Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
o intrebare de nestiutor daca imi permiti @ maiandrei:

Nenea din Germania chiar sta sa se uite pe softul trimis de tine? (sa zicem pt un Y 20 DTH- probabil remapate cu sutele sau miile si in Germania si aici), sau trimite inapoi un soft de Y 20 DTH tunat generic in loc de unul pesonalizat pornind de la softul clientului?

Si daca intradevar il personalizeaza pe al tau nu il aduce la aceiasi parametri cu alt soft facut de el anterior, deci de ce sa se complice sa il mai personalizeze cand il poate pune pe cel anterior pus la alt client ...

Mersi mult
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Esti binevenit oricand sa vezi ca primesc inapoi exact softul trimis de mine, cu optimizarile de rigoare.
  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Eheee. Ce acrii sunt strugurii uneori. Smile
  • claudiuxxx

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2009

  • Mesaj Privat
cu cat scade consumul printro remapare la acelas stil de mers?
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cu 12%
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu merge nimeni la fel dupa remapare Wink
si dupa nici un fel de modificare de performanta de altfel
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Foarte bine spus!
  • randomm

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nici macar nevasta-mea nu o iarta de cand am facut remap la masina Smile . Eu cred ca cine isi face remap este perfect constient de ceea ce va urma... Nu poti avea performante marite cu un consum mai mic (daca nu o calci, ai sanse sa ai consum mai mic, dar... de ce mai faci remap daca nu o calci?!?!?!) Si e adevarat, Romania are preturi mult mai mici comparativ cu restul tarilor, asta nu inseamna ca e alta calitate, inseamna ca nu ne permitem sa platim ca in Germania sau Italia. Incontestabil, sunt multi oameni care si-au luat de pe ebay KWP si gata... au devenit tuneri (interfata vine insotita de un CD cu harti remap generice), totul este sa eviti respectivele persoane si sa faci modificarile la o persoana/firma cu un istoric si cu oarece recomandari de la cunoscuti/prieteni, pentru ca, un client multumit e cea ma buna recomandare pentru un viitor posibil client.
Skip ads

  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
foarte corect spus Smile
un remap adevarat ii ala la care ti se trimite softul la tuner si se intoarce modificat.
de aia si pretul este mai mare
da stii o treaba(am trimis cativa prieteni la cineva si toti au fost supermultumiti).
si nu a fost ieftin.
si asta se aplica in orice parte a tuningului
  • kykyn21

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
spunea cineva pe pagina anterioara ca nimeni nu se imbogateste din remapuri...si ca unul care face asa ceva face maxim 4-5 pe luna...dar v`ati gandit ca cine face asa ceva...e ca un hobby ptr el?!
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca se modifica softul fiecarei masini in parte si nu se trimite unul generic. Evident ca se modifica in aceleasi locuri, rezultatul fiind acelasi in final, dar se modifica fisierul tau.
De ce cred asta? Pentru ca de fiecare data cand am scris softul standard al masinii mele turatia de ralanti era 775rpm si trebuia sa o modific la 820 cum imi placea mie. Dupa remapare ralanti-ul a ramas la 820, cum era si inainte. Asta ma face sa cred ca au modificat ce au citit de pe masina mea si nu mi-au trimis un fisier generic.
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am o intrebare .....de ce nu vin masinile gata remapate din fabrica ....daca dupa remapare au consum mai mic, sunt mai performante,durata de viata le creste considerabil la motoare,piesele rezista mai mult (planetare,kit ambreiaj,etc)..........consider ca daca este asa, cei de la GM isi bat joc de noi daca ne trimit masini noi "distruse ",adica neperformante ne-viabile si ne-fiabile,,,,,si ne dau de lucru sa le remapam noi ....poate ma lamuriti si pe mine ca sunt intro mare dilema .
Skip ads

  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Consum oarecum mai mic, la mers normal consumi mai putin, la mers sportiv consumi mai mult plus ca va trebui sa alimentezi cu benzina de CO98.

Nu a spus nimeni niciodata ca le creste durata de viata, dimpotriva, scade considerabil mai ales a ambreiajului.


cristidb a scris:Eu cred ca se modifica softul fiecarei masini in parte si nu se trimite unul generic. Evident ca se modifica in aceleasi locuri, rezultatul fiind acelasi in final, dar se modifica fisierul tau.
De ce cred asta? Pentru ca de fiecare data cand am scris softul standard al masinii mele turatia de ralanti era 775rpm si trebuia sa o modific la 820 cum imi placea mie. Dupa remapare ralanti-ul a ramas la 820, cum era si inainte. Asta ma face sa cred ca au modificat ce au citit de pe masina mea si nu mi-au trimis un fisier generic.


Defapt eu zic ca e altfel: Au luat fisierul tau si au modificat doar ceea ce era nevoie ca motorul sa produca puterea/cuplu cerut. Un copy paste, dar nu pe deplin.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Asta am spus si eu. Au modificat doar ce era necesar in fisierul citit de pe masina mea. Probabil se poate face cu un simplu script, nu manual.
Consumul a ramas acelasi. Am sesizat o usoara scadere la viteza maxima de la 19,6 cat era inainte la 19,2 l/100km. Probabil era prea bogat amestecul acolo si l-au mai saracit putin. Merge si cu 95 la fel de frumos, dar probabil ca are cativa cai mai putin in anumite conditii fata de 98.
In privinta fiabilitatii nu-mi fac probleme pentru 8 cai in plus.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Consumul este mai mic doar la mers constant, eventual cu tempomatul activ. In rest creste cu ~1l, cel putin asta vad la masina mea.
Totusi, ce preferati: 1l in plus la 100km sau ceva mare in partea dorsala la fiecare depasire mai lunga? Laughing
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Hai ca e buna de tot chestia cu 'morcovul in partea dorsala', m-am amuzat de numa' .
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sunt surprins ca nu am primit raspuns la nelamuririle mele ma asteptam sa fiu asaltat de raspunsuri concrete si cu un corespondent in realitate!

Eu cred ca ar fi corect ca cei ce fac remapari sa zica adevarul ....ba fratilor eu iti dau ceva putere pentru 2-3 sute de euro ,dar iti asumi riscul de a termina masina inainte de vreme (ca de ex. motor pensionat prematur ,consum mai mare,ambreiaj praf,planetare etc) Sunt convins ca daca ar fi avut rezultate bune veneau din fabrica cu un cuplu mare cai multi etc,nu trebuia sa mai intervina clientul......mai sunt convins ca un ambreiaj sau orice alta piesa are niste limite testate si garantate de producator ....dar vine romanul si spune ca nu e bine ,un motor de 90 cai trebuie sa il fac de 140- 180 ii dubleaza puterea si normal ca va crepa mai repede.

Singurul dar foarte subtire argument pe care il aud in general este ca daca nu o sa apesi pedala de acceleratie consumul scade putin si daca vrei sa depasesti un tir nu ai un morcov in portbagaj.....Pai daca avantaje nu are de ce romanii fac tot invers?
Imi cer scuze daca am gresit ,dar ce sa fac daca specialistii nu vor sa imi explice sa inteleg si eu avantajele remaparii sa imi pot pune si eu 200 de cai ,,, ajung sa imi dau si eu cu parera ca tot omul...
P.S Apropo de preferinte -----------prefer sa am un litru in plus in rezervor decat sa fiu viteaz si sa fotez depasairea aia mai lunga si sa mai fac si vreo nenorocire....


Ultima modificare facuta de danieel la Vin 08 Jan, 2010 5:41 pm
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Iti spun eu si am mai spus si pe alte topicuri: primu care sufera e ambreiajul, eu am crezut ca al meu e defect, daca il fortez tareeee la plecarea de pe loc patineaza. Insa a fost desfacut si surpriza: nu are nici o problema.
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eu inca mai astept un raspuns concret ,sper sa il primesc!
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
danieel a scris:...cei de la GM isi bat joc de noi daca ne trimit masini noi "distruse ",adica neperformante ne-viabile si ne-fiabile,,,,,si ne dau de lucru sa le remapam noi

Exemplul cel mai bun care se incadreaza perfect la observatia ironica pe care ai facut-o exista: 1.9cdti 8 valve, cu cele doua variante de putere(101 si 120cp). Singura diferenta intre astea doua este softul. Deci da, in unele situatii, fabrica produce un motor care sa suporte x cai, dar livreaza masina cu o putere de 80% din x, pentru ca piata cere un motor cu mai putin de x cai. Si este mult mai ieftin pentru producator sa faca un soft care gatuie performantele decat sa inventeze un motor mai mic.
L.E.:Exemple mai sunt, chiar in curtea noastra, le-am mai scris si pe alte topicuri, sa nu crezi ca e o exceptie 1.9-le.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR