Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
zafirul, o precizare. Mai nou, si pe aeroterme Behr, si pe cele Delphi, se folosesc blocuri de rezistente Delphi:

Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
murzick a scris:zafirul, o precizare. Mai nou, si pe aeroterme Behr, si pe cele Delphi, se folosesc blocuri de rezistente Delphi:


Murzick... nici n-a venit maine sa incep sa caut iar rezistenta termica si deja m-ai bulversat cu desenul... siguranta (nr.3 cu e in poza) e chiar in spatele aerotermei (cum arata sageata)? Pai cum ajung acolo cu mana? nu se desface prin locul unde se baga filtrul de polen? poti pune o imagine mai detaliata? (banuiesc ca din TIS e luat - nu de alta, dar am vazut in imagine niste lupe cu + si -) Very Happy

Zafirule, tu ai localizat rezistenta? (ca banuiesc ca in acelasi loc trebuie s-o am si eu)
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
bre gabi ai bre rabdare ca zafiru' e tata lu ' aeroterma behr....
se scoate filtrul de polen si se baga mina spre dreapta (aeroterma) si se scoate in sus blocul rezistentelor- ala cu nr3 din poza (acela are o protectie de tabla care se demonteaza si apoi se ajunge la rezistente si la siguranta termica)

murzick - tot ce e posibil, probabil pt costuri s-au decis sa le faca un singur producator , sau poate ca de la inceput au fost facute doar de delphi...
si zamfira mea si astra lui gabi insa sint babutze... asa ca e posibil ca la vremea aia EPC-ul sa fi raportat altceva.

later edit: mi-a sarit in ochi dupa aia: vezi ca te uiti unde nu trebuie in EPC, si eu si gabi avem aer conditionat.
Tu esti la EXCEPT air conditioning.
Din pacate pt ca si acasa si la birou am macintosh nu mai am cum sa ma uit in EPC decit sub emulare windows. Acasa merge lent si numai la birou e super ok asa ca nu am cum sa verific exact daca si acolo e la fel...
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
gata, m-am linistit... ne auzim la telefon...
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
zafirul, ai dreptate, dar codul blocului de rezistente e acelasi:

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
gabib77, ti-a scris zafirul cum ajungi la blocul de rezistente, dar deja facusem captura de ecran si o pun aici:

Aici ai instructiunile din TIS cum sa scoti blocul de rezistente:
http://rapidshare.com/files...nte_aeroterma.pdf
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
merci mult tuturor... sper sa reusesc sa rezolv problema
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@gabib77: Eu ti-am aratat care este blocul de rezistente si siguranta termica, nu ce e in fundal (in poza este un bloc de Vectra si se monteaza prin fata pe la motor).
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
asa se intampla cand te-ai lovit de problema si nu stii ce cauti si unde... Very Happy sper sa rezolv problema azi Very Happy

Gata, am rezolvat, merci mult Zafirule Very Happy

Era siguranta termica dusa... am "imprumutat" una de la Zafirul, de 10A, 250V si 150 grade

Blocul de Astra G arata asa: (are siguranta termica originala de 10A, 250V si 144 grade)

si asa arata dupa ce a fost lipita noua siguranta

  • owax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Am aceeasi problema dar nu stiu unde este siguranta termica pozitionata,poate sa-mi explice cineva,va rog?
  • gabriel2vsl

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2008

  • Mesaj Privat
valiauto a scris:Salut!Pe "blocul de rezistente" exista o siguranta termica pe care poti sa o inlocuiesti f simplu.Daca o sa se arda iar in scurt timp inseamna ca problema e in aeroterma(consuma curent prea mare).Succes!

Cum se schimba poate ma "bunghesc eu" dar de unde pot cumpara una imi poti spune , ca am aceeasi problema cu aeroterma.....
  • owax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat,am scimbat rezistenta cu una de 150gC si am lipit doar mecanic pentru ca fludor-ul rezista pana la 90gC(asa mi-a spus un electonist).
Skip ads

  • Ionutz_yo

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Va rog ajutatima si pe mine..........
Nu gasesc aceasta siguranta termica la un vectra b din 98
Unde poate fi?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dar pana aici ai citit? Nu cred, ca doar mai sus am scris. Deci, scoti filtrul de polen si te uiti bine (acolo de unde l-ai scos), o sa vezi acest bloc:

Se vede siguranta termica.
  • Ionutz_yo

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Era super bine daca era acolo
M-am uitat
si nu e nimic
  • papyllon

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1989 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
o intrebare: pentru o vectra a siguranta nu este arsa ,deci este rezistenta aceea de vina nu se poate schimba rezistenta, pentru ca am fost pe la vreo 5 magazine auto si la nici unul nu apare acest bloc de rezistente si la dezmembrari in bv nu am gasit? Sad
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ionutz_yo, mai uita-te inca o data acolo, acum ajutat de instructiunile din TIS.
http://anonym.to/?http://ra...cles_with_ECC.pdf
  • Ionutz_yo

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
acum e noapte nu prea am ce sa fac.....
dar din ce vad acolo inseamna ca dau filtrul de polen afara si tre sa demontez si aeroterma?
Pe acolo pe sus?
O sa incerc maine
Mersi frumos
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
azi am patit-o si eu.
Dimineata pornesc masina sa plec la munca ,pun dezaburirea luneta ,dau la racleta pe parbriz si cand ma urc sa pornesc ventilatia .....merge doar pe treapta 4.
Intrebari:
1.De ce s-a ars siguranta termica...ca de abia pornisem masina....filtru de polen are 1000 km...tot timpul l-am tinut curat....
Nu cred ca a reusit sa faca o temperatura asa mare pe siguranta aia termica intr-un minut de la pornire......hm...
2.Am inteles ca pt demontare trebuie bagata mana prin deschizatura de la filtru de polen , catre filtu sau in partea opusa?Cat de adanc? Pot sa lipesc siguranta termica de 150 grade cu pistolul de lipit fara sa o stric?
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Se pare ca am o problema cu aeroterma, nu mai porneste pe nici o turatie, nici automat, nici manual si nici pe dezaburire. Acum o saptamana mi-a facut aceiasi figura, am deschis capota sa verific si in momentul cand am trantit capota (suparat) mi-a pornit aeroterma. Banuiesc ca sunt de vina carbunii motorasului !? Cum pot ajunge la motoras sa-i inlocuiesc, unde este pozitionat, cum si pe unde il demontez ? Masina este o Vectra B din 1998, climatronic. Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR