Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • opelrobert

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.

Este prima data cand cer ajutorul pe site dar chiar sunt inghrijorat pentru "copilul"meu (astra g 17 dti 16 v an 2001) . Povestea incepe cu ulei sau motorina care curge pe unde intra injectorul in motor,si asta numai cand merg cu masina turata (3500 rpm ) pe o distanta mai mare (drumu la mare)........Am consultat un mecanic si mi-a zis ca daca este motorina totul este relativ simplu se inlocueste garnitura injectorului si gata,dar daca este ului care curge atunci treaba este foarte complicata pentru ca in cazul asta trebuie sa segmentez pistonul deoarece intra ulei pe la piston.
Acum nu stiu ce sa zic dar m-am uitat pe langa injector si dupa parerea mea (nu prea le am cu mecanica) pare sa fie ulei.......Rog pe cei cu experienta sau care s-au mai lovit de problema asta sa-mi dea si mie un sfat sau macar sa confirme daca "diagnosticul" mecanicului meu este unul bun,pentru ca sincer nu stiu ce sa fac.

Cu multumiri anticipate un coleg forumist
Skip ads

  • opelrobert

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu a patit nimeni asa ceva pana acum ?........Pentru ca problema este foarte stresanta deoarece din toti mecanici pe care i-am intrebat habar nu au,de aceea va cer voua ajutorul ca in voi am mai multa incredere decat in ei.
Iar la mecanicul din postul anterior care se lauda ca are habar dar nu prea ma trage inima sa ma duc decand m-a luat cu segmentari .........
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
NU am inteles mare lucru , unde ai acea scurgere ? pe capacul la culbutori ? daca da pune o poza .
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cum s-a exprimat eu am inteles ca are o scurgere acolo unde este garnitura injectorului ( unde intra teava de motorina). Daca am dreptate atunci problema e simpla, se schimba garnitura operatiune de 10 min si problema rezolvata. Si la mine e umeda zona la injectorul cel mai din stanga cum deschizi capota dar nu mi-am batut capul sa remediez ptr ca nu e o pierdere mare.
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Costa 50 ron acea garnitua si se inlocuieste destul de repede , ce nu inteleg de unde pana unde treaba cu segmentarea motorului
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Probabil vre-un mecanic in criza ... avea si el nevoie de ceva sa puna pe masa ...
  • opelrobert

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am sa incep prin a va multumi pentru ajutor. Iar ca sa fiu mai exact este vorba de 'garnitura injectorului ( unde intra teava de motorina)' . Si chestia cu segmentare pe care a recomandat-o mecanicul a fost in felul urmator : daca pierd ulei pe la garnitura de la injector si nu motorina inseamna ca intra ulei in camera de compresie de ajunge pe langa injector.........asta a fost explicatia mecanicului. Acum aveti idee de cum se inlocuieste garnitura de la injector ? Embarassed
  • opelrobert

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze de dublarea mesajului precedent dar netul imi cam face figuri ........rog un moderator sa stearga ultimele mesaje dublate
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Tevile care vin de la pompa de injectie intra in injectoare care au o forma ca de pistol asa ca, pe la mecanicul care te punea sa segmentezi motorul sa-l uiti , ori este necunoscator ori rauvoitor. Ca sa schimbi garnitura de injector de pe capacul de la culbutori , trebuie sa desurubezi teava ce intra in capul injectorului , desurubezi garnitura defecta care este prinsa in 2 suruburi in capacul culbutorilor , dupa care tragi de garnitura in exterior, in prealabil departezi teava de injector ca sa poti scoate garnitura defecta si sa o pui pe cea noua , sper ca am reusit sa ma fac inteles .
  • Dumitru Ionel

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut cu respect

aceasi problema o am si eu. se umezeste injectorul si sunt sigur ca este motorina care vine de sub capacul de plastic al injectorului acolo unde se prinde furtunul de retur. Intrebarea mea este ,,cum se scoate acel capac, cine il tine" caci am scos sig. de la furtunul de retur si m-am impiedicat nu mai stiu cum sa scot capacul. Ma ajuta cineva
multumesc
  • Marius81

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am observat acum vreo 3 zile ca am aceeasi problema. Am scos capacul de plastic de la motor si sub el era o mare pata in jurul injectoarelor 2, 3 si 4. Prima data am zis ca este ulei si eram gata sa schimb garniturile de la injectoare insa azi cand am curatat pata ca sa vad exact pe unde scapa, am ajuns la concluzia ca era de fapt motorina. Totusi nu mi-am dat seama de unde provine deci in zilele urmatoare voi urmari cu atentie sa vad daca mai apare ceva.
Inainte sa il curat, motorul arata cam asa...



Are cineva o idee de la ce ar putea fi sau un sfat ?
  • opelrobert

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat usor .......am schimbat garnitura de la injector si gata , nu mai este umed motorul.
Skip ads

  • Marius81

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Imi poate spune si mie cineva ce trebuie sa fac ca sa schimb garnitura de injector de pe chiulasa (cea din partea de sus) ?
  • iulex80

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
depinde care dintre injectoare.

1 - pentru injector 1 si 4 demontezi conducta de alimentare cu o cheie de 17, cu o cheie de 10 demontezi cele 2 suruburi cu care sunt prinse garniturile, schimbi garnitura, strngi suruburile de 10 si montezi conducta de alimentare.

2 - pentru injector 2 si 3 trebuie sa demonezi ecu si suportul acestuia pt ecu 2 inbus 5 si 2 fix 10 dupa care suportul 3 suruburi, in principiu 2 tubulara de 12 cu prelungitor scurt (in parte cu EGR-ul) si tubulara 10 prins in fata de surubul de la capac culbutori. Apoi urmezi pasi de la punctul 1.

Garniturile gasesti doar pe original si te costa cam 50 ron/buc

Multa bafta.


Ultima modificare facuta de iulex80 la Mar 03 Nov, 2009 12:51 pm
  • Marius81

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nu ma refeream la garniturile de la intrarea condutelor de motorina in injector, ci la cele mai mari din partea de sus (sub mufele care intra in injector si conductele de retur pentru motorina).

le-am marcat cu sageti rosii in poza de mai jos pe cele care trebuie sa le schimb.

[img][/img]
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salutari.redeschid subiectul in speranta ca ma poate cineva lamurii cum e cu scurgerea.
am si eu aceeasi problema mai ales la primul injector,cel de linga distributie,dar nu stiu ce legatura are aceea flansa prinsa in 2 suruburi.in poza de mai sus nu se vede nicio flansa cu prindere in suruburi.
ma poate lamuri cineva?
  • Marius81

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Difera tipul motorului fata de ce ai tu. Eu am schimbat garnitura de pe chiulasa, care vine in jurul injectorului. Daca poti pune o poza sa vedem mai clar despre ce e vb.
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salutari.nu am mai avut rabdare deoarece pierderea era mare.am umblat vreo 80 km pe la vreo 3 dealeri opel de unde am si luat garniturile.asadar avem asa de inceput

m-am apucat sa dau ecu si suportul jos

apoi am inceput cu schimbarea garniturilor,se vede diferenta intre ele

am schimbat 3 doar urmand ca cea din dreapta cum stai in fata motorului sa fie schimbata ulterior.nu imi face probleme deloc dar ce e nou e nou.

pentru cei ce au aceeasi problema la motorul y17dt atasez si codul gm de identificare
.
va multumesc!
  • SGabriel185

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Tonypsg aceeasi problema o am si eu, dar la mine scuipa ulei nu motorina pe ca capul injector de pe capacul culbuturi...urmeaza sa achimb si eu garniturile sa vedem daca mai pierde pe undeva ceva
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR