Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • CRISTI_ro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Subscriu si eu ...in legatura cu "ERECTUS", pardon ....Erebus ...Very Happy
Skip ads

  • florinr

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
OK!!
As putea sa scriu si eu un roman, am patit-o cu cei de la IASI Gold and Platinu lor cu tot.Bagati antireclama cat puteti,fratilor ca eu asta le-am promis, dupa ce mi-au scurtat cativa ani de viata! (Dac a vreti detalii la ce anume,scrieti ca sa nu ocup spatiu
  • florinr

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
bertone a scris:In primul rand rog moderatorii sa mute subiectul daca nu li se pare potrivita incadrarea la PROBLEME TEHNICE

In al doilea rand este o problema reala care se poate verifica cu acte si orice ate dovezi si n-as vrea sa va indoiti sau s-o considerati fictiune .

Sa incep : Am un Astra Bertone Z18 XE .
A mers bine , m-am distrat , s-au distrat si altii prin Germania pana la un moment dat cand am ajuns sa-i sparg segmentii ...Nu stiu cum am reusit , poate nu se mai fac masini cum trebuie .
Stau in Buzau , drept care m-am adresat unui dealer reprezentant al unei marci de prestigiu . Nefiind masina lor ( era Opel ) nu s-au aruncat cu capul inainte s-o desfaca , mai ales ca oamenii sunt relativ la inceput si au considerat sa lase reprezentanta Opel sa se bage .
Precizez ca masina cu segmentul spart merge bine ( parerea mea ) , trage OK , nu papa ulei , singura diferenta fiind o bataie la motor de diesel .
Nu stiu cum am ajuns la Gold & Platin Galati ( de fapt mai fusesem la ei pt. un fir si un bec ) , insa am ajuns... Seful de service mi-a pus diagnosticul de tacheti + pompa de ulei . Zis si facut , stat 2 sapt. sa vina piesele , platit 31.000.000 ( tacheti 21 + pompa 10 ) ..cand stupoare...aceeasi bataie plus becul de ulei aprins.
Ramane sa las masina in service sa-i desfaca motorul. Peste 3 zile dau telefon si baietii imi spun ca am de schimbat urmatoarele : segmenti , supape , cuzineti de biela , nu stiu ce garnituri , rectificat arbore cotit , pe langa tacheti si pompa de ulei care cica fusesera stricati Very Happy
Astept eu o luna de zile ca gresise fabrica comanda si alte amanunte de rahat cu care nu va mai incarc memoria si ...telefon ..masina e gata.
Ajung la Galati cu 50.000.000 in buzunar + 10.000.000 lasati avans initial , masina spalata , iar astia cam trasi la fata .
Intreb : Merge bine ? O sa mai am probleme ? S-o vand ?
Ei : Merge bine dar acu' tre' sa te gandesti ca-i un motor facut si nu unul nou .
Iau masina , plec la mare in aceeasi zi , fac 500 de km si a doua zi .....bataia exact ca inainte sa dau 60.000.000.
Sun seful de service , imi stric concediu la mare si ma duc la reprezentanta . Se mai balbaie astia si delibereaza : trebuie schimbate si pistoanele ..Ajungem la o intelegere : dau 30.000.000 pe pistoane si le dau segmentii inapoi pt. ca pistoanele vin echipate cu segmenti. Satu si ma intreb la cine o fi pus segmentii mei cu care am mers cateva zile Very Happy
Mai astept eu vreo 3 saptamani si vin si pistoanele . Iau masina din service si intr-adevar masina mergea mai bine . Baietii eraui fericiti , urari din astea " sa ne vedem numai la schimburi de ulei " . Deja vreau sa va spun ca ma cunosteam si cu portarul , dupa ce masina mea statuse mascota aproape 2 luni in curte la galati .
Am facut iar rodajul de 3000 de km la motor , glumite din astea..
Dupa 2 luni si 8.000 de km , dupa ce masina mersese neschimbat , ii dadeam spre bucuresti cu 160 - 170 . Aproape de urziceni , la 160 in cap cu muzica tare de rigoare , da masina putin in bot ( ca dacia cand avea gunoaie ) si in urmatoarea secunda se aude o explozie puternica si incepe sa iasa fum gros in spatele meu . Am crezut ca mi-au picat tobele ca asa de tare a bufnit...
Trag pe dreapta , motorul mergea in 3 , batea si erau aprinse toate becurile pe bord..dar mergea .
Ajung la service in Buzau cu platforma , se face o constatare externa pt. ca aveam garantie de la opel 2 ani si ..surpriza : gaura de 4 cm in bloc in dreptul pistonului 1 , crapatura vis-a-vis de gaura aia ( p[e partea cealalta a blocului ) + baie de ulei crapata de sus in jos + capacul de biela sarit pe gaura aia si aterizat pe un suport motor .
Sun la Galati si seful de service ma acuza ca " cata forja ai putut sa-i dai domle' de a sarit capacul de la biela " . Adica eu puteam sa mor pt. ca tot uleiul a sarit la cativa cm de cauciucuri pe gaura aia , toata burta masinii fiind inecata si el imi spune ca i-am dat forja .
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i dau in judecata de urgenta. S-a dispus expertiza si i-am anuntat ca i-am dat in judecata . S-au panicat , au inceput sa-mi vorbeasca frumos , ca sa-mi trimita masina ca ne intelegem noi , etc. Le-am zis ca o sa-mi plateasca inclusiv pantofii pe care ii tocesc ca merg pe jos ..
Imediat m-a sunat un reprezentant al GM Southeast europe , un baiat tanar si aerisit fata de flacaii de la Galati . M-a rugat sa-l chem la expertiza .
S-a tinut expertiza de fata cu GM si directorul de la Galati . S-au facut poze , s-au luat probe de ulei si s-a constatat ca mecanicii de la Galati n-au respectat normativele si anume : surubl de la capacul de biela era retezat de la jumate' iar celelat era scos fortat si indoit . Obligatia service-urilor este sa schimbe acele suruburi ori de cate ori intervin asupora lor pt. ca-s de unica folsinta fiind autofiletante si sa stranga suruburile la cupluri prevazute de producator ceea ce nu s-a intamplat .
urmarea : M-au intrebat ce pretentii am si am stabilit sa-mi cumpere motor ( short block ) ambielat , nou de la fabrica + tacheti , supape si tot in afara de chiulasa ( blocul chiulasei ) care n-avea nimic .
Am asteptat pana a intrat pe stoc in germania motorul si pe 4 ian anul asta ( dupa 1 luna jumate ) am intrat in posesia masinii .
partea buna e ca dupa ce am dat atatia bani macar merg cu un motor care are 2500 dse km si ca n-am avut de facut rodaj decat 500 de km pana-n 4000 de ture .
Partea proasta e ca mi-am petrecut toata vara suportand niste incompetenti si credeti-ma ca am fost cu nervii la pamant cand m-am trezit in posesia unei caroserii si ca din cauza acestui eveniment 2 mecanici+ un sef de service au ramas fara munca si cred ca imi platesc motorul..

Asta este intamplarea mea . Partea cea mai buna este ca am scapat cu viata pt. ca dupa cum v-am zis motorul mergea in trei , fara ulei , cu o gaura de 4 cm si ca nu s-au blocat la 160 rotile ca o puneam sau ca nu mi-a sarit ulei pe cauciucuri ca o puneam din nou..


am postat si mai jos
Am patit-o cu cei de la Gold and platinu lor cu tot din Iasi!
Am zis ca am sa le fac antireclama cat pot ca mi-au mancat bani si ani!
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
@florinr
pai vad ca esti pornit, asa ca spune tot
Skip ads

  • bogdansbg

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Multumiti vietii ca n-aveti Renault Smile ca vedeati pe dracu Smile nu tu refund-uri sau altele, la cate manevre si relatii au pe afara de nu v-ar scoate nimeni castigatori Smile

La urma urmei, Opel e parte a GM, deci e o sansa sa se faca dreptate pentru ca americanu nu suporta rahaturile in special cand e vorba de masini.

Si daca vreti ca cele de mai sus sa fie de domeniul Istoriei, apelati la o masina Japoneza Very Happy
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pai si dovezile?
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
ce-ai cupidoane ? Smile
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nu neaparat ca nu te cred ca am vazut cu ochisori mei ce e pe la reprezentante
ma gandeam sa-mi schimb s-o distributia la gold platin bucuresti
si m-ai facut curios
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
pai schimb-o ! dar cumpara piesele de ei ca sa lke poti scoate ochii daca " scartaie , floncane , bate , etc. " dupa aia . Pastrezi factura si stai linistit .
Fina-meu a schimbat distributia la ei . Si s-a intamplat sa scoata la pornirea la rece o rola un zgomot naspa . Se mai intampla ca-s fiare . A scos factura cu montaj si piese de la ei si n-a comentat nimeni nimic .
Daca erau cumparate din alta parte aveau motiv si nu-ti schimba nimeni nimic
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sa stiti ca m-am saturat de expresia asta: "ce sa-i faci traim in Romania", dar zi de zi ne lovim de incompetentii astia de pe la service-uri care pur si simplu isi bat joc de munca si de nervii nostrii. Oare cand naiba o sa se ajunga si la noi ca atunci cand mergi cu masina la service, aia de acolo sa ti-o repare cu adevarat nu sa pleci cu masina din service mai stricata ca la inceput.
Nu stiu, dar eu cred ca impotriva unor astfel de oameni ar trebui pornit un razboi, sa fie bagati la puscarie dom'le! Embarassed
  • ionut_v

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nasoala treaba cu astia! Intrebare: ce masuri as putea eu sa iau sa fiu sigur ca nu-mi umbla in motor aia din service, in conditiile in care eu o "internez" la tinichigerie?! Question
  • dr
  • **
  • 98 mesaje
  • din 06 Nov 2007
  • Astra 2008 Z14XEP
  • Bucuresti
  • dr

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa faci niste semne finute cu vopsea sau marker permanent pe suruburi si piese.

Intamplare reala cu un Nissan Navara 2.5 diesel, la un service in Suceava, masina unui unchi. Si-a marcat filtrul de motorina de acasa si cand sa ia masina de la revizie, ce sa vezi, acelasi filtru.
Skip ads

  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salut
Vreau sa imi skimb si eu 2 bielete de directie si kitt-ul de distributie la o Vectra C 1,9 CDTi 150CP 2006 la EREBUS . Credeti ca nu am facut alegerea buna?!? Cat despre faptul ca nu skimba filtru de ulei la o revizie sau un skimb de ulei "dr" m-ai cam pus pe ganduri ca tocmai ce am facut revizia de 105.000 km si.......am mai platit si vreo 8 mil.
  • vectraph

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2006

  • Mesaj Privat
poate ca nu e buna intrebarea mea in topicul asta si in caz ca nu e rog moderatorii sa puna postul unde trebuie...
ce as vrea eu sa stiu este daca un om cu masina noua in garantie, cumparata de la o reprezentanta din romania nu vrea sa faca reviziile la ei ce se intampla?
ca sa duc treaba mai in detaliu eu am un amic cu o astra h cumparata de cateva luni si inainte a avut o astra g care cred ca l-a terminat de nervi pentru ca de fiecare data cand mergea la revizie dupa ceva timp se trezea ca se strica aia si cealalta si tot asa! ii furau astia din sercive ba o piesa ba alta...
acum vine partea frumoasa, si anume el zica ca isi va face revizia in germania la opel! poate sa faca asa ceva? adica daca are garantie la masina poate sa faca revizia la orice dealer opel? pt ca daca poate sa o faca in germania atunci eu sunt de parere ca merita drumul pana acolo si 100 de euro pe benzina ca sa scape de spagarii si HOTII de la noi!
toate cele bune
  • ionut_v

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pai din cate stiu eu.....dc iti faci reviziile la timp si la un "dealer autorizat" opel.....garantia ramane in picioare.N---a zis nimeni ca dealerul tre' sa fie unul din Romania,nu?! Oare?
Numai ca ce spui tu nu implica doar banii aferenti reviziei si drumului.....ci si timp....de care eu unul nu dispun. In schimb ptr . cine dispune si de timp si de bani.....nu cred ca e o idee tocmai rea.
  • vectraph

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2006

  • Mesaj Privat
mda... omul dispune de bani si de timp oarecum asa ca nu cred ca e o problema... dar eu ma intrebam chiar poate sa se duca asa la orice opel si sa faca revizia? in orice tara? pe undeva e logic... daca se intampla sa ajungi la 15000 pe autobanda Smile)
e ceva ca scapi de hotii din romania...
  • dr
  • **
  • 98 mesaje
  • din 06 Nov 2007
  • Astra 2008 Z14XEP
  • Bucuresti
  • dr

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dar cum faci cu programarea? Cred ca trebuie sunat dinainte de a pleca din tara ca sa nu ajungi in Germania si sa ti se spuna ca au planificari pentru o saptamana.

S-ar merita combinat un concediu in vest cu o revizie. Mai vezi una, alta si scapi de "reprezentantele" din Romania.
  • vectraph

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2006

  • Mesaj Privat
da... si asta e adevarat Smile) nu stiu cum o sa faca... dar chiar sunt curios ca la anu planuiesc si eu masina noua si nu vreau sa ma duc la hotii astia nici sa ma tai...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
cand cumperi o masina noua este insotita de doua acte : caiet de service si certificat internatioanl de conformitate .
masina beneficieaza de garantie cu conditia sa faci intretinerile perioadice la timp , la un ateleir reparator autorizat ( de oriunde ..si din brazilia ) .
revizia in germania ( de 15.000 km ) costa 80 de euro
  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salut
Vreau sa imi skimb si eu 2 bielete de directie si kitt-ul de distributie la o Vectra C 1,9 CDTi 150CP 2006 la EREBUS . Credeti ca nu am facut alegerea buna?!? Cat despre faptul ca nu skimba filtru de ulei la o revizie sau un skimb de ulei "dr" m-ai cam pus pe ganduri ca tocmai ce am facut revizia de 105.000 km si.......am mai platit si vreo 8 mil.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR