Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Vectra B - Motor 1.8 benzina - 1996
Am si eu o problema cu ambreiaj`ul...De dim am vrut sa plec si nu imi intra in viteza deloc trebuia sa o bruschez putzin. Am stat putzin si dupa ce sa incalzit motorul mergea perfect . la inceput pedala era pe jumatate slaba apoi a inceput sa isi revina..Ma poate ajuta cineva cu un Sfat ? d c imi face asha ( sa dus discu sau doar trebuie strans ambreiaj`ul) ..Mersi mult
Skip ads

  • flo79

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salut cum e hidraulic daca da ar putea sa fie pompa,nu mai lucreaza cum trebuie
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
de dim m`am dus sa vad care e treaba ..si din ce am vazut este Hidraulic..am vazut ca are si un aerisitor pe cutie dar nu am incercat sa ii fac nici o aerisire ..cred ca singura posibilitate este sa il repar prin inlocuire. Stitzi cam cat ma duce o poma ? si daca ar trebui sa ma duc la un service sa o schimb sau o pot schimba si eu ? Mersi mult
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea este sa incerci intai sa il aerisesti, sau de ce nu sa il schimbi cu totul(lichidul), in timp acesta isi pierde proprietatile si nu mai lucreaza asa cum trebuie, respectiv isi modifica densitatea si pc de fierbere, asa se explica si ca in momentul in care motorul s-a incalzit, automat si lichidul s-a incalzit putin prin tranfer termic, s-a facut dilatatie, deci automat presiune in instalatie, lucru care a determinat o functionare cat de cat rezonabila. Sfat: inlocuire totala a lichidului de frana, si abia dupa aceea daca nu merge te gandesti sa dai jos cutia si sa verifici sistemil de debraiere. Te rog tine-ne le curent.......Bafta!
Skip ads

  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Mersi mult de sfat..urmatoarea mutare asta o sa fie .. Inca ceva ce am uitat sa mentzionez ..Am cumparat masina din Germania acum 1 an , pana acum a mers perfect nimic de zis..nu am schimbat absolut nimic la ea .. acum vre`o 4 luni tot ma intrebam eu d c nu mai targe asha de bine..Am spus ca este de la benzina si am schimbat filtru ca nu era stralucit asha..(dupa schimbarea filtrului nu sa vazut nici o dif).Si acum sa constat ca ambreiaj-ul nu mai functioneaza cum trebuie.
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
E foarte posibil sa ai pierderi de lichid pe circuitul de la ambreiaj. Daca lichidul isi pierdea proprietatile in asa hal (eu nu am auzit pana acum Surprised ) nu mai aveai nici frana, fiind acelasi lichid.(vezi vasul de lichid de frana).
Pana s-a incalzit motorul ai mai calcat ambreiajul de mai multe ori si s-a mai ameliorat, acelasi lucru se intampla si daca faceai mai multe pedale. S-ar putea sa se poata schimba doar garniturile la cilindru de ambreiaj nu stiu sigur la alte masini merge. Mai grav e daca curge pe la rulmentul de presiune.
Bafta!
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Lighid nu pierd pt ca de cate ori m`am uitat nivelul este acelasi si azi de dim m`am uitat si este la fel (max)..Pedala cand este motorul rece jumatate din cursa este moale (de ex ca si cum ar fi cablu rupt cei care au ambreiaj cu cablu isi da seama - ca sa fiu mai explicit) cand vreau sa bag in viteze nu imi intra in viteze si daca o bruschez nu imi caraie doar intra greu de tot ... Pedala nu se intareste deodata chiar si cand se incalzeste motorul sa zic se duce apa la 80 nici atunci nu am pedala cine stie ce cursa la ea..dar imi intra bine in viteza .. Si pedala la frana nu este chiar tare dar de frana nu ma vait ca sunt multzumit de ele.... Dar problemea este ca PLOUA si nu pot cobora la masina Sad
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Relevant este cu intra viteza 1 si marsarier. La aceste simptome mai poate fi si placa de presiune.(fisurata sau soarele decalit).
Cand calci ambreiajul se aud ceva zgomote sau dispar alte zgomote?
Skip ads

  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu se aude absolut nimic si nici nu se amelioreaza vre`un zbomot ceva..merge foarte normal...Si nu este vb de anumite viteze..intra greu in toate .. azi de dim am facut rapid o pornire ca asha nu prea as vrea sa plec cu ea (sa nu ma lase pe undeva) si in marshalier mi`a carait la prima incercare la a 2 a intrat mai brusc .. Si nu stiu ce , cum sa fac ca acum mom nu dispun de bani Neutral..daca ar fi lighidul sa ii fac o schimbare completa as incerca sa il schimb eu dar daca e ceva mai de bagat nasu`l nu prea as vrea sa ma bag ca sa nu fac alte alea pe acolo
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ideea este ca nu mai debraiaza complet, de aia caraie. Incearca sa ii faci o aerisire si eventual un reglaj la ambreiaj. Reglajul nu stiu exact cum se face dar am auzit ca se regleaza.
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am dat azi o fuga pe le capota masini sa vad daca ii pot face ceva din ce sfaturi mi`atzi dat .. Si am constatat 2 probleme.
1 . Am vrut sa ii fac o aerisire am spus sa incerc cu ce este mai usor poate da rezultate si nu am avut ce sa ii fac ( Aerisitorul era de neclintit si nu am fortzat ca imi era frica) si am observat ca acel sistem care este aerisitorul pe el se misca in cutie (se misca sus - jos stanga dreapta nu) afecteaza asta cu ceva ? oare sa prinsa aer pe acolo miscarea este destul de usoara.Am incercat si facand pedala sa vad daca atunci cand are compresie se mai misca . avetzi vre`o idee daca acel sistem montat pe cutie nu trebuie sa se miste absolut deloc ?..Mersi
2 . Am vrut sa ii fac pornire si mai imi porneste .. acum 2 zile pornea perfect ..Am pus alta baterie cu fire si a pornit imediat (am pus aparatu de masura pe bateria mea si avea 13.30 V pornita ) si 12.60 oprita cand sa dau la cheie iar nimic curent deloc nici macar sa invarta .. Am vrut sa dau bateria joc dar cineva mi`a spus ca sa nu o dau jos ca trece prin calc si bla bla bla .si daca o dau jos dau calc peste cap si nu mai imi porneste . Va rog sa imi spunetzi daca este asha si daca pot sa pun alta baterie .. Ca daca are V eu zic ca nu are Ah si ca trebuie sa o schimb ca bateria este capsata si nu pot sa ii schimb acidu`l din ea Neutral..Mersi mult
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
1. Nu e o problema ca se misca, nu prinde aer pe acolo. Mai incearca cu degripant sa faci aerisitorul sa se desfaca. Dar daca faci mai multe pedale intra mai usor in viteza?
2. Bateria nu se schimba, se arunca masina la gunoi. Very Happy... Acum serios se schimba bateria fara nici o problema. Daca sta mai mult de o ora fara baterie si ti se pare ceva ciudat poti face "reset ecu" gasesti pe forum. In functie si de vechimea bateriei incearca sa o reincarci pe un redresor sau sa o schimbi daca nu da rezultate. dar in primul rand sa verifici cum incarca alternatorul.
Succese
Skip ads

  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am sa incerc sa mai fac o aerisire ... am crezut ca e prob daca se misca ala ..
Alternatorul incarca bine .. Dupa cum am zis imi duce aproape de 14 V
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu cred ca este normal ca acel cilindru receptor sa se miste in soclul cutiei de viteze. In primul rand pozitia trebuie sa fie fixa, pentru ca debraierea sa fie exacta. Gandestete ca tot sistemul de debraiere al ambreiajului este hidraulic, asta inseamna ca se foloseste de lichid sub presiune , pt ca in momentul cand apesi undeva (pedala) sa iasa altceva(pistonas)in partea opusa a sistemului. Cursa pistonasului nu este nici pe departe asa de mare cum poate va inchipuiti.Trebuie luata in calcul si compresia lichidului de franacand se apasa pedala.Deci !
1. Pozitia cilindrului receptor trebui sa fie fixa , fara joc, nici axial, nici longitudinal, nicitransversal.
2. Ca sa poti desface aerisitorul fara probleme, cumpara degripant si da-i fara mila pe el, lasa-l sa actioneze circa 1 ora , da-i din nou si abia acum incearca sa il desfaci. (rabdare este o virtute care de cele mai multe ori este rasplatita)
3. Aeriseste bine sistemul la fel ca si pe cel de frana si vezi ce se mai intampla
Mai vorbim.....
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am reusit pana la urma sa desfac aerisitorul ..Dar nu da nici un semn .. A picat cateva picaturi de lighid si gata..nu a mai iesit absolut nimic nici vb de presiune ..Am scos aerisitorul am zis poate e infundat dar nici fara aerisitor nu curge nimic nimic..Tzin sa mentzionez ca dupa ce sa desfacut aerisitorul pedala a ramas mola moale nu mai opune absolut nici un pic de rezistentza .. oare sa fie pompa ?
  • deovex

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Schimba pompa de ambreiaj.Asa facea si a mea si am luat o pompa de la second(100lei)si s-a rezolvat.Acea conducta ce intra in cutie nu are nimic anormal ca se misca, oricum e conducta pana in cilindru colector cu rulmentul de presiune(eu l-am schimbat si pe ala tot 100 lei),acu e perfecta si la rece si la cald.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o pompa de ambreiaj de vectra b de vanzare, si sunt acum in Buzau, o pot aduce peste 2 saptamani cand revin, pret 100 de ron
  • mihaipalade

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
pai degeaba desfaci aerisitorul daca nu-i faci aerisirea...cum se face la la dacie la frane...pui pe cineva sa iti calce ambreiajul de 3-4 ori cu aerisitorul strans,tine pedala apasata in timp ce tu desfaci aerisitorul(piciorul dupa pedala se ridica dupa ce ai strans aerisitorul) il strangi si iar aceiasi operatie de cateva ori.sper ca m-am facut cat de cat inteles
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Asha am facut dar problema este dupa cum am spus ca dupa ce sa desfacut aerisitorul pedala a ramas moale moale .. Am stat cred ca 30 de min si am mai incercat am zis ca poate isi revine dar nimic .. Si parerea mea este ca atunci canf desfaceam aerisitorul chair daca nu faceam corect tot trebuia sa curga lighid ..dar nu a curs nimic ...
Si in cea ce priveste pompa deja am vb sa imia aduca popma noua .. Din Buzau sunt dar mom sunt in galatzi ..Daca ziceai mai devreme Neutral..Dar am dat Tel
  • mihaipalade

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
asa cu pedela moale trebuia sa faci cum am zis mai sus
dupa 3-4 seturi de aerisit ai fi vazut ca incepe sa simta pedala mai tare si tot asa...daca desfaci aerisitorul nu iti va curge lichid...vezi sa nu schimbi pompa degeaba si sa vezi ca ai rulmentul de presiune dus
P.S. sa ai tot timpul lichidul de frana la nivel,de acolo se alimenteaza si pompa de ambreiaj
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR