Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sal. acelasi lucru l-am patit si eu am gasit umed pe predul din stanga fata am fost cu ea la service unde mi-a schimbat oringurile si sigurantele de la caloriferul de incalzire .ma declar f multumit

de dat greu jos b, se pare ca da daca nu ai rampa sau canal ,ma refer la masina mea (astra g 2.0 dti) .se da jos plasticul de la schimbatorul de viteze ,se desface capacul din plastic al caloriferului --asta de la motor undeva pe la mijlocul masinii(la motor -pe peretele unde este prins si vasul de la servodirectie tb sa fie 2 suruburi -se desfac acele suruburi care sunt f lungi (ele sustin caloriferul),de aceea spun ca tb canal ca tb desfacute pe dedesupt ca sa ai pozitie. dupa care se da jos antigelul ca sa nu ai neplaceri sa-ti curga inauntru ,apoi se pune o carpa in dreptul caloriferului ca sa nu curga in momentul in care scoti caloriferul.vedeti ca ,caloriferul are 2 sau 4 sigurante de prindere(in functie de tipul motorului sau an).se scoate caloriferul si se schimba oringurile. parerea mea cand va duceti sa cumparati oringurile luatile originale adica in acea pungulita sa aiba garniturile :sigurantele de sustinere a caloriferului: sigurantele de prindere a capacului de plastic al caloriferului .pret 35-40 lei.succes
Skip ads

  • Lungu_n

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut A venit primavara si sezonul inundatiilor Very Happy . Problema cunoscuta la astra g antigel sub presuri.Am schimbat o-ringurile si acum sa vad daca mai curge.Problema este alta ca am observat Evil or Very Mad cind m-am uitat sub masina ca am o scurgere de antigel pe blocul motorcare se pare ca incepe de undeva de sub compresorul de la ac Pe acolo se mai vede o conducta care vine de la radiator si intra in motor.Mie de acolo mi s-a parut ca ar fi dar nu sint sigur ca nu se vede foarte bine. Poate fi cumva si de la pompa de apa. Rog pe cei care au mai avut probleme sa imi spuna si mie despre ce e vorba. motor y 17 dt. Mersi anticipat
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pentru schimbare garnituri calorifer (oringuri) la Astra G Y17DT aveti acest tutorial: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=28253
  • Viz

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur este pompa de apa, dar verifica si furtunele, posibil sa fie crapate.
Skip ads

  • Lungu_n

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
daca ar fi pompa cred ca ar trebui sa curga pe undeva pe sub fulia de antrenare, adica prin partea din fata cea cu distributia dar la mine se scurge pe laterala prin spatele compresorului de la AC.POate te referi sa fie pompa fisurata sau pe la imbinarea cu blocul motor.Asta da .
  • bigdopeee

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Deci am facut o gafa enorma.....am uitat de antigel..si veneam azi acasa ....si dupa vreo 15 km de mers cu masina...observ ca era temperatura la maxim rosu..peste 120 grade...si mirosea incins...si opresc masina...ridic capota si desfac capacelul de la antigel . Era uscat total inauntru...si am fugit repede sa cumpar..si am pus....insa problema este ca imi picura un lichid cu uleiul de sub motor....Am venit cu masina acasa....am lasato sa se raceasca...si nu imi mai picura uleiul acela. Acuma (dupa aprox 3 ore de la patanie) nu mai picura nimic...masina merge ca inainte.......insa am tras o sperietura mare tare....si am o nelamurire...stie cineva ce ulei o fi fost ala care mi-a curs? ..Va multumesc..sper ca nu v-am ametit Smile
  • bigdopeee

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
bigdopeee a scris:Deci am facut o gafa enorma.....am uitat de antigel..si veneam azi acasa ....si dupa vreo 15 km de mers cu masina...observ ca era temperatura la maxim rosu..peste 120 grade...si mirosea incins...si opresc masina...ridic capota si desfac capacelul de la antigel . Era uscat total inauntru...si am fugit repede sa cumpar..si am pus....insa problema este ca imi picura un lichid cu uleiul de sub motor....Am venit cu masina acasa....am lasato sa se raceasca...si nu imi mai picura uleiul acela. Acuma (dupa aprox 3 ore de la patanie) nu mai picura nimic...masina merge ca inainte.......insa am tras o sperietura mare tare....si am o nelamurire...stie cineva ce ulei o fi fost ala care mi-a curs? ..Va multumesc..sper ca nu v-am ametit Smile


Chiar nu stie nimeni raspunsul la problema mea?...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai incins asa de rau masina uleiul a devenit foarte subtire si a reusit sa scape pe la un simering.
In cazul tau indicat ar fi sa vezi pe unde curge antigelul de ai ramas fara el si sa inlocuiesti uleiul si filtrul. Uleiul e acum fara aditivi (separati prin ardere) si din filtru risti sa se desprinda bucati.

Baga si tu un ochi la motor, uleiul poate curge prin zona distributie sau intre motor si cutie, vezi ca sigur trebuie sa gasesti urme daca motorul era curat inainte.
Skip ads

  • bigdopeee

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Gata..am gasit buba...e ceva minor. Se sparsese robinetul de apa calda si imi curgea tot antigelul...acuma masina e la doctor. Ma simt usurat ca nu e ceva grav. Pretul piesei = 50 RON.
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o astfel de problema, masina mea are scirocou, nush daca am scris bine. de la el pleaca un furtun, la mijloc e o supapa apoi se continua cu furtun care intra in masina probabil la calorifer. pe capacul acelei supape este un furtun de vacuum cred. azi am observat ca imi curge foarte tare antigel pe acolo. in 5 km am pus 2 litri de apa. un mecanic pe care mi l-a recomandat cineva ca fiind foarte priceput, m-a sfatuit sa cumpar un robinet de dacie si sa-l montez acolo pt ca supapa aia nu face altceva decat sa dea drumul sau sa opreasca apa prin caloriferul din interiorul masinii, asta pana o sa gasesc acea supapa sa o cumpar. voi ce parerea aveti ?
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut opelisti!
Cred ca s/a mai dezbatut problema pe care o am dar nu prea am timp sa citesc tot ce scrie asa ca va rog, daca puteti, sa-mi spuneti cum pot sa scap de problema cu pierderea de antigel. Mentionez ca sub presuri m-am uitat si e totul OK, nici urma de umezeala (dar e vara si caloriferul e inchis), la motor pare OK, toate colierele sunt uscate, sub masina nu se vede nimic si totusi pe undeva pierde. Si nici fum alb nu scoate...pe unde sa ma mai uit? Multumesc anticipat !
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Dupa cca 2 ani revin cu rezolvarea problemei (cel putin pt mine): schimbat radiator si problema a incetat Wink.
Skip ads

  • DoruD

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Tigra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel tigra 1.4 16v din 98,si am descoperit ca imi consuma antigellul din borcan si pe langa aia mai merge si in 3 pistoane , nu stiu ce sa fac,sub masina nu curge apa sau asa ceva am fost la mecanic si a zis ca poate fii garnitura de la chiuloasa sau chiuloasa dar nustiu ce sa zic,ajutati-ma daca puteti,va rog. Mersi
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
incercati metoda cu fularul pe busonul de la vasul de expansiune!se pune un fular pe acel buson..si ai dai in freza..o ti cam pe la 3000-4000 de turatii..mergi cu ea..sa vezi daca nu arunca pe la vasul de expansiune!la mine arunca..am schimbat garnitura de chiuloasa..dar tot parca face suprapresiune..acuma am sa incerc sa schimb si busonul..da nu imi place mie cum face..are o 'duza' inauntru care ar trebui sa deschida la presiune si cam nu asi face treaba!
sper sa nu fie CHIULOASA ca am puso!
PS:eu pierdeam cam 300 ml de antigel la 1000 de km..si sincer cu ochiul liber nai cum sa vazi..pt ca se evapora..O ALTA BOALA LA OPEL-URI
papa antigel
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
stefan_sb a scris:si eu am observat azi ca defapt pe la capacul de la vasul de expansiune pierd, pentru ca am vazut cala imbinarile vasului aveam antigel. Deci sigur pe acolo pierd pentru ca in interior nu am gasit presuri ude sau chestii de-astea.
L-am strans bine acum si o sa urmaresc nivelul zilele astea sa vad daca mai pierd. Shocked Wink Exclamation


pana la urma urmei ce a fost?garnitura de chiuloasa.chiuloasa.sau termostat!?
astept un raspuns ma confrunt cu aceasi problema!
  • adria1977

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am citit postul si am vazut ca s-a tratat in mod deosebit problema pierderii antigelului, pe care il "gasesti" in masina. Problema mea este ca pierd antigel pe la radiator in partea de jos dreapta(privind din fata masinii). Este un suport pe care sta radiatorul si colo tot timpul luceste antigelul. Deja am completat cu apa distilata, de nu mai este roz-am terminat tot antigelul. Am observat ca pier mai mult atunci cand ies din oras si merg mai in forta.Intrebarea este daca merita sa dau jos radiatorul sa merg la un mecanic. Chiar trebuie sa dau jos si bara fata?
  • DoruD

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Tigra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut problema pierderii de antigel rezolvata . garnitura de chiuloasa.acum mai am o alta problema,cand dau drumul la caldura incepe sa se auda nu sunet ciudat de sub capota ca si cum ar fierbe apa in vasul de expansiune,ma intreb ce poate fi sub presuri nu am antigel, sub masina nu curge dar am observat ca la rece am presiune in furtunele de la radiator este normal? am mai auzit ca ar putea fii termostatul dar nu stiu voi ce spune-ti?
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pentru cei cu Z12XEP/Z14XEP, inspectati vizual zona curelei de accesorii. Pompa de apa mai da rateuri si trebuie schimbata.

In mod normal, trebuie sa vedeti improscat antigel pe langa fulie si curea. De la caldura, se formeaza un fel de pasta alba-rozalie.
Cel mai bine, cu motorul oprit, verificati suruburile de sub fulie. Pe acolo se scurge antigelul, daca e dusa pompa. Nu e musai sa aveti scurgere serioasa.
In plus, scade nivelul antigelului in timp, putin cate putin. Daca observati lucrul asta, verificati pompa.
  • sssebi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salutare
am o corsa c 2001, 1,0L
dupa ce am schimbat garnitura de la distributie deoarece baga antigel in ulei. dupa ce am schimbat pompa de apa deoarece inca pierdea antigel,inca mai piede antigel. am complectat doar cu apa distilata nu si cu antigel, asa ca s-a cam pierdut din concentratia antigelului, si din grosimea lui si a inceput sa nu mai piarda decat f putin, vizibil pe borcan doar la 3-4 saptamani.
as vrea sa schimb antigelul pe ca vine frigul, iar in cazul in care o sa pierd din nou foarte mult as vrea sa stiu daca e bine sa folosesc o solutie lichida de lipit radiatorul si ce marca.
mentionez ca nu se vade pe unde pierde, mecanicul chiar mi-a pus o solutie colorata albastru pt a depista unde ar fi pierderile, dar am pierdut prea putin pt a se putea depista (1/2 din borcan in 3 luni si cu antigelul f diluat, mai multa apa)
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
de curand am obs. ca acul de la bord ce indica temp. apei trece oarecum de jumatate....cand am deschis capota...vasul gol pusca Sad ....am completat 1 litru si la urmataoarea verificare (cu motorul la rece) la fel...vasul uscat (nu se vedea gram de lichid) ..am verificat si sub masina in parcare si nu am gasit scurgeri....ce poate sa se fii intamplat?!...dak s-a intamplat ceva...oare e normal sa completez 1 litru? daca am eventuale scurgeri unde ar trebui sa verific?...
merci,
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR