Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca te deranjeaza zgomotul unui diesel ti-ai gresit masina. Fara suparare. Si motorul de bmw suna la fel da e mai bine antifonata masina.
Skip ads

  • Arnautu Vasile

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 1.9 - 150 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:Si eu am motorul asta. Pentru un diesel e foarte rafinat. Nu am zis-o eu, au zis o in numeroase emisiuni de televiziune in care au comparat diferite masini diesel. Masurat cu decibelmetrul, in interiorul masinii zgomotul e mai mic decat la golf sau bmw seria 1 de 2.0 diesel.
Cred ca ti se pare, probabil esti obisnuit cu zgomotul masinii precedente...


conduc masina zi de zi cate 100km, probabil a intrat in uzura mea fonica Smile
dar am un prieten care are bmw diesel (320, fabricatie 2002), iar motorul lui este MUUUUULT mai silentions decat al meu
  • Arnautu Vasile

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 1.9 - 150 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Daca te deranjeaza zgomotul unui diesel ti-ai gresit masina. Fara suparare. Si motorul de bmw suna la fel da e mai bine antifonata masina.


poi la asta ma refeream si eu la inceputul postului: ce pot sa fac sa nu mai fie motorul atat de zgomots (poate o antifonare?)

sincer, nu cred ca mi-am greist masina Very Happy
este masina visurilor mele (si posibilitatilor, bineinteles)
mai visez eu din cand in cand si la cate un A8, dar momentan ma multumesc cu GTC-ul cel zgomotos Smile
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Lasa saraca masina in pace, ascult-o din fata capotei si vezi ce rotund merge motorul si ce frumos toarce. Asta e farmecul unui diesel. Sa nu mai vorbesc de zgomotul motorului la peste 3000rpm. Wink
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
va invit maine seara la intalnirea de la polivalenta sa vedeti cum ,, toarce " un Y22DTH de omega B cu 243k la bord si una sau doua came mai rebele... sa vedeti cum rontaie la rece dimineata... trezeste toata casa... si stau la curte... Embarassed am obs ca numai la un ulei bun se reduce zgomotul si asta mai ales in primii 2000-3000 km... ulei 10W40... si un aditiv ca de are atatia km.. ( nu fac reclama vb din propria experienta) un 2+2 pt ulei sau Honey am folosit si se aude mai putin toarce bine dar temporar...
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
In schimb efectul pe termen lung al acelui aditiv va fi dezastruos. Dece nu ii pui un ulei bun si atat?
  • Mifares

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Pana la urma, la mine se linisteste cand primeste o motorina de calitate. Pacat ca nu am cum sa-i pun mereu asa ceva Very Happy La statiile mici este mereu proasta, iar Petrom are o "concesiune" cred iar acolo sant masluite produsele si doar rar prind ceva bun Sad(
Un OMV este la ~40 Km de mine ... dar se merita drumul.
  • ZIZU MSV

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2009

  • Mesaj Privat
motoarele diesel cand sunt oprite nu fac nici un fel de zgomot
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
xcuseme a scris:In schimb efectul pe termen lung al acelui aditiv va fi dezastruos. Dece nu ii pui un ulei bun si atat?
fiindca am motorul cam uzat si nu are asa compresie mai ales vara... de aceea acel aditiv de ulei... inainte am avut o dacie 1300 din 1979,cu segmenti dusi, manca ulei si scotea fum, um pus kastrol si un aditiv si nu mai scotea fum si avea o compresie de m.am speriat cand am calcat acceleratia... plus ca nu am bani sai fac segmentare... ca mai umblu si in alta parte daca tot desfac motorul... cat despre motorina folosesc numai dela rompetrol ( a nu se considera reclama vb din experienta) si agip de 4.10 ron/litru sau omv cea mai scumpa ca e cea mai buna.. sprint diesel parca... se merita ! toarce frumos motorul...


Ultima modificare facuta de deleted-11331 la Vin 27 Nov, 2009 12:06 am
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...5060&start=60 citeste aici, sper sa intelegi.

2+2 ala nu iti face decat depuneri in motor....
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
da, am vazut.. poata asa o fi.. insa la ,,Motor Honey" nu se depune nimic, cat despre 2+2 m.am exprimat eu gresit, era de fapt... nu imi vine in minte numele lui... era o conserva de tabla de culoare albastra... in fine eu nu am avut probleme si am obs anul trecut cand am scgimbat oringurile de la injectoare ca TOTUL ce se vedea dupa capacul de deasupra chiuloasei era curat , semn ca motorul a vezut ulei bun si schimbat desi imi cam bat 2 came... oricy=um eu am pus numai castrol acesta nu numai ca nu il mananca dar isi pastreaza si compresia... data viitoare ii voi pune numai ulei dar unul sport .. rezista mai bine la temperaturi ridicate..
  • bigboss_boy

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ce va ma plangeti voi... dar ce plang eu .... fabia2 1.4tdi bnm. 3 ciocane.... all seasons toaca.... toti veninii afla cand ajung acasa... de la colt se aude. Extaz... dar cand bag mötörina e fericire... parca se aude asa frumos la 5% in oras si 4.3% afara.... E crancen. Pt consum recomand dar calitate nu.
Skip ads

  • matheszabi

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 C 20 NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Pe mine m-a deranjat intotdeauna zgomotul la motoare de Diezel. Cin mergeam cu Taxi intrebam daca e Diezel, daca da intrebam pe urmatorul pina gaseam cu benzina. Mai era a vreme cind faceam extrem de mult de autostop. Am fost ca pasager in f multe masni si la o discutie cu soferul am spus alergia mea la motoarele Diezel. Soferul a oprit la un semafor si m-a iintrebat: auzi motorul? - pai nu, cum sa aud, ca e silentioasa si e pe benzina doar. A tras jos geamul si a intrebat daca aud motorul celuilalt masina, din partea stinga. Bineinteles ca auzieam cum da cu ciocanul motorul ala de Diezel. Atunci mi-a explicat:
- daca o intretii motorul cum trebuie nu o sa auzi ciocanitul. Cind incepe sa se uzese o piesa o schimb si nu cu mentalitatea romaneasca: "las ca mere sasa".
- daca pui antifon cum trebuie nu o sa auzi nimic, o sa cezi ca e cea mai silentioasa motor de Benzina!

A fost un post cu patura: nu e gluma, doar nu la motor trebuie pus, desi patura se pune pa cal, ci pe capota si tot interiorul habitablul motorului.

Aceea masina trebuia sa aiba turatie de 3000 sa auzi ca motorul functioneaza!

Era 1 din 10.000 de masini in care am stat Smile restul fiecare avea ciocan sub capota.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Si totusi imi da de gandit treaba cu zgomotul. Evident, m-am prelins pe langa alte dieseluri lasate la relanti prin oras , am mai ascultat si pe la semafoare si nah, nu pot spune ca 17dti-ul meu ar fi foarte zgomotos - as putea zice ca toarce chiar placut daca stai la 5 m de el .....si totusi treaba se schimba stand la volan ! E zgomotos frate oricat as vrea io sa ma aburesc ca asa e dieselul. Nici nu mai amintesc de zgomot dupa ce ,,intra,, turbina , mai ales ca a mea isi tradeaza prezenta printr-un fel de grohait !
Ma gandeam la a tapitza ,,peretele,, din spatele motorului dar cred ca presupune munca de migala si m-am gandit la ceva pasla mai groasa sau chiar la acele placi de izolier de 3-5 mm ce se pun sub parchetul laminat. Problema apare ca acel perete e strapuns de multe cabluri chit ca la 1.7 dti ai loc cit de cit sa lucrezi pe acolo fata de un Astra g 2.0 unde totul e inghesuit. Chiar n-a incercat nimeni ceva in sensul asta ? ...si nu, nu vreau sa-mi iau benzinar si nici sa-mi infofolesc motorul cu paturi ! Smile
Si hai sa zic ca rezolv problema materialului .....insa ce sistem de prindere sa folosesc si cum ? ....... Iar la insonorizarea prin interior prin spatele bordului nici nu vreau sa ma gandesc .....
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu de ce nu lasati masina asa cum este ,de ce va deranjeaza Dieselul? Ati ales motor cu aprindere prin compresie asta e, suportati zgomotul ,cu toate ca motorul se aude super la anumite turatii.Vreti un motor Diesel mai silentios luati Cdti de la Opel sau incercati Audi sau Mercedes de ultima generatie..sa nu se considere reclama mascata.Multumesc.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Pai da, se aude misto la anumite turatii dar cind uneori iti petreci toata ziua la volan , parca iti cam trece placutul.
Referitor la solutia de rezolvare , cred cea mai buna varianta ar fi bicicleta sau motorul electric. Eu intrebam insa ca poate cineva a incercat ceva in sensul asta , cu izolarea fonica. Nu vreau CDTI si de altfel ar presupune sa-mi vand masina si sa-mi cumpar o alta , afacere care ar implica pierdere de mult timp si bani si oricum suna a complicatie.
Ok, atunci am sa incerc eu sa mai modelez dieselul ca doar n-o fi mare scoala ....... si da, m-am gandit la acele placi de izolier de 5 mm ce se pun sub parchetul laminat . Mai trebuie sa inventez un sistem de prindere .....
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu am diesel , cei drept v6, si nu se aude nimic, nu trepideaza, nu scoate fum.
Solutia sa scapi de zgomot : z30 dt.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cataline, tu ai Vectra, insonorizata atat din vopsea cat si cu textil Very Happy
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Partea cu patura functioneaza, dar nu este patura, este un material special, ignifug. Daca faceti manevra cu patura cumparati si vreo 2-3 stingatoare just in case Smile
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa o iau de la capat poate se apuca cineva ... Exista de cumparat un material ignifug care izoleaza fonic foarte bine, se pune pe capota (din fabrica) dar puteti gasi si de cumparat la metru patrat. Se poate lipi cu silicon igniful sau orice fel de lipici care nu arde dupa uscare. De pus nu e foarte greu ... pui fasi mici unde nu ai loc, etc, important e sa le suprapui in cazul in care trebuie sa pui fasi. Eu zic ca aproape oricine poate face asta ...

Daca va riscati si puneti prosti, aveti toate sansele ca in 1-2-3 ani sa se incalzesca ceva prea tare pe acolo si sa va treziti ca luati foc. Polistiren, spuma, etc, iasa din discutie, singura varinta mai usoara este cu acel material ignifug, sau metoda Dacia, antifon ...

Ca sa fie totul frumos si regulamentar trebuie sa faceti acelasi lucru si pe aripi, scut, etc. Abia atunci o sa simntiti o diferenta majora. Acuma, vesnicul DAR, s-ar putea ca acoperind totul sa cresteti prea mult temperatura in compartiment si sa va treziti ca intr-un an toate furtunele cedeaza, izolatile cablurilor, etc.

Varianta cea mai buna ... cum spunea tase, audi, mercedes, de preferinta dupa 2010 Smile

Sfatul meu ... lasati masina asa pentru ca nu merita investitia + efortul ...
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR