- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
AutoDAX
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
AutoDAX
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2010
- Mesaj Privat
Nu sunt indepartate, sunt chiar foarte aproape. Foarte curand diesel-urile vor fi doar o pagina de istorie auto.
http://www.opel-ampera.com/english/#/home
http://www.opel-ampera.com/english/#/home
- deleted-18718
- **
- 320 mesaje
- din 21 Mai 2008
deleted-18718
- Mesaje scrise: 320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
AutoDAX
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2010
- Mesaj Privat
Nevasta-mea conduce o Prius 2006 SH, cumparata in iunie anul trecut din Belgia.
Masina de mai sus va fi lansata anul acesta in Noiembrie, si daca se ridica la nivelul specificatiilor as vrea sa ma bag la un leasing pt ea.
Ampera/Volt sunt anuntate la preturi intre 30-40.000 $ ceea ce inseamna 21.300-28.400 euro.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
Sper ca ti-am raspuns la intrebare.
Numai bine!
Masina de mai sus va fi lansata anul acesta in Noiembrie, si daca se ridica la nivelul specificatiilor as vrea sa ma bag la un leasing pt ea.
Ampera/Volt sunt anuntate la preturi intre 30-40.000 $ ceea ce inseamna 21.300-28.400 euro.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
Sper ca ti-am raspuns la intrebare.
Numai bine!
- deleted-18718
- **
- 320 mesaje
- din 21 Mai 2008
deleted-18718
- Mesaje scrise: 320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
AutoDAX a scris:Fanatismul acesta il gasesti pe orice forum; nu cred ca exista cineva zdravan la cap care sa aibe bani de Golf V sau VI si sa aleaga Astra; sa fim seriosi. Golful e cea mai buna masina din clasa asta de cateva generatii.
Astra sau Focus sunt alese din cauza pretului mare (justificat) al Golfului. .
Astra sau Focus sunt alese din cauza pretului mare (justificat) al Golfului. .
De frica ca o sa vii tu si o sa ma faci nesanatos la cap ca aleg Astra ..... m-am descurcat intr-un fel si acum "ma dau" cu amandoua . Adica si cu Opel si cu VW E ok ?
Ontopic ( din calarit zi de zi cele doua masini , nu din auzite ) :
Golf 5 , 2008 , 4 usi , 1.9 tdi (105 cp) vs Astra GTC 1.7 cdti (101 cp) .Preturi de achizitie la fel : 16.000 de euro . Diferenta intre ele de 1 luna , ambele fiind 2008 ( aug vs sept )
Excluzand faptul ca GTC-ul e in doua usi , o sa incerca sa-mi aduc aminte senzatia de la Astra H din semnatura , pe care nu l-am bagat in comparatie pt simplu fapt ca era cam full , pe cand Golful nu este si iesea o treaba subiectiva
Plusuri Astra :
- motor putin mai elastic cu veleitati de benzinar . Motor de turatie , mai placut de condus
- plansa de bord mai placuta . Nu neaparat comenzi mai ergonomice , insa arata putin mai futurist plansa de bord fata de Golf . Insa treaba e subiectiva aici
- nu consuma ulei intre schimburi , de noua . Nu trebuie completat
- directia mai sportiva . Nu toata masina ca si comportament , ci numai directia ( volanul )
- consum mediu la acelasi stil de mers cu 0,5 l cel putin , in favoarea lu astra .
Plusuri Golf :
- scaune mult mai bune decat pe Astra , ambele in varianta stock . Pozitia de condus e mult mai misto , la aceasta contribuind din plin scaunele.
- tapiserie de plus cat si cea de piele , mult mai buna . De calitate , culori mai frumoase si din nou zic o mare ergonomie la scaune .
- motor diesel mai silentios in habitaclu . Prezenta treptei a-6a care-ti asigura un consum bun la drum si o viteza de varf mai mare decat al de sus de pe Astra , cu vreo 10 km/h in plus
- Sistem audio stock net superior fata de cd30 mp3 de pe astra
- plastice mai de calitate . fac precizarea ca aici compar doua masini livrate pentru Romania , pt ca daca iau H-ul Z20LER in 4 usi care l-am avut din Olanda , le batea pe amandoua la calitatea materialelor .
Egalitate :
- portbagaj trist la amandoua
- spatiu interior este cam asemanator
- comportamentul pe gropi este la fel
- tabla de cutie de bere din belsug pe amandoua ( deci tabla de la Signum zici ca e de Lada sau de Volga )
Minusuri :
- Astra mai zgomotoasa la rece ( ma asteptam ca 1.9 tdi sa fie asa ) . Lumina galbena bolnavicioasa care este pe Astra H putin mai stock , cu cd30mp3 ...Arata mult mai bine lumina de bord a Golfului
- Golful consuma 0,7 l de ulei intre schimburi , sa-l bati . Deasemenea servo-directia la Golf e putin mai greoaie , amintind faptul ca motorul diesel banuiesc ca e mai greu .
Daca-mi mai vine ceva in cap mai completez
- mascatu
- **
- 207 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
AutoDAX
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2010
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
mascatu a scris:@bertone: este adevarata speculatia cu volanta la WV? Ai avut probleme cu ea pana acum? spui ca ai G 5, de cat timp il ai si cum se misca? Vreau pareri sincere de la tine in afara de ce ai postat. Ms anticipat.
Masina e fabricatie 2008 august si are 36.000 km . La rulajul asta nu are nici o problema , deci nu-s in masura sa-ti zic de volanta si nici nu cunosc subiectul . M-a demazagit tabla sincer . S-a indoit un coltisor de usa , de la gheata formata la usa , jos la balama . Noroc de casco caltfel.....
In rest tot deranjant mi s-a parut faptul ca la masina noua ai un litru de ulei la roata de rezerva .. Aceeasi problema la 2.0 tdi in Paris la 5.000 de km suna la dealer sa vada ce ulei are ca sa completeze
Cum se misca ? Nu pot fi obiectiv , ca nu-i dau .. Adica e ca un caine mort pe langa Signum si daca o vad asa nu abuzez . Afara din oras la croaziera e ok la 120 -140 . Nu se streseaza
@AUTODAX
Am dat un search pe autovit , app de preturi cu urmatoarele criterii : Astra H vs Golf V , an fabricatie 2008 , motorina cu min. 99 de cp , inmatriculata si am asa :
GTC - 2 buc la 1.7 cdti 100 de cp la pretul de 12.000 de euro
Hatch - 1 buc 1.7 cdti la 14.900 euro
Hatch 1.9d la 150 cp la 15000 euro
In rest la 9.000 si ceva sunt 1.3 cdti la 99 cp dar cu capacitate cilindrica mai mica ceea ce inseamna consum mai mic , rca mai ieftin , impozit , etc
Golf V 1.9 tdi 105 cp :
- 2 breakuri intre 11500 si 12500 euro
- un hatck la 13.000 si unul la 10.400
Eu zic ca preturile sunt apropiate
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
AutoDAX a scris:Fanatismul acesta il gasesti pe orice forum; nu cred ca exista cineva zdravan la cap care sa aibe bani de Golf V sau VI si sa aleaga Astra; sa fim seriosi. Golful e cea mai buna masina din clasa asta de cateva generatii.
Astra sau Focus sunt alese din cauza pretului mare (justificat) al Golfului. Si apoi nu are sens sa iti iei o masina pe care sa nu poti sa iti permiti sa o intretii; nu ca n-ar fi plina tara de specimene dintr-astea.
Cat priveste diesel vs benzina, eu personal nu o sa mai am masina diesel vreodata.
Astra sau Focus sunt alese din cauza pretului mare (justificat) al Golfului. Si apoi nu are sens sa iti iei o masina pe care sa nu poti sa iti permiti sa o intretii; nu ca n-ar fi plina tara de specimene dintr-astea.
Cat priveste diesel vs benzina, eu personal nu o sa mai am masina diesel vreodata.
*
E cazul meu, pot sa am un golf maine si am bani de intretinere, sper ca nu ma consideri nebun... Si nici fanatic Opel, stiind ca am si un Polo vechi (cadou)
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Iar mi-am tradat AstraH Cosmo (57mii km) cu Golf5 GT Sport a lui cumnata-miu (35mii km). Si din nou, trebuie sa o spun: Astra mi se pare peste Golf, atat la calitate cat si motorizare. In schimb, exista un element unde Golf-ul e net superior: trenul de rulare. Golf-ul ala sta perfect drept in curbe, fara efort, iar directia este extrem de precisa. Si asta fara nici un cost asupra confortului. Da, se simt gropile, dar sunt filtrate mult mai bine decat la Astra. Si e cumva firesc: Golf5 are acelasi tren de rulare ca si Passat.
Ca sa sumarizez: mi-ar place sa am trenul de rulare al Golfului 5 pe Astra mea. Dar doar atat.
Ca sa sumarizez: mi-ar place sa am trenul de rulare al Golfului 5 pe Astra mea. Dar doar atat.
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Mi l-a facut cadou un coleg de serviciu, canadian din Quebec, manopera era prea scumpa ca sa fie reparabil la garaj (el nu se pricepe), eu l-am facut in regie proprie, am curte, gradina si... macara de 1500 kg...
Asta ca sa nu mai spuna nimeni ca nu stiu sa strang un surub...
Uite o poza, facuta de la etaj:
http://depositfiles.com/files/flnnn45fe
Asta ca sa nu mai spuna nimeni ca nu stiu sa strang un surub...
Uite o poza, facuta de la etaj:
http://depositfiles.com/files/flnnn45fe
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
La 2-300€ sau cadou, au fost mai multe... Intotdeauna una inscrisa in circulatie, una "in bucati"... Si/sau "impartite" cu colegii de pe forumul VW Polo 86C pe care activez.
Uite ce mai am in curte, dar sa nu "spurcam" topicul...
Problema nu e cum o procuri, ci cum te scapi de "resturi" (dezmembrarile cer 100€)...
E vorba desigur DOAR de masini procurate legal, la pretul unui bloc optic nou, nu intelege nimic altceva... END OFF TOPIC... putem vorbi, in cel mai bun caz de... Polo vs. Corsa...
http://depositfiles.com/files/zb5t7euuk
Uite ce mai am in curte, dar sa nu "spurcam" topicul...
Problema nu e cum o procuri, ci cum te scapi de "resturi" (dezmembrarile cer 100€)...
E vorba desigur DOAR de masini procurate legal, la pretul unui bloc optic nou, nu intelege nimic altceva... END OFF TOPIC... putem vorbi, in cel mai bun caz de... Polo vs. Corsa...
http://depositfiles.com/files/zb5t7euuk
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Iar mi-am tradat AstraH Cosmo (57mii km) cu Golf5 GT Sport a lui cumnata-miu (35mii km). Si din nou, trebuie sa o spun: Astra mi se pare peste Golf, atat la calitate cat si motorizare. In schimb, exista un element unde Golf-ul e net superior: trenul de rulare. Golf-ul ala sta perfect drept in curbe, fara efort, iar directia este extrem de precisa. Si asta fara nici un cost asupra confortului. Da, se simt gropile, dar sunt filtrate mult mai bine decat la Astra. Si e cumva firesc: Golf5 are acelasi tren de rulare ca si Passat.
Ca sa sumarizez: mi-ar place sa am trenul de rulare al Golfului 5 pe Astra mea. Dar doar atat.
Ca sa sumarizez: mi-ar place sa am trenul de rulare al Golfului 5 pe Astra mea. Dar doar atat.
eu am comparat motorizare de aceeasi putere si echipament de aceeasi bani . crede-ma ca la aceeasi bani golful e superior ca si calitate interioara . In schimb pe mine , adeptul unui benzinar , m-a incantat mai mult 1.7 cdti . Mai sportiv , chiar daca e mai incet
G5 1.9 tdi 105 cp are 11,2 sec/100
GTC 1.7 cdti 101 cp are 12,2 sec , iar cel de 110 cp are 11,9
Banuiesc ca n-o ajuta cutia pe gtc
Sunt doua masini destul de apropiate , iar cred ca alegerea intre ele o faci mai degraba cu inima , nefiind diferente de calitate chiar atat de mari
mihaibbb
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
bertone a scris:
eu am comparat motorizare de aceeasi putere si echipament de aceeasi bani . crede-ma ca la aceeasi bani golful e superior ca si calitate interioara . In schimb pe mine , adeptul unui benzinar , m-a incantat mai mult 1.7 cdti . Mai sportiv , chiar daca e mai incet
G5 1.9 tdi 105 cp are 11,2 sec/100
GTC 1.7 cdti 101 cp are 12,2 sec , iar cel de 110 cp are 11,9
Banuiesc ca n-o ajuta cutia pe gtc
Sunt doua masini destul de apropiate , iar cred ca alegerea intre ele o faci mai degraba cu inima , nefiind diferente de calitate chiar atat de mari
dodo_13 a scris:Iar mi-am tradat AstraH Cosmo (57mii km) cu Golf5 GT Sport a lui cumnata-miu (35mii km). Si din nou, trebuie sa o spun: Astra mi se pare peste Golf, atat la calitate cat si motorizare. In schimb, exista un element unde Golf-ul e net superior: trenul de rulare. Golf-ul ala sta perfect drept in curbe, fara efort, iar directia este extrem de precisa. Si asta fara nici un cost asupra confortului. Da, se simt gropile, dar sunt filtrate mult mai bine decat la Astra. Si e cumva firesc: Golf5 are acelasi tren de rulare ca si Passat.
Ca sa sumarizez: mi-ar place sa am trenul de rulare al Golfului 5 pe Astra mea. Dar doar atat.
Ca sa sumarizez: mi-ar place sa am trenul de rulare al Golfului 5 pe Astra mea. Dar doar atat.
eu am comparat motorizare de aceeasi putere si echipament de aceeasi bani . crede-ma ca la aceeasi bani golful e superior ca si calitate interioara . In schimb pe mine , adeptul unui benzinar , m-a incantat mai mult 1.7 cdti . Mai sportiv , chiar daca e mai incet
G5 1.9 tdi 105 cp are 11,2 sec/100
GTC 1.7 cdti 101 cp are 12,2 sec , iar cel de 110 cp are 11,9
Banuiesc ca n-o ajuta cutia pe gtc
Sunt doua masini destul de apropiate , iar cred ca alegerea intre ele o faci mai degraba cu inima , nefiind diferente de calitate chiar atat de mari
Si eu compar merele tot cu mere. Golful ala a costat 25mii de euro, a mea 21mii de euro. La dotari sunt cam aceleasi, eu am in plus lumini si stergatoare automate, el dublu cimatronic si geamuri electrice spate. Ambele cu sasiu sport, ambele cu piele, el cu scaune sport. De motor nu vorbim pentru ca eu am remap, dar si pe vremea cand nu aveam remap eram tot in fata (1.9CDTI 150CP vs 2.0TDI 140CP). El 45mii km, aproape toti in Italia, eu 57mii km, aproape toti in Romania.
Ce se intampla la Golf si nu se intampla la Astra:
- Usile se inchid greu, tre sa tragi destul de tare de ele ca sa-ti dispara semnalul din bord. La Astra doar pe spate am problema asta, pentru ca nu prea au fost folosite.
- Rezultat direct al usilor care se inchid greu: manerele fata cam scartaie si se misca putin. La Astra nici in spate nu am o asemenea problema.
- Scaunele fata te tin prost in curba la Golf. Si asta impotriva specificatiei Golf GT Sport. La Astra stau parca lipit in scaun.
- Bord computerul ma seaca prin faptul ca nu vad decat o informatie o data. La Astra am consum instant, range si media consum intr-un singur ecran. La Golf tre sa dau la manivela ca sa obtin informatia pe care o vreau.
- Ambreiajul nu se simte deloc. Persoanele cu experienta redusa au probleme mari la a pleca din panta cu masina aia.
- Nu mi-am gasit pozitia potrivita la volan. Dupa ce am reglat scaunul ca sa ajung usor la volan si la pedale, am descoperit ca dau cu genunchii peste volan. Am incercat sa dau scaunul maxim jos si s-a rezolvat, dar abia mai vadeam peste volan. Asa ca a ramas sa fiu atent cand ies si cand intrun in masina, ca sa nu ma lovesc la genunchi de volan.
- Pielea e mai moale la Golf, ceea ce e mai OK la atingere, dar e mai usor de rupt si, cel mai nasol, nu are aerisire. Vara te coci, am simtit asta cand am fost la mare anul trecut.
Cat despre cutii de viteze, se stie ca la VW primele 3 trepte sunt mai scurte, tocmai pentru a da bine in statistici. De la 50-60km/h in sus se cam schimba treaba. Uitati-va la TDI si la TSI pe youtube, si o sa vedeti cum se taraie de la 100km/h in sus pe langa CDTI sau VVT-uri.
P.S. Am mai condus vreo doua zile si un Reno Twingo de acu vreo 7 ani, fara servo, fara ABS. Realmente o placere, chiar simti ca conduci.