Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
tase a scris:Vectra C motor Z19dt si urcat de la 120 Hp la 160Hp ...de ,,,DB77AAA..se aude super si merge si mai super...apropo (OFF TOPIC) ..Angi am bagat talpa in ea ....rupe asfaltul la 1 si mai ales la 2 ..nu am incercat pina acum citeva zile:))))


Stai sa vezi cum e la 200 HP Very Happy

OnTopic, dieselurile de generatie veche, non CR, cam la toate marcile sunt suficient de zgomotoase sa fie deranjante pentru posesori. De exemplu deja clasicul 1.9 TDI de la concurenta directa, te da pe spate de zgomot. Se poate imbunatati confortul din interior prin insonorizare, desi unele au din fabrica destul de bine gandita si tot nu au ajuns la rezultate bune.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Gata ! M-am enervat ....si m-am hotarat ! Ma apuc de isonorizare.
Peste citeva zile intru in concediu decai factorul timp e rezolvat ....ca si spatiu de activitate n-am decat o curte sub cerul liber la indemana ( a unui amic) .....bani gramada n-o sa-i am niciodata dar daca nu curge , macar picura ......au mai ramas variantele de isonorizare - ma rog, variante de confort auditiv.
Au cazut din diferite motive primele 2 variante :
- trecut la benzinar ( iar ?) ....... nuuuuuu ! Si de fapt am vazut si benzinare galagioase.
- trecut de la tractorasul DTI la CDTI ceea ce implica sa ma complic financiar cu mari rezerve si necunoscute despre noua posibila achizitie SH si n-am chef.

A ramas varianta de a lucra ,,pe materialul clientului,,, clientul fiind eu si pe ce am acum in dotare , adica un tractoras.

Dupa ce m-am tras de cap cu lumea pe la sectiunea uleiuri si alte licori slinoase, consider ca am ,,linistit,, motorul din cat a fost posibil tehnic. Nu cred sa mai pot sa-l linistesc mai mult.

Enumar dintre activitati:
- ulei Motul X-cess , formula adecvata , pentru un ulei de raft isi face treaba , din cat s-a putut , a redus ,,gura,, motorului
- schimbat ulei in cutie
- functionare de citeva luni cu adaos de ulei 2T in motorina - si iar o reducere semnificativa a zgomotului generat de motor
- fixare cu cleme , benzi elastice, coliere a tot ce misca/vibra in compartimentul motor - si am mai taiat citiva ,,greieroi,,

Concluzia pana acum ? In mers normal sa zicem ( 20 - 100 km/h ) nu-i mare diferenta intre dieselul meu si un benzinar mai prapadit. In afara acestui interval , inclusiv la mersul la relantiu , am un diesel toata ziua ! Dupa 140 km/h, trebuie sa ridic vocea la pasager daca vrem sa ne intelegem.

De citeva zile studiez toate foliile, si matasurile folosite de unii pentru a mai reduce din vibratii si zgomote. Incepand cu fasii de tapiterie de pe paturi vechi , pasle mai mult sau mai putin imprastiate , aluband , folia PEE de sub parchet, vatelina , musama, antifon cauciucat, , spuma poliuretanica , minet, dynamat, hushmat, silent-coat ...si terminand cu tot felul de idei nastrusnice gen vata minerala sau polistiren expandat.

Asa, in principiu m-as duce pe varianta ,,silent-coat,, desi e cam scumpulet. Ideea ar fi ca munca e aceeasi , indiferent ca lipesti batiste sau un produs care chiar isi face treaba.

Chiar daca masina din dotare ( exceptand motorul) ruleaza destul de silentios , as vrea sa fac o munca completa ...adica sa incep de la roata de rezerva din portbagaj pana la ,,peretele de foc,,. In esenta, tocmai acest perete ma doare cel mai tare insa nu stiu cum sa procedez ca sa nu ma prinda toamna tot insonorizand !

Normal ca ideeal ar fi demontat bordul complet si aplicat silent-ul peste tot , incepand de la pedale si terminand la parbriz ...insa e mult de munca si ma tem sa nu-mi pierd motivatia pe drum. ( ok, in rest , vreau sa scot afara scaunele, banchetele si mocheta)

Ma gandeam la varianta sa demontez doar torpedoul , consola centrala si partea de consola ce vine sub bord si sa insonorizez cat pot si cat ajung de sus ....... iar pentru partea superioara a peretelui de foc , sa aplic insonorizarea din compartimentul motor , mai ales fiind dat faptul ca la G-ul meu de 1.7 am ceva spatiu in spatele motorului.
Evident ....+ interior capota + interior usi.

Dintre cei cu auzul mai sensibil care ati facut insonorizari mai serioase daca mi-ati putea face niste sugestii ...ar fi de apreciat !

Macar ca fapt divers , bordul de Astra G se monteaza dificil inapoi ? ( nu-i vorba de demontat ca trag eu cumva de el afara)
Ca daca se lasa cu nervi macinati si brate julite, ma las pagubas.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pune o treime ulei de mancare si 2 treimi motorina si ai rezolvat. Very Happy
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
... Very Happy dap , dar asa rezolv doar strict motorul ...... Sint convins ca apoi mi se va parea deranjanta puntea spate, rulajul pneurilor pe asfalt, traficul in general , etc ...

Oricum vreau sa dau jos masca interioara a usilor ca ma chinuie niste greieri si cu ocazia asta prin rigidizare/insonorizare rezolv si sound-ul .....ca toti cei care au facut treaba asta se lauda cu o calitate a sunetului extraordinara.

Problema ramane la bord ...stau pe ganduri daca sa-l demontez sau nu.

Astept idei de la alti maniaci cu insonorizarea ....... ( daca se poate fara ,,glumitze,, ) Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR