Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vali_c

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Cind actionezi butonul S de pe schimbator esti pe modul sport la urmatoarea apasare treci pe economy.

Fii pe pace nici XE-urile nu sint departe, la fel se simte pierderea de putere cind utilizezi AC-ul, am condus nu e mare diferenta. In general la benzinarele de 1.6 1.4 se simte pierderea de putere cind folosesti AC-ul, doar la cele cu mai multi CP nu se simte, ex. 120, 150CP. La motorinare nu simti pierderea de putere pt ca au cuplu maxim la turatii joase 1800 max 2000 rot intra turbina imediat si vezi diferenta (tine cont ca sint motoare turbo adica supraalimentate). Daca vei conduce un benzinar turbo o sa vezi ca e altceva.

Da, EGR-ul anulat, operatiunea a fost facuta in Germania. De cind o am nu am avut probleme cu EGR-ul, la cit ulei consuma trebuia sa ma frece la greu. Daca anulezi EGR-ul nu vei simti nici o anomalie in functionarea masinii, din contra nu te mai freaca.
Skip ads

  • vali_c

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2010

  • Mesaj Privat
aquagen a scris:Am vazut lista cea de mai sus, dar cred ca e o aberatie ce scriu aia acolo.
Cum naiba sa aiba emisiile z16SE 200 g/km si y20DTH care fumega ca un tractor, 181 g/km.

Ma indoiesc ca sint aberante, nu cred eu ca baga texte producatorul.

La z16se dupa ce se incalzeste motorul, cam 5-10 minute in relantiu, nu se simte nimic ce iese pe teava, doar caldura, fara miros.
E total aiurea ce zic ei acolo. Nu e deloc plauzibil. La consum poate sunt generosi, dar la emisii de Co2 abereaza rau.
Z16se este euro4 si y20DTH euro 3, la unul nu simti si nu vezi nimic iar la altul vezi fum negru de te lasa in ceata.

Masina scoate mult fum negru: Prea mult combustibil, amestec prea bogat, prea putin aer.
Cauze probabile: probleme cu alimentarea, injectoare, carburator, prea putin aer la alimentare, filtre, turbo, etc.

explicatiile fumului:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=70890

In alta ordine de idei :
Pe schimbator am un buton S, este modul sport, dar nu face altceva decat sa tureze foarte tare motorul, daca apas butonul ala, am consum de racheta, nu am curaj sa ma uit la CB. Poate lipsea un buton E, de la economie..... cine stie Smile

Eu am optat pentru automatic din cauza comfortului si a efectului de "smucitura" a masinii la schimbari de viteza - ambreiaj. Sunt soferi mai experimentati care schimba foarte repede si nu se simte cand se apasa ambreajul dupa aceelerare si introducerea in treapta urmatoare.
La mine nu exista decat o smucitura fina , putin sesizabila, in rest efectul accelerarii da senzatie de elasticitate, nu de bruscare.
Dupa opinia mea, masina mea e o eroare de constructie. NU avea ce sa caute o cutie automata pe motorizarea asta.
Daca era un z16XE, era alta poveste. Asta cam schimba putin parametrii discutiei.

Vali, stii cumva, EGR-ul la tine este dezactivat si anulat cu placuta, sau functioneaza normal. ?
Eu fac experimente cu placuta normala si placuta de anulare, dar nu simt absolut nici un efect.
Cu placuta anulata ar trebui sa aiba noxe mai mari, dar nu simt nici o schimbare pe nici un plan.
Cu placuta neanulata, consumul si noxele teoretic ar trebui sa scada, pentru ca actioneaza la anumite turatii si la rece, in felul acest gazele nearse se reintorc, dar in afara ca se afuma rau de tot EGR-ul, alt rezultat nu observ.
Ce parere ai tu in legatura cu asta .?

  • vali_c

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2010

  • Mesaj Privat
aquagen a scris:Am vazut lista cea de mai sus, dar cred ca e o aberatie ce scriu aia acolo.
Cum naiba sa aiba emisiile z16SE 200 g/km si y20DTH care fumega ca un tractor, 181 g/km.
La z16se dupa ce se incalzeste motorul, cam 5-10 minute in relantiu, nu se simte nimic ce iese pe teava, doar caldura, fara miros.
E total aiurea ce zic ei acolo. Nu e deloc plauzibil. La consum poate sunt generosi, dar la emisii de Co2 abereaza rau.
Z16se este euro4 si y20DTH euro 3, la unul nu simti si nu vezi nimic iar la altul vezi fum negru de te lasa in ceata.

In alta ordine de idei :
Pe schimbator am un buton S, este modul sport, dar nu face altceva decat sa tureze foarte tare motorul, daca apas butonul ala, am consum de racheta, nu am curaj sa ma uit la CB. Poate lipsea un buton E, de la economie..... cine stie Smile

Eu am optat pentru automatic din cauza comfortului si a efectului de "smucitura" a masinii la schimbari de viteza - ambreiaj. Sunt soferi mai experimentati care schimba foarte repede si nu se simte cand se apasa ambreajul dupa aceelerare si introducerea in treapta urmatoare.
La mine nu exista decat o smucitura fina , putin sesizabila, in rest efectul accelerarii da senzatie de elasticitate, nu de bruscare.
Dupa opinia mea, masina mea e o eroare de constructie. NU avea ce sa caute o cutie automata pe motorizarea asta.
Daca era un z16XE, era alta poveste. Asta cam schimba putin parametrii discutiei.

Vali, stii cumva, EGR-ul la tine este dezactivat si anulat cu placuta, sau functioneaza normal. ?
Eu fac experimente cu placuta normala si placuta de anulare, dar nu simt absolut nici un efect.
Cu placuta anulata ar trebui sa aiba noxe mai mari, dar nu simt nici o schimbare pe nici un plan.
Cu placuta neanulata, consumul si noxele teoretic ar trebui sa scada, pentru ca actioneaza la anumite turatii si la rece, in felul acest gazele nearse se reintorc, dar in afara ca se afuma rau de tot EGR-ul, alt rezultat nu observ.
Ce parere ai tu in legatura cu asta .?


Apropos, cind actionezi butonul sport, cum merge masina, e mai sprintena? Si la manuala, daca vreau sa fuga masina trebuie sa o tin in 3000 - 4000 de ture si bineinteles ca am consum imens.

o astra g motorina 1.7 are putere maxima la 4400 de rot si cuplu maxim de 165Nm (mai mare decit SE) de la 1800 si-l mentine pina la 3000 de rot.
Daca vrei sa aiba nerv benzinarul trebuie condus turat iar consumul e pe masura.
De aici si vorba "unde se termina motorina incepe benzina".
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pana acum eram interesat doar de poluare si de zgomotul masinii, acum ma intereseaza mult consumul.
Pe viitor voi avea in vedere, ca pe primul loc sa fie consumul iar pe al doilea sa fie puterea.
Masina sub 140 cai nu mai cumpar.

In legatura cu Astra g Automatic motor Z16se :
Daca actionez butonul S de pe maneta, nu se observa nimic daca merg batraneste, putin e turat motorul fata de normal, dar ce am observat este ca urca turatia mai usor si mai brusc pana la 5000-6000, si trage mai bine, dar consumul este ametitor. Mi-e si rusine sa zic cat. Cred ca instantul este cat la o masina de F1. Peste 30 %.
In orice caz nu e de apasat acel buton. Modul Sport nu era necesar pe masina asta. Totusi ce imi place este ca daca stau in D cu frana apasata si pornesc de pe loc, oricat de tare as accelera nu scartaie rotile, iar pentru drumuri alunecoase am un buton cu un fulg de zapada, pe care daca il apas, cutia porneste in treapta a 3 -a si nu aluneca la pornire.
Pentru acel Litru in plus, sunt avantaje multe la automatic.

Am pornire motor de pe telecomanda, care se poate realiza si la cele manuale, dar trebuie tinut cont de anumite chestii, ca altfel porneste masina singura, am sistemul parking care blocheaza rotile, nu trebuie sa trag maneta de frana tot timpul. NU imi bat capul cu schimbatul vitezelor, cutia schimba cand simte ea si dupa cum am observat e o cutie foarte buna si nu forteaza motorul inutil.
O mana si un picior sta liber, pot vorbi la telefon si semnaliza, accelera si frana fara sa ma agit, in plus, nu moare motorul niciodata, la semafoare, cum se mai intampla la altii.
Una peste alta este ok, sunt multumit.
Benzina ar trebui sa se ieftineasca, asa cum era acum 2,3 ani si problemele ar disparea.
Skip ads

  • vali_c

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Crezi ca masina aia de 140CP o sa te multumeasca dpdv al consumului, poate daca iti vei cumpara diesel dar daca va fi tot benzinar nu-ti pune sperante in asta.
Apropos de consum instant, Z16XE cu aer conditionat pornit, mers in 3500rot/min consumul instant indica vreo 34%, urcam Copoul.
Daca stai cu ochii pe consum, mai ales pe consumul instant imbatrinesti inainte de vreme. Vrei consum mic un 1.7CDTI. Dupa cite imi dau eu seama pentru tine o masina diesel ar fi fost buna, sprintena la plecarea de pe loc fara sa o turezi, consum bun, si chiar daca e manuala mai greu opresti motorul la plecarea de pe loc, in fine Next time.
Banuiesc ca daca ai vrea sa vinzi masina o dai greu si nu la un pret care sa iti convina, cele automate se vind greu in Ro, asta in ideea de a face upgrade.
La pretentiile tale ar fi trebuit sa optezi pentru: opel 1.7CDTI sau 1.3, renault 1.5DCI, ford 1.6TDCI sau vestitul si inegalabilul motor, care face pe toti motorinarii sa se ude instant, ALH-ul de la VW, iar daca vrei masina nepoluanta cea electrica e singura optiune.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
As fi multumit cu 140cp, ma refer la un drum de munte, ceva depasiri, nu stai sa te rogi de ea sau daca pornesti clima si ai 4 persoane in masina. Stii tu la ce ma refer.

Pai pe viitor.......nu stiu cand, departe, as vrea o Zafira de 1.7 daca voi aduna ceva bani.
Acum e undeva la 6500 euro.
Masina asta de acum o tin pana merge, adica multi ani. Sunt multumit daca nu am tendinte sportive.
Daca vezi si in garajul meu pozele, chiar rablagitura nu e si cat de cat am grija de ea.
Am bagat in ea multi bani din 2007 pana acum, pot zice ca inca o Astra G cu preturile SH de acum.
Asa ca afacere cu ea nu vreau sa fac.
E inbucurator ca imi spui despre Z16XE ca nu e cu mult mai grozav, ca eu aveam alta parere, neconducand una cu aceasta motorizare.
  • cont-sters-60068

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
as avea si eu o intrebare pt posesori de z16se ce viteza aveti in treapta a 5 la 2000 de turatii?
  • SERGIU RMN

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
70-75 km/h
Skip ads

  • aandy

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Live Speedy a scris:as avea si eu o intrebare pt posesori de z16se ce viteza aveti in treapta a 5 la 2000 de turatii?

cum a zis si *SERGIU RMN* 70 -75km/h insa pot sa iti spun exact ca la 3000 de ture este 100-105km/h depinde de incarcatura si alte conditii.
  • cont-sters-60068

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
va multumesc pt. raspunsuri valorile astea le am si eu dar nu stiam daca este ok sau nu
  • iulian20072007

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2012

  • Mesaj Privat
de aproximativ 1 luna si un pic sunt si eu posesorul unui astra g z16se din 2003.....
ca si dotari: xenon din fabrica, proiectoare de ceata, clima, comenzi volan si jante pe 16" (de care am vrut si am scapat repede, deoarece mi se pareau o povara in plus pt motor, dar mai ales pt consum...am facut schimb cu unele pe 15" si gume noi de iarna Smile

ca prima impresie...la pretul platit pe masina...e ok...e de generatie veche, asta o vede si un orb, dar cred ca traim vremuri in care trebuie sa ne infranam anumite dorinte si sa ne uitam in primul rand la cel mai bun prieten...si anume: buzunarul
(vin dupa o kia ceed..dupa care si acum mi se scurg ochisorii...hahahahaa)

am reusit un consum de 5,8 (Braila-Buzau, mers constant 90 km/h si in loc. si in afara), de asemenea o viteza maxima de 200 km/h pe A3, care s-a soldat cu un martor aprins in bord, o balbaiala de injector si o revenire miraculoasa dupa o pauza de 5 min. Razz, iar in oras reusesc sa consum benzina vazand cu ochii...asta imi displace cel mai mult la masina asta...

in rest, urmeaza sa platesc taxa de inmatriculare (imi vine sa urlu!), sa schimb distributia, sa-i pun sosonii de iarna...

btw..azi i-am schimbat un difuzor din portiera spate, care refuza sa ma mai in-cante Smile...si in urma cu 2 saptamani am curatat EGR-ul si TB...

drumuri bune va doresc!
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
taxa e 1550 lei. eu am pus gpl, iar la consum de 10-11% pe oras, in conditiile in care port 45 la picior, mi se pare perfect.
mi se pare un motor rezistent, adica am tinut-o din Bucuresti pana in Pitesti numai in 150-170 si nu a comentat nimic.
iar chestia cu difuzorul mi se pare o boala a lor, ca si eu am patit asta.
Skip ads

  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
la mine taxa a fost de aproape 1000 de lei ... platita in octombrie anul asta.
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
la mine a fost in septembrie, dar a mea e din 2003. poate si asta influenteaza.
  • mladin aurel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut am cumparat si eu un opel astra g1,6 8valve 2001 Z16xe acum 2ani , tote bune si frumoase pana acum 2 saptamani cand dintr*o data in timp ce mergeam mi sa anulat acceleratia ,,,, a ramas accelerata la 1500 ture si de atunci nu o mqi recunoaste nici AC si nu reusesc sa o fac ,am fost la 5 testere toti spun ca ar fi calculatorul {ecu{ , cum ma puteti ajuta? P, S mai poate fi altceva:
  • mladin aurel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut am un opel astra 1.6 8valve 2001 Z16 XE acum doua saptamani in timp ce mergeam mi sa anulat accelleratia si motorul sa turat la 1500 ture .am oprit motorul .dupa care pornind din nou nu a mai recunoscuto . am fost la 4 testere toti spun ca este calculatorul {ecu{ , ce ar putea fi : datim un sfat .
  • SERGIU RMN

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Este ECU, dar nu te stresa ca se poate repara.
  • mladin aurel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am fost cu el la reparat ,lau desfacut ,iau facut lipituri reci dar tot nu vede acceleratia. mi sa mai spus ca ECU nu ar fii al masini codul de pe el nu ar al anului masini . stiti care ar fii codul de pe el lq modelul 1,6 8valve 2001 ,
  • Xian

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
Am un Astra G 1.6, Z16SE , 2001 si pot sa zic ca sunt multumit de el.
Am masina de 4 ani si am avut de facut la ea urmatoarele:
- ECU; am luat masina cu el bulit, si anume nu-mi venea alimentare la senzorul 2 pedala acceleratie, cauza din care in timpul mersului mergea neuniform si ma zgantanea ca si o Dacie 1300 la terminarea benzinei. Mi-a luat aproape 1 an sa depistez problema care era o punte dezlipita de pe placuta deceramica a ECU pe pinii mufei ECU. Am lipit, am etansat si am remontat inapoi cu cucces si nu mai am probleme.
- Tot la ECU mai e o problema, zic eu, anume ca se incalzeste prea tare datorita amplasarii lui pe lateralul motorului, ceea ce face sa se incalzeasca putin c-am tare cred eu. La mine e putin distantat acum, deoarece am facut o mica modificare montandu-i niste distantiere. Cred ca din aceasta cauza s-au bulit multe ECU-uri, care dupa demontare s-au putut remedia cu o simpla lipitura cu cositor si o stergere de erori, la mine asa a fost.
- Senzor vibrochen bulit, inlocuit si rezolvat, simplu.
- Consumabile schimbate (filtre, ulei, distributie, becuri)
Ulei folosesc Castrol 10W40 de 2 ani si nu complectez de la schimb la schimb, pun pana la nivel aproximativ maxim si pana la urmatorul schimb care il fac la 9-10 mii nu necesita complectare, scade nivelul dar niciodata pana sau sub nivelul minim.
- Alternator schimbat ; al meu era de 70, mi-am pus de 100, asa au cred ca toate Z16SE-urile

Consumul il am undeva la 7/100 km/h dar conduc destul de ,,lejer'' nu ,,sportiv''.
  • cont-sters-60068

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
z16 se iese numai euro 4
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR