- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- niladam2002
- **
- 201 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Astra 1997 X18XE
- Galati
niladam2002
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- valiubitel
- *
- 29 mesaje
- din 07 Nov 2007
- Astra 2002 z14xe
- Braila
valiubitel
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
salut.hai sa va zic si beleaua mea si poate cineva ma iajuta.la mine nu mai tragea masina si incet incet daca mergeam cu 40km/h era bine(astra g 2002 benzina)am verificato peste tot si nici un rezultat in plus cum spunea cineva mai sus relantiul fluctua si cateodata chiar murea motorul.Cei de la reprezentanta-radacini cica ar fi calculatorul si este doar 44 mil.am fost la niste baeti si dupa o zi de uitat pe la ea mi au zis ca este catalizatorul(miau zis in felul urmator:"ia masina si fa o tura."spre uimirea mea masina tragea si nu se mai oprea problema ?:CATALIZATORUL ERA terminat,si cum acesta nu se repara(curata) mi lau unulat urmand ca eu sal skimb.DAR problema a fost temporara pt ca fluctuatia relantiului a revenit si masina se mai opreste din senin mai rar dar tot se opreste.Stiu ca anularea catalizatorului are impact si asupra sondei lambda dar cum?de ce?
ce ar trebui sa fac?
In plus masina scoate fum mai mult,zgomot mai puternic la ambalare si surprinzator consum mai mic.pe tester nu apare nici o eoare.Ce e de facut?
ce ar trebui sa fac?
In plus masina scoate fum mai mult,zgomot mai puternic la ambalare si surprinzator consum mai mic.pe tester nu apare nici o eoare.Ce e de facut?
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- baraitaru cristian
- *
- 1 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Astra 1994 isuzu tc4ee
- Bucuresti
baraitaru cristian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 isuzu tc4ee
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
c959762
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
CE CONSUM AR TREBUI SA AM LA UN OPEL ASTRA G-1.6, INJECTIE MONOPUNCT, AN FABR 2000?
AM INSTALATIE DE GAZE SI PANA ACUM CONSUMA 11,5 L/100KM.
UNEORI MI SE APRINDE CHECK ENGINE CAND SE INCALZESTE MOTORUL SI REDUC ACCELERATIA...SE STINGE APOI LA TURATII MARI...SE REAPRINDE LA MICSORAREA ACCELERATIEI.
DACA MOTORUL ESTE CALD PORNIREA ESTE GREA...DUREAZA PANA LA 10 SECUNDE !
EXISTA VREO CORELARE A EGR SI A SONDEI LAMBDA GRESITA LA FOLOSIREA GPL-ULUI?
DACA MASINA ESTE PE GPL,....CUM RECUNOASTE SONDA LAMBDA NOXELE SI CUM INFLUENTEAZA CONSUMUL?
AM INSTALATIE DE GAZE SI PANA ACUM CONSUMA 11,5 L/100KM.
UNEORI MI SE APRINDE CHECK ENGINE CAND SE INCALZESTE MOTORUL SI REDUC ACCELERATIA...SE STINGE APOI LA TURATII MARI...SE REAPRINDE LA MICSORAREA ACCELERATIEI.
DACA MOTORUL ESTE CALD PORNIREA ESTE GREA...DUREAZA PANA LA 10 SECUNDE !
EXISTA VREO CORELARE A EGR SI A SONDEI LAMBDA GRESITA LA FOLOSIREA GPL-ULUI?
DACA MASINA ESTE PE GPL,....CUM RECUNOASTE SONDA LAMBDA NOXELE SI CUM INFLUENTEAZA CONSUMUL?
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
In primul rand, nu mai tasta cu capslock.
Injectie monopunct pe Astra G? Nu stiu sa existe.
Bujiile sunt ok? Nu e normal sa porneasca mai greu daca motorul e cald.
GPL-ul este ca un motor aditional celui de benzina dar care foloseste parte din motorul pe benzina (camera ardere, supape etc). Adica, din cunostintele mele, pentru GPL exista o sonda care ti-a fost introdusa in evacuare dupa ce s-a dat o gaura pentru fixare. La fel si in admisie ai un injector pentru unde vine gazul (sau chiar 4 injectoare).
Injectie monopunct pe Astra G? Nu stiu sa existe.
Bujiile sunt ok? Nu e normal sa porneasca mai greu daca motorul e cald.
GPL-ul este ca un motor aditional celui de benzina dar care foloseste parte din motorul pe benzina (camera ardere, supape etc). Adica, din cunostintele mele, pentru GPL exista o sonda care ti-a fost introdusa in evacuare dupa ce s-a dat o gaura pentru fixare. La fel si in admisie ai un injector pentru unde vine gazul (sau chiar 4 injectoare).
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
broasca mea consuma in jur de 12 in oras si e obicei la semafor cand stau mai mult sau pe loc la spalatorie,benzinarie..mi e aprinde check engine..mi-au zis la service asa fara sa arunce o privire ca e sonda lambda..?o fii? a mai avut cineva asa semn?vad ca la majoritatea numai la viteze mari se aprindea check engine la mine stand pe loc....cu motorul pornit mi-a dat eroare F169 de vreo 2 ori
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Na, da-mi voie sa iti spun ca F169 NU EXISTA. Ori e incomplet ori e eronat. Codul la Astra F cu motor C14NZ (nu stiu din ce an e masina dar ghicesc pana in 94) e format din 2 cifre la testul cu agrafa. Ala cu F e pentru motoare care incep cu X, Y... si codul contine 4 cifre.
Diagnostice aruncate la service fara sa vina sa se uite, sa faca niste teste sunt rezolvari de cofetari ce vor sa para mecanici.
Diagnostice aruncate la service fara sa vina sa se uite, sa faca niste teste sunt rezolvari de cofetari ce vor sa para mecanici.
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
ovidiutm a scris:Na, da-mi voie sa iti spun ca F169 NU EXISTA. Ori e incomplet ori e eronat. Codul la Astra F cu motor C14NZ (nu stiu din ce an e masina dar ghicesc pana in 94) e format din 2 cifre la testul cu agrafa. Ala cu F e pentru motoare care incep cu X, Y... si codul contine 4 cifre.
Diagnostice aruncate la service fara sa vina sa se uite, sa faca niste teste sunt rezolvari de cofetari ce vor sa para mecanici.
Diagnostice aruncate la service fara sa vina sa se uite, sa faca niste teste sunt rezolvari de cofetari ce vor sa para mecanici.
nu am facut testul cu agrafa ,imi arata la display...daca apesi cele 2butoane de la tid iti arata pe moment cu cat te deplasezi un cod de f12 ce este normal si daca mai arata ceva atunci e ceva problema la mine de obicei arata f12 .dar can se aprinde chek atunci deca repede fac chestia la display imi arata dupa f12 si f169 du pa care se resetaza tidul
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Se pare ca pe MID pot aparea diverse coduri de erori ce tin de functionalitatea lui:
F12 - Home Diagnostics
F51 - EEPROM viottunu, replace the ecu
F52 - EEPROM wrong value, programmable eeprom again
F55 - ADC channel input voltage is not prescribed, 2.19V-2.8VA / D converter viottunut, replace the ecu
F81 - Signal SDA low
F82 - Signal SCL low
F83 - Signal mrq low
F84 - Signal SDA high
F85 - Signal SCL high
F86 - Signal mrq high
F87 - Short Signs SDA and SCL
F88 - Short Signs SDA and mrq
F89 - Short Signs SCL and mrq
F91 - Signs SDA and SCL exchanged
F92 - Signs mrq SCL and exchanged
F93 - Internal error of radio
F94 - Unable to exchange data with radio
F95 - Gap Radio communication between the TID and
F96 - Signals Mrq SDA and exchanged
F121 - Bus Radio Communication, the connection attempt to connect to more than 3 times, the connection does not succeed
F122 - Brake Light fuse low voltage
F167 - The gas meter sensor low voltage
F168 - The gas meter is the sensor voltage high
F169 - External Thermal sensor low voltage
F171 - External Thermal sensor voltage high
F173 - Bensan consumption voltage signal weak, or more than 1.5V - management or cross-country
F12 - Home Diagnostics
F51 - EEPROM viottunu, replace the ecu
F52 - EEPROM wrong value, programmable eeprom again
F55 - ADC channel input voltage is not prescribed, 2.19V-2.8VA / D converter viottunut, replace the ecu
F81 - Signal SDA low
F82 - Signal SCL low
F83 - Signal mrq low
F84 - Signal SDA high
F85 - Signal SCL high
F86 - Signal mrq high
F87 - Short Signs SDA and SCL
F88 - Short Signs SDA and mrq
F89 - Short Signs SCL and mrq
F91 - Signs SDA and SCL exchanged
F92 - Signs mrq SCL and exchanged
F93 - Internal error of radio
F94 - Unable to exchange data with radio
F95 - Gap Radio communication between the TID and
F96 - Signals Mrq SDA and exchanged
F121 - Bus Radio Communication, the connection attempt to connect to more than 3 times, the connection does not succeed
F122 - Brake Light fuse low voltage
F167 - The gas meter sensor low voltage
F168 - The gas meter is the sensor voltage high
F169 - External Thermal sensor low voltage
F171 - External Thermal sensor voltage high
F173 - Bensan consumption voltage signal weak, or more than 1.5V - management or cross-country
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
Schimbat sonda lambda - cumparat de la autokarma marca Febi - nu a tinut nici 10.000 Km si a inceput sa consume ca la balamuc - peste 15 in oras la mers cuminte si aprindea check engine-ul cu eroare de amestec f sarac. Am pus o sonda mai veche totul a revenit la normal . NO COMMENT - 120 RON parca am dat pe ea . Poate recomada cineva un alt producator ? Multumesc .
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
- nitrouxm
- **
- 140 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Caras-Severin
nitrouxm
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
la voi cum se prezinta sonda lamda cand o scoate-ti ?
eu am pus NGK ca asa am fost sfatuit ca sunt mai bune si sunt made in japan.
Partea cu Made a fost in Japan, dar de la o vreme simt ca masina consuma mai mult si cand am dat-o afara era afumata. Din cate ma duce mintea eu zic ca ar trebui sa fie caramizie daca amestecul ar fi ok ..........si ea e direct raspunzatoare de corectarea amestecului.
Azi am montat-o pe cea veche care am schimbat-o pentru ca am zis ca-i veche si nu mai e in parametri
Daca asta nu se mai afuma si scade consumul atunci nu o sa mai am incredere decat in Bosch.......asai cand nu stai pe treaba ta si experimentezi pe bani
eu am pus NGK ca asa am fost sfatuit ca sunt mai bune si sunt made in japan.
Partea cu Made a fost in Japan, dar de la o vreme simt ca masina consuma mai mult si cand am dat-o afara era afumata. Din cate ma duce mintea eu zic ca ar trebui sa fie caramizie daca amestecul ar fi ok ..........si ea e direct raspunzatoare de corectarea amestecului.
Azi am montat-o pe cea veche care am schimbat-o pentru ca am zis ca-i veche si nu mai e in parametri
Daca asta nu se mai afuma si scade consumul atunci nu o sa mai am incredere decat in Bosch.......asai cand nu stai pe treaba ta si experimentezi pe bani
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat