Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • bybyku

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7CDTI din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am o problema cu un Opel Astra H 1.7CDTI 80Cp

A aparut semnu ala cu Exhaust Emission(ramane aprins nu palpaie) nu depaseste 3000 de turatii dar pana acolo masina trage normal
deci practic e limitata la 3000 de turatii in orice viteza nu stiu ce are azi mi sa intamplat
Ce are daca stiti ceva in leg cu asta va rog sa ma ajutati cu niste sugestii


Multumesc Anticipat
  • iulian36

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Sal.
Da fuga la tester. Nu merge cu ghicitul.
  • lucio

  • Mesaje scrise: 914
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
daca zici ca asta iti apare Exhaust Emission atunci cred ca ai catalizatorul infundat
  • murzick

  • Mesaje scrise: 981
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
bybyku, vezi aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=554

lucio, aprinderea martorului ala poate indica multe probleme. Trebuiesc citite erorile intii si dupa asta trase concluzii.
  • bybyku

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7CDTI din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
astazi vine 1 prieten cu tester si vreau sa vad care sunt erorile am sa le pun aici si am sa va spun cum am rezolvat daca am rezolvat eu sper sa fie de la pompa lambda si cred ca trimite impulsuri ca bc sa imi limiteze masina la 3000 turatii ca sa nu apara alte probleme
(catalizatorul nu cred ca poate fi pt ca nu clipeste martorul acela asa scrie in manual)
Tin sa precizez inainte cu 1 zi am schimbat un bec dar era ars pe cel care lam pus si mam dus la un service si mia zis ca becul meu original merge daca ii dau 2 bobarnace


am facut testu pseudo-agrafa si mi-a dat
1 cod :ECN040002 (DTC P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction)
2 cod :ECN040004 (nu stiu ce inseamna cred ca acelasi lucru)
3 cod :ECN111004 (P1110 vacuum tube switching valve errors ) va rog sa ma ajutati cam ce ar trebui sa fac
  • costygsm

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: GT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
cred ca trebuie sa-ti cureti valva EGR,s-ar putea sa fie cam infundata:D
  • bybyku

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7CDTI din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
am facut o programare la service ca sa ma duc sa curete valva EGR eu sper aia sa fie ca daca e catalizatorul infundat am dat de Drq am sa revin cu 1 post sa va spun ce sa intamplat
  • bybyku

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7CDTI din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Auziti dar cum vam spus mai sus totul a inceput cu schimbarea becului din fata dreapta am pus 1 nou dar era ars si mam dus la ala si lam intrebat ba care e diferenta intre becul meu si becul care mi lai dat u si spre surprinderea mea mia zis :Al tau nu e ars , dar ce-l care ti lam dat eu e
Si lam pus pe al meu si merge sau nu merge depinde deci daca dai intro groapa exista sanse sa nu mai mearga

Si acum va intreb poate din cauza acestui bec care face un contact imperfect sa dea o asemenea eroare incat masina sa intre in safe mod
Adica probabil aceste erori au aparaut asa fara sa fie intradevar o problema



Scuze de double post nu se va mai intampla
  • bybyku

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7CDTI din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu un nou topic fratilor dupa ce am fost sa curat EGR si nu mai stiu cate altele dau cheie si ce credeti
imi apare Tensiune scazut EGR am zis ma las-o drq mai dau o cheie si inca 1 si inca 1


Acum vin cu intrebarea Cum scap de safemode la masina fratilor?
Deci sa mor eu daca stiu cum scap de safe mode am dat 4 milioane la service pt curatarea conductelor si EGR-ului

Prima eroare a fost EGR infundat
Dar acum zice Tensiune Scazuta EGR
  • overtaxer

  • Mesaje scrise: 280
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
cu 4 milioane luai EGR nou
  • bybyku

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7CDTI din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
deci am mai curata multe nu numai asta am schimbat si cureaua si filtru si antigelu dar nu asta e ideea . Eu nu mai stiu cum sa scap de safe modu asta ca imi limiteaza masina la 3000 turatii
  • bybyku

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7CDTI din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
fratilor am rezolvat multumesc pt sfaturi si pt tot am fost azi la un prieten f bun si ma indrumat catre un electrician foarte experimentat si ca sa vezi problema egr cu tensiune scazut era ca mi se arsesera 2 sigurante deci am scapat ieftin sper ca daca si altora le apare aceeasi problema sa stiti ca e de la egr si de la o siguranta mc inca odata puteti inchide
  • mostenitorii

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 22ydtr din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
as dorii sa imi spuna cineva unde se afla aceste sigurante care influenteaza bunul mers al egr,,,,,,si cati volti sau amperi trebuie sa aibe cele 4 fire din muga egr ,,,,am un vectra c 2.2 diesel
  • PFlorin307

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am o problema cu un Opel Astra H 1.7CDTI

A aparut semnu ala cu Exhaust Emission(ramane aprins nu palpaie) nu depaseste 3000 de turatii dar pana acolo masina trage normal
deci practic e limitata la 3000 de turatii in orice viteza nu stiu ce are azi mi sa intamplat
Ce are daca stiti ceva in leg cu asta va rog sa ma ajutati cu niste sugestii
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata