Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu are nici o logica ce spui si explicatia mea fizica este urmatoarea:
catalizatorul este un fagure ceramic pe care sunt depuse metale rare ce au rol ijn reducerea noxelor prin reactii chimice la temperatura inalta
partea de galerie este in general facuta din fonta sau un otel cu mult carbon deci sansele sa faca desprinderi metalice sunt minime. daca erau desprideri de calamina avea logica dar altfel nu are nici o logica ce scri mai sus.
asa cum se poate vedea mai sunt in pozele postate de colegi sunt efectiv bucati de sarma metalica ca si cum s-ar desprinde de pe o perie de sarma ori asa ceva nu are cum sa fie de la motor in mod normal in urma arderilor...
cea mai plauzibila concluzie este cea a lui Marius Napcori privind canistra de vapori deteriorata...
  • trokadero

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut , nu vreau sa ma contrazic cu dvs. ( la diesel nu ma pot pronunta)
Ce-am spus mai sus este valabil pt motorul Z16XE si este UNICA SOLUTIE LOGICA SI PRACTICA .(( canistra de vapori nu are niciun fel de legatura cu fragmentele metalice din orificiul pistonasului EGR ))

Dupa cum am mai spus ,la Z16 XE aceste fragmente metalice se desprind de pe pereti tobei catalitice ,de obicei dupa drumuri lungi cand motorul functioneaza multi Km la turatii mari. (atasez o poza cu un fragment metalic (otel) gasit de unul din colegi,,asa ceva gaseam si eu dupa drumuri lungi ) .,,Personal, aceste bucati de tabla le eliminam cu un magnet puternic(HDD Laptop) pe care-l introduceam in orificiul unde lucreaza pistonasul EGR.


1 .varianta ieftina ((REPARATIA CONSTA IN CURATAREA GALERIEI DE EVACUARE pe interior SI A CANALULUI CE TRAVERSEAZA CHIULOASA PE LATIME CARE AJUNGE IN CAPUL PISTONASULUI EGR ))

.PT. A NU MAI PERMITE INTRAREA FRAGMENTELOR METALICE SA TRAVERSEZE CHIULOASA SI SA AJUNGA IN CAPUL PISTONASULUI EGR ,BLOCAND-UL , BLINDAREA SE POATE FACE INAINTE DE INTRAREA IN CHIULOASA.((( In aceasta situatie EGR-UL va functiona IN GOL si nu se va mai defecta / gripa /bloca din cauza acestor bucati metalice )))

....Precizez ca in final eu impreuna cu super mecanicul meu am ales varianta ieftina ,am curatat acest traseu si am blindat intrarea in chiuloasa cu o bucata de tabla de 0,7 mm (inox) In aceasta situatie EGR-UL va functiona IN GOL , nu se va mai defecta / gripa /bloca din cauza acestor bucati metalice si in acelasi timp ECU il va vedea ca lucreaza in parametri normali .

///////////////////////////////////////

2 .varianta scumpa (( INLOCUIREA CATALIZATORULUI CU UNUL NOU SI BINEINTELES CURATAREA TRASEULUI CE STRABATE CHIULOASA PANA LA PISTONASUL EGR.))

GARANTEZ pt tot ce am spus mai sus (motor Z16XE) ,ambele variante rezolva aceasta problema.
.....................................................................
In curand am sa fac o schita cu acest traseu pe care o sa-l postez aici .
Colegilor din Craiova le pot explica si teoretic si practic acesta SOLUTIE .

O zi buna !


  • trokadero

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2013

  • Mesaj Privat
SCHITA TRASEU RECIRCULARE GAZE ,,,ASTRA G -Z16 XE-

SPER CA ASA AM ELUCIDAT ACEST ,,MISTER,,
Numai bine !



Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR