Ai uitat parola?


  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Se pare ca Moshu' mi-a adus o noua pb la masina.

Sunt vreo doua luni de cand am facut revizia la masina si am completat cu antigel in vas pana la sageata(stiti voi). De atunci am facut maxim 1500km..

Acum am constat ca am pierdut lichid de vreo 2 degete (mi se pare mult) si am completat cu vreo 600-700ml de antigel.

M-am uitat si in borcan sa vad daca vad pete de ulei la suprafata si ceva se zareste dar nu-mi dau seama daca-i ulei sau mizerie...
Am verificat asa ochiometric cam toate furtunurile care intra si ies din radiator si din motor dar nu se vede vreo scurgere...
Masina nu papa ulei dar pe bujiile nr 1 si nr 3 am gasit ulei pe filet...

Banuiesc o garnitura de chiulasa ciupita Crying or Very sad Crying or Very sad

Voi ce credeti? Ce ar trebui sa mai verific?


Ultima modificare facuta de CatalinE la Dum 09 Jan, 2005 5:04 pm
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
am avut o problema asemanatoare, cind nu se vedea nimic si era sa desfac tot motorul banuind garnitura de chiulasa. n-am avut insa timp si bani de asa ceva iar pina la urma (dupa vreo 2 luni) am constatat ca lichidul se pierdea pe la radiator, la imbinarea dintre corpul radiatorului si marginile de plastic. de ce la inceput nu se vedea nimic iar mai tirziu a inceput sa se vada scurgerea, habar nu am. bine ca nu am desfacut motorul.
poate ca la tine tot radiatorul e de vina. cred ca tine de temperatura de afara. datorita temperaturii scazute din timpul iernii radiatorul se contracta/dilata altfel si apar pierderi, altfel nu imi explic de ce vara nu pierd nici o picatura de lichid dar iarna curge ceva pe acolo.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Sezran,

radiatorul meu este nou-noutz.
asta iarna n-am pierdut pic de lichid iar dupa un an de folosire, adica toamna asta la revizie nu pierdusem decat 2-3 milimetri din lichid dupa 10mii de km...

pierderea de lichid s-a agravat in ultimile 2-3 saptamani, timp in care am schimbat si bujiile si am vazut inca o bujie cu ulei pe filet....

exista vreo substanta fluorescenta care se poate baga in lichid ca sa vezi scurgerile? exact cum se vertifica la AC?
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra X18XE1 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2004

  • Garaj Mesaj Privat
pana investighezi garnitura de chiulasa, vezi cum stai cu busonul vasului de expansiune. am vazut mai multe cazuri in care pe acolo s'au pierdut litrii in cateva zile. verifica garnitura, eventual pune'o invers. verifica/curata si supapele de supra-presiune.
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Daca nu ai pierderi pe la radiator sau capac vas expansiune si daca nici nu miroase a antigel in masina mai mult ca sigur ca este pompa de apa.Eu am patit-o.La inceput pierde putina apa si apoi se agraveaza.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Thanatos a scris:verifica/curata si supapele de supra-presiune.

unde sunt supapele astea?
  • JiJi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
...pe buson
  • DnI

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z19dth din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2004

  • Garaj Mesaj Privat
e posibil sa curga si caloriferul de caldura... si asta poate sa fie o cauza.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
DnI a scris:e posibil sa curga si caloriferul de caldura... si asta poate sa fie o cauza.

m-am gandit si la asta Confused

dar azi am mai observat ceva, nu stiu daca are insa legatura:
a. am foarte mult ulei pe motor mai ales pe partea lui inferioara de jur imprejur, pana jos spre locul unde intra joja; e ca si cum ar da cineva cu un spray cu ulei
b. azi cand am parcat am tras de volan dreapta mult m-am uitat in spatele rotii dreapta fatza acolo unde vine distributia: picura un lichid undeva cam pe langa filtrul de ulei, mai bine zis de pe bara care se prinde bascula (nu stiu cum ii spune); nu mi-am dat seama ce poate fi ulei sau antigel dar parea mai mult ulei Crying or Very sad
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
acu' ca s-a incalzit afara observ ca nu mai curge asa. de la ce o fi? Confused
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
daca iti curge antigel pe la distributie poate sa fie pompa de apa. Daca e in functie de temp poate sa fie o garnitura ceva...
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
m-am bucurat degeaba: curge chiar si acu cand e cald. banuiesc ca in functie de cat de mult merg cu masina...

dac-ar fi de la pompa de apa e grav nu? trebuie schimbata cu totul?
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa de apa nu e mare lucru.Costa cam 1 milion (depinde de unde o iei) da cu schimbatul e mai complicat.Daca cureau de distributie e veche ar cam trebui sa o schimbi si pe aia , si sa vezi si rolele in ce stare sunt.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
vezi daca iti curge dupa ce se deschide termostatul (~92 grade). Poate e un furtun dupa termostat.

pai la ce e pompa de apa (o elice Laughing ) nici nu ar trebui sa coste mai mult
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
pai asta vroiam sa va intreb:

tipul de la care am luat masina cica a schimbat distributia dar nu si pompa.

daca e musai sa schimb pompa trebuie schimbata si distributia chiar daca e in stare buna? Sad sau doar piesele mai uzate (role, intinzatoare, etc)?
  • horheus

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
CatalinE a scris:daca e musai sa schimb pompa trebuie schimbata si distributia chiar daca e in stare buna? Sad sau doar piesele mai uzate (role, intinzatoare, etc)?


nu e musai sa schimbi cureaua si rolele. schimbi numai pompa de apa. Trebuie sa ai mare grija cand desfaci pompa de apa la suruburi (are 3) sa le cureti foarte bine inainte de rugina si piatra. eu am schimbat-o cam la 120 mii km si suruburile erau atat de prinse in piatra (cumva similara cu cea care se depune pe instalatiile sanitare) incat unul mi s-a rupt si atunci sa te tii nervi ... dar a trecut.

dupa ce montezi pompa noua trebuie sa reglezi din nou distributia.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
stie cineva cat ar fi manopera pt schimbarea pompei de apa?
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Totusi eu zic sa te uiti foarte atent la role ca sa nu mai fie nevoie sa mai umbli pe acolo.Si daca observi ca au joc sau hiriie sa le schimbi sa nu cumva sa se gripeze. Manopera depinde de service.Ron a schimbat singur pompa de apa , fara foarte multe scule dar cu multa atentie ; deci foarte greu nu este numai sa fii atent la semne cand pui distributia la loc.
  • Savescu Ciprian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Am avut si eu o problema similara, dar am rezolvat-o cu o solutie de obturat orificiile. Se gaseste la OMV si nu este scumpa (100.000 lei).
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Rezolvat. Very Happy

Fost la service, schimbat pompa de apa si distributia complet: 2 role ghidaj, 1 de intindere si cureaua de distributie (vechile role aveau joc si zornaiau).

PS: singura chestie care am observat-o e ca motorul e acuma un pic mai zgomotos(zumzaie asa.... adica mai tare ca inainte). Sa fii intins baietii prea tare cureaua sau e normal sa se auda asa si sunt eu prea paranoic?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata