- Draqsu.dan
- *
- 10 mesaje
- din 19 Mar 2015
- Vectra 1997 x18xe
- Bucuresti
Draqsu.dan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Draqsu.dan
- *
- 10 mesaje
- din 19 Mar 2015
- Vectra 1997 x18xe
- Bucuresti
Draqsu.dan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Supapa control agent frigorific
Cod piesa 90457649 | 18 20 138 | Cumpara pe GM
http://www.partsbase.org/parts/ope-1820138/
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Mod de operare: comana cu subpresiune
Tip supapa: supapa drenare apa.
Evita sa cumperi TOPRAN, FEBI, SWAG nu sunt de calitate (cam acestea 3 sunt pe piata, nu suna bine.)
Piesa o gasesti in dezmebrari pe multe masini, cu aer conditionat - Astra F, Calibra, Corsa B, Omega B, Vectra A, Vectra B.
Poate te ajuta colegi cu un brand de calitate. incearca sa cauti pe GM - noua sau din dezmebrari.
intreaba aici poate ti-o aduc noua pe GM sau ceva bun.
Poate exagerez dar ce ai de pierdut.
Cod piesa 90457649 | 18 20 138 | Cumpara pe GM
http://www.partsbase.org/parts/ope-1820138/
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Mod de operare: comana cu subpresiune
Tip supapa: supapa drenare apa.
Evita sa cumperi TOPRAN, FEBI, SWAG nu sunt de calitate (cam acestea 3 sunt pe piata, nu suna bine.)
Piesa o gasesti in dezmebrari pe multe masini, cu aer conditionat - Astra F, Calibra, Corsa B, Omega B, Vectra A, Vectra B.
Poate te ajuta colegi cu un brand de calitate. incearca sa cauti pe GM - noua sau din dezmebrari.
intreaba aici poate ti-o aduc noua pe GM sau ceva bun.
Sau incearca sa o desfaci piesa din clipsurile cele de sus si vezi daca se mai poate face ceva.
http://www.youtube.com/watch?v=MjSIkFvFMPs
http://www.youtube.com/watch?v=k_Fkhz2G9Is
http://www.youtube.com/watch?v=HXvtAluZog0
http://www.youtube.com/watch?v=HvV9a3lEe2g
http://www.youtube.com/watch?v=pmTWCzJbNBw
http://www.youtube.com/resu...r+Plastic+Repair+ - Radiator Plastic Repair
http://www.youtube.com/watch?v=DQFYhdtrkbQ
http://www.youtube.com/resu...ry=Plastic+Welder - Plastic Welder
Poate va ajuta...
http://www.youtube.com/watch?v=MjSIkFvFMPs
http://www.youtube.com/watch?v=k_Fkhz2G9Is
http://www.youtube.com/watch?v=HXvtAluZog0
http://www.youtube.com/watch?v=HvV9a3lEe2g
http://www.youtube.com/watch?v=pmTWCzJbNBw
http://www.youtube.com/resu...r+Plastic+Repair+ - Radiator Plastic Repair
http://www.youtube.com/watch?v=DQFYhdtrkbQ
http://www.youtube.com/resu...ry=Plastic+Welder - Plastic Welder
Poate va ajuta...
Poate exagerez dar ce ai de pierdut.
- caragut gratian
- *
- 3 mesaje
- din 20 Dec 2010
- Corsa 1994
- Hunedoara
caragut gratian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am un Opel Agila 1.2 16V 2001, distributie pe lant si am pierdere la antigel.Am schimbat radiatorul dar inca am pierdere. Am fost la 2 mecanici si am deja 2 diagnosticuri: 1. Garnitura de la capacul de distributie (dar sa schimb si lantul si patina) ! 2. Garnitura de chiulasa (cu un POATE , SAU,ORI) ! Motorul are 94.000 km. Astept ajutor , va rog !
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Cum a ajuns mecanicul sa-ti solutioneze pierderea de antigel prin schimbarea garniturii capac distributie? Buni mecanici astia! Ori a observat urme de agent pe acolo? Pentru ca in cazul asta,nu stiu exact cum este la 1.2 16v,dar "deobicei" ( )pe acolo ai o pompa de circulatie agent racire... Asta pe langa lant si patina...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
darian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare domnilor,
De ceva vreme am si eu probleme cu pierderile de antigel la un Corsa c din 2002 pe langa supapa EGR.Pierd lichidul la imbinarea supapei pe motor (in partea de jos a supapei pe langa garnitura cred) si se prelinge pe motor desi am schimbat supapa EGR ceea veche fiind defecta.La fel pateam si cu ceea veche si am crezut ca inlocuind-o cu una noua o sa rezolv ambele probleme(supapa mi-am venit cu tot cu garnituri noi).Ca sa evit pierderile nu strang capacul de la bidonul de antigel foarte tare si mai "rasufla" presiunea din instalatia de racire pe langa acesta.Se poate sa fie defecta pompa de apa(schimbata acum 2 ani) si din aceasta cauza sa nu imi recirculeze antigelulu din instalatie formand presiune si sa piarda pe langa EGR?.Poate spun o prostie dar am observat astazi dupa ce am simtit miros de antigel incins cand am coborat din masina si am ridicat capota faptul ca bidonul de antigel era gol (temperatura in bord era la aprox 80 grade) iar cand am desfacut borcanul tot antigele a refulat in borcan la furtunul din partea de jos a borcanului.Deoarece sunt un novice in ale motoarelor intreb : pe furtunul de sus de pe bidon nu ar trebuii sa recirculeze antigelul fapt ce nu l-am observat inainte sa desfac capacul la bidon.Multumesc anticipat pentru suport si sper sa ii dau de cap pana la urma.
De ceva vreme am si eu probleme cu pierderile de antigel la un Corsa c din 2002 pe langa supapa EGR.Pierd lichidul la imbinarea supapei pe motor (in partea de jos a supapei pe langa garnitura cred) si se prelinge pe motor desi am schimbat supapa EGR ceea veche fiind defecta.La fel pateam si cu ceea veche si am crezut ca inlocuind-o cu una noua o sa rezolv ambele probleme(supapa mi-am venit cu tot cu garnituri noi).Ca sa evit pierderile nu strang capacul de la bidonul de antigel foarte tare si mai "rasufla" presiunea din instalatia de racire pe langa acesta.Se poate sa fie defecta pompa de apa(schimbata acum 2 ani) si din aceasta cauza sa nu imi recirculeze antigelulu din instalatie formand presiune si sa piarda pe langa EGR?.Poate spun o prostie dar am observat astazi dupa ce am simtit miros de antigel incins cand am coborat din masina si am ridicat capota faptul ca bidonul de antigel era gol (temperatura in bord era la aprox 80 grade) iar cand am desfacut borcanul tot antigele a refulat in borcan la furtunul din partea de jos a borcanului.Deoarece sunt un novice in ale motoarelor intreb : pe furtunul de sus de pe bidon nu ar trebuii sa recirculeze antigelul fapt ce nu l-am observat inainte sa desfac capacul la bidon.Multumesc anticipat pentru suport si sper sa ii dau de cap pana la urma.
AlexBucse
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Y13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2013
- Mesaj Privat
Va salut, baieti!
Acum vreo 4-5 luni am avut o problema - termostat stricat/rupt - am pierdut tot antigelul, am schimbat termostatul + antigel. De atunci nicio problema. Insa, de o luna - o luna si ceva tot primesc notificare de Check Coolant Level, nivelul scazand extrem de putin, eu completam de fiecare data, iar dimineata cand verificam nivelul era PESTE linie. La sfatul tatalui meu nu am mai completat, nu am mai umblat.( cu cateva exceptii cand aveam de mers la drum lung si aveam teama sa nu se intample ceva la motor) Ajuns in Bucuresti am mers cu masina 2 zile intens, mai primeam notificarea de Coolant Level in tot timpul asta, dar nivelul era aproape de MAX, cu 1 cm sub MAX sa zic, cam asta era variatia. Saptamana trecuta am facut un drum in oras apoi am ajuns acasa, am parcat, la fel, cu notificare de coolant level, insa la verificare nivelul era bun( cu ~ 1cm sub MAX). Am stat acasa cateva ore, iar cand plec - surpriza - nivelul la MIN, daca nu chiar sub MIN. Sub masina era ud, o pata imensa, parea antigel/apa. Stiind ce probleme am avut cu ea am presupus ca e antigelul meu si nu am umblat la ea, nu am mers cu ea toata saptamana.
M-am trezit de dimineata deoarece muncesc si doar sambata pot reusi sa ajung cu ea la service, am verificat nivelul antigelului inainte sa plec spre service(care e la ~500 m de mine pentru a nu cala motorul) si...SURPRIZA! Nivelul de antigel LA FEL(aproape de max, cu ~ cm sub maxim). Am mers cu ea pana la service unde acolo iar a ajuns la nivelul aproape de MIN. Acolo s-a verificat de scurgeri, nu curge nicaieri, mi s-a completat cu apa distilata pana aproape de MAX. Intr-un final sfatul mecanicilor/patronului a fost sa merg linistit si fara retineri si fara sa mai completez intrucat e posibil ca acele completari ale mele ocazionale sa nu fi fost chiar pozitive. Voi ce ma sfatuiti? Va multumesc!
Acum vreo 4-5 luni am avut o problema - termostat stricat/rupt - am pierdut tot antigelul, am schimbat termostatul + antigel. De atunci nicio problema. Insa, de o luna - o luna si ceva tot primesc notificare de Check Coolant Level, nivelul scazand extrem de putin, eu completam de fiecare data, iar dimineata cand verificam nivelul era PESTE linie. La sfatul tatalui meu nu am mai completat, nu am mai umblat.( cu cateva exceptii cand aveam de mers la drum lung si aveam teama sa nu se intample ceva la motor) Ajuns in Bucuresti am mers cu masina 2 zile intens, mai primeam notificarea de Coolant Level in tot timpul asta, dar nivelul era aproape de MAX, cu 1 cm sub MAX sa zic, cam asta era variatia. Saptamana trecuta am facut un drum in oras apoi am ajuns acasa, am parcat, la fel, cu notificare de coolant level, insa la verificare nivelul era bun( cu ~ 1cm sub MAX). Am stat acasa cateva ore, iar cand plec - surpriza - nivelul la MIN, daca nu chiar sub MIN. Sub masina era ud, o pata imensa, parea antigel/apa. Stiind ce probleme am avut cu ea am presupus ca e antigelul meu si nu am umblat la ea, nu am mers cu ea toata saptamana.
M-am trezit de dimineata deoarece muncesc si doar sambata pot reusi sa ajung cu ea la service, am verificat nivelul antigelului inainte sa plec spre service(care e la ~500 m de mine pentru a nu cala motorul) si...SURPRIZA! Nivelul de antigel LA FEL(aproape de max, cu ~ cm sub maxim). Am mers cu ea pana la service unde acolo iar a ajuns la nivelul aproape de MIN. Acolo s-a verificat de scurgeri, nu curge nicaieri, mi s-a completat cu apa distilata pana aproape de MAX. Intr-un final sfatul mecanicilor/patronului a fost sa merg linistit si fara retineri si fara sa mai completez intrucat e posibil ca acele completari ale mele ocazionale sa nu fi fost chiar pozitive. Voi ce ma sfatuiti? Va multumesc!
George_85
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
George_85
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
Am Opel Corsa C
Motor 1.2
Apa imi sta la 80 de grade
Am tinut mașina in 2000 turații pe loc si apa a urcat la 96 de grade unde a pornit termocupla. Deci e ok ceasul.
Ma gĆ¢ndesc ca nu Ćnchide bine termostatul !?!
Am pornit ventilația pe aer cald cand acul indica 80 de grade iar aerul frigea...
La voi cum sta temperatura?
Motor 1.2
Apa imi sta la 80 de grade
Am tinut mașina in 2000 turații pe loc si apa a urcat la 96 de grade unde a pornit termocupla. Deci e ok ceasul.
Ma gĆ¢ndesc ca nu Ćnchide bine termostatul !?!
Am pornit ventilația pe aer cald cand acul indica 80 de grade iar aerul frigea...
La voi cum sta temperatura?
marius333
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- deleted-98289
- *
- 2 mesaje
- din 02 Jan 2015
deleted-98289
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salut. Posed un opel vectra b, 16 16V, motor x16xel si de ceva timp pierd antigel pe la teava de plastic din spatele motorului (acea teava scurta cu cateva ramnificatii - una dintre ramnificatii face legatura cu vasul). Problema e ca am facut rost de teava, dar nu stiu cum sa o schimb ca e spatiul foarte foarte mic. Ceva pareri? Multumesc anticipat.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- deleted-98289
- *
- 2 mesaje
- din 02 Jan 2015
deleted-98289
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat