Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Deci am incercat de peste 10 ori sa fac aerisire .. asha am zis si eu poate isi da drumu ... dar nimic , dupa acum am spus am facut aerisire mai bine de 30 de mine .. pedala acum este moarta nu mai opune nici un fel de rezistentza .. in toate aceste 10 incercari nu a iesit deloc lichid .. nivelul la lichid a ramas intact pt ca nu avea d c sa scada .. Acum nu stiu ce sa mai cred si nici ce sa mai fac .. din curiozitate am intrebat si un mecanic desta mai batran (de cartier care se baga numai la Dacie) dar are ceva experientza si mi`a spus ca tot pompa este ...Am sa mai incerc maine de dim o aerisire sa vad poate nu am facut cum trebuie ....Aerisirea am facut`o cu motorul pornit sper ca am facut bine Sad
Mersi
Skip ads

  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
nu trebuie cu motorul pornit de fapt nu are importanta.
Faci 4-5 pedale si apoi tii apasat la podea, altcineva da drumul la aerisitor si asteapta putin, il strange si apoi eliberezi pedala. si repeti pana iese lichid cu presiune si fara aer.
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da asha am facut .. Am facut aerisirea cum se face si la frana ..dar nimic am sa mai fac o incercare maine sa vad poate isi revine...Am facut aerisirea cu motorul pornit nu din motivul ambreij`ului ci din cauza baterie ca am pornit`o cu alta baterie si am lasat`o pornita sa vad daca se mai incarca ceva.
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am coborat azi la masina sa mai fac o incercare...Am mai incercat o aerisire dar nimic si m`am decis sa dau pompa jos...Am reusit sa o dau jos (Sper sa fiu destul de explicit in cea ce spun)..Dupa ce am dat pompa jos am facut in felul urmator.
Am lasat furtunul pe pompa (cel care duce la recipientul de lighid) si acesta l`am pus intr`o jumatate de sticla taiata cu lighid .. si am mai lasat pe pompa jumatate de conducta cea care iese din popma ca am vazut ca are un con care intra in pompa si acela are garnitura si am spus sa fie etansh la ieseirea din pompa..Apoi am actionat`o manual si nimic , nu tragea lighid deloc (oare trebuia amorsata?) la iesirea din popma pe unde trebuia sa vina lighid imi iesea numai aer nu tragea lighid din sticla si (Tzineam degetu`l pe capatul conductei si forma ceva presiune dar cand ii dadeam drumu iesea numaia aer) .. Mersi . Astept ceva pareri (ca popma tot am comandat`o)

Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca tine presiune o mai poti incerca si cu apa si daca si acolo tine presiune .... Amin

Rulmentul 100% verdict din experienta cu zafira e scrisa pe undeva pe forum

LE
https://www.clubopel.com/vie...=mecanic+ambreiaj
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Deci am facut un test acum in casa si am bagat un furtun in apa..tzine presiunea in ea dar nu trage apa pe furtun am pus si un furtun transparent sa vad ..dar nimic
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pompa nu trage apa Very Happy explicatia e simpla, rezervorul de lichid de frana este sus sub capota , pompa se afla jos la ambreiaj, lichidul "cade" sau "curge" din borcan in pompa sub propria lui greutate , gravitatie Smile)
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pm Dragos
Skip ads

  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ok....Am facut in felul urmator ca tot mi`ai zis tu acum .. Am lasat popma pe masa si am tzinut furtunu in sus l`am umplut cu apa ..Imi arunca inapoi apa nu pe la iesire
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
NU conteaza ea functioneaza dupa principiul VID, cand apesi ambreaiajul tija ei se trage la maxim ea "suge" lichidul de pe conducte si deci din rulment, acel lichid se aduna in pompa , dupa care la care la ridicarea piciorului lichidul merge inapoi in rulment, treaba nasoala aici este ca aerul aspirat pe la neetanseitate se duce datorita pozitionarii ei direct pe concutele spre rulment in loc sa o ia pe furtunul care merge la borcanul de lichid sa se autoaeriseasca
In cazul in care aerul este "tras " pe la rulment acesta se aduna in punctul cel mai inalt al sistemului adica la aerisitorul la care ai umblat, iarasi o parte se duce in pompita, orice aer tras intr-un sistem care trebuie sa fie etans duce la dezamorsarea circuitului si deci adio debreiere,

Citeste patania cu zafira
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da am citit cea ce scrie acolo...dar faza este ca eu cand am facut aerisire prima data nu a mai miscat nimic . cum am deschis aerisitorul de a luat putzin aer gata ..acolo a ramas...Sper sa fie pompa sa nu fie placa sau rulmentu`l...ca daca ar fi asha am cam incurcat`o..ca din ce am mai citit pe forum aici se zice ca e bine sa schimb tot kit`ul...Stie cineva daca trebuie sa dau motorul jos ca uni baietzi spun ca nu a necesitat scoaterea motorului ca se distantzeaza cutia 5-10 cm si se poate schimba (disc.placa.rulment)
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca nu e placa aproape sigur ca e pompa sau in cel mai rau caz rulmentul. Nu trebuie sa dai jos motorul se da cutia. Chestia cu distantatul nu merge la Vectra B pentru ca nu are fanta de vizitare, merge doar pana la Vecta A. Manopera e in jur de 300 ron
Skip ads

  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Aha deci la vectra B nu se da motorul jos pot sa scot numai cutia .. Si d c sa mai dau manopera cand pot face singur nu ma grabeste nimeni si in al 2 lea rand e masina mea .. am mai schimbat un disc dar era la Astra Caravan si a necesitat scoaterea motorului .
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat pompa . Am facut aerisire si merge perfect ..pedala sa intarit ..lighid pe aerisitor din fericire pt mine acum iese .. as vrea sa merg putzin cu ea sa vad cum merge dar mom nu am baterie ... Eu consider ca problema sa rezolvat si ca se poate inchide Topicu`l....
Multzumesc frumos pt sfaturile date . As vrea sa nu ne mai intalnim cu probleme tehnice si sa vb despre altele la o bere..Mersi
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ai mare grija ca merge acum bine deoarece ai aerisit-o, chiar si cu pompa veche daca o aeriseai mergea bine dar nu cred ca ai fost destul de isistent , daca in 1000 de km nu revin simptomle atunci te poti considera fericit, iti spun din experienta
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dragos diferentza este foarte mare .. din simplu motiv ca pompa veche nu imi tragea lighid din recipient.. nu iesea pe aerisitor nici lacrima de lighid .. asta cum am pus`o la a 2 a incercare a tzasnit imediat cu presiune ... Si daca u consideri ca facand aerisire 30 de min nu am insistat cu popma veche nu stiu ce sa mai zis ..
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cum am zis am facut un test si cu motorul pornit si merge perfect ..intra cum trebuie .. Numai ca la decuplare mi se aude un zgomot ca arc care il harjai pe un metal ceva nici nu stiu cum sa ma exprim..Asta numai cu motorul pornit..Am spus ca poate este de la arcu care tzine pedala dar nu se aude pe undeva pe la cutie..zbomotul nu este foarte mare .. ce ar putea sa fie (oare rulmentul de presiune) ?
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
nici o parere ?
  • Cypher

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ca sa nu mai deschid alta discutie: Si eu am o problema cu ambreajul : intra greu intra intaia,cand se incalzeste cutie merge mai bine. Am cumparat o alta pompa de ambreaj(am mai avut problema asta ,am schimbat si data trecuta pompa si a mers dar pentru putin timp). Am inteles ca rulmentul de presiune poate strica pompa. Este adevarat? Exista vreo gura de vizitare prin care pot ajunge la rulment (nu sa il desfac neaparat) ?
Poate fi din alta cauza intratul greu in viteza?
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema cu o Astra 20dti an 2002,la rece pornea greu si uneori nu intra in viteza cu motorul pornit,daca porneste in viteza pleaca de pe loc cu ambreajul calcat,am scimbat bateria,noua,la rece scoasa din viteza porneste Ok,dar in viteza nu mai duce bateria, nu mai porneste,scot din viteza porneste bine dar nu mai intra in viteza,fac pedale de ambrej ,las sa sa-ncalzeasca,cind vrea,intra in viteza cind nu nu intra, apoi merge Ok,primele pareri de la mecanici;rulment presiune defect,pompa ambreaj def,sau posibil placa presiune disc ambreaj defecte,mentionez ca dupa ce intra in viteza merge OK,ambreajul nu patineaza la plecarea de pe loc dar pedala este moale rau, va rog cei care va pricepeti,sau care au avut probleme asemanatoare sa ma ajutati cu sfaturi parei solutii,ce ar putea fi defect,ce-ati facut voi,daca stie cineva un mecanic bun in zona HD,SB,AB CJ,CS,TM,preturi piese, manopera,magazine cu preturi ok,sau Sh, ce credeti ca ar fi defect, rog numar de tel,mesaj.Multumesc mult.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR