Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×


  • JohnBranch

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
am un vectra b z16xe 2001 si pe loc la virare din cand in cand,se aude un zgomot metalic. stie cineva ce poate fi?
  • kmOsss

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Agila, an fabricatie 2004, motor 1.0, si as avea o intrebare de adresat : Dc pneurile se ruleaza excesiv de mult pe partea interioara?..Sa fie flansa de la amortizor? Sunt nedumerit, si as vrea sa stiu ce ar trebui sa sa fac pentru a-mi rezolva problema.
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 550
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
kmOsss a scris:Salut,
Am un Opel Agila, an fabricatie 2004, motor 1.0, si as avea o intrebare de adresat : Dc pneurile se ruleaza excesiv de mult pe partea interioara?..Sa fie flansa de la amortizor? Sunt nedumerit, si as vrea sa stiu ce ar trebui sa sa fac pentru a-mi rezolva problema.


Inseamna ca trebuie sa iti faci geometria rotilor Wink.
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salut,este adevarat ca ce ti se spune sa faci geometria rotilor dar trebuie sa tinem seama si de anumite etape. fara motiv sa se scimbe geometria rotilor putin probabil dar nu exclus asadar idea mea ar fi sa verifici toate subansamlele rotilor.bucsi,pivoti ,capete de bara ,etc. nu ai spus daca ai avut vreo reparatie la ceva sau un foarte important motiv care ar duce la aceasta problema ar fi lovituri puternice la roti cum ar fi datul in craterele de pe sosele sau accidente.
  • kmOsss

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc foarte mult pentru ajutor..
Stiu ca trebuie sa schimb in mare parte directia, dar ma gandeam sa nu fie cumva de vina si flansa din capatul amortizorului. Flansa nu are rol de a tine in linie dreapta rotile? la mine sunt putin inclinate
Have a good day !
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 625
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu o mare nelamurire legate d directie din cand in cand se simte in volan cv care trozneste si daca iau o groapa si simte socul si in volan si nu mise pare normal. Eu ma gandesc sa nu fie d la arcuri sau amortizoare k numai preia socul cum trebuie. Astept pareri. Multumesc
  • mircea_m

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salutare! am o problema cu o Corsa C. pe drumuri normale (fara prea multe gropi e ok, in gropi sau denivelari e ok, in curbe ok) n-am probleme; dar la drumuri de tara/pietris/gropi are un joc/bataie in zona acelei bare de sub volan. ce ziceti ca e si ce ar trebui schimbat? multumesc de raspuns.
  • ciaciru

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salutare sa va povestesc ce am patit am un opel vectra b caravan din 2001 diesel cu volan pe dreapta acum vreo luna mi s a rupt cureaua de la altenator am schimbato si ieri mi a curs tot uleiul de la servo e posibil sa se fi dus caseta si pompa sau sa se fi spart vreun furtun va multumesc anticipat
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
S-a dus caseta, asta daca iti curge pe langa bielete. Reconditionata sau schimbata. La tine mai degraba schimbata. La dezmembrari cele cu volan pe dreapta ar trebui sa se gaseasca la un pret simbolic.
  • neagu_alexandru_77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Am si eu un Opel Astra H din 2006, 1.4 benzina, 90 CP.Are 81000 km si am inceput sa aud zgomote foarte slabe la trecerile peste denivelari, zgomote pe care inainte nu le auzeam.Se simt si in volan.Ce anume ar putea fi?Sa trebuiasca schimbate bucse ceva...?
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 550
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Bucse, pivot, bielete.. depinde. Mergi la un service si fa o constatare.
  • neagu_alexandru_77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
rstefan a scris:Bucse, pivot, bielete.. depinde. Mergi la un service si fa o constatare.


Mersi!
Dar sunt zgomote din care sa-ti poti da seama care din astea e?Sau ma rog...daca ridic masina pe cric si misc de roata cum imi pot da seama si singur daca are joc in bucse sau altceva..pivoti?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,138
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ridici pe cric, nu poti diagnostica bieletele antiruliu...numai pe saht, sau cu mana , pe sol, daca ai loc.
  • neagu_alexandru_77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
livcro a scris:Daca ridici pe cric, nu poti diagnostica bieletele antiruliu...numai pe saht, sau cu mana , pe sol, daca ai loc.


Aha...n-am stiut..mersi!Wink
Dar eu nu stiu cum iti dai seama daca zgomotul e din bucse sau din pivoti cand misti roata atunci cand e pe cric.Ca am vazut ca pe la service-uri asa se face.Si chiar ma gandeam..e vreo anumita metoda prin care iti dai seama ce e defect miscand de roata?
  • eBaghera

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 16.16V ZXE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
neagu_alexandru_77 a scris:
livcro a scris:Daca ridici pe cric, nu poti diagnostica bieletele antiruliu...numai pe saht, sau cu mana , pe sol, daca ai loc.


Aha...n-am stiut..mersi!Wink
Dar eu nu stiu cum iti dai seama daca zgomotul e din bucse sau din pivoti cand misti roata atunci cand e pe cric.Ca am vazut ca pe la service-uri asa se face.Si chiar ma gandeam..e vreo anumita metoda prin care iti dai seama ce e defect miscand de roata?

Dute la un servis bun (cu elevator). Urci masina si faci un control cu masina suspendata deoarece daca o roata (din fata) este pe sol poate atenua mult din jocuri. Daca nu ai jocuri in bucsi, capete de bara, pivoti, bielete antiruliu iar telescoapele pe fata nu sunt scurse astfel incat sa nu bata si totusi ai zgomotul, atunci acesta poate proveni din cuplajul de la volan sau din consola volanului. Cuplajul nu se poate repara dar consola se poate face. Eu repar asa ceva dar sunt din Craiova.

Bafta !
  • neagu_alexandru_77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
eBaghera a scris:
neagu_alexandru_77 a scris:
livcro a scris:Daca ridici pe cric, nu poti diagnostica bieletele antiruliu...numai pe saht, sau cu mana , pe sol, daca ai loc.


Aha...n-am stiut..mersi!Wink
Dar eu nu stiu cum iti dai seama daca zgomotul e din bucse sau din pivoti cand misti roata atunci cand e pe cric.Ca am vazut ca pe la service-uri asa se face.Si chiar ma gandeam..e vreo anumita metoda prin care iti dai seama ce e defect miscand de roata?

Dute la un servis bun (cu elevator). Urci masina si faci un control cu masina suspendata deoarece daca o roata (din fata) este pe sol poate atenua mult din jocuri. Daca nu ai jocuri in bucsi, capete de bara, pivoti, bielete antiruliu iar telescoapele pe fata nu sunt scurse astfel incat sa nu bata si totusi ai zgomotul, atunci acesta poate proveni din cuplajul de la volan sau din consola volanului. Cuplajul nu se poate repara dar consola se poate face. Eu repar asa ceva dar sunt din Craiova.

Bafta !


Mersi eBaghera!
  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,488
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra z18xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut de cateva zile si mie imi face caseta(cred ca caseta ii de vina) putine zgomote, si anume atunci cand merg dar mai ales cand masina stationeaza cand intorc volanul se aude un gen de scartait(mai degraba un "huruit" ca si cum s-ar freca un cauciuc de o teava) aceasta chestie intervine atunci cand ii mai cald motorul cand ii rece nu se aude mai deloc. Servo merge bine ulei pierde numai pe la pompa de servo(nu cred ca exista una care sa nu piarda) dar pierde foarte putin , nivelul din vas ii bun. Ce ar putea sa fie? intentionez sa ma bag sub masina si sa vad exact de unde vine acest zgomot.
  • mircea_gligan

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Opel Astra H 1.7 CDTI. Cand virez dreapta, pe loc, la relanti, se aude un scartait din zona directiei. De la ce poate fi?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,138
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Verificati si flansele si rulmentii de la amortizoare.
  • catalincsd

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa z10xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salutare am un Corsa c z10xe din 2001 si am o intrebare la cei ce au sau au avut simtomele ce le are masina mea si anume la orice denivelare sau gropi sau gropite se simte troncanit in partea din fata a masini cu vibrati in volan ,mentionez ca am schimbat stabilizatoare capete de bara ,pivoti verificati si culisante etrir verificate si nu-i dau de cap nici cum.Se poate verifica sau mai bine zis timona trebuie sa aiba un oarecare joc cind masina e statica? si cum as putea sa verific daca e din caseta de directie sau de sau de pe undeva din zona ei.si daca exista vrun kit de reparatie pt caseta fiind ca daca ar fi accea problema ar fi prea costisitoare.mentionez ca nu am avut niciodata probleme cu caseta de directie. va multumesc.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata