Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
bai opelistilor, de la pendulatii ale cuplului ati ajuns la parametrii ECU.
Omul asta Cornel_02 are o problema cu ambreiajul sau volanta. hai sa-l ajutam.

Conel, fa un test. Opreste masin si las-o in viteza, apoi impinge de ea inainte si inapoi cat iti permite jocul cuplului cutiei. Probabil vei auzi
un troncanit in partea stanga fata a masinii, zona cutiei de viteze. Aceea este volanta si la unele modele, functie de anul fabricatiei este cu masa dubla.

Ne mai auzim!
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ti-ai amintit si tu dupa 4 luni?
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Conteaza? vad ca omul nu a mai scris nimic! O fo rezolvat problema? si cum? ca ma intereseaza si pe mine!
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In primul rand la astra g volanta e normala nu e cu masa dubla. Nu se stie exact de ce face asa, si la mine face si nu am y17dt, am z17dtl. Volanta am verificat-o e buna.
Skip ads

  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ok. dar se aude troncanitul ala in cutie cand este oprita masina si balansata ininte si inapoi cu ea in viteza? ca la mine face.
zici ca bate fir pe fier
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu n-am fost curios sa incerc, de fapt nu las niciodata masina in viteza cand o opresc.
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Asta la codul rutier prevede amenda. (glumesc).
Mersi pentru informatie, dar tot nu sunt convins cu volanta. parerile sunt impartite, unii spun ca este cu masa dubla.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Eu iti spun ce am vazut cand au desfacut cutia de viteze cu ce zic "unii"
Skip ads

  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
asa arata?

http://www.g-pieseauto.com/...breaj%20SACHS.jpg
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu-s eu prea picat in cap, acolo sunt un disc si placa de presiune.
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
pai asta am gasit si eu pe net la Y17DT.
Inseamna ca nu are volanta cu masa dubla!? pentru ca la cele cu masa dubla lipseste placa de presiune, NU?
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
pana la urma cred ca o sa o demontez si revin cu poze!
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hai sa iti dau cateva informatii:
Chiar si la masinile cu volanta cu masa dubla exista placa de presiune( ajuta la debreiere) , singura diferenta este aceea ca discul de ambreiaj nu prezinta arcuri de preluare a socurilor. Cam asa arata cea cu masa dubla, si se foloseste la masinile cu 100CP+, si are o durata de viata mai mica decat una simpla( a se vedea VW Golf, Passat)


CEa cu masa simpla arata cam asa,

Aceasta este mult mai trainica , iar unii producatori au dezvoltat ca varianta de schimb la volanta cu masa dubla kit ambreiaj +volanta cu masa simpla tocmai din acest motiv.
Ceeea ce auzi tu se chiama zgomot din cutia de viteze ( de la grupul conic - diferential) - ai face bine sa verifici uleiul in cutie (sau sa il schimbi).
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
mersi omule. acum am inteles!
deci trebuie sa demontez cutia sa vad ce are.
revin!
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
daca esti din Slobozia si nu te deranjeaza, maine ma aflu in tranzit si i-mi dau eu o parere la fata locului.
asta , daca nu te deranjeaza.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deocamdata nu demonta cutia, schimba uleiul in cutie mai intai. Nu ai zgomot in timpul mersului? gen fluierat sau huruit? Daca da, schimba (sau completeaza) de urgenta uleiul ( daca mai ai).
  • vallentino3000

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
stie careva ce presiune trebuie sa faca pompa de injectie la relanti? opel Y17dt...eu mam uitat la a mea shi face undeva in jur de "15 CA" cu tech 2...shi nu se accelereaza mai mult de 3200 rpm....astept sugesti !
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ceea ce ai vazut tu se cheama avans. Nu exista senzor care sa masoare presiunea pompei de injectie la y17dt.
  • vallentino3000

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
atunci ce problema are masina....daca nu trec de 3200 de ture...schimbat injectoare,controlat egr-ul,debitmetrul...miau mai ramas (pompa sau turbina)...una din asta trebuie sa fie....desii turbina face presiune... Sad
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ce erori ai stocate? Ce valoarea masoara debitmetrul la ralanti? Cum variaza presiunea turbo in raport cu cea comandata?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR