ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
Deci am incercat de peste 10 ori sa fac aerisire .. asha am zis si eu poate isi da drumu ... dar nimic , dupa acum am spus am facut aerisire mai bine de 30 de mine .. pedala acum este moarta nu mai opune nici un fel de rezistentza .. in toate aceste 10 incercari nu a iesit deloc lichid .. nivelul la lichid a ramas intact pt ca nu avea d c sa scada .. Acum nu stiu ce sa mai cred si nici ce sa mai fac .. din curiozitate am intrebat si un mecanic desta mai batran (de cartier care se baga numai la Dacie) dar are ceva experientza si mi`a spus ca tot pompa este ...Am sa mai incerc maine de dim o aerisire sa vad poate nu am facut cum trebuie ....Aerisirea am facut`o cu motorul pornit sper ca am facut bine
Mersi
Mersi
- stocariu
- ***
- 733 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
Da asha am facut .. Am facut aerisirea cum se face si la frana ..dar nimic am sa mai fac o incercare maine sa vad poate isi revine...Am facut aerisirea cu motorul pornit nu din motivul ambreij`ului ci din cauza baterie ca am pornit`o cu alta baterie si am lasat`o pornita sa vad daca se mai incarca ceva.
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am coborat azi la masina sa mai fac o incercare...Am mai incercat o aerisire dar nimic si m`am decis sa dau pompa jos...Am reusit sa o dau jos (Sper sa fiu destul de explicit in cea ce spun)..Dupa ce am dat pompa jos am facut in felul urmator.
Am lasat furtunul pe pompa (cel care duce la recipientul de lighid) si acesta l`am pus intr`o jumatate de sticla taiata cu lighid .. si am mai lasat pe pompa jumatate de conducta cea care iese din popma ca am vazut ca are un con care intra in pompa si acela are garnitura si am spus sa fie etansh la ieseirea din pompa..Apoi am actionat`o manual si nimic , nu tragea lighid deloc (oare trebuia amorsata?) la iesirea din popma pe unde trebuia sa vina lighid imi iesea numai aer nu tragea lighid din sticla si (Tzineam degetu`l pe capatul conductei si forma ceva presiune dar cand ii dadeam drumu iesea numaia aer) .. Mersi . Astept ceva pareri (ca popma tot am comandat`o)
Am lasat furtunul pe pompa (cel care duce la recipientul de lighid) si acesta l`am pus intr`o jumatate de sticla taiata cu lighid .. si am mai lasat pe pompa jumatate de conducta cea care iese din popma ca am vazut ca are un con care intra in pompa si acela are garnitura si am spus sa fie etansh la ieseirea din pompa..Apoi am actionat`o manual si nimic , nu tragea lighid deloc (oare trebuia amorsata?) la iesirea din popma pe unde trebuia sa vina lighid imi iesea numai aer nu tragea lighid din sticla si (Tzineam degetu`l pe capatul conductei si forma ceva presiune dar cand ii dadeam drumu iesea numaia aer) .. Mersi . Astept ceva pareri (ca popma tot am comandat`o)
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
daca tine presiune o mai poti incerca si cu apa si daca si acolo tine presiune .... Amin
Rulmentul 100% verdict din experienta cu zafira e scrisa pe undeva pe forum
LE
https://www.clubopel.com/vie...=mecanic+ambreiaj
Rulmentul 100% verdict din experienta cu zafira e scrisa pe undeva pe forum
LE
https://www.clubopel.com/vie...=mecanic+ambreiaj
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
NU conteaza ea functioneaza dupa principiul VID, cand apesi ambreaiajul tija ei se trage la maxim ea "suge" lichidul de pe conducte si deci din rulment, acel lichid se aduna in pompa , dupa care la care la ridicarea piciorului lichidul merge inapoi in rulment, treaba nasoala aici este ca aerul aspirat pe la neetanseitate se duce datorita pozitionarii ei direct pe concutele spre rulment in loc sa o ia pe furtunul care merge la borcanul de lichid sa se autoaeriseasca
In cazul in care aerul este "tras " pe la rulment acesta se aduna in punctul cel mai inalt al sistemului adica la aerisitorul la care ai umblat, iarasi o parte se duce in pompita, orice aer tras intr-un sistem care trebuie sa fie etans duce la dezamorsarea circuitului si deci adio debreiere,
Citeste patania cu zafira
In cazul in care aerul este "tras " pe la rulment acesta se aduna in punctul cel mai inalt al sistemului adica la aerisitorul la care ai umblat, iarasi o parte se duce in pompita, orice aer tras intr-un sistem care trebuie sa fie etans duce la dezamorsarea circuitului si deci adio debreiere,
Citeste patania cu zafira
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
Da am citit cea ce scrie acolo...dar faza este ca eu cand am facut aerisire prima data nu a mai miscat nimic . cum am deschis aerisitorul de a luat putzin aer gata ..acolo a ramas...Sper sa fie pompa sa nu fie placa sau rulmentu`l...ca daca ar fi asha am cam incurcat`o..ca din ce am mai citit pe forum aici se zice ca e bine sa schimb tot kit`ul...Stie cineva daca trebuie sa dau motorul jos ca uni baietzi spun ca nu a necesitat scoaterea motorului ca se distantzeaza cutia 5-10 cm si se poate schimba (disc.placa.rulment)
- stocariu
- ***
- 733 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am schimbat pompa . Am facut aerisire si merge perfect ..pedala sa intarit ..lighid pe aerisitor din fericire pt mine acum iese .. as vrea sa merg putzin cu ea sa vad cum merge dar mom nu am baterie ... Eu consider ca problema sa rezolvat si ca se poate inchide Topicu`l....
Multzumesc frumos pt sfaturile date . As vrea sa nu ne mai intalnim cu probleme tehnice si sa vb despre altele la o bere..Mersi
Multzumesc frumos pt sfaturile date . As vrea sa nu ne mai intalnim cu probleme tehnice si sa vb despre altele la o bere..Mersi
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
Dragos diferentza este foarte mare .. din simplu motiv ca pompa veche nu imi tragea lighid din recipient.. nu iesea pe aerisitor nici lacrima de lighid .. asta cum am pus`o la a 2 a incercare a tzasnit imediat cu presiune ... Si daca u consideri ca facand aerisire 30 de min nu am insistat cu popma veche nu stiu ce sa mai zis ..
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
Dupa cum am zis am facut un test si cu motorul pornit si merge perfect ..intra cum trebuie .. Numai ca la decuplare mi se aude un zgomot ca arc care il harjai pe un metal ceva nici nu stiu cum sa ma exprim..Asta numai cu motorul pornit..Am spus ca poate este de la arcu care tzine pedala dar nu se aude pe undeva pe la cutie..zbomotul nu este foarte mare .. ce ar putea sa fie (oare rulmentul de presiune) ?
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Cypher
- **
- 317 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
Cypher
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Ca sa nu mai deschid alta discutie: Si eu am o problema cu ambreajul : intra greu intra intaia,cand se incalzeste cutie merge mai bine. Am cumparat o alta pompa de ambreaj(am mai avut problema asta ,am schimbat si data trecuta pompa si a mers dar pentru putin timp). Am inteles ca rulmentul de presiune poate strica pompa. Este adevarat? Exista vreo gura de vizitare prin care pot ajunge la rulment (nu sa il desfac neaparat) ?
Poate fi din alta cauza intratul greu in viteza?
Poate fi din alta cauza intratul greu in viteza?
stefonisandel- Suspendat
- 130 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2002 y20dth
- Hunedoara
stefonisandel- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema cu o Astra 20dti an 2002,la rece pornea greu si uneori nu intra in viteza cu motorul pornit,daca porneste in viteza pleaca de pe loc cu ambreajul calcat,am scimbat bateria,noua,la rece scoasa din viteza porneste Ok,dar in viteza nu mai duce bateria, nu mai porneste,scot din viteza porneste bine dar nu mai intra in viteza,fac pedale de ambrej ,las sa sa-ncalzeasca,cind vrea,intra in viteza cind nu nu intra, apoi merge Ok,primele pareri de la mecanici;rulment presiune defect,pompa ambreaj def,sau posibil placa presiune disc ambreaj defecte,mentionez ca dupa ce intra in viteza merge OK,ambreajul nu patineaza la plecarea de pe loc dar pedala este moale rau, va rog cei care va pricepeti,sau care au avut probleme asemanatoare sa ma ajutati cu sfaturi parei solutii,ce ar putea fi defect,ce-ati facut voi,daca stie cineva un mecanic bun in zona HD,SB,AB CJ,CS,TM,preturi piese, manopera,magazine cu preturi ok,sau Sh, ce credeti ca ar fi defect, rog numar de tel,mesaj.Multumesc mult.