Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am fost la Express Diesel si nu imi apare nici o eroare pe tester, dar mi-au zis cei de acolo ca s-ar putea sa fie senzorul de turatie (crank shaft). Am vorbit cu cei de acolo si pot veni cu alt Y17DT sa schimbam senzorul pentru cateva minute sa vad daca asta este cauza. Daca as sti ca senzorul este de vina, l-as schimba, dar ar fi deja a 4-a oara cand cumpar o piesa care nu are legatura cu defectiunea masinii, si nu as vrea sa mai arunc cu banii. Cine se ofera sa ma ajute.....?
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ar fi bine sa precizezi codul erorii, asa poate se gaseste cineva sa te ajute.

Poti cauta si pe forum acel cod... sigur gasesti care ar fi cauzele, simptomele si remediul.

Succes.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
xcuseme a scris:Ar fi bine sa precizezi codul erorii, asa poate se gaseste cineva sa te ajute.

Poti cauta si pe forum acel cod... sigur gasesti care ar fi cauzele, simptomele si remediul.

Succes.


"Am fost la Express Diesel si nu imi apare nici o eroare pe tester"
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Io zic sa citesti regulamentul>
Cred ca pentru astfel de situatii, joia te poti adresa colgilor din bucuresti.
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
WST a scris:
xcuseme a scris:Ar fi bine sa precizezi codul erorii, asa poate se gaseste cineva sa te ajute.

Poti cauta si pe forum acel cod... sigur gasesti care ar fi cauzele, simptomele si remediul.

Succes.


"Am fost la Express Diesel si nu imi apare nici o eroare pe tester"


Scuze am citit in graba si am inteles ca ai cun cod Smile
Pai in cazul in care nu ai nici macar un cod de eroare... noi ce crezi ca am putea face?
Nu putem sa ne strangem userii club opel in spirala si sa facem meditatie in scopul diagnosticarii prin teava de esapament a masinii tale.

Descrie si tu ce se intampla, cum au aparut problemele, cum face, ce ai incercat sa faci pentru remediere, cum suna, ce motorina pui, ce probleme ai mai avut, etc etc...
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
da, in principiu ma adresam membrilor din bucuresti, pentru ca indiferent cat de saritor ar fi un membru din arad, parca tot mai la indemana ar fi cineva din buc. ma refer la partea cu venitu' la service. probabil nu m-am facut bine inteles:

Vreau sa vina cineva care detine un Y17DT, sau doar piesa stand alone, cu mine la service sa ii scoata senzorul de turatie sa il puna la mine ca sa vedem daca mi se mai opreste motorul, si prin urmare daca senzorul este cauza sau nu.

Simtomele ar fi urmatoarele:

Acum 2 zile mi s-a oprit motorul in mers f aproape de casa. Am oprit masina pe loc, am pornit-o, a pornit, am mai mers 30 m iar s-a oprit. Am reusit sa o aduc in fata casei, dupa cateva re-porniri. Am intrat in casa sa iau bani cu gandul sa ma duc la express diesel sa vad daca apare ceva la ei. nu am reusit sa ajung deoarece dupa vreo 4-5 opriri, nu am resit sa o mai pornesc, pornirea era din ce in ce mai greoaie dupa fiecare incercare de a o porni, si am renutat. ramas cu masina in drum, m-am dus pe jos pana la express diesel sa ii intreb daca are rost sa o duc tractata cumva sa ii faca totusi testul. am dus-o a doua zi si nu aparea nici o eroare pe nicaieri. totusi am primit ca sfat sa verific acest senzor. si nu stiu ce sa fac. as vrea sa iau de la cineva mai intai totusi sa fac o proba sa vad daca senzorul este de vina. nu de alta dar ar fi a 4-a oara cand schimb o piesa degeaba.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu unul zic ca e problema cu lipiturile reci la calculatorul de injectie.
Fiind din Bucuresti ai langa tine niste oameni foarte capabili care te pot ajuta.

https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=3063

Evita sa o mai pornesti pana nu discuti cu cineva avizat.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
maine ma vad cu un electronist de la opel. prin tel era 100% ca este vb despre calculator, nu stiu de ce este asa sigur, dar oricum... ideea e ca mi-a zis ca ar costa undeva la 2000 euro si putin la opel ? a zis ca are el, dar cat sa ii dau ?
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu ti-am zis cu cine sa iei legatura... (ai link catre profilul lui) omu e extrem de serios, din cate stiu iti poate da de proba alt calculator sa vezi daca asta e problema. Si in nici un caz nu costa 2000E Smile)
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu e greseala de dactilo.... 2000 E este enorm....SFAT. Diagnoza (nu telefonica) reparat la cineva care face asa ceva zi de zi =cost aprox.300-500E acum depinde si de masina si problemele de la calculator.Pentru Opel nu stiu ce pret are ,dar pot intreba.Ce ai tu este problema veche la tipul asta de motor si multi au aruncat banii pe calculatoare noi cand se pot reface cele de pe masina.
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
WST Asculta sfatul lui xcuseme si mecaNIK. Iti pot spune ca am trimis un prieten (cu motor ca al tau si simptome identice) acolo unde iti spune xcuseme si nu mai putea de bucurie ca m-a ascultat.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
+1 de la mine, un unchi de-al meu care nu are treaba cu forumul tot acolo si-a rezolvat problema. Zambea pana la urechi dupa aceea.
Skip ads

  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ia legatura cu Mihai (www.ecu.ro).
El mi-a reperat si mie calc. de injectie anul trecut, si functioneaza si in ziua de astazi ireprosabil.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am luat leg cu el
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si nici intr-un caz nu te jupoaie de 2000 E
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ce s-a intamplat pana la urma cu Y17Dt cel naravas?S-a reparat?Vandut?Dezmembrat? urmarim si noi discutiile poate pentru unii ca mine e chiar de retinut ceva de care ma pot lovi oricand .Daca s-a ajuns la un rezultat rog si eu un mic rezumat ,ma intereseaza mai mult pentru fluctuatiile uriase de pret de la 2000E la 300...si tot asa.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Oprire motor in mers si fara cod eroare nu e de la senzor crankshaft ca aici ai instant P0335 si motorul merge. In majoritatea cazurilor este calculatorul de injectie chiar daca nu ai P0251 sau valva spill.
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sau mai este cazul de ECU in moarte clinica din cauza motorinei din mufa.
Vazut 2 cazuri pana acum.
  • mihai0308

  • Mesaje scrise: 812
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Exact aceleasi probleme le`am avut si eu (motor y17dt deci identic) iar problema a fost de la calculatorul de injectie...m`a costat 10 mil reparatia (asta s`a intamplat anul trecut in noiembrie) iar pana in prezent n`am mai avut probleme...
  • mrody01

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut !
Am cautat cu disperare info despre opel . Am un opel astra alb Y17DT , din 2000, cumparat second hand in martie 2006 . In toamna lui 2007 ,mai exact pe la inceputul lui noiembrie a inceput sa nu mai porneasca in diminetile racoroase (adica de la 1--0 grade in jos). Am fost la foarte multe service-uri si nimeni nu mi-a dat un diagnostic exact.; cu exceptia unui mecanic care m-a sfatuit sa pun o punga cu apa calda pe unitatea de memorie . Si ...culmea , dupa experimentare ,la contact pornea motorul . E foarte amuzanta situatia , dar tulburator de adevarata. As vrea sa mai specific ca in momentul cand puneam contactul se aprindea beculetul galben si ventilatorul mergea. Nu se aprindea spirala .
Am fost la reprezentanta opel din jud (HR), nu mi-au spus prea concret ce are , decat ca sunt sterse din memorie cate ceva ; nu se vad defectiuni si ....cauza poate fi un scut-circuit , o cadere de tensiune sau...chiar unitatea de memorie. Au reincarcat memoria (dupa cum mi-au spus ) si nu au dat nicio garantie. Nu am mai avut probleme de acest gen pana saptamana trecuta. Anul trecut a fost schimbata garnitura de chiuloasa (daca asa se numeste Smile) .
Durerea este ca ...de cateva zile iar are simptomele din 2007 (acea amnezie) la rece ... Nu porneste motorul . Dau contact , incepe ventilatorul si se aprinde la bord beculetul galben cu desenul motor care nu se mai stinge. Bateria e buna , invarte ceva ...dar nu porneste . Am "tratat-o" cu pungulita cu apa calda , cand afara era temperatura de -3 grade si...culmea = a pornit .
Ce poate avea? O fi programata pt tarile calde (ca sa ma linstesc) Smile
Va rog din suflet un mic indiciu , sfat sau...orice info e binevenita.
Va multumesc ! Sunt o soferita ce adora opelul si va rog sa imi iertati lipsa terminologiei de specialitate din aceasta descriere.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR