Ai uitat parola?


  • mannion

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Au mai vazut si altii masina. Concluzia: se pare ca nu-i garnitura de chiulasa si nici pompa de apa, ci ar fi de vina radiatorul. Incerc sa-l dau jos si sa-l curat si poate rezolv cumva. Daca nu, asta e, imi trebuie radiator nou. Dar mai vedem...
  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
"Senzorul care comanda ventilatorul se afla pe radiator si daca nu se incalzeste radiatorul, nu poate sa porneasca ventilatorul.
"

Unde se afla acest senzor (sau termocupla)?
  • mannion

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cosmin, tu ai un motor diferit de al meu si cred ca difera si radiatorul.
La mine, cum te uiti la masina din fata, este in partea dreapta sus a radiatorului. Oricum, cred ca iti poti da seama usor pt ca ar trebui sa fie singurele fire care merg la radiator. Firele se termina intr-o mufa care intra intr-un senzor (termocupla) care este infiletat pe radiator.
Succes!
  • cosmin_dro

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra y20dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
salut!

am si eu aceasta problema cu apa de 2 ani la o vectra c(y20dth). am schimbat prima data pompa, apoi radiatorul, pe urma furtunele.

daca merg la turatii mici si nu fortez motorul nu mai pierde, daca sar cu ea de 3000 de ture pierde, deci sunt sofer model si nu mai iau nici amenzi.
  • mannion

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am mai bagat inca o data solutie cu calgon. A iesit apa destul de murdara. Din nefericire nu am reusit sa dau jos radiatorul. Am bagat iarasi apa curata in instalatie, cu putin antigel. Mi se pare insa ca la scurt timp s-a tulburat si acest lichid. Oricum, cu temperaturile astea scazute, va trebui sa-i pun antigel.
Simptomele s-au mentinut si dupa ce i-am pus termostatul. Furtunul dintre radiator si chiulasa se intareste in timpul mersului, iar dimineata este moale.
Mi se mai intampla ceva ciudat. Temperatura la apa creste uneori mult, iar in cateva secunde scade vertiginos, cu vreo 10-15 grade. Sa fie oare momentul in care busonul da drumul la presiune, sau este defect cumva senzorul de temperatura?
  • mannion

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat lichidul si am pus antigel. Cred ca la mine este totusi un defect la senzorul de temperatura. La un moment, in bord imi arata 90 de grade, dar furtunul dintre chiulasa si radiator nu avea decat vreo 60 de grade.
Sa fie senzorul sau termostatul care nu se deschisese complet?
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Am si eu o problema la un Vectra C, an fabricatie 2003, 2.0 DTI.
Cand este in sarcina, se ridica apa in vasul de espaniune si iese pe la capac. AM schimbat termostatul cu tot cu corp, am schimbat si capacul de la vasul de espansiune. Daca sta la relanti nu scoate apa, dar cand incep sa o accelerz, se ridca apa in vas, deschide supapa capacului si apa este eliminata.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata