Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • MishuK

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2002 2.0DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,

Vin cu o problema indelung discutata pe acest forum. Martorul (moror cu cheie) se stinge cand pun contactul apoi se aprinde dupa 20 de secunde si se stinge iar daca accelerez pana in 1500 rt/min sau las masina 5 minute la relanti, apoi nu se aprinde decat dupa o stationare de vreo o ora la fring. Mentionez ca este vorba de un Opel Astra Break 2.0L DTI 2002 / 168.000 KM.

Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta.
Skip ads

  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza si vezi ce cod de eroare are stocat dar pun pariu ca ai una sau mai multe bujii incandescente duse ( sau uncearca cu metoda pseudo-agrafa poate merge sa poti citi eroarea)
  • mmitroi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 2.0 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2008

  • Mesaj Privat
MishuK a scris:Salutare,

Vin cu o problema indelung discutata pe acest forum. Martorul (moror cu cheie) se stinge cand pun contactul apoi se aprinde dupa 20 de secunde si se stinge iar daca accelerez pana in 1500 rt/min sau las masina 5 minute la relanti, apoi nu se aprinde decat dupa o stationare de vreo o ora la fring. Mentionez ca este vorba de un Opel Astra Break 2.0L DTI 2002 / 168.000 KM.

Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta.


aceeasi problema am avut-o si eu.
S-a rezolvat prin schimbarea bujiilor incandescente. aveam 3 arse si le-am schimbat pe toate patru
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Deci cred ca ma apropii de adevar...daca e asa scapi oarecum ieftin tinand cont ca pretul unei bujii este in jur da 70 RON ....
Skip ads

  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Cu siguranta ai una sau mai multe bujii incandescenta arse.
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
O problema asemanatoare am si eu. Masina cu cheita ramane aprinsa cateva minute dupa care se stinge (in functie temperatura de afara) si nu se mai aprinde. Mentionez ca am schimbat toate bujiile incandescente (aveam doua arse) dar nimic. Masina functioneaza perfect si in timpul cand este martorul aprins, dar nu stiu care este cauza.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nelutzul40 ,daca ne spui si ce motor ai poate putem sa te ajutam sau sa te indrumam.dar pina atunci fa o diagnoza si esti mai sigur.mult succes
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:nelutzul40 ,daca ne spui si ce motor ai poate putem sa te ajutam sau sa te indrumam.dar pina atunci fa o diagnoza si esti mai sigur.mult succes


Motorizarea este y17dti, la ultima diagnoza (dupa ce-i schimbasem bujiile) tot bujii arse mi-a spus ca ar fi. Si inca ceva: daca ii iau bateria si o pun la loc, functioneaza absolut normal la PRIMA cheie (martorul se stinge PANA sa pornesc motorul), dar se reaprinde dupa pornire si se stinge dupa cateva minute. Mersi anticipat si scuze pentru intarziere, serviciul!)
Skip ads

  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
In situatia asta verifica in primul rand siguranta si apoi daca acesta e buna releul bujiilor ( o problema asemanatoare a avut un coleg din CT dar el avea toate bujiile bune in schimb avea scos un papuc de la siguranta ....)
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
fan_florea a scris:In situatia asta verifica in primul rand siguranta si apoi daca acesta e buna releul bujiilor ( o problema asemanatoare a avut un coleg din CT dar el avea toate bujiile bune in schimb avea scos un papuc de la siguranta ....)


Imi poti spune te rog frumos unde gasesc aceasta siguranta?
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
prima siguranta (cea mai apropiata de baterie sau a doua ... nu mai stiu sigur ) si verifica sa faca contact poate e numai oxidata ..

  • mihai0308

  • Mesaje scrise: 812
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut am un opel astra motor 1.7DTI an fabricatie 2001.....cand am cumparat masina avea motorul plin de praf/ulei intr`un cuvant era murdar...am fost cu el la o spalatorie (unde ii cunosc ff bine pe baieti) mi`au acoperit sigurantele si au spalat motorul....dupa spalare a pornit perfect la prima cheie fara probleme...deci puteti spala motorul fara probleme....
Skip ads

  • MishuK

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2002 2.0DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
MishuK a scris:Salutare,

Vin cu o problema indelung discutata pe acest forum. Martorul (moror cu cheie) se stinge cand pun contactul apoi se aprinde dupa 20 de secunde si se stinge iar daca accelerez pana in 1500 rt/min sau las masina 5 minute la relanti, apoi nu se aprinde decat dupa o stationare de vreo o ora la fring. Mentionez ca este vorba de un Opel Astra Break 2.0L DTI 2002 / 168.000 KM.



Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta.




Deci acu dupa reparatii am schimbat cele 4 bujii care erau praf + releul de preincalzire. pret 188 € !
  • dj28dnd

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am avut si eu problema asta,am puso pe tester si era o bujie.am schimbat-o si nu am mai avut probleme.
  • rasfatzatu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
si la mine s-a apris odata si m-am dus sa o pun pe tester ,dar nu mi-a dat nicio eroare.
dc oare?
ce sa fie?
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am auzit ca se poate verifica bujiile punind un fir pe plusul la baterie siu apoi faci un pic contact in capul bujiei daca nu face scinteie inseamna ca este arsa este adevarata aceasta operatiune?dar daca din greseala cind tragi firul atingi ceva de metal pe acolo si face scurt cum s-ar spune ce sar putea intimpla?
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu este indicat sa verifici bujia punand un fir dela plusul baterie. Bujiile incandescente au tensiunea de alimentare de 11V, iar bateria are 12,5V, deci bujia se poate arde.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca a fost o problema indelung discutata, de ce ai deschis topic nou?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR