Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
nu innebunesti pe nimeni, ca d-aia e forum, sa mai invatam Smile
referitor la martori, fiecare e cu semnificatia lui Exclamation
Skip ads

  • 21-Lancer

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Inseamna ca instalatia de semnalizare de la bord e un pic diferita la Y20DTH / 2000.
Sunt insa tentat sa desfac bordul si sa verific daca "masina cu cheita" are totusi un bec, si daca da, sa vad daca acesta functioneaza sau e pus acolo doar asa, artizanal.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Lancer a scris:Hai ca te innebunesc...
In manualul utilizatorului, pe care il ai la masina, martorii despre care discutam au asociate aceleasi semnificatii? Sau scrie clar ca motorasul e pt. gaze si cheita pt. electronica motor?



in carte scrie urmatoarele: la masinile cu cutie manuala, indicatorul indica o defectiune de natura electrica la motor sau subansamblurile acestuia. la masini cu cutie automata, poate indica o defectiune la sistemul de management al cutii.
  • bratone

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca la pornire e motorasul aprins si se stinge dupa 20sec, sa zicem, ai probleme cu vreo bujie. Aceeasi situatie am avut si eu acu' fo 2 luni. Am scos EGR, pt ca toata lumea spunea ca el ar fi de vina, l-am curatat si tot aprins era becu', si atunci am verificat bujiile, era una moarta. Bafta
Skip ads

  • 21-Lancer

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Sunt aproape sigur ca ai dreptate. Uite ce-am facut: azi dimineata, dupa ce s-a stins martorul "preincalzire" (bujii), nu am pornit, ci am luat contactul si l-am pus din nou, in intentia de a incalzii mai mult camera de admisie. Dupa ce s-a stins din nou, am pornit si... nici urma de "motoras" aprins! Deci simptomul era legat direct de calitatea arderii in cilindrii, ardere care se imbunatateste cu cat e mai cald amestecul la intrare.

Raman insa cu 2 nelamuriri:
1. pana la urma, exista diagnosticare pentru bujii, la modelul Y20DTH/2000 sau nu?
2. la modelul in discutie, ar trebui sa fie functionali ambii martori (cheita si motoras) sau numai unul dintre ei (motorasul, in speta). Sa mai desfac bordul in cautarea "cheitei" arse sau sa stau cuminte? (ma roade gandul ca n-am vazut niciodata "cheita" aprinsa...)
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
1 da
2 da
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR