Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • pentea

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ori ai scurgeri ori ai garnitura de chiuloasa arsa/fisurata pe toba nu iti ies aburi in cantitati mai mari? uita-te si pe joja de ulei vezi daca nu baga apa in ulei
Skip ads

  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
uleiul l-am verificat...e la nivelul/compozitia normala....nu am obs sa-mi scoata fum (aburi) alb pe esapament...deci (sper) sa fie ceva scurgeri..dar unde?
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cand am patit ca tine, am gasit frecat furtunul care vine din fundul vasului de expansiune la pompa de apa. Pierdea doar cand se incalzea motorul si facea presiune in instalatie.
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
dar temperatura la bord ce-ti indica?...la mine acul sta la nivelul normal, foarte putin sa treaca ....asta inseamna ca nu are legatura cu garnitura de chiulasa...si nici aburi nu-mi scoate pe esapament....am vb cu cineva de la serivice (luni oricum merg akolo sa verifice) k la Astra sunt 3 furtune care pleaca/ajung la radiator si astea ar ceda destul de frecvent.....
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cauta in masina. Pe langa calorifer (simeringuri).
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
in interior? Embarassed Embarassed ....cum asa?...si unde mai exact sa verific?..pe langa usa?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Caloriferul masinii este sub bord, pe mijloc. De regula se umezesc covorasele cand pierde pe la simeringuri.
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nu cred sa fie apa in interior...oricum o sa ma uit mai atent....dar despre ce semeringuri e vorba?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Furtunele de apa care intra in calorifer au cate un simering (inel de cauciuc) la capete. Acestea se uzeaza din cauza apei fierbinti.
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
si ce trebuie schimbat?...asta daca e cazul...doar furtunul?...prin interior?
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
1. Temperatura era normala intrucat nu pierdea decat decat surplusul din vasul de expansiune.
2. Daca sunt semeringurile de la calorifer, se schimba doar ele. daca nu ai inteles ce sunt, sunt garniturile de etansare la intrarea furtunelor in calorifer.
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am verificat azi dimineatza si era aproape la nivel, respectiv Kalt....daca pierde doar surplusul (lichidul din vasul de expansiune) cum de au intrat deja peste 2 litri?....in masina nu am gasit apa....

merci,
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pierde numai in mers, atunci cand e presiune pe instalatie. Controleaza cu atentie toate furtunele dupa ce ai oprit motorul. Trebuie sa fie ud pe undeva.
  • cristiacl

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1993 17 td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
verifica capacul vasului de expansiune, s-ar putea sa nu se inchida pana la capat( adica sa scape din filet), schimba capacul..........caz fericit, sau tor vasul pt ca se uzeaza filetul de plastic, la presiuni mari plasticul se dilata, si nu vezi ud pe lanfga capac, pt ca lichidul se evapora.
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat enigma....m-a lasat pompa de apa Sad ...sau cel putin asa zice un mecanic de la un service AutoFit...a verificat ochiometric si asta e verdictul....inclin sa-l cred deoarece am gasit in parcare scurgere in dreptul radiatorului....vroiam sa va intreb...cum pot fii sigur?
  • Mitica_SB

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Sunt curios care e verdictul final, pt ca si eu am o problema similara: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=34632
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
recomand tuturor care au o problema cu masina si nu sunt siguri sa mearga la cel putin 2 mecanici; va spun asta deoarece asa cum stiti toata povestea (pentru mine inexplicabila initial) cu pierderea de lichid de racire am fost la un alt service (cei de la AutoFit mi-au spus k mi-a picat pompa de apa?!) si mi-au gasit radiatorul spart, mi-au aratat pe unde pierde si asa am scapat de o operatiune care aducea beneficii doar service-ului Autofit.....

acum vreau sa va intreb unde si la ce pret gasesc radiator pentru Astra G motor X16SZR-transmisie automata
  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
si mie imi curge apa...la inceput scadea putin acum scade mai mult si am vazut ca e la pompa de apa...am un opel vectra 1.7d din '93 imi puteti spune si mie cam cat ma costa o pompa si manopera ca sa stiu la ce sa ma astept?...poate sa ma postat pe site da nu prea am atat timp si va rog ajutatima si pe mn...
  • nyros
  • Suspendat
  • 25 mesaje
  • din 31 Mai 2008
  • Astra 2002 y20DTH
  • Constanta
  • nyros

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,eu am avut aceeas problema ca si voi,imi umezea presurile,asa ziceam eu ca doar presurile,si pierdeam antigel,de vina sunt oringurile de la caloriferu din bord de la caldura,face asa doar cand dai drumu la caldura,intradevar este foarte greu sa il dai jos,sau mai bine zis este mult de desfacut,eu l-am trezolvat singur,si nu mai am probleme,dar mare atentie ca tot antigelu se scurge in mocheta masinii nu numai pe pres aia este doar o particica f mica,eu am scos mocheta si am spalato si am ramas praf cat antigel era imbibat in ea,asa ca multa bafta in a rezolva.
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si eu am schimbat antigelul,la masina din semnatura.
si problema e ca pe la radiator la busonul pe unde i-a dat drumul antigelului vechi, a inceput sa imi pice antigelul.
sa fie de vina oare cele 2 garnituri de pe acel buson?
va rog,daca v-ati mai intalnit cu aceasta problema,va rog sa ma ajutati si pe mine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR