Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am pus agrafa pe masina si mi-a dat urmatoarele coduri:
13 - oxigen sensor - no volage/open circuit
45 - oxigen sensor - air/fuel mixture too rich

ce sa fie oare?
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Palarie-ntr-un picior, ghici ciuperca ce-i!
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
pai as ghici..dar altii au pus intrebarea asta si au primit raspunsuri despre delcou si sonda lambda.....eu stiu ca sub capota...la baza stergatoarelor ar fi Senzorul de Oxigen....care are un furtun venind dinspre carburator si o mufa cu trei fire...
aia sa fie?

sau sa aiba ceilalti dreptate?

ideea e ca imi trebuie un punct de plecare...daca ma iau dupa amaeste prea bogat inseamna sa iau toata masina la mana...de la pompa de benzina pana la filtru de aer...

dar combinate codurile ma gandesc ca ar fi doar senzorul de oxigen...pe care nu stiu cum sa-l verific... Confused
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sonda lambda (oxigen sensor) e pe evacuare, inainte de catalizator.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
hmmm.....ok..deci e totuna...nu stiu de ce pe schema imi aduc aminte ca oxigen sensor imi arata ca e chestia aia patrata....

daca ii scot firul o fi mai bine? ca da in nas acum...
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu e mai bine. Schimb-o. Sondele astea se schimba si atat. Nu se curata, nu se reconditioneaza. Sunt consumabile. De preferat sa pui originala sau de calitate.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
o fi vreo caruta de bani si aia...e vreo sansa sa nu ajunga curent la ea? 12V tre sa am intre firul ala al ei si masa?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Fumanchu a scris:o fi vreo caruta de bani si aia...

Si cu sufletu-n rai si cu ... in trei litere...
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
care e mai buna? bosch sau cealalta?

Producator Cod Denumire Descriere Pret Fara/Cu TVA
BOSCH 778534 SONDA LAMBDA UNIVERSALA Numar fire pe cablu: 1fire
Sonda lambda: Sonda reglaj
Sistem de esapament: inainte de catalizator
141,73 RON
168,66 RON
BOSCH 776747 SONDA LAMBDA Numar fire pe cablu: 1fire
Lungime totala [mm]: 400mm
Numar motor TECDOC: 4785
Sonda lambda: Sonda reglaj
Sistem de esapament: inainte de catalizator
185,01 RON
220,16 RON
Producator Cod Denumire Descriere Pret Fara/Cu TVA
FEBI BILSTEIN 565772 SONDA LAMBDA Lungime [mm]: 30mm
Lungime [mm]: 354mm
Filet exterior (mm): M 18 x 1,5mm
Deschidere cheie: 22
Numar conexiuni: 1
Greutate (în kg): 0,083kg
Numar bucati necesare: 1
170,43 RON
202,81 RON
  • cuby

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
bosch universala
  • ExpressVectra

  • Mesaje scrise: 598
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
verifica daca ai continuitate pe fir pana schimbi sonda.... am avut si eu cod 13 oxygen sensor si am schimbat sonda degeaba , senzor apa, senzor temperatura, toate filtrele, ulei, calculator....si se pare ca e firu sau un contact imperfect..deci partea electrica pe care nu am apucat sa o verific ca problema disparuse din senin cand am mers la tzara pe un drum neasfaltat si a revenit cam dupa 300 km Smile o sa ma apuc de partea electrica ..nu sunt meserias o sa merg la cineva...
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
desi postul asta e vechi as vrea sa completez.... eroarea 45 poate veni si de la un injector cumparat de pe okazii... cica nou ... cara baga benzina de se satura ..asa ca atentie la ce cumparati!
Skip ads

  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Postez tot aici, pt a nu mai deschide un topic nou; eroarea 13 presupune sonda lambda obosita/defecta sau doar vreun circuit imperfect?
Si mie imi apare tot cod eroare 13 si in afara de mufa de conectare a sondei (asta referitor la contactul imperfect) se mai verifica altceva?; sonda oricum si-a cam iesit din parametrii de functionare ca si nr de km parcursi, plus ca e marca Bosal, insa nu imi doresc ca si cu o noua sonda sa imi apara aceeasi eroare.
Multumesc.
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
http://postimage.org/image/gip46un8/
simplu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR