Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat trebuie sa fie dar eu am antigelul la -36
Stie cineva cat este recomandat sa fie?
Skip ads

  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
chiar nu se pricepe nimeni?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nare nici o legatura densitatea...
eu am pus antigel curat..dar atentie ROSU!antigel rosu
poti sa il rupi si in doua..adica jumi juma..dar preferabil ar fi curat sa pui!4 ani nu ai probleme!
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
k
Multumesc mult!
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cu placere
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
E ok -36, nu stii niciodata cand ajungi prin Rusia. Laughing NU puneti antigel nediluat in motor. Exclamation
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mai TIBI DRAGA....!
antigelul rosu se poate pune si nediluat!si este cel mai bun deoarece nu roade aluminiu!
da intradevar costa mai mult dar si tine mai mult!
daca pui nediluat..4 ani la rand cand completezi numai tre neaparat sa bagi antigel,poti complecta cu apa distilata!in cazul in care sunt pierderi minore.
eu am curat si inca nu am auzit nici un mecanic sa imi spuna sa nu pun antigel curat![rosu GM]
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu are nici o legatura ce tip de antigel e, NU se pune nediluat pt. ca nu are proprietati calorice corespunzatoare la tempetaturi ridicate. Cu alte cuvinte iti fierbe calul ala frumos. Embarassed
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
asta nu am stiut?sincer...desi mai multi mecanici mi-au spus ca din antigel rosu se pune si curat!nu prea are sensul..in fine,eu asa il am si inca nu am fiert motorul.
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Prietene merge si curat. Treaba e ca e mai gros curat si poate "imbatrani" pompa. Chestia cu proprietatile calorice m-au spart. Eu as spune mai degraba ca are un punct de fierbere mai ridicat. Si asta nu este decat benefic. Si daca e sa fierbi motorul il fierbi si cu antigel diluat si cu el nediluat. De asta au pus "idiotii" ceasul ala care iti arata temp. motorului. Cand ajunge pe rosu STOP infiferent de dilutia antigelului.

Oare am dreptate?

P.S. Intrebare: E mai fierbinte antigelul nediluat la 110 grade decat antigelul diluat la 110 grade? Very Happy
  • Eugen OmegaFun

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Omega 2000 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2006

  • Mesaj Privat
comnic5 a scris:Prietene merge si curat. Treaba e ca e mai gros curat si poate "imbatrani" pompa. Chestia cu proprietatile calorice m-au spart. Eu as spune mai degraba ca are un punct de fierbere mai ridicat. Si asta nu este decat benefic. Si daca e sa fierbi motorul il fierbi si cu antigel diluat si cu el nediluat. De asta au pus "idiotii" ceasul ala care iti arata temp. motorului. Cand ajunge pe rosu STOP infiferent de dilutia antigelului.

Oare am dreptate?

P.S. Intrebare: E mai fierbinte antigelul nediluat la 110 grade decat antigelul diluat la 110 grade? Very Happy


Nu vreau polemica. dar ceea ce a spus elegance se refera la faptul ca proprietatile de racire(de cedare a temperaturii)antigelului nediluat sunt inferioare celui diluat sau apei. Adica, daca folosesti antigel nediluat transferul de caldura se va face mai greu, in concluzie motorul se va raci mai greu Very Happy
De fapt aici se scriu niste intrebari, pareri si fiecare este liber sa-si folosesca masina cum doreste.
Problemele care vor aparea datorita folosirii antigelului nediluat le vei afla singur in timp(sau nu)
Si mai e o imtrebare: ce inseamna antigel nediluat ?
Antigelul la minus 36 grade este diluat. Daca se foloseste antigel pur, nediluat acesta ingheata la -2 grade. Prin amestec cu apa isi mareste punctul de inghet, pana la minus 52 grade( cel mai ''tare'' antigel.
Asa ca dupa cum am spus, fiecare foloseste ce doreste.
Succes Laughing
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sal
eu am nediluat in masina..si sincer nu am observat sa se incalzeasca mai greu sau mai repede daca e diluat!
inainte am avut diluat si tot asa se incalzea de greu,faptul ca temp ajunge la 100 de grade pe ceas nu are legatura cu antigelul ,parerea mea..
pt motoarele astea e indicat folosirea antigelului rosu pt ca nu roade aluminiul.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR