Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • khalibra

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: cluj-napoca
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
In urma "pariului" pus cu "cali nv6" avandu-l ca martor pe "samurai", in legatura cu racirea "ideala" va atasez 2 linkuri care sper sa va convinga si sa-mi intru in drepturile impuse de pariu. Wink Very Happy
http://www.mr2.com/TEXT/water_wetter.txt
http://www.madsci.org/posts...8690367.Ph.r.html
Skip ads

  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mda....o sa intri in posesia acelor drepturi ....mai mai mai Very Happy Very Happy Very Happy
  • khalibra

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: cluj-napoca
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
maimaimaimai.... de abia astept ocazie cu care ne si vedem.
ma bucur ca nu a trebuit sa-mi folosesc martorii Wink
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Da ce draq este WATER WETTER??
Skip ads

  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
din cate stiam (si nu pretind ca stiu multe Very Happy ), antigelul este folosit iarna in combinatie cu apa pentru scaderea punctului de inghet, astfel incat sa nu ramai fara nici un fel de apa de racire a motorului la sub zero grade... n-am vazut vreodata rostul folosirii antigelului vara.
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Dragster: dar ce rost are sa-l dai jos vara ? ...in alta ordin de idei, daca ai circulat mult timp cu apa (si pe deasupra apa de robinet) poti avea surpriza sa ai scurgeri in momentul in care incepi sa circuli cu antigel...
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Adica e vorba de depuneri de saruri in special calcar.
Antigelul mai functioneaza si ca anticoroziv al circuitului de racire. Si nu in ultim rand ca si agent de ungere a semeringurilor de etanseizare a pompei de apa.
Concluzie: apa de la robinet e cea mai buna ne facand nimic din ce e descris mai sus.
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dragster a scris:din cate stiam (si nu pretind ca stiu multe Very Happy ), antigelul este folosit iarna in combinatie cu apa pentru scaderea punctului de inghet, astfel incat sa nu ramai fara nici un fel de apa de racire a motorului la sub zero grade... n-am vazut vreodata rostul folosirii antigelului vara.


E DOAR O CHESTIE DE INFORMARE.in lumea vestica exista ce se cheama"
lichid permanent de racire",adica antigel diluat si niciodata apa de la robinet.

pe vremea camioanelor sr,a aro si tv mad in ro exista o revizie sezoniera
cind se trecea de la exploatarea de vara la cea de iarna si se punea antigel si unii bagau termostatul la loc-ca vara il scoteau.

cheltuieli aiurea,alte vremi,alte prostii...
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Perfect deacord... dar era in mileniul trecut... Cool
Dealtfel multe "legende auto" din acea epoca vin... Cool Unele utile, dar uitate, altele inutile, dar... care s-au pastrat... Embarassed
Ca sa revin la subiect...
- apa transfera caldura mai bine decat alcoolul, asta se stie, ai insa interesul sa pui apa distilata/demineralizata cu PH neutru si... sa locuiesti la Ecuator, sa nu inghete niciodata... Wink
- in UE (Fr si Ger cel putin) se cumpara "antigel" DEJA "diluat", tot ceea ce ai de facut este sa-l torni in motor (si sa purjezi dupa aia, evident...) Nu stiu cum naiba fac astia, dar probleme "cu calciu/fara calciu" "cu siliconi/fara siliconi" nu se pun, toate amestecurile sunt miscibile si compatibile de la oldtimere pana la ultimul model iesit pe piata (aici exagerez un pic... e vorba de masinile "normale" in circulatie, chiar si cele vechi, gen R18, nu garantez nimic pentru "adevaratele" masini de colectie...)
  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Maimaimai,
vad ca s-a solutionat pariul arbitrat de mine... Cred ca suntem de acord ca maestrul Radu a castigat pariul, de aceea are de primit...
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:Adica e vorba de depuneri de saruri in special calcar.
Antigelul mai functioneaza si ca anticoroziv al circuitului de racire. Si nu in ultim rand ca si agent de ungere a semeringurilor de etanseizare a pompei de apa.

Pe langa asta antigelul mai si creste (putin, e drept) si punctul de fierbere.
In ce priveste apa de la robinet, cred ca nu este cazul sa facem nici o comparatie cu apa distilata.
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Perfect deacord... dar era in mileniul trecut... Cool
Dealtfel multe "legende auto" din acea epoca vin... Cool Unele utile, dar uitate, altele inutile, dar... care s-au pastrat... Embarassed
Ca sa revin la subiect...
- apa transfera caldura mai bine decat alcoolul, asta se stie, ai insa interesul sa pui apa distilata/demineralizata cu PH neutru si... sa locuiesti la Ecuator, sa nu inghete niciodata... Wink
- in UE (Fr si Ger cel putin) se cumpara "antigel" DEJA "diluat", tot ceea ce ai de facut este sa-l torni in motor (si sa purjezi dupa aia, evident...) Nu stiu cum naiba fac astia, dar probleme "cu calciu/fara calciu" "cu siliconi/fara siliconi" nu se pun, toate amestecurile sunt miscibile si compatibile de la oldtimere pana la ultimul model iesit pe piata (aici exagerez un pic... e vorba de masinile "normale" in circulatie, chiar si cele vechi, gen R18, nu garantez nimic pentru "adevaratele" masini de colectie...)


sau sa locuiesti in australia .sa bagi apa demin si sa adaugi un compus
care impiedica coroziunea si asigura ungerea presetupei pompei de apa-
vezi r45 de la nulon.
Skip ads

  • khalibra

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: cluj-napoca
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
solutia acestei racici am dat-o in urma unui pariu cu cali nv6 la intrunirea de la Moeciu. Solutia se refera la cunoscatorii de masini si mai ales pt participantii la curse "legale, ilegale", aceasta fiind folosita pentru o mai buna racire si implicit cresterea puterii motorului. La instalatiile de racire presurizate in conditiile in care se foloseste antigel, temperatura de fierbere este depasita, ajungand de la 100 C la 110 115, lucru pe care nu-l sesizam decat in momentul deschiderii busonului de la vasul de expansiune sau pe un tester ce poate indica temperatura exacta in locul in care este montat senzorul. Temperatura lichidului de racire difera de la un loc la altul pe lungimea traseului parcurs de acesta. I Wink n concluzie : cine vrea putere si nu are posibilitati financiare mari, se joaca cu micile amanunte cum ar fi si cel descris mai sus.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cine se distreaza cu masina face astfel de smecherii. Cine o foloseste ca si un lucru de zi cu zi cred ca a tras o concluzie.
Ceea ce ai descris ca se intampla la deschiderea busonului la o temperatura mai mare decat punctul de fierbere se intampla cu toate lichidele.
  • khalibra

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: cluj-napoca
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:Cine se distreaza cu masina face astfel de smecherii. Cine o foloseste ca si un lucru de zi cu zi cred ca a tras o concluzie.
Ceea ce ai descris ca se intampla la deschiderea busonului la o temperatura mai mare decat punctul de fierbere se intampla cu toate lichidele.

repet: ideea este ca racirea este mai buna, depinde cine vrea sa o puna si in practica.......
  • aga cv

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am o vectra b 1996 motor 1700 azi am vazut ca creste apa in borcan mult peste limita maxim va rog sa ma ajutati
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
termostat,furtun crapat,aer in instalatie,....cel mai grav garnitura
da mai multe detalii:motor,mersul lui,da cu abur pe teava,antigelul contine ulei...si vice versa! Wink
  • aga cv

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ce pot sati mai spun e ca antigelul are culoarea ruginei
  • aga cv

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ce sati mai spun anume despre motor?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ce sa-ti spun!-schimba amestecul ala de ce-o fi ,ca antigelul nu e cu rugina!
ce sa-mi spui de motor!? CE TIP E!
ai cumva isuzu tc 4 ee1?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR