Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu incep sa suspectez ca exista model "imbunatatit" de volanta. Probabil va fi si la un pret pe masura. Trebuie sa mai sap...

E foarte OK Horatiu si volantele sunt la fel de bune ca cele originale de pe masina.
Skip ads

  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ce inseamna la tine model "imbunatatit" ? Smile Fiabilitate crescuta?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Dinalea care tin mai mult de 100 000 km.
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pai si eu daca o cumpar de la Horatiu am sanse sa ma tina doar fix 18-20 000 km ? Smile Trebuie facut un montaj special sau cum ? Caci in cazul asta din pacate mai bine stau in banca mea si nu mai bag 30 mil si gata...astept sa vad ce se poate intampla !

Revenind, volanta de la Horatiu contine si suruburile aferente? Desi am luat legatura cu el astazi, foarte ok tipul apropo, nu am apucat sa-i zic si de cum va fi efectuata plata, in lei sau in euro ? Voi cum ati mai procedat?
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Volanta cu care a venit masina tine cam 100 000 km. Aia din fabrica. Asta a lui Horatiu va tine probabil tot atat pentru ca e tot Sachs sau LUK - asta pune si Opelul.

Am 55 000 km cu ea, tacane putin cand e rece dar e din ciclul asa fac toate. Tinand cont de diferenta de pret si cum se tine pana acum, pot spune ca am facut afacere foarte buna.
  • Ire Adrian

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare , ce se poate intampla daca ai probleme cu volanta (se aude un zornait la relanti , care se intrerupe , dupa aceea iar se aude), in rest masina merge perfect , intra bine in viteze si trage fara probleme. Mi-a spus cineva ca volanta ar fi pe duca , de aceea se aude acel sunet. Deci , ar trebui sa o schimb , sau mai pot circula asa ? care sunt riscurile , ce se poate strica daca mai circul cu ea asa ? Ms . mult !
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La vag au mai fost cazuri in care s-a dezintegrat spargand cutia de viteze. Dar alea-s extreme.
Pe z19dth am vazut ca a distrus electromotorul.
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Astea sunt volante bimasice, au anumite tampoane de cauciuc, care cu timpul si din cauza uzurii se rup. Ele permit o miscare de 1-2 cm intre mase (piesele volantei) cu revenire. Dupa rupere, masele au o miscare de 4-5 cm fara revenire. Preiau toate vibratiile motorului la ambreiaj. De aceea, cand volanta e dusa simti turatia motorului pe pedala de ambreiaj. Poti merge si asa, dar risti sa distrugi cutia de viteze. Si se schimba si kitul de ambreiaj (placa, disc, rulment). La reprezentante pretul ajunge pe la 7 000 RON, la magazinele specializate 4 000 RON fara manopera, la Horatiu 460 E, adica aprox 2 000 RON. Inca o data ii multumesc lui Horatiu, am 22 000 km de cand le-am schimbat, merge masina excelent. Mie mi-a cazut volanta la 143 000 km.
Skip ads

  • vlase alex

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut ! Am doua intrebari pentru cei cu probleme la volanta :
1 - a schimbat cineva doar volanta fara kitul de ambreiaj si daca da a avut ceva probleme ulterior cu celelalte piese (rulment, placa, disc)?
2 - pentru cei care au schimbat si kitul cum aratau cele vechi (ma refer aici la uzura fizica placa si disc, joc rulment, etc.)?
Stiu ca toata lumea spune sa schimbi tot ansamblul cand umbli acolo dar parca nu vreau sa cred ca la 140.000 km se duc si celelalte (placa, discul, rulmentul).Oare sa fie mai proaste piesele unui Opel din 2005 decat cele ale unei Dacia din anii "80? Eu ca majoritatea romanilor am avut prima masina o Dacia de prin "83 mostenita de la ai mei si din cate imi aduc aminte pana in suta de mii nu s-a umblat pe la ambreiaj.
Am priceput clar ca volantele la tipurile astea de motoare sunt proaste si cedeaza dar chiar sa fie asa de prost tot chitul de ambreiaj?
La masinile cu volanta plina aceasta nu cade aproape niciodata si nu am auzit pe nimeni sa schimbe volanta (plina) daca a picat discul sau altceva. Si nici pe utilizatorii de Opel nu i-am auzit sa se vaite de piesele din kit(doar de volanta). Atunci va intreb, daca nu sunt semne evidente de uzura la piesele din kit de ce le-as schimba ?
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
vlase alex a scris:Salut ! Am doua intrebari pentru cei cu probleme la volanta :
1 - a schimbat cineva doar volanta fara kitul de ambreiaj si daca da a avut ceva probleme ulterior cu celelalte piese (rulment, placa, disc)?
2 - pentru cei care au schimbat si kitul cum aratau cele vechi (ma refer aici la uzura fizica placa si disc, joc rulment, etc.)?
Stiu ca toata lumea spune sa schimbi tot ansamblul cand umbli acolo dar parca nu vreau sa cred ca la 140.000 km se duc si celelalte (placa, discul, rulmentul).Oare sa fie mai proaste piesele unui Opel din 2005 decat cele ale unei Dacia din anii "80? Eu ca majoritatea romanilor am avut prima masina o Dacia de prin "83 mostenita de la ai mei si din cate imi aduc aminte pana in suta de mii nu s-a umblat pe la ambreiaj.
Am priceput clar ca volantele la tipurile astea de motoare sunt proaste si cedeaza dar chiar sa fie asa de prost tot chitul de ambreiaj?
La masinile cu volanta plina aceasta nu cade aproape niciodata si nu am auzit pe nimeni sa schimbe volanta (plina) daca a picat discul sau altceva. Si nici pe utilizatorii de Opel nu i-am auzit sa se vaite de piesele din kit(doar de volanta). Atunci va intreb, daca nu sunt semne evidente de uzura la piesele din kit de ce le-as schimba ?

Este recomandat sa schimbi tot ambreiajul pentu a nu avea alte neplaceri in viitor.....daca tot dai bani odata la service mai bine schimbi tot....
Volanta nu este proasta.....este facuta si ea cu un scop si anume pentu a incasa toate socurile la care este supusa masina in mers (plecat cu scart, trepidatiile motorului la pornire, schimbatul vitezelor prost etc.)....daca era volanta plina toate socurile le incasa cutia....si asa erau mai multi bani, mai multa distractie....La noi pica des din cauza drumurilor pe care le avem.....de ex mie mi-a picat volanta la 185km....150km erau facuti in germania....asa ca tragi concluzia singur
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca chiar vrei sa faci economie schimbi volanta, schimbi ferodourile de la discul de ambreiaj, sigur sunt uzate, cum se facea odata la dacie daca le gasesti, (prin nituire, le gasesti pe la obor la piese vechi), rulmentul e hidraulic, il verifici daca e bun si placa depinde ce grad de uzura are. Dar nu te-as sfatui....
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Cassino a scris:Daca chiar vrei sa faci economie schimbi volanta, schimbi ferodourile de la discul de ambreiaj, sigur sunt uzate, cum se facea odata la dacie daca le gasesti, (prin nituire, le gasesti pe la obor la piese vechi), rulmentul e hidraulic, il verifici daca e bun si placa depinde ce grad de uzura are. Dar nu te-as sfatui....

Sa inteleg ca opel=dacie
Skip ads

  • vlase alex

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu vreau raspunsuri sarcastice gen schimbat ferodourile cu unele din obor.Pur si simplu refuz sa cred ca la 140000 km se duce discul, placa sau rulmentul mai rau ca la Dacia. Si sa inteleg ca celelalte marci de autoturisme nu au trepidatii ale motorului la pornire si volantele nu preiau socurile si sunt pline service-urile cu autoturisme cu cutiile stricate din aceasta cauza? Eu unul nu am auzit sa pice volanta asa de repede ca la Vectra C nici la alte modele Opel nici la alte marci. Cine ma aude ca mi-a picat volanta isi face cruce. Fratele meu are o Astra G cu motor 17DTI din 2003 cu vre-o 350.000 km la bord din care jumatate facuti in regim de taximetrie in Romania pe aceleasi sosele pe care merg si eu, chiar mai proaste, si nu i-a picat nimic la ambreiaj. Concluzia mea e ca volanta pusa pe motorizarea asta de 19 CDTI este nu proasta ci extraordinar de proasta. Si ca sa vin in argumentarea acestei pareri ganditi-va ca sunt si alte tipuri de autoturisme cu volanta cu masa dubla care nu pica asa repede. Poate sa imi spuna orcine orice pentru mine este clar: Vectra C cu motorizarea 19CDTI are o mare problema cu volanta pentru ca sunt prea multi cei care se vaita de acest lucru. A nu se intelege ca este o masina proasta, eu unul sunt foarte multumit de ea in afara acestei probleme. Probabil ca fiecare marca are defectele ei, la noi asta e buba Vectrei C ca sa zic asa.
Va rog sa nu imi luati comentul in nume de rau si va asigur ca intentia mea nu este sa ma cert sau sa ma contrazic cu nimeni. Sunt doar o persoana suparata ca trebuie sa bage o caruta de bani in volanta.
In continuare astept raspunsuri la cele doua intrebari din inceputul comentului meu anterior. Va multumesc.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
vlase alex a scris: Eu unul nu am auzit sa pice volanta asa de repede ca la Vectra C nici la alte modele Opel nici la alte marci. Cine ma aude ca mi-a picat volanta isi face cruce. .


Asta inseamna ca n-ai auzit multe. Tot ce inseamna volanta dubla masa e prost. La toate marcile.
Daca tu esti primul proprietar si poti baga mana in foc ca stii sa conduci fara sa uzezi ambreiajul atunci nu-l schimba.
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@vlase alex - asa ofticat , suparat am fost si eu cand mi-a cazut volanta la Touran. Avea 150.000 cand a inceput sa bata destul de tare, am schimbat-o cu una originala(aftermarket nici nu este la BKC) iar dupa ~17.000km a inceput sa faca la fel, era un inceput de bataie, simptome pe care eu le cunosteam deja. Cred ca am facut cea mai buna alegere ca nu am asteptat sa bata mai tare si ca am vandut-o
Dupa cum spune si TonyTM probleme la volanta cu masa dubla sunt cam la toate masinile care au fost echipate cu aceasta inovatie, e adevarat..la unii apar mai repede, la altii mai tarziu, cunosc cazuri concrete cu volante picate pana in 40.000km.
Ma mira faptul cum de concernele nu se autosesizeaza dupa atata timp si cum de nu regandesc nitel conceptul acestei piese. Double mass flyweel au inceput sa fie montate pe masini parca in 2004, de atunci insa nicio schimbare promitatoare.
  • vlase alex

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca am condus masina destul de bine incat sa nu pice ambreiajul atat de repede insa nu despre asta e vorba. Ceea ce vreau eu sa spun (sau mai degraba sa cred) este ca daca volanta este proasta si pica asa de repede poate piesele din kit sunt mai bune si nu trebuiesc schimbate la km astia. In cele din urma probabil ca o sa schimb tot kitul pentru ca nu sunt atat de nebun sa platesc manopera de doua ori. De asta si intreb pe cei care au schimbat volanta cum aratau piesele din kit si daca a mai schimbat cineva doar volanta si ulterior a avut probleme. Cu atat mai mult cu cat lumea spune ca volanta pe care o pui dupa cea originala nu prea te mai tine la fel si este posibil sa umbli din nou la ambreiaj.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
vlase alex a scris: In cele din urma probabil ca o sa schimb tot kitul pentru ca nu sunt atat de nebun sa platesc manopera de doua ori.


Ti-ai raspuns la intrebare. Ca fapt divers, discul meu si placa de presiune aratau bine la 230 000 km.
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mda, join the club....eu am mai tras de ea cat s-a putut, oricum nici nu am mai mers asa de mult cu ea caci in orasul nostru mult iubit - Bucuresti, ma enerveaza traficul la culme si decat sa stau prefer sa merg - metrou, 41 se gasesc solutii + ca mai stau si in centru la prietena asa ca ar fi pacat sa stau ca un terminat in masina la Unirii doar de dragul de a "conduce"...

Insa, ca idee trebuie schimbata VOLANTA, cost aprox 25-30 milioane , o caruta de bani tinand cont ca nu schimb la reprezentanta unde m-ar fi costat apraope 60 mil si asta pt ca mai am si o cunostinta acolo. Ideea este simpla, z19DT sau DTH sunt niste motoare proaste, si producatorilor probabil ca le convine la nebunia ideea pt ca deh, traiesc din piese....vectra c oricum a fost o masina relativ ieftina la achizitie, insa ca si la renault cumperi ieftin si platesti intretinere mai scumpa ! La Audi de ex. nu am auzit sa pice chiar asa la toate masinile, mai pica la unu care porneste cu "scartz" de pe loc, dar la noi (spre ex. eu care merg lejer de ce?), asa ca nu stiu daca este vreun proprietar de 1.9 dt sau dth diesel sa nu fi schimbat volanta, cu un nr mai mare de kilometri, macar 80-100 mii si 3-4 ani. Toti (subliniez faptul si pot sa bag mana in foc Smile ) cei cu motoarele astea au schimbat volanta, indiferent ca este Astra H, Zafira, Caravan sau pe ce alte modele mai este ...deci dupa cum am mai spus-o si in alte posturi nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar este clar ca masina este proasta (spun asta pt ca totusi volanta te aduce la multa bataie de cap + multi bani aruncati, daca era vorba de o piese "slaba" la 500 ron era alta treaba) pt noi userii ... punct !

Ca idee mai uita-te si in posturile mele, vei vedea ca numai despre asta postez in ultima vreme pe forum aici, si chiar am creat si eu un topic mai demult in ceea ce priveste discul si placa (eu rulmentul trebuie sa-l schimb neaparat ca face urat nu am cum sa trec peste asta) insa tot asa toata lumea a zis PUNCt - SCHIMBA SI KITUL AMBREIAJ ... de parca e stas Smile Dar pana la urma am mai "facut foamea" si le-am luat si pe alea, dar sa mor daca o sa-mi zica mecanicul ca au uzura MAXIM 50 % de o sa le schimb (cred ca le-as putea vinde separat, la ce cerere exista)...de-al dracu nu o sa le schimb pt ca m-am saturat, mie mi se par in continuare fff multi bani dati, foarte multi ...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Merlinboy a scris: asa ca nu stiu daca este vreun proprietar de 1.9 dt sau dth diesel sa nu fi schimbat volanta, cu un nr mai mare de kilometri, macar 80-100 mii si 3-4 ani. Toti (subliniez faptul si pot sa bag mana in foc Smile )


Te-ai ars Laughing , stiu masina la 140 de mii de km cu volanta originala.
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Schimbat volanta originala la 180km....si la audi sau passat pica turbine in draci.....Fiecare masina are problemele ei....Si la traficul din Bucuresti ce ai vrea? Sa te tina ca la dacie?...Vinde vectra si ia audi si sa vezi dupaia cum dai din ras in plans
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR