f. joase(-1Cool s-a auzit un zgomot ciudat pe la pompa de servo-direcþie, ca rulmentii dusi de la alternator. acum nu se mai aude . a fost din cauza frigului ?
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Poate zgomotul care se aude la tine este de la motorul electric de la servodirectie! Se aude usor ca un bazait doar cand misti volanul si atunci sesisezi in bord o usoara fluctuatie a luminilor. Verifica nivelul lichidului de la servodirectie. Da, Z16SE este tipul motorului care este montat pe masina ta. Vei avea nevoie de el impreuna cu alte date ale masinii cand iti vei cumpara o piesa auto. Bafta! Wink
  • ovilio`f

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Florin c a scris:Poate zgomotul care se aude la tine este de la motorul electric de la servodirectie! Se aude usor ca un bazait doar cand misti volanul si atunci sesisezi in bord o usoara fluctuatie a luminilor. Verifica nivelul lichidului de la servodirectie. Da, Z16SE este tipul motorului care este montat pe masina ta. Vei avea nevoie de el impreuna cu alte date ale masinii cand iti vei cumpara o piesa auto. Bafta! Wink


Exact ce spui tu aici este si problema mea. Vreau sa stiu daca te-ai confruntat cu aceasta problema si poti sa spui sigur ca este motorasul de la servodirectie, pentru ca in urma unor teste mai amanuntite s-a constatat ca acest zgomot vine din alternator si are ca si cauza o dioda strapunsa. La mine a fost verificat lichidul de servo cat si motorasul. Sunt pe cale sa verific puntea de diode si releul dar daca ai trecut prin asta, parerea ta imi este binevenita.
  • sandre

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Buna, in legatura cu statul turatiei la 1000 de ture. Am patit la fel de 2 ori. Atra g 1,6 multech. Am plecat intr-un weekend recent la munte la schiat, am stat o noapte. dimineata surpriza statea la 1000 de ture (noapte afara erau vro -15 -16 grade) nu -iam dat importanta mare. dupamasa am pornit inapoi spre casa. dupa ce am coborat din munti(mers 50 de km) temperatura a urcat la (-4 -3 -2 grade) si-a revenit(mentionez ca a fost aceeasi benzina ca nu i-am mai bagat). Acuma ieri seara iara au fost -15 grade aici la oradea. azi dimineata din nou 1000 de ture. Acuma astept sa-si revina oricum temp. maxima era de -6 grade azi. deci asta e. Acuma sau chiar e de la temperatura, ca ecu inregistreaza temperaturi f scazute si il pune sa functioneze la 1000 de ture, sau ca am mers vro 50 de km cu ea. Rolling Eyes dar cred ca prima varianta este.
Skip ads

  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca am gheata in rezervor...dupa recentele drumuri cand opresc masina (si motorul) se aude cum face fleosc fleosc ceva lichid sub masina. Nu cred ca se aude asa benzina din rezervor, nu am mai auzit asa niciodata. Ramane ca varianta doar apa pe care o baga cei de la mol in benzina si care a inghetat. Traiasca romania.
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine se aude benzina din rezervor cand opresc. De obicei cand am peste 2/3 plin.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR