Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un opel astra g 1.6 si pierd antigel numai cand masina se raceste si am vaz ca pica in stanga numarului de inmatriculare dupa ce opresc motoru imi face o mika pata de antigel si atat dupa nu mai curge ma pute-ti ajuta va rog
Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Stanga cum stai in fata masini? daca e asa atunci vezi ca radiatorul are un ventil de golire,se mai duc oringurile.
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Verificã totusi si radiatorul pe bazinele laterale la nivelul suporților de prindere, sunt din plastic si se rup de la vibrații, când e cald se evaporã. Succes!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
@catalino92 verifica robinetul de golire prin zona aceea este, in coltul stanga jos la radiator.
Verifica si zona la termostat (garnitura, colier, furtun)

Sau altceva colier furtun, sau prelinge pe furtun de la termostat sau chiar radiatorul, poate are ceva fisuri...
Daca este mai in spate cu 50 cm sub masina poate fi de la pompa de apa sau termostat verifica vizual in zona fuliei.
Pune si tu o poza sa vedem cam pe unde picura pe asfalt.
Skip ads

  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Pompa de apa + kit distributie + termostatu au fost schimbate akm 2 sapt..
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2015

  • Mesaj Privat
mariustintea a scris:Stanga cum stai in fata masini? daca e asa atunci vezi ca radiatorul are un ventil de golire,se mai duc oringurile.

Da cum stai in fata masinii undeva in stanga numarului de inm
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Poate sa fie din cauza busonului de la vas? Asa mi.a zis cineva dar nu vad legatura dc ar pica pe acolo si doar cand se raceste
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Deobicei,porii ori fisurile in radiator,carcasa,etc,se deschid la temperatura si se cam inchid la rece...Temperatura in bord este ok?Daca nu este bine pusa la punct,ar putea ridica temperatura,iar dupa oprire sa mai creasca nivelul in vas,pana da pe afara ceva... Nu sta cam...sus deloc? Posibil sa fie o etansare totusi ceva,pe la vre-un furtun,iar tu cand oprest motorul,fiind instalatia la cald,inca in presiune,sa-ti mai curga un timp,apoi cand se raceste,automat presiunea dispare,nu mai observi scurgerea.Posibil sa pierzi pe la pompa de apa,daca zici ca au fost schimbate,garnitura ciupita ceva,posibilitati sunt multiple...Dar ce este asa greu?Nu poti observa pe unde?Pe la numar,in stanga,am inteles cu totii!Acolo insa nu ai decat radiatorul,care,vorba colegilor,posibil sa se mai fisureze la suportii de jos.Altfel,este vizibil din interior,sa poti observa vre-o scurgere.Chir si de la vas,antigelul nu se prea evapora,daca curge pe undeva,tot lasa urme..Online,nu are nimeni cum sa te ajute mai mult.Daca nu ai pozitie,baga un telefon ceva,fa niste poze in zona,atat cat iti incape mana si cauta sa localizezi scurgerea.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Las-o sa se incalzeasca si pune pe cineva sa o accelereze ceva timp 2500-3000, in timpul tu cauti de unde picura (inclusiv sub masina vizual), dupa care lasata la 1000 si din nou, (pe un elevator sau rampa se vede mai bine sub masina)

Parca ti-am vorbi de segmentare, chiar asa nu iti da-i seama de unde picura.
Masina este langa tine, iar noi aici, deci care ar trebui sa afle mai repede raspunsul tu sau noi.
inafara de sfaturi sau solutii nu cred ca putem face mai mult.
Web Page Name
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ok mersi mult ptr sfaturi vroiam sa vad parerea voastra o sa ma duc la un service sa vad mai bn despre ce e vorba
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare din pacate nu am ajuns la service, dar am reusit sa fac cateva poze sub masina in zona un pica antigel astept parerile voastre multumesc !
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Furtun termostat, colier prindere furtun pe radiator, robinet uzat/sau slabit (la mine este lipit cred banuiesc ca din cauza aceasta), Radiator fisurat/pori (sau plasticul prins de radiator crapat/fisurat.)
incearca ca deschizi robinetul, si un vas de colectat antigel si strans inapoi.
Vezi si tu care din ele, o fi chiar asa greu.

Eu scot antigelul pe la furtun/colierul din dreapta ca este mai jos. (pentru ca robinet este lipit.)
Daca si la tine este lipit posibil a cedat lipitura/adezivul din ce vad cam pare lipit vezi si tu, nu forta prea tare robinetul daca nu merge il poti rupe.
unde este semnat vezi este adeziv intarit, cam asa este si la mine, sau vine de mai de sus.
Daca este de la adeziv trebuie refacuta lipitura.
Skip ads

  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2015

  • Mesaj Privat
nu inteleg dc pica doar cand se raceste...si cand merg pe o distanta scurta si nu se incalzeste calumea...am observat aseara am mers mai mult si era incalzita la maxim dupa cand m-am uitat sa vad daca a mai picat surpriza nu erau picaturi pe jos..in fine o sa o duc la service cand am timp sa remediez problema , mersi de parere
  • adryian26

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cand se raceste obs picaturi.At cand este incins la masxim acele picaturi se evapora si nu se observa.Poate sa iti fie copt frutunul sau sa fie fisurat radiatorul.Parerea mea.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Incearca totusi sa desfaci robinetul ala rosu sau incearca sa-l strangi poate nu etanseaza bine.
  • catalin1

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1994 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o nelamurire, cand opresc masina si o las ceva timp, vad ca nu mai are lichid de racire in borcan. Dupa ce o pornesc si merg cu ea, vad ca are lichid, e normal acest lucru ?
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu este normal!
Fii mai explicit daca vrei sa fii ajutat.
  • catalin1

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1994 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Pai sa zic de ex, ca maine dimineata ma duc la ea sa verific nivelul de antigel, nu gasesc lichid de racire in borcan, dupa ce o pornesc si o las un pic, incepe s-apara antigelul.
  • drgsandrei

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salut ...revin iara cu o intrebare il legatura cu pierderea de antigel la un opel astra g 1.7 y17dt...deci nu se vede nici o urma de antigel pe sub masina....am complectat antigel in borcan seara ..si dimineata mia scazut aproximativ un cm din borcan ,,,,si pornete putin mai greu dimineata ..parca cand dau la cheie se "balbaie " foarte putin ...dar dupaia nu mai am trb cu pornirea ....daca o pornesc dimineata 5 minute ...seara daca ii dau chieie o ia la sfert ...asta se intampla akum cand ii vremea mai rece seara ...sa fie garnitura de la teci sau vreo teaca sparta si sa imi bage antigel in capu pistonului ? ....cum sa verific daca am antigel in capu pistonului ..daca aveti vreo idee va rog sa imi ziceti ...multumesc !
  • drgsandrei

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2013

  • Mesaj Privat
si am uitat sa zic ..nu am nivelu crescut in baie si nici pe buson spuma ...si nici in borcan urme de ulei !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR