Ai uitat parola?


  1. Forum ClubOpel.com
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • bako_alx

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra Z18XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea...la mine se pare ca problema a fost vasul de expansiune, l-am schimbat și nu mai sunt probleme.
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu detalii

Astazi s a schimbat pompa din nou (tot hepu) si compresor nou...situatia in schimb ramane acceiasi , pe tester temperatura cu ac 106 -in bord 95 si fara ac 98- in bord 90.
Sincer am ramas fara idei ,masina fara aer conditionat are ciclu normal 90-92-90.
Diferente dintre cele 2 pompe cea data jos acum si cea data jos prima oara:
- diametrul este la fel insa inaltimea "tamburului turbinei"este putin mai mare la hepu fata de cea care am avut o pe masina
-distanta dintre palele din interiorul turbinei este mai mare umpic la cea pe care am schimbato prima oara decat la hepu.

Astept un sfat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acele din bord sunt decalibrate.
La folosire ac la mai toate creste temperatura cu cateva grade, este normal si nu de speriat.
Se intampla des decalibrare ace chiar daca nimeni nu a umblat pe acolo niciodata, efectiv din senin.
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2019

  • Mesaj Privat
dancuciureanu pompa care a fost pusa are turbina de metal , este in regula?hepu
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
este ok
  • jipa18790

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Bună ziua! Am si eu o problemă fara raspuns.
Am remarcat de vreo săpt ,că in momentul când plec dimineata ,găsesc pătat asfaltul de sub masină de antigel. Pierderea este undeva în zona filtrului de ulei, sub el, pătează bloc motoru, iar când plec de la caldura degajată se evaporă, scoate aburi si totul revine la normal până a doua zi când repetăm problema.
Nu îmi dau seama pe unde se face pierderea în zona aceea? Răcitor ulei? O-ringuri? Există vreo conductă problematică? Nu văd, un loc inaccesibil.

Astra H, Motor Z16XER benzină, an 2009
  • ioantodica

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jul 2019

  • Mesaj Privat
deliric a scris:pai fumul alb poate fi si daca merge in 3 pistoane....dar nu cred ca la tine este asta problema insa ar fi bine sa te mai uiti la furtune sa fie coliere stanse,la oringuri daca ai asa ceva in spatele motorului este o CONDUCTA CARE ARE ORINGURI aia a fost la mine cand am avut probleme tot cu lichidul de racire dar nu stiu daca si tu ai ca e diferenta de ani ...caloriferul de incalzire sa il verifici....si ca sa fii sigur sa nu iti mai zica lumea daca iti intra apa in ultei...ai putea sa incerci sa dai drumul la ulei in o galeata sa vezi daca se vede apa si dupa aceea il torni in motor...dar la tine e clar ca nu ajunge antigelul in motor ca ai zis ca ai vazut balta sub masina....


Aceasi problema o am si eu cu conducta fisurata. Este o conducta din spatele motorului si am o fisura undeva la 3-5 cm . Cat a costat acea conducta + manopera ?
Multumesc .
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
jipa18790 a scris:Bună ziua! Am si eu o problemă fara raspuns.
Am remarcat de vreo săpt ,că in momentul când plec dimineata ,găsesc pătat asfaltul de sub masină de antigel. Pierderea este undeva în zona filtrului de ulei, sub el, pătează bloc motoru, iar când plec de la caldura degajată se evaporă, scoate aburi si totul revine la normal până a doua zi când repetăm problema.
Nu îmi dau seama pe unde se face pierderea în zona aceea? Răcitor ulei? O-ringuri? Există vreo conductă problematică? Nu văd, un loc inaccesibil.

Astra H, Motor Z16XER benzină, an 2009


E racitorul de ulei. Astazi i-am schimbat si eu garniturile intrucat aveam aceeasi problema. Basca incepuse sa bage ulei in antigel.
  • Daniel2020

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salutare ! Detin un Opel Corsa C fabricatie 2006 ,motor 1.4 twinport. Are aceasta scurgere de antigel din spatele filtrului de ulei si nu ii dau de cap. Am schimbat la service EGR ul , garniturile la filtrul de ulei dar tot curge, dar nu mereu .
  • SAlin258

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salut.
Astra h z19DT aici.
Am o situatie ciudata...
De cand a dat frigul imi da din ce in ce mai des avertizare in bord de la antigel, mai ales cand accelerez si motorul e inca rece.
Dupa ce se incalzeste motorul am vazut ca am mai putin antigel decat atunci cand e rece iar avertizarea aia n o mai arata daca nu folosesc deloc caldura in masina.
Motorul se incalzeste repede, baga repede caldura, la drum.jntins, 60, 70 la ora sta la 70 de grade, daca i dau in goarna se urca temperatura la 80 si ceva, 90.
Ce naiba are? M am saturat de avertizare aia.
Am vrut sa schimb termostatul crezand ca e blocat pe deschis dar, motorul se incalzeste repede, baga caldura tot la fel si consumul nu e marit.....
  • croitoru f

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor ,am schimbat distributia cu tot ce include ,chiar si pompa de apa ,dupa asta am folosit masina aprox.100 km ,dupa care a stat in parcare ,doar pornita din cand in cand ,cand am luat masina din service mi-a spus sa verific apa ptr ca este posibil sa mai trebuiasca completat ,dupa ultima drum facut, am verificat ,nivelul era acelasi ,nu avea nevoie ,dupa 2..3 luni cand am iesit iarasi ,dupa cativa km mi-a aparut in bord ,"coolant level is low",incepand sa piarda din ce in ce mai mult ,dar pierdea doar cand masina era pornita ,acum pierde inclusiv cand masina este oprita ,am vazut ca pierde pe undeva prin partea dreapta ,unde este pompa de apa (nu este vizibil exact de unde ),acum intreb ,cum poate sa se buleasca asa repede pompa de apa ,sau este vreun furtun inainte de pompa de apa care poate fi plesnit ? Motorul niciodata nu sa supraincalzit , sta la 90",in bazin nu are urme de ulei ,este curat ,pe la radiator nu pierde
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Are cineva idee cum se desfac sau strang aceste racorduri de la intrarea in calorifer(cred) pentru ca am scurgeri de antigel la cel de culoare verde.Pierd cam 500ml la 500km. Masina este Astra H 1.7 DTJ 2008
Multumesc anticipat!

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Se trage inelul in spate si se deblocheaza. Apoi tragi de ele. Etansarea se face cu o ring.
Gasesti pe net cum functioneaza tipul ala de mufa.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Se trage pur si simplu inapoi sau se roteste spre sanga pentru eliberare si apoi se trage. Nu imi dau seama. Este cumva clipsat prin presare.....
In varful sagetii mele este inelul de care se trage?

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=wNKGY_ySmpI
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos, m am lamurit!
  1. Forum ClubOpel.com
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata