Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • cocoshel

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si crezi ca se putea inlocui doar rez . aia mica de sus ?
(scuze ,dar nu ma pricep)

Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca mergea doar viteza 4, trebuia masurata siguranta termica (chestia incercuita de tine) si daca era intrerupta, putea fi schimbata (2-3 lei). Daca mergeau sa zicem doar 2, 3 si 4 sau doar 3 si 4, atunci siguranta termica era buna si era arsa o rezistenta (sau poate chiar 2) din alea 3 si atunci trebuia schimbat modulul cu totul.
  • cocoshel

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am inteles ! cred ca m-am grabit ! oricum, multumesc!
  • cipriandan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am incercat sa cositoresc siguranta termica si s-a ars (temperatura de topire a fludorului este de 190 grade C parca). Se poate sa tina doar prinsa mecanic? Cea originala era sudata electric in puncte.
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca puneai o carpa uda pe siguranta si nu incalzeai excesiv terminalul, reuseai. Mai incearca, succes!
  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai merge ventilatorul decat pe viteza 4,cand dau de la viteza 0 la 1 se aude un clic undeva deasupra pedalelor in bord dar nu porneste ventilatorul,am verificat sigurantele si sunt ok.Aveti idee ce ar putea avea?si poate ma indrumati si pe mine la un electrician,daca nu ii dam de cap aici.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stefanLCS, s-a mai discutat problema. Cred ca e arsa siguranta termica de pe blocul de rezistente al ventilatorului aerotermei.

S-a discutat aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18813
Ti-am facut un pdf cu instructiunile din TIS cum ajungi la acel bloc de rezistente:
http://rapidshare.com/files...e_and_Install.pdf
  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru ajutor .am cautat eu dar nu destul de bine se pare,multumesc inca odata
Skip ads

  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
mam uitat pe PDF ul ala,maine o fac bucatele Very Happy,te astept JOI la intalnire cu o bere
  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Credeti ca sunt sanse mari sa ia ceva foc daca acolo in varf am pus o sarma de cupru ?Deocamdata merge fara probleme dar voi ce ziceti merge si asa?
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stefanLCS, schimba filtrul de polen ca sa se raceasca corespunzator blocul de rezistente. Eu zic sa pui cit mai repede o siguranta termica acolo, asa cum a fost proiectata treaba. Siguranta respectiva cred ca este de 240 grade Celsius. Din moment ce s-a ars, inseamna ca temperatura in zona aia a depasit 240 de grade. Cine iti garanteaza ca nu o va face din nou? Nu cred ca de dragul a 2-3 lei (atit costa o siguranta termica la magazinele de piese electronice) vrei sa stai cu frica ca-ti ia foc bordul.
  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pai daca e asa eftina ma duc maine sa o cumpar,faza cu sarma am facuto doar pentru ca mia spus cineva ca rezistenta costa vreo 2 mil ..off multumesc inca odata
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stefanLCS, vreo 200 lei costa tot blocul de rezistente, nou. Siguranta termica e cit am zis, 2-3 lei. Uite un exemplu:
http://www.e-piese.ro/shop/...ica_tz_d-240.html
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
1.la Astra G am inteles ca aceasta siguranta termica ar intre aeroterma si filtru de polen... are cineva o poza cu ea sa vad locul mai exact, ca am cautat-o de mi-au iesit ochii... banuiesc ca arata ca cea de la Vectra, dar nu mai stiu unde s-o mai caut... Sad e asa in aer sau e bagata in vreo cutie... difera de pozitionare in functie de modelul aerotermei... Eu am Behr
2. deci sa inteleg ca daca aeroterma merge in gradul 4 atunci e dusa rezistenta termica din capat... (cea incercuita de Murzick cu cateva posturi mai devreme) m-as duce pe la Conex pe Maica Domnului s-o iau, dar stie cineva ce sa iau, ce valoare? difera in functie de motorizare? eu am Y20DTH
3. e vreo problema daca o scot de acolo si merg fara ea pana o repar sau o inlocuiesc?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Poti pune provizoriu, ca stefanLCS, un strap in loc de siguranta, numai ca ar trebui sa scoti sau sa schimbi filtrul de polen. Siguranta termica se arde cand aeroterma "trage" greu si asta din doua motive: ori filtrul imbacsit, ori motor aeroterma gripat, ceea ce face ca motorul sa absoarba curent mai mare ca in mod normal. Vezi si postul lui Zafira 2.0 automatic cu regulatorul electronic de turatie, rezistentele sunt in acelasi loc in care la climatronic se afla regulatorul electronic. Ca sa scoti blocul de rezistente, scoti filtrul de polen, bagi mana catre aeroterma pe usita filtrului si cand ai dat in partea de sus de blocul de rezistente, impingi in sus si iese blocul. Siguranta termica este pe bloc, cea alba din poza urmatoare:

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
dupa poza asta nu-mi dau seama, ca nu vad nici usita de la filtru de polen si nici de unde vin furtunele alea (probabil poza e pentru Vectra B)

oricum merci de completari, o sa incerc maine pe zi s-o mai caut Smile... si rezistenta sa iau de 10A si 142 grade sau de 240 grade? (ca variantele astea 2 le-am gasit pe forum)
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
gabib77 a scris:1.la Astra G am inteles ca aceasta siguranta termica ar intre aeroterma si filtru de polen... are cineva o poza cu ea sa vad locul mai exact, ca am cautat-o de mi-au iesit ochii... banuiesc ca arata ca cea de la Vectra, dar nu mai stiu unde s-o mai caut... Sad e asa in aer sau e bagata in vreo cutie... difera de pozitionare in functie de modelul aerotermei... Eu am Behr
2. deci sa inteleg ca daca aeroterma merge in gradul 4 atunci e dusa rezistenta termica din capat... (cea incercuita de Murzick cu cateva posturi mai devreme) m-as duce pe la Conex pe Maica Domnului s-o iau, dar stie cineva ce sa iau, ce valoare? difera in functie de motorizare? eu am Y20DTH
3. e vreo problema daca o scot de acolo si merg fara ea pana o repar sau o inlocuiesc?


hai sa ne vorbim... Cool
am si siguranta termica disponibila....(si exact ce-ti trebuie...nu conteaza motorizarea la care faci referire la pct 2) am luat vreo 4 cu gindul ca e posibil sa o ard prin lipire pt ca am un pistol de lipt cam obosit...
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
zafirul a scris:
hai sa ne vorbim... Cool
am si siguranta termica disponibila....(si exact ce-ti trebuie...nu conteaza motorizarea la care faci referire la pct 2) am luat vreo 4 cu gindul ca e posibil sa o ard prin lipire pt ca am un pistol de lipt cam obosit...


OK, o sa incerc sa te sun maine sa vedem daca ai timp...
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ok.
La Astra G / Zafira SI cu aeroterma Behr, blocul de rezistente e altfel decit cel verde din toate posturile de mai sus
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
zafirul a scris:ok.
La Astra G / Zafira SI cu aeroterma Behr, blocul de rezistente e altfel decit cel verde din toate posturile de mai sus


Aici nu te pot contrazice, ca eu nu l-am gasit sa vad cum arata Very Happy sper sa am mai mult succes maine...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR