Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • alex_cris7

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cam de 3-4 luni de zile ma suna cei de la recuperare creante de la BRD si imi trimit mesaje deoarece o "stimabila" doamna Nitu Victorita a binevoit sa le dea numarul meu de telefon atunci cand a facut credit, numar pe care l-a dat bineinteles si la CEC pentru ca si acolo are credit.

Si cam in fiecare saptamana ma suna cate un pitpalac de la BRD. De fiecare data le spun ca numarul nu este al 'doamnei" victorita ci al meu de ceva vreme.

Nu au vrut sa scoata numarul din baza de date cand am cerut chestia asta(am intels ca nu au voie pentru ca e nr de pe contract)
BUN, am fost la sediul central si am solicitat sa-mi fie scos numarul si sa nu ma mai sune, le-am aratat buletin le-am dovedit ca nu e nr lu tanti aia etc
Vad ca nu au scos numarul si m-au mintit... m-au sunat iar, la telefon un tip adormit care casca de tremura receptorul nici macar nu a avut bunavointa sa se prezinte sau sa zica de unde suna...a trebuit sa intreb eu Neutral

Deci nu mai pot cu nervii. Astia sunt tampiti si isi bat joc rau de tot. La inceput am zis ca hai sa ii ajut sa le explic dar acum m-au scos din sarite pentru ca sunt NESIMTITI rau de tot

Ce se poate face in situatia asta? Exista vreo baza legala sa ii dau in judecata sau sa fac o plangere undeva,poate la politie, impotriva lor sau macar sa scoata numarul ?
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
plangere la politie pt hartuire.
politia cere lista de apeluri primite.
asta e teoria.practica de omoara.
compania de telefonie nu poate bloca apelurile catre tine chiar daca o ceri tu.
  • babuliu

  • Mesaje scrise: 526
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare
Eu unul asi folosi asta in beneficiul meu. Probabil ca te intrebi cum ...
De fiecare data cand suna cate un lesinat de la BRD, incepi si tu la fel de frumos si iti versi amarul pe el. O terapie de "destresare telefonica" nu cred ca strica. Tu poti sa-i spui de toate cele si sa te linistesti - nu-i bine sa tii in tine, trebuie sa te exteriorizezi. El, saracul om care nu are nici o vina o sa iti raspunda frumos la injurile aduse de tine ... ptr ca el este inregistrat si evaluat pe baza convorbirilor facute. Nu cred ca se poate cu frumosul la noi.
Acelasi lucru l-am patit si eu ... ma sunau tot felul de personaje pentru a efectua studii de piata (aveau numarul si numele de undeva - nu stiu de unde) si ma tot sacaiau cu tot felul de intrebari. I-am refuzat politicos primele dati (am fost sunat de 7 ori intr-un interval de 2 sapt), pana m-au prins intr-o stare nasoala de 2 ori si mi s-a dezlegat limba ... Embarassed . De atunci nu au mai sunat.
Cauta totusi si un o parere autorizata din partea unui jurist / avocat.
Numai bine!
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Exista dar e complicat. Chiar daca numarul a fost sters din baza de date, nu a disparut si din agendele celor pusi sa te sune. Cel mai bine, atunci cand te suna, lasa-i sa vorbeasca singuri. La un momentdat se vor plictisi.
Skip ads

  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu si am scapat in modul descris de babuliu.
Telefonul meu de serviciu il avusese o tanti desteapta care daduse la banca numarul de serviciu si nu pe cel personal. Le-am zis de n ori ca telefonul e de serviciu si ca tanti nu mai lucreaza la noi. Degeaba! Pana cand de vreo doua ori n-am mai rezistat si i-am balacarit pe imbecili si dupa aia am scapat de ei. Nu m-au mai cautat.
  • ExpressVectra

  • Mesaje scrise: 598
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
babuliu a scris:Salutare
Eu unul asi folosi asta in beneficiul meu. Probabil ca te intrebi cum ...
De fiecare data cand suna cate un lesinat de la BRD, incepi si tu la fel de frumos si iti versi amarul pe el. O terapie de "destresare telefonica" nu cred ca strica. Tu poti sa-i spui de toate cele si sa te linistesti - nu-i bine sa tii in tine, trebuie sa te exteriorizezi. El, saracul om care nu are nici o vina o sa iti raspunda frumos la injurile aduse de tine ... ptr ca el este inregistrat si evaluat pe baza convorbirilor facute. Nu cred ca se poate cu frumosul la noi.
Acelasi lucru l-am patit si eu ... ma sunau tot felul de personaje pentru a efectua studii de piata (aveau numarul si numele de undeva - nu stiu de unde) si ma tot sacaiau cu tot felul de intrebari. I-am refuzat politicos primele dati (am fost sunat de 7 ori intr-un interval de 2 sapt), pana m-au prins intr-o stare nasoala de 2 ori si mi s-a dezlegat limba ... Embarassed . De atunci nu au mai sunat.
Cauta totusi si un o parere autorizata din partea unui jurist / avocat.
Numai bine!



Am lucrat un an la un CallCenter nu dau nume unde , si iti zic ca nu iti doresti sa ai 3 apeluri cu idioti care te injura binenteles ca esti inregistrat dar eu nu sunt obligat sa-l ascult pe ala cum ma injura de mama . Dupa prima injuratura primita bag avertismentul clar si raspicat la a 2 a injuratura La revedere o zi buna. La problema colegului din primul post da e naspa ca au acel nr ca numar principal si e posibil sa fie obligatoriu. Unde am lucrat eu sistemul era asa daca nenea vroia sa modifice nr de tel ori mergea la sediu ori ne dadea prin telefon toate datele sau problema ca acel numar nu e a lu x este al lui Y , se trimitea un email la persoana responsabila de aceste modificari... Si aici intervine problema ca se formeaza un carnat cu acea problema eu trimit la x , x trimite la y , y trimite la z unde eventual se pierde. Un callcenter este scutul oricarei firme si cel care reprezinta firma . Unii gresesc isi fac reclama proasta prin Call Center anagajand o marie care a venit de la tzara la facultate( nu am nimik cu oamenii de la tzara) face un training de kkt si e OP,.Callcenter da nu leaga 3 cuvinte corecte. Ar fi multe de povestit . Colegu nostru acuma ca a dat peste niste incopetenti de la BRD callcenter cu siguranta nu va vrea sa aiba contact cu aceasta firma.
  • alex_cris7

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
stiu ca o companie nu poate bloca apelurile catre mine, asta pot sa o fac singur din telefon dar doar daca ar suna dupa un singur numar si nu ar suna cu ascuns. Nu vreau sa blochez toate numerele care suna cu ascuns ca tot eu pierd.

@bandi chestia cu agendele lor e la latitudinea celor care suna. Prietena lucreaza pentru o firma de recuperare si in mare cunosc procedura lor. Nu m-ar mai suna daca unu din ei s-ar obosi sa scrie intr-un camp al programului lor magic ca numarul este alocat altei persoane. Mi se pare logic ca nu au scris asta dupa primul apel, ca poate nu au crezut ca tendita e sa crezi ca cel de la tel incearca sa te minta, dar dupa 4 luni si dupa ce am fost la ei cu buletinul e clar nesimtire

Probabil ca o sa incerc si treaba cu poltia da astept sapt viitoare sa ma sune iar ca nu mai stiu cum il chema pe ala de a sunat si sa iau toate datele inclusiv adresa de unde suna si alte chestii si ma prezint la politie, dar nu stiu cat o sa tina treaba asta in rromania


Ultima modificare facuta de alex_cris7 la Mie 09 Sep, 2009 3:44 pm
  • alex_cris7

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ExpressVectra a scris:


Am lucrat un an la un CallCenter nu dau nume unde , si iti zic ca nu iti doresti sa ai 3 apeluri cu idioti care te injura binenteles ca esti inregistrat dar eu nu sunt obligat sa-l ascult pe ala cum ma injura de mama . Dupa prima injuratura primita bag avertismentul clar si raspicat la a 2 a injuratura La revedere o zi buna. La problema colegului din primul post da e naspa ca au acel nr ca numar principal si e posibil sa fie obligatoriu. Unde am lucrat eu sistemul era asa daca nenea vroia sa modifice nr de tel ori mergea la sediu ori ne dadea prin telefon toate datele sau problema ca acel numar nu e a lu x este al lui Y , se trimitea un email la persoana responsabila de aceste modificari... Si aici intervine problema ca se formeaza un carnat cu acea problema eu trimit la x , x trimite la y , y trimite la z unde eventual se pierde. Un callcenter este scutul oricarei firme si cel care reprezinta firma . Unii gresesc isi fac reclama proasta prin Call Center anagajand o marie care a venit de la tzara la facultate( nu am nimik cu oamenii de la tzara) face un training de kkt si e OP,.Callcenter da nu leaga 3 cuvinte corecte. Ar fi multe de povestit . Colegu nostru acuma ca a dat peste niste incopetenti de la BRD callcenter cu siguranta nu va vrea sa aiba contact cu aceasta firma.


Pai sa stii ca nu mai vreau sa am deaface cu brd. Daca erau de la nush ce firma angajati de brd mai intelegeam. dar nu domne ei sunt de la brd pt ca au departament pentru chestii d-astea, un departament plin de incompetenti daca dupa 4 luni nu au gasit-o p-aia prin alte metode.

Ma gandeam ca urmatoarea data cand suna sa le zic ca da domne o cunosc p-aia ca e matusa si ca nu va da banii inapoi si de fiecare data cand suna sa le dau informatii false sa se sature
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
zi-e sa vine maine in unirii, sa le dea matusa ta banii cash Smile)
  • ExpressVectra

  • Mesaje scrise: 598
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
alex_cris7 a scris:
ExpressVectra a scris:


Am lucrat un an la un CallCenter nu dau nume unde , si iti zic ca nu iti doresti sa ai 3 apeluri cu idioti care te injura binenteles ca esti inregistrat dar eu nu sunt obligat sa-l ascult pe ala cum ma injura de mama . Dupa prima injuratura primita bag avertismentul clar si raspicat la a 2 a injuratura La revedere o zi buna. La problema colegului din primul post da e naspa ca au acel nr ca numar principal si e posibil sa fie obligatoriu. Unde am lucrat eu sistemul era asa daca nenea vroia sa modifice nr de tel ori mergea la sediu ori ne dadea prin telefon toate datele sau problema ca acel numar nu e a lu x este al lui Y , se trimitea un email la persoana responsabila de aceste modificari... Si aici intervine problema ca se formeaza un carnat cu acea problema eu trimit la x , x trimite la y , y trimite la z unde eventual se pierde. Un callcenter este scutul oricarei firme si cel care reprezinta firma . Unii gresesc isi fac reclama proasta prin Call Center anagajand o marie care a venit de la tzara la facultate( nu am nimik cu oamenii de la tzara) face un training de kkt si e OP,.Callcenter da nu leaga 3 cuvinte corecte. Ar fi multe de povestit . Colegu nostru acuma ca a dat peste niste incopetenti de la BRD callcenter cu siguranta nu va vrea sa aiba contact cu aceasta firma.


Pai sa stii ca nu mai vreau sa am deaface cu brd. Daca erau de la nush ce firma angajati de brd mai intelegeam. dar nu domne ei sunt de la brd pt ca au departament pentru chestii d-astea, un departament plin de incompetenti daca dupa 4 luni nu au gasit-o p-aia prin alte metode.

Ma gandeam ca urmatoarea data cand suna sa le zic ca da domne o cunosc p-aia ca e matusa si ca nu va da banii inapoi si de fiecare data cand suna sa le dau informatii false sa se sature



Nu, or sa te sune in continuare Smile)) o sa fii un fel de posta, BRD : "Sa-i transmite-ti matusii sa plateasca"n TU: da, da bla bla
peste o saptamana BRD : Sa stii ca matusa dvs inca nu a platit cand vorbiti cu ea?............
Iti spun tot eu cum, nici cu partea cu plansu pe umar nu e buna pentru ca cel care ar trebui sa te asculte BRD nu te asculta te lasa sa vb ca asa e frumos dar casca lui sau volumul e nul Smile ( vorbesc din propria experienta metoda de aplicat pt. clienti stresati)
cand termini te intreaba iar cfe avea el de intrebat. Mai este o chestie ca ai intrat in jocul lor si esti"suspect" daca le raspunzi si loe zici CLAR e greseala nu mai sunati la revedere o zi buna si pac ai inchis . o sa renunte si nici tu nu trebuie sa stai in telefon sa le dai lor explicatii sa pierzi timp cu ei drumuri la banca la politie......ala de la callcenter e poate un amarat si il doar fix in paispe de problema ta el suna ca asta trebuie sa faca , trebuie sa lase un "comentariu" cu data si ora cand a sunat ...etc.

Eu cand am lucrat la Callcenter aveam i problema cu oamenii din Bucuresti sau ei aveau cu mine . Numai ei ma injurau . Foloseam un ton adecvat cu ei nu vorbeam urat cu nimeni dar au ceva cu "Provincia " . Unde am sunat la Iasi? am sunat in provincie? hai ba vorbeste mai repede ca esti pe banii mei, ia hai ia si suna-ma tu pe banii tai de provincie. si multe alte faze
  • alex_cris7

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ExpressVectra a scris:

daca le raspunzi si loe zici CLAR e greseala nu mai sunati la revedere o zi buna si pac ai inchis . o sa renunte si nici tu nu trebuie sa stai in telefon sa le dai lor explicatii sa pierzi timp cu ei drumuri la banca la politie......ala de la callcenter e poate un amarat si il doar fix in paispe de problema ta el suna ca asta trebuie sa faca , trebuie sa lase un "comentariu" cu data si ora cand a sunat ...etc


pai asta le tot zic de fiecare data de vreo 4 luni in fiecare saptamana ca e greseala. dar deh poarte or crede ca mint si ca buletinul meu o fi fals sau cine stie..
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR