Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • pepino967

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
PFUUU! La cate am citit p-aci, sunt bagat rau de tot in ceata. Ca am si eu problema asta: cand trec peste gropi, covoare, piatra cubica, santuri, sine de tramvai etc, face zgomot destul de rau, as compara cu ce spun unii p-aci: "parca s-ar rupe-n doua masina". Sunt schimbate bieletele de directie(asta toamna-ca mi-a zis la ITP ca sunt cam duse, dar nu mi-au spus nimic c-as avea probleme la caseta de directie), la volan nu am joc, maneta intra usor in viteze, am roti 185/55/R15. Sa fie doar din cauza ca am roti mai subtiri sau ce-ar trebui sa mai verific?
Skip ads

  • Cov

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2010

  • Mesaj Privat
calinfilefree a scris:pentru cei din buzau problema e ca si rezolvata, cu casetele varianta mecanica


calinfree am incercat sa te sun dar nu raspunzi vreau doar sa stiu unde ai reusit sa gasesti mecanic in buzau care sa-ti schimbe bucsa ?
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Asa arata surubul care prinde partea cardanica a coloanei de directie, de axul casetei.

Am avut un joc mic, care se simtea in volan, l-am strans bine acuma o luna si ieri l-am dat jos din nou sa verific daca am joc in axul casetei de directie.
S-a strambat de la sute de socuri zilnice (gratie "autostrazilor" din iasi) si acuma trebuie inlocuit.
Am verificat axul casetei care intra in habitaclu si am un joc mic doar intr-un singur sens (spre fata si spre spatele masinii)
Face un zgomot sacaitor cand circul pe strazi cu piatra cubica.
Nu a incercat nimeni sa puna o bucsa suplimentara prin interiorul masinii, sa fie aplicata pe axul casetei si sa fie fixata cumva in zona de sub pedalier?
Ar ajuta sa nu mai dam jos caseta, asta in cazul in care nu sunt probleme cu celelalte bucse de pe cremalier.

Un alt joc ff mic care l-am localizat dand cu pumnul usor in toate zonele volanului a fost din cauza surubului care fixeaza volanul de coloana.


Desi avea pasta de blocare, s-a slabit putin si a fost necesar sa-l desfac, sa-l dau din nou cu pasta si strans f bine din nou.
Jocul era f mic, dar zgomotul mai mult decat enervant, si acuma a disparut in totalitate
  • Cov

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am desfacut bieleta dreapta si am reusit sa vad acea bucsa, dar in fata ei exista o flansa care pare turnata de corpul casetei. Acel kit de reparatie pentru caseta se poate monta la tipul acesta de caseta ? Opel Corsa C 2001 1,2 Z12XE 55KW.
Skip ads

  • stanciu_cristian22

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Va salut.As avea o nelamurire care imi ridica mari semne de intrebare.In urma cu cateva luni am avut un accident care sa soldat cu avarierea parti dreapta ,respectiv usa,prag ,stalp si aripa spate.Intrebarea mea ar fi? :ce se intampla ca simt cum imi fuge masina pe asfalt,simt ca nu o pot controla uneori,de exemplu pe o ploaie torentiala si la o viteza de 100 km/ora am simtit aceeasi simtoma ca si cum as fi pe gheata ,pur si simplu am maturat aproape ambele sensuri de mers.Este oare unghiul de fuga,care sincer vad pe volan o usoara schimbare de pozitie ,este dus cateva grade spre dreapta ,sau am probleme si cu franarea?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masina e stramba, mergi la un stand de centrare caroserii si implicit facut unghiuri. De obicei tinichigii nu isi bat capul ca masina e stramba asa ca nu e o noutate ce spui tu.
  • knine06

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut!scriu in graba si nu stiu daca a mai fost abordat subiectul pana acum.Acum 3 zile am vrut sa plec cu masina (opel corsa C 2001 motor de 1000) am miscat de volan si sa auzit o pocanitura si nam mai putut misca volanul.Am duso la service si cei de acolo au spus ca trebuie schimbata toata coloana de directie pt ca ei nu o pot repara.Am adus coloana acasa am desfacuto si am vazut ca fulia dintata din plastic care face legatura cu motorasul electric s'a spart.Intrebarea mea este, s'a confruntat cineva cu problema asta, exista vreun kit de reparatie?(am tot cautat p google si nu am gasit) O coloana noua e 46 mil si una de la dezmembrari 10 mil, ceea ce e cam scump....
Multumesc anticipat si scuze inca o data pt eventuale greseli.Stima
  • jimmychelu

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pai in primul rand incearca sa nu mai scrii in graba. Daca treci de stadiul asta vei gasi pe forum raspuns la ceea ce cauti. In plus de asta vad ca esti din brasov, deci vineri la 19 intalnire club opel brasov (magnolia in parcarea din spate).
Daca toti deschid subiecte asa cum ai facut tu o sa avem un forum aglomerat aiurea, iar bietii nostri moderatori o sa piarda controlul, deci cu calm caci nu rezolvi nimic, doar strici forumul.
Skip ads

  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut
si eu sunt din bv si am o "buburuza" ca a ta
si la a mea se aude un zgomot ciudat la directie si am fost la un mecanic foarte bun si spun lucrul asta pentru ca suntem buni prieteni, si mi-a spus ca asta este "boala lor" si ca o sa cedeze si a mea dar pana atunci circul asa cu ea. el spunea ca cele mai ieftine piese opel sunt la UNIX si cred ca sti unde este sau poti sa incerci la firma de dezmembrari de pe calea feldioarei. daca vrei sa mai vb scrie pe PM

numai bine!
  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut
un prieten a avut un accident poate chiar mai usor ca tine si chiar arata mai bine masina DAR....surpriza.....caroserie stramba
niciun tinichigiu nu vrea sa repare la ea. Nici macar sa incerce....... asa ca trebuie sa cauti pe cineva inzestrat cu multa rabdare si pricepere si trebuie sa indrepte sasiul. Si am inteles ca au nevoie de niste scripeti performanti pt ca altfel nu o sa rezolve nimic......
imi pare rau pt eveniment.....
sfat prietenesc.....vinde-o si cumpara alta!

stima
  • jimmychelu

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Stiti pe cineva in brasov care se baga la schimbat respectivul kit (corsa c 1.3 cdti?)

( de nevoie ma deplasez si prin tara Sad )
  • jimmychelu

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Gata! rezolvat relativ ieftin si repede. Daca mai e cineva din bv care nu-i da de cap, sa imi dea mesaj.
Skip ads

  • chucky_florin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1994 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut!am si eu o corsa b .am luato de curand.nu are servo .din cand in cand imi apare un croncanitdin caseta la viraje care se simte in volan ca si cand ceva niste roti dintate nu mai calca cum trebuie,directia raspunde promt /ce trebuie sai fac?cum ii fac intretine adica ungere?
  • bex 13

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
jimmychelu a scris:Salut.
Stiti pe cineva in brasov care se baga la schimbat respectivul kit (corsa c 1.3 cdti?)

( de nevoie ma deplasez si prin tara Sad )

  • bex 13

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutare corsarilor un mecanic care sa vada ce sa schimb la caseta directie?bucsa sau ce o fi?in brasov ?astept raspuns multumesc
  • Ciobanu.Ionut

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu o mare problema cred, tare mi-e frica sa nu fie problema cu caseta de directie. Am un opel corsa d din 2007, 23500km la bord si de la o vreme se aude un troncanit sau balanganit nici nu stiu cum sa-i spun de undeva de la puntea fata. Acesta se aude la trecerea peste gropite mici, piatra cubica, la viteze mici. La inceput se auzea cateodata, acum se aude mai mereu cand merg pe drumuri proaste cu viteza mica. Cand invar de volan pe loc nu se aude nimic, la fel daca ma apas pe suspensii nu se aude nimic. Am fost la un service si mi s-a spus ca ar fi de la flanse amortizor, intr-adevar cel din partea stanga avea un joc din flansa, am schimbat flansele, nimic, zgomotul este exact la fel. Este posibil sa fie de la caseta? La doar 23000km? Vreo alta posibila problema? Trebuie sa ma duc la reprezentanta nu am de ales si as vrea sa stiu la ce sa ma astept.
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fi patit ca mine, mi s-a fisurat burduful din stanga de la caseta si a intrat apa in caseta si a ruginit cremaliera =>un joc de 1-2mm care ma deranjeaza cateodata...
o alta varianta ar fi schimbarea bucsei de teflon din dreapta...poate fi si de acolo
  • dany3l

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2002 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare.

Am tot citit pe forum despre aceasta bucsa buclucasa ce ne de batai de cap noua corsarilor si fiindca si caseta mea trancaneste de ma innebuneste m-am gandit “sa iau taurul de coarne” si sa-mi repar singur caseta.
Pentru asta iti trebuie ceva indemanare, ceva curaj si bineinteles sculele necesare.
Unelte necesare: o cheie de 22 , un cleste pt sigurante zegher, vaselina, o surubelnita lata sau un cutit, optional cheie franceza pt piulita mare de pe surubul A

Cleste pentru siguranta zegher

Am avut de urmat cativa pasi elementari pe care eu ii voi numerota k sa fie mai usor de retinut. Si anume :
1 –am cautat teflon bara la magazinele de specialitate pt a confectiona acea bucsa.
2 –am gasit un strungar meserias care sa-mi confectioneze bucsa la strung.(eu i-am cerut sa mi confectioneze 2 bucse si veti vedea de ce)
Asa arata bucsele mele de la caseta facute de nenea strungaru meseriasu


Bucsele propriu zise. Dimensiunea bucsei este data tot in aceasta sectiune undeva mai sus deci nu are rost sa ma repet.

3 –m-am apucat de caseta.Mai intai am desfacut surubul A cu o cheie inelara de 22. inauntru se afla un arc care impinge un “dop”ce e folosit pt a nu avea joc intre axul de dirijare si cremaliera, deci atentie sa nu-l pierdeti.Dupa aceea am scos cu un varf de cutit inelul cauciucat ce vine pe axul de dirijare.Dupa ce scoateti inelul de cauciuc, folositi clestele pt sigurante zegher sa scoateti acea siguranta de acolo.

Siguranta zegher

Dupa ce scoateti siguranta trageti de axul de dirijare cu forta si fara frica ca sa-l scoateti de pe cremaliera.teoretic nu ar trebui sa necesite mare efort pt a-l scaote de acolo.Dupa ce ati scos axul de dirijare puteti indeparta cu usurinta si cremaliera din caseta.Dupa aceasta folositi din nou clestele de sigurante zegher sa scateti sigutanta din fata bucsii din caseta.Dupa ce ati scos siguranta folositi o tija mai subtire decat interiorul casetei sa scoateti bucsa.
4 –dupa ce ati scos bucsa introduceti noua bucsa in locul celei vechi si practice urmati aceasi pasi pe care i-ati urmat pt desfacere (puneti siguranta la loc, introduceti cremaliera dup ace ati gresat-o cu vaselina, introduceti axul dirijabil la loc, nu inainte de a pune ceva vaselina acolo intre cremaliera si ax [atentie la ax sa se potriveasca bine in suportul lui], puneti siguranta la rulmentul axului dirijabil si cregsati cu vaselina, puneti dopul cauciucat la loc infeletati inapoi surubul ce tine “dopul” dar aveti grija sa nu-l strangeti mai tare decat era initial , altfel cremaliera va culisa greu. Si “voila!” o caseta de directie reparata.

Caseta dupa ce a fost reansamblata


Inelul de cauciuc de pe axul dirijabil

Acum…stiu ca voi da apa la moara carcotasilor dar eu am folosit o a doua bucsa notata cu AB pe care am introdus-o in caseta dup ace am facut reparatia initiala si am preset-o acolo cu o teava. Deci o bucsa este la locul initial si una este in locul ramas gol intre cremaliera si carcasa exterioara.(veti observa ca este destul loc acolo pt cea de-a doua bucsa numai k nu mai avem loc pentru inca o siguranta dar eu garantez ca acea bucsa nu iese de acolo chiar daca nu are siguranta in cap pt ca ea intra preset si pe cremaliera culiseaza usor). Eu am adaugat-o acolo cu gandul “ daca o bucsa e buna inseamna ca doua e de 2 ori mai bine”.Oricum a doua bucsa las la latitudinea voastra sa decideti daca e bine sa o adaugati sau nu.


Cea de-a doua bucsa inainte de a o introduce intre carcasa casetei si cremaliera

Sry ca nu am facut poze cu caseta desfacuta dar fiind singur nu puteam face poze cu mainile pline de vaselina.

Sper ca acest indrumar sa va fie de folos si sper nu ma criticati prea tare!

Stima!

P.S dak cineva vrea sa faca reparatia si nu are de unde face rost de bucsa il pot ajuta s-o procure contra cost bineinteles, dar pt asta exista prv msg.
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ce ai spus este corect, dar trebuia sa mentionezi si de insemnarea riguroasa pe cremaliera si pe caseta a pozitiei "zero", corespunzatoare rotilor nevirate. In plus, atentie mare la strangerea corecta a surubului de reglaj a jocului intre pinion si cremaliera. Acolo apar probleme daca vrei o treaba facuta serios.

La demontarea casetei de pe masina trebuia de asemenea marcata pozitia cadrului motor pe caroserie, pentru a nu afecta prea mult unghiurile directiei. Si obligatoriu un reglaj de directie dupa.

In rest e ok.
  • dany3l

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2002 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2007

  • Mesaj Privat
stefan_10 a scris:Ce ai spus este corect, dar trebuia sa mentionezi si de insemnarea riguroasa pe cremaliera si pe caseta a pozitiei "zero", corespunzatoare rotilor nevirate. In plus, atentie mare la strangerea corecta a surubului de reglaj a jocului intre pinion si cremaliera. Acolo apar probleme daca vrei o treaba facuta serios.

La demontarea casetei de pe masina trebuia de asemenea marcata pozitia cadrului motor pe caroserie, pentru a nu afecta prea mult unghiurile directiei. Si obligatoriu un reglaj de directie dupa.

In rest e ok.


ceea ce spui tu stefan_10 se refera la montarea casetei innapoi pe masina ori eu am facut un post la cum se repara caseta.la montat pe masina nu m-am bagat pentru ca trebuie lasat jugul in jos si mi se pare o operatie mai riguroasa de aceea recomand sa mergeti la un service.
am uitat sa mentionez ca eu am 2 casete de directie si una am reparat-o prin metoda mentionata mai sus iar cea de pe masina nu am mai desfacut-o ci doar i-am aplicat cea de-a 2 a bucsa in capat iar rezultatul a fost unul pozitiv, deoarece "caseta a tacut" iar acum sunt curios cat ma va tine asa tinand cont ca bucsa interioara este praf dupa felul cum trancanea iar drumurile din Suceava sunt deplorabile Sad
iar cat despre stransul surubului cred ca majoritatea care s-ar incumeta sa repare caseta si-ar da seama cat trebuie strans pt ca la un momentdat daca il strangi prea tare remaliera culiseaza prea greu.
multumesc pt apreciere!
stima
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR