Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • sorind

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am shi eu o neclaritate la cumpararea unui Opel Astra Classic.
Mai exact la alegerea motorizarii pe benzina intre 1.4 shi 1.6..
Vreau sa aflu de la voi mai exact daca merita intr-adevar cei 700 de euro in plus diferenta intre ele.
Pe mine sincer ma bate gandul sa iau pe cea cu motor de 1.4 shi 90 CP....mie sincer mi se pare super suficienta pentru ceea ce ofera shi in plus la 12 mii d euro pot cumpara o mahina germana cu ABS/Aer Conditionat/Geamuri Electrice fata etc...
Acum au o oferta f. buna cu 2 pachete gratuite....

Ash vrea sa aflu de la voi cum sta mai exact Opel Astra....shi in psecial de la posesorii de Opel Astra modelul 1.4 cu 4 ushi...
Mai vreau sfaturi shi in ceea ce priveshte alegerea dealerului Opel din Bucureshti shi eventual nude se mai poate negocia o mica reducere shi cam cu cat!!!!1

Multumesc Anticipat
Skip ads

  • sorind

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Vreau shi eu nishte pareri!!!!


Multumesc Anticipat
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La "neclasic" motorul de 1400 este deosebit de reusit, nu departe de performantele "celuilalt", printre altele printr-o etajare mai fericita a cutiei, dar mai gurmand... Din PDV al constructiei "pure" cele doua sunt practic siameze...
La "classic" (cu doi s, evident), NU stiu...
  • Dee
  • *
  • 48 mesaje
  • din 23 Nov 2005
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucharest
  • Dee

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Daca mergi mai mult in oras motorul de 1.4 e recomandat mai ales prin prisma pretului de achizitie nu fiindca ar consuma sensibil mai putin decat 1.6 pt ca in realitate nu se intampla asta. De 700 de euro iti poti pune optionale sau poti lua o masina mai ieftina insa sa nu te astepti la drum lung la performante mari de la 1.4. Isi va face treaba dar la turatii ridicate. Cuplul e deficitar si plasat cam sus deci va trebui "sa mesteci" serios in benzina si sa nu te dai in laturi de la a-l tura. 1.6 e mult mai linistit la viteze mari si are cuplul de 150 NM mai jos ceea ce il face mai elastic. Nu faci deloc o greseala daca iei 1.4 pe Classic care e mai usoara. Pe H mai greu te descurci cu 1.4 dar pe Classic va fi okay. Eu am mers cu 1.4 si voiam sa-ti impartashesc impresiile mele cu acest motor care mi se pare lipsit de energie pana la 3500 rpm. repet ! pt trafic preponderent urban este tocmai bun. 1.4 are distributia pe lant , 1.6 pe curea. 1.4 e un pic mai silentios insa la viteze mari de croaziera gen 130 se simte ca deja e la limita si este prea turat si zgomotos. Nu ma intelege gresit ,ajunge pe ceas si la 180 dar se vede ca nu ii place la vitezele alea. Deja peste 120 incepe sa gafaie si trebuie sa retrogradezi intr-a 4 daca vrei ceva de la el.
cel mai capabil si operativ dealer: DI BAS
cel mai dispus la discounturi: Radacini SRL pe bd timisoara langa Plaza Romania- e dealer nou si are interes sa recupereze teren in fata veteranilor. discount nu stiu cat si daca iti dau dar sigur o alarma gratis sau un cd ceva acolo e rost.
cel mai no no: GTT (numai crizati din experienta mea)
Skip ads

  • sorind

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru impresii Dee cred ca am inteles cum stau lucrurile cu motorul de 1.4 90 CP shi inclin sa cred ca e o alegere buna raport/calitate/pret...
Ramane sa ma mai conving in ceeea ce priveshte delaerul...
Am fost la Erebus pe undeva pe langa Basarab/Titulescu shi mi s-a parut a fi ok shi cu o oarecare reducere ceva in jur de 240 de euro.....in conditiile in care cumparam 2 mahini(eu shi cu inca un coleg).

Shtiti cumva daca luam 2 mashini de la acelashi dealer ce shanse de discount am avea shi cam cu cat?

Am fost amandoi la Erebus shi ne-au facut un discount de 240 de euro.....Nu e cam putin? Shtiti cumva in situatii de genul asta cam la ce discount sa ne ashteptam?

Multumesc Anticipat
  • bogdanbratescu

  • Mesaje scrise: 410
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
motorul de 1.4 la drum lung e mai slab in oras nu prea se simte diferenta. Dar gandeste-te : drum lung, vara , aer pornit, 4 persoane in masina, plus bagaje nu e prea bine
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Dee a scris:
1.4 are distributia pe lant , 1.6 pe curea.

Ce 1,4 are distributie pe lant? ca si X14XE si Z14XE au pe curea toata ziua; sau inventia aia X14XEP de pe Astra Classic chiar e atat de diferita fata de celelalte motoare Opel? M-as mira sincer...
  • Dee
  • *
  • 48 mesaje
  • din 23 Nov 2005
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucharest
  • Dee

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2005

  • Mesaj Privat
vorbim de XEP nu de XE. Twinportul de pe astra classic 1.4 are distributie pe lant. si sunt diferite.
motoarele twinport sunt complet noi nu sunt doar o lovitura de marketing si un nume pretentios. 1.4 chiar are injectie motronic
http://www.astraclub.ro/ind...opic=47&st=20
http://www.gmpowercomponent...4i16vtwinport.htm 1.4 XEP scrie acolo Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by chain
http://www.gmpowercomponent...16vecotectwin.htm Astra Classic 103 PS
http://www.gmpowercomponent...6vecotectwin2.htm New Astra 105 PS
iar 1.6 twinport are injectie multi punct secventiala Sequential Multi Point Fuel Injection o varianta derivata din apreciale SFI.
Skip ads

  • Forbes

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: BUCALE
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu am motor de 1.4 twinport. Ideea e ca nu e sportiv ca 1.6 dar nici cu mult mai prejos. De consumat consuma mai putin ca 1.6!!! Pt oras e excelent iar afar se descurca bine si repet nu cu mult sub 1.6. Peste 120km/h e la fel de silentios ca 1.6 si nu gafaie deloc; eu am ajuns relativ usor la 180km/h cu 3pers la bord si bagaje. Faza cu depasirea e valabila la toate masinile ca retrogradezi in a 4-a ptr ca viteza a 5-a e ptr consum, deci si la 1.6 vei fii nevoit sa faci asta. Consumul este la fel ca cel din carte adik in oras in jur de 8% ...Deci poti alege linistit 1.4 iar daca vrei ceva mai sportiv 1.6 oricum nu este peste asa ca doar sa-ti iei ceva 1.8, care e doar la masinile mai vechi ptr ca nu am mai vazut motorul asta la cele noi sau iei diesel si faci chip tuning. Cat despre diferentele de sistem de injectie nu ma pricep sa zic care e mai bun dar transmisia pe lant stiu ca are unele avantaje...
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ia 1.6
Eu am 1,6 16 v si sunt super multumit de ce face!
Ca e oras ca e afara, trage bine, nu consuma exagerat, ai o rezerva de putere fata de 1,4.
Cele bune
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ptr. 700 euro cred ca merita sa ai o rezerva de putere in plus. Compara datele tehnice dintre cele doua si ai sa vezi diferentele. Bafta! Wink
  • Dee
  • *
  • 48 mesaje
  • din 23 Nov 2005
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucharest
  • Dee

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2005

  • Mesaj Privat
1.4 twinport este okay insa daca va place sa credeti ca 1.6 nu este mai rapid decat 1.4 va inselati amarnic. E diferenta de cuplu, de repartizare a cuplului si de abia in ultimul rand de cei 15 cai in plus. Inteleg ca sunteti multumiti de 1.4 cei care v-ati luat dar sa spuneti ca nu e mai puternic 1.6 mi se pare un pic aiurea. Si da, dupa 120-130 1.4 se descurca clar mai greu pt ca nu e facut pt asta ci pt mers normal. I-l recomand lui Sorin D daca nu merge prea mult in afara orasului. E un motor sobru, suficient de puternic pt o exploatare in regim normal preponderent urban si iti permite sa economisesti ceva bani. Daca insa dispui de cei 700 de euro in plus da-i si nu o sa-ti para rau.
Consumul este similar la cele doua modele pt ca cel de 1.4 se descurca mai greu decat 1.6 sa miste masa mare a masinii si ca atare trebuie turat mai bine de unde si o crestere usoara a consumului. Adaugand in ecuatie faptul ca puterea maxima la 1.4 este situata mai sus decat la 1.6 veti intelege ce doresc sa spun.
motorul de 1.8 Ecotec 16V nu este disponibil pe ASTRA CLASSIC 2
este in productie bine mersi si se comanda pe GTC si ASTRA H masini "moderne".
va avea si o noua versiune Twinport de 140 de cai putere in curand.
Skip ads

  • sorind

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salve,

Multumim pentru raspunsuri!
Se pare ca inca mai ne gandim eu shi colegul meu!
Eu inclin spre modelul 1.4 el inclina spre 1.6 si pana la urma poate asha va fi...
Pe mine ma mai intereseaza shi culoarea roshie magma cum este acum...ma intereseaza nuanta.....
De exemplu am vazut pe anumite mashini Opel Astra o culoare roshie destul de pala care sincer nu mi-a placut, dar am vazut shi alte nuante de roshu(intens) care intr-adevar merita(nuanta de roshu pe care am vazut-o chiar aici in topic la Florin )...
Ma intereseaza daca shtiti cumva care din nuante se mai fabrica acum? Pentru ca daca inca se mai fabrica nuanta pe care am vz la Florin pe topic cred ca pe asta am sa o iau...
Ma poate ajuta cineva?Poate tu Florin?

Multumesc,
Sorin D.
  • Dee
  • *
  • 48 mesaje
  • din 23 Nov 2005
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucharest
  • Dee

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Magma Red este cea cum o are Florin in poza. Alt rosu este rosu granada care e de faptu un visiniu.
  • Forbes

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: BUCALE
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am vrut culoarea rosie cand am luat-o dar atunci nu aveau in oferta decat Magma red care nu e metalizata. Oricum ideea e ca nu mi-a placut ptr ca e un rosu sters, asa mi s-a parut mie si ptr ca nu era metalizata. Mi-a placut rosul de pe Opelurile mai vechi care e un rosu mai aprins cam cum era cel de pe solnitze....
  • sorind

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salve,

M-am decis culoarea va fi metalizata penbtru ca nuanta magma red care este spre comercializare acum nu ma convinge....
Si cred ca mashina va fi cu motor de 1.4 ...pentru mine cred ca e suficient...colegul cred ca ishi va lua 1.6 dar culoarea nemetalizata posbil culoarea cea albastra...
Ashteptam in continuare pareri legate de discount in conditiile in care cumparam 2 mashini...sunt totushi vreo 24-25 de mii de euro....

Multumim pentru raspunsuri
  • Dee
  • *
  • 48 mesaje
  • din 23 Nov 2005
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucharest
  • Dee

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Opel Di-Bas are discounturi "de flota". va duceti amandoi si spuneti ca doriti 2 masini si intrebati daca va fac discount. Si ceilalti dealeri au practica asta insa la Di Bas este cel mai sigur ca veti obtine discount de flota. nu este mult dar vreo 3 4 sute de euro sau optionale in plus gratis scoateti sigur. Bafta!
  • sorind

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salve,

Am fost impreuna la GTT ,dar baietii sunt slabuti sincer nu au oferit nici o reducere doar un MP3 Player ceea ce e superputin fata de reducerea de la Erebus de exemplu....azi mergem la Dibas sa vedem cum stau lucrurile Rolling Eyes
  • sorind

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am fost ieri la Dibas iar reducerea pentru 2 mashini a fost de 300 de euro pentru fiecare.
Am fost azi la Radacini in Dr. Taberei, iar reducerea a fost de 4% din CIP care este cea mai mare de pana acum.

Dar trebuie sa ne punem noi presuri (apropo cam la ce pret sunt shtie cineva?????!!!!!????) shi mai trebuie sa platim transportul shi asigurarea in buc ceva cam in jur de 150 de euro.

Shtie cineva cam la ce pret sunt presurile?????

Multumesc Anticipat,
  • sorind

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
a mai ramas Radacini shi Erebus? Care e recomndarea voastra?
Probabil Radacini ca au cea mai mare reducere, dar vreau shi parerile voastre!
Multumim
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR