Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Cristea21

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut sunt nou aici si am o mare problema,ieri incercand sa trec printr-o apa destul de mare cu el a tras apa prin filtru de aer pana sa oprit motoru in mijlocu apei.Acum daca incerc sa dau la cheie se aude un tac. i-am scos bujiile sa ma uit daca sunt ude dar toate sunt uscate numai in primu piston se vede cateva picaturi pe cilindru.deci ce sa ii fac? motoru e 1.8 16v Z18XE
Skip ads

  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
in primul rand trebuie sa verifici partea electrica, verifica daca ai scanteie la fiecare bujie, pt ca de obicei la apa se duce prima data aprinderea si mai vezi tu pe la ce senzori si mununatii de genu' putea sa-ti ajunga apa. Motorul se invarte bine, nu sunt zgomote ciudate?
  • Cristea21

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
a juns apa in capu pistonului si a strambat biela la randul ei lovind in baie a spart baia Crying or Very sad .cat m-ar costa reparatia si de unde as putea cumpara piesele?
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Magazine gasesti de unde sa cumperi piesele dar totalul cu manopera s-ar putea sa fie mai mare decat un motor second. Pt preturi la piese intra la sectiunea '' Publicitate '' si intreaba acolo.
Skip ads

  • Cristea21

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ok multumesc frumos
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sa ne zici si noua cat te costa Smile
  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Multe minuni s-au auzit pana acuma,dar intrand apa in piston sa-ti strambe biela,care la randul ei sa-ti sparga baia.....nu am mai auzit asa ceva!Singurul lucru ce se putea intampla de la apa in camera pistonului,este sa ramai fara scanteie,deci,motor oprit.Si binenteles se mai pot duce foarte usor anumiti senzori ,care,in contact cu apa.....stim rezultatul. Dar sa se strambe biela ......de la apa? Rolling Eyes Tare interesant ! Sa ne tii la curent cu urmarile! Exclamation
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu te mira Vali. Sa va povestesc eu patanie cu un motor, e adevarat in doi timp, dar principiul e acelasi. Motorul respectiv Honda era montat pe un utial mic agricol. E filtrul de aer la utilajul ala era prevazut cu rezervor pt ulei. Cine nu stie se pune ulei la masinile agicole in filtru ca sa mai adune din praf. Utilajul ala a fost urcat intr-un camion si inclinat mai mut decat trebuie(motorul era oprit). In timpul operatiunii a curs ulei din filtru pina in capul pistonului. Mai departe...nu mai poreste, nu se invarte ce sa faci? Scos bujii dat la automat invarte si arunca ulei. Logic ca s-a rezolvat usor si motorul merge si acum, dar in cazul problemei din topic iti dai seama ca a ajuns apa in capul pistonului. Compresia in cilindri se face cu gaz care se stie e comprimabil ..nu cu lichide. sunt alte forte ..etc.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@vali sa stii ca mai sunt care au patit-o cu apa in capul pistonului.
inclusiv eu.
apa nu se comprima si nici nu arde.
  • vali B 44 PIV

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai reusit sa desfaci motoru ? nu de alceva dar acelas lucru l-am patit Evil or Very Mad si eu la un 2,5 v6 la fel biela spart baie blocat motor e in service si mai stiu care au patito e cumva masina de la service de pe timisoara?
  • Cristea21

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
nu l-am desfacut deocamdata dar cei mai multi mi-au spus sa cumpar alt motor acum nu stiu cat m-ar costa sa il fac pe asta pt. ca imi pare rau de el ca era traznet motoru.vali B 44 PIV cat te costa sa il faci?
  • vali B 44 PIV

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sunt inca in asteptare sambata sau maine seara ne apucam de elin jur de 500 euro daca depaseste iau altu si il schimb pana nu desfac nu stiu
Skip ads

  • Cristea21

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
reparatul ma costa foarte mult.pana la urma am schimbat motorul,.450e cu tot cu montaj
  • vali B 44 PIV

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
caut motor 2.5V6,,,,,,,,,,,,,,,, 600 e
  • Cristea21

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
e vreo problema la RAR daca am montat un motor cu cod Z18 eu am avut X18?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La ITP da.
Trebuie sa mergi la RAR sa faca omologare si sa il treaca in carte.
Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.? In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.

  • nicu.work

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2015

  • Mesaj Privat
"Un patit norocos!"
Opel Astra G, motor Y20DTH

Am incercat sa trec si eu printr-o apa destul de adanca, cu viteza destul de mica, aproximativ 10km/h, dar chiar si asa apa a reusit sa urce destul de sus unde e pozitionata aerisirea pentru filtrul de aer si imediat ce am reusit sa trec, la doar un metru s-a oprit motorul.
Bordul se mai aprindea, farurile la fel, insa fiind un necunoscator am decis sa nu incerc nimic si am impins-o pe dreapta.
Dupa 15-20 min am incercat sa o pornesc si dupa cateva incercari a reusit sa porneasca pentru 2-3 secunde si s-a oprit...si am decis sa renunt pe moment sa nu agravez, cu gandu ca poate se usuca ceva si o sa reporneasca normal.
Am mai incercat dupa 4 ore si la fel, am mai incercat dimineata si iar la fel, atunci mi-am dat seama ca nu e problema de uscat ceva.
Pana am ajuns seara inapoi acasa, am auzit si citit tot felul de pareri...fiecare ingrijorandu-ma mai mult sau mai puti.
Seara, un mecanic a scos bujiile si mi-a zis sa dau la automat, in momentul ala am vazut ca a inceput sa sara aburi de apa in sus (prin gaurelele de la sita).
Dupa cateva repetari de 10-15 secunde am simtit ca moare bateria.
Am legat bateria de o alta masina pornita si ambalata sa mentita curent si dupa inca 5-10 repetari a 10-15 secunde mecanicul a observat ca a inceput sa fie uleios ce sarea in sus...semn ca apa era pe consumate si simtea motorina.
In momentul ala a pus bujiile inapoi si dupa 2-3 chei a reusit sa porneasca si imediat a ambalat-o si mentinut-o asa sa-i faca ardere in interior. Am tinut-o pornita, ambalata si circulata la turatii mari aproximativ 1 ora si problema s-a rezolvat.

Sper sa ajute metoda si pe altii!
- deschideti capota si uitati-va unde si cum e pozitionata aerisirea filtrului de aer
- nu incercati treceti cu viteza mare prin apa
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
mainile sunt facute sa mearga pe sosele nu prin apa,o masina amfibie costa mai mult decat una normala
se stie ca apa odata ce a intrat in motor poate strica multe,tu ai fost printre cei norocosi,se putea lasa cu biele indoite,distribuite rupta
norocosule Laughing
  • kostyka.euro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Deși nu mai circul cu opel, am decis sã scriu aici.... inca il am parcat si radiat... momentan circul cu o skoda octavia... tema , apa in motor, calculatorul meu s-a blocat si desi fica mea din spate șoptea aproape tipand la mine sa nu trec printr-o "balta" mai tare m-a ambiționat treaba asta si m-am aruncat prin "balta" si m-am trezit cu apa la stergatoare. a durat totul undeva la 5-6 secunde sa trec apa, iar imediat dupa ce am iesit am simtit ca nu mai trage si moare motorul. Deși nu am trecut nici încet de frica sa nu raman in apa, nu am nici forțat prea tare...fiind panta si urcare la ieșirea din apa motorul s-a oprit. Incerc cheia prima data si dupa ce învârte putin ....poc. O las cateva secunde incerc iar ...poc. Parea ca un senzor taie curentul si nu ma lasa sa mai dau la cheie. Tot bordul se stingea si nu il mai lasa sa invarta. Zic hai sã-l întreb pe google ce sa fac... si zice, e gravã si nu mai incerca sa invarti cheia. Cu toate astea , m-am ambiționat și mai incerc odata. ÃŽnvârte putin mai mult si ...poc. Zic asta e ma opresc. Duc masina acasa la sufa, eram la 500m. O vede un mecanic in jumatate de ora si da un prim verdict, distributie sãritã de la punct.Asta dupa ce a încercat si el odata cheia scurt. Zice , dupa ce desfac motorul iti spun mai multe....pare grav, mai ales dupã ce i-am spus de cate ori am dat la cheie. Ma pune sa scot borna de la baterie si urma sa ajung la service la el cu platforma... Din cauza ca e un mecanic bun si foarte cautat, si nu stie sa refuze pe nimeni.... fãcând in trecut motorul la opel tot cu el dar într-o lunã de zile.... Zic merg in alta parte, aveam nevoie urgentã de masina. Acolo ma suna mecanicul si da verdict final, am fost cat se poate de norocos... am avut doar distribuția sãritã de la punct un dinte si am scapat doar cu filtrul de apa schimbat ca era fleasca, si 350 lei toata treaba cu tot cu manoperã. Adicã pretul de schimb distributie actual... Fiind prieten si acest mecanic, m-a sfãtuit ca pe viitor sa stiu asta... in caz de apa mare, opresti urgent motorul, scoți masina din apa daca e cazul, scoți bujiile si dai la automat pana scoate toata apa , altfel nu in carti cheia. Masina mea e diesel si relativ nu foarte veche... e din 2010. Dar dacã nu aveam noroc se putea lasa cu cheltuieli foarte mari si nu se stie daca merita sa faci motorul daca sãreau supape, stramba biele si ce-o mai fi pe acolo. Si pe parte electrica pot fi probleme mari , asa ca un sfat de la un pãțit... evitați "bãlțile" chiar si alea bãlți reale pana la jumãtatea roții... si daca chiar este necesar mergeți încet prin ele. Eu garantat m-am lecuit si chiar am fost norocos... Masina acum merge bine, porneste ușor, dar are momente in care mai tremura putin daca nu accelerez. Norocul meu a fost ca intercooler-ul a fost mare si a avut unde baga apa sa nu ajunga in motor... era multa stransa in acel agregat, si ca nu m-a lãsat sã învârt la cheie si imi tãia curentul.. altfel era nasol....."procesorul meu" personal cedase si dadea eroare.... Am scris atat sa va împãrtãșesc si vouã pãțania mea. Nu e de joacã cu apa si mai ales cand mãsoarã undeva la 1m ca im cazul meu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR