Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • razvan6600

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Intre golf, astra si focus, am ales pe ultima. Le-am testat pe toate 3 si stiu ce-i de capul lor.
1. Golful - o masina frumoasa, finisaje excelente cele mai bune din clasa, si cam atat.
2. Astra - o masina decenta, cu un motor fiabil, interior banal care pur si simplu nu mi-a placut (parere personala). M-a surprins motorul 1.3 diesel cat de frumos se infinge.
3. Focusul - mi se parea cea mai urata pana sa ma sui in ea si sa dau o tura. Tinuta impecabila de drum si manevrabilitatea sunt net superioare oricarui model din clasa. E un fel de bmw in clasa ei la acest capitol... vb unui amic: "daca bagi o tura cu un bmw nu-ti mai doresti sa conduci alta masina". Nah, aici depinde si de stilul fiecaruia de condus si de ce isi doreste de la o masina. Conduc un pic mai sportiv, intru ceva mai tare in curbe, nu de putine ori am avut ocazia sa remarc instabilitatea celor 2 de mai sus pe drumuri proaste cu damburi si denivelari. Imi doream o masina care sa-mi ofere incredere pe asemenea drumuri, si tocmai gasisem masina care mi se potrivea. Aseara in depasirea unui tir efectiv am zburat peste un damb neprevazut la 140/h intre Vaslui-Barlad. Recunosc ca am avut ceva emotii ca simteam ca eram cu totul in aer insa la aterizare n-am mai avut deloc emotii, masina s-a asezat perfect pe sosea. Suspensiile sunt setate putin spre sport, cele de pe spate sunt multilink la a doua generatie dupa focus 1, masina e perfect echilibrata. In schimb trenul de rulare e putin zgomotos pe drumurile proaste. Interiorul este spatios, pozitie corecta de condus, portbajagul cel mai mare intre toate 3, finisajele sunt sub golf insa nu m-a deranjat. Service-urile Ford sunt intr-adevar cele mai proaste de la noi si printre cele mai scumpe daca o iei de noua, insa am luat-o sh si imi schimb singur consumabilele si ce mai trebuie. I-am facut 2 revizii in regim propriu si nu am dat mai mult de 2 mil. pe consumabile (filtrele, uleiu si cam atat). Motorul 1.6 benzina e cat se poate de decent, daca stii sa-l turezi corect n-ai deloc emotii in depasiri.
Am incercat sa va redau o parere obiectiva vis-a-vis de cele 3 modele, fiecare isi alege ce ii place mai mult si ce il prinde mai bine. Nu in cele din urma am tinut cont si de http://www.whatcar.com/car-...rection=Ascending
Gusturile nu se discuta, numai bine!
Skip ads

  • seby9966

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am avut de la VW motorul de 1,9 tdi GT si 1,4 TSI .Ambele masini le-am condus circa 2000km fiecare.As alege motorul de 1,9 pentru consum ....si pe cel de 1,4 pentru sunet...cu toate ca nu am reusit sa scot sub 8,4 la suta.
Desi am opel...si cred ca va mai aparea unul nou in familie...daca as avea bani as alege golful.
  • WNT89

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut sunt nou pe forum insa am fost pus in urmatoarea situatie ..aveam 7200 euro pt o masina : m-am uitat pe net la anunturi , targuri etc ... si aveam de ales intre astra h 17 cdti 101 cp Z17DTH si vw golf 4 variant 1.9 tdi PD 101 cp AXR (vreiam neaparat break) , am revenit acasa iar documentari pe net etc , si am ajuns la concluzia sa cumpar golf 4 , mi-am cumparat VW Golf IV Variant Atlantic Style martie 2006 cu 7000 euro (avea 20 zile de cand era adusa in tara)

Avea 139300 km la bord
Motor 1.9 TDI 101 cp Euro 4
ABS
ESP
ASR
Geamuri + oglinzi electrice
Scaune sport incalzite reglaj inaltime si lombar
10 airbeguri
Spalatoare faruri
Climatronic
Jante AL 16 inch
Volan regrabil
Computer Bord
Senzori parcare

De 1 luna jumatate de cand o am i-am schimbat distributia (ca sa fiu sigur) si uleiul +filtru , celelalte filtre nu i le-am schimbat , pt ca m-am uitat pe data lor de fabricatie si nu au mai mult de 5>6 luni >> , la 135 mii km i s-a facut o verificare si probabil atunci i s-au schimbat. Am cu ea facuti aproximativ 2000 km si is foarte multumit de ea (ce-i drept sa trec de pe dacie ep golf e un pas mare )

La rar in fata mea a fost un opel 1.7 cdti 101 cai adus din italia , care daca ma credeti proprietarul a dat spaga ca sa nu il treaca la euro 3 , din ce am auzit de la cei de la rar , motoarele astea is cam pretentioase la motorina ...


Acum 2 saptamani un prieten foare bun si-a cumparat un astra h lung 101 000 km pe care a dat 6500 euro insa cu mai putine doari , fata de a mea nu are incalzire in scaune, nu are spalatoare faruri , nu are jante aliaj , nu are geamuri spate elec, nu are cotiera ... insa are panoramic

I-a schimbat si el distributia si uleiul + filtru , intradevar l-a costat cam cu 200>220 ron mai putin pe el , insa din cate am inteles el nu a schimbat pompa de apa

M-am urcat in masina lui m-am uitat , pipait etc.. si per total Golful e superior , cu toate ca astra are un bord mai futurist nu e prea solid nu mi se apre un plastic de calitate , motorul e mai puturos , trebuie turat mai tare ca sa place ( aici cred ca intervine cuplu .. eu am 240 nm la 1800 rpm pe cand astra ii are la 2300) lucru confirmat si de el , + ca in golf stau mai confortabil , scaunele tip recaro ma "tin mult mai bine". inca un dezavantaj la opel .. cika ca o cam are toata gama h e imobilizatorul .. nu recunoaste chiar din prima... prietenul meu are aceasta problema insa nu chiar tot timpu

Tind sa cred ca am facut o alegere mai buna cu golful decat astra, chiar daca are un design mai vechi si un bord oarecum clasic insa no fi vw degeaba NR 1 in fiabilitate. Plus ca in timp vw isi pastreaza mai bine valoarea fata de opel

Asa ca rog pe cei care vor sa cumpere una din cele 2 masini , sa mearga cu ele si sa nu asculte vocile forumurilor dedicate opel/vw pt ca oricat de subiectivi ar fi ... tot o sa zica printre randuri ca x masina e mai buna.

SRY de unele greseli ... dar sunt cam somnoros
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa iti iei povestea si sa mergi pe wvforum cu ea, ca acolo sunt apreciate dieselurile combi cu 130.000 km in bord. Laughing Nu de alta dar aici esti offtopic. Inteleg ca esti frustrat pe prietenul tau ca a dat mai putin pe o masina de generatie noua cu motor mic, economic si euro 4. Pe cand tu ai dat o caruta de bani pe un motor de generatie '98 cu capacitate mare si putere mica, te pomenesti ca mai e si euro 3... Laughing Dar asta nu iti da motivul sa vorbesti baliverne pe forumuri serioase. Ti'am zis mergi la wvforum ca acolo vei fi apreciat ca un adevarat roman.
1. Golful tau se compara cu astra G.
2. Astra H 1.9 cdti violeaza golful tau din orice pozitie.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
elegance a scris:Eu zic sa iti iei povestea si sa mergi pe wvforum cu ea, ca acolo sunt apreciate dieselurile combi cu 130.000 km in bord. Laughing Nu de alta dar aici esti offtopic. Inteleg ca esti frustrat pe prietenul tau ca a dat mai putin pe o masina de generatie noua cu motor mic, economic si euro 4. Pe cand tu ai dat o caruta de bani pe un motor de generatie '98 cu capacitate mare si putere mica, te pomenesti ca mai e si euro 3... Laughing Dar asta nu iti da motivul sa vorbesti baliverne pe forumuri serioase. Ti'am zis mergi la wvforum ca acolo vei fi apreciat ca un adevarat roman.
1. Golful tau se compara cu astra G.
2. Astra H 1.9 cdti violeaza golful tau din orice pozitie.

Masina din 2006 Euro 3 Laughing . Poate in visele tale. Din 2005 la masinile produse in Europa e obligatorie norma Euro 4.
In rest daca omul e multumit de alegerea lui sa o stapaneasca sanatos si fara incidente.
La punctul 1 ai dreptate. Cu o mica completare: caruia ii cam este superior.
Si la punctul 2 ai dreptate. Iar cu o mica completare. La fel cum Golf V 2.0 TDI(170 de cai) (care era concurentul direct pentru Astra H) violeaza Astra H 1.9 CDTi din toate pozitiile. Numai bine.
  • WNT89

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel masina era din 2005 nu 2006 da crede-ma o scoso din fabrica euro 4 , dar dupa 140 mii km cand au adus-o in tara , rarul o vreia la euro3 , folosea motorina de la rompetrol , iar unul dintre cei de la rar l-a sfatuit sa cumpere la la perom ca ar fi mai buna .. omu sa dus a alimentat a mai pus si un aditiv in motorina dupa care s-a dus din nou si tot a dat spaga sa il puna la euro4. Nu stiu ce facuse masina aia sau ce probleme avea, nu scotea fum dar nu ii ieseau noxele ...

Cat despre astra G , eu zic ca e mai buna ca astra H la calitate ...

Iar faza cu "capacitate mare si putere mica" , cate motoare de opel ai vazut tu peste 500>600 mii km ? , cat despre motoarele vw eu pot sa zic ca am vazut .. in germania 2 golfuri din 99 si 2001 , si in tara o octavia tour , toate cele 3 trecand de 1 milion ... VW le lasa din fabrica cu mai putini cai , pt a avea fiabilitate mare ... daca va documentari din stagiul unu la remapare la vw i se mai adauga 30 cai adica 130 cai ... pana la stagiul 3 la care se ajunge la 190 cai , dar toate acestea duc la o viata mai mic a a motorului ...

In fine eu doar am vrut sa deschid ochii celor ce vor sa isi cumpere o masina , sa nu se lase influentati de forumistii fanatici , care dupa ce si-au cumparat o masina ... practica "dc sa nu moara si capra vecinului", cum oarecum eram sa o patesc eu cu un bmw ...
O seara placuta
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
E tocmai invers,VW a avut mereu motoare cu mai multi cai-putere fata de Opel,la aceeasi cilindree (la diesel,ca la benzina conduce Opel).Exemplu? 2.0DTi de pe Astra G care are 80 sau 101CP,fata de 1.9TDi de pe Golf IV care poate avea 90,102 sau 131CP.
Am vazut si eu masini din Germania,cum ar fi o Vectra B 2.0DTi cu 750.000km si o Zafira A tot 2.0DTi cu 900.000km.In fine,nu stiu cat de important e acest lucru,fiindca sunt si alte modele de masini cu mai mult de 500.000km dar care nu le stim noi.
Referitor la remapare...si la 1.9CDTI (Z19DTH) 150CP,dupa remapare i se mai adauga 50CP si ajunge la 200CP,iar stage 2,3 include mai mult schimbari in componentele motorului si de-abia dupa aceea se adauga softul.
Eu iti doresc o zi buna si sa-ti stapanesti sanatos noua achizitie chiar daca nu e un Opel.

Si dupa parerea mea,Golf IV nu-i cu nimic superior Astrei G,dar nici invers,totul depinde de gusturi.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Exact asta este ideea. Cumperi ce iti place. Nu suntem piloti de curse si nici nu sunt masini concepute pt asa ceva. Nu ma incanta cu nimic faptul ca una are 5-10 CP mai mult sau prinde suta cu 0.5 sec mai devreme. Important este ca masina sa iti placa, sa te simti bine in ea, sa pui mai mult accent pe confort si pe dotari. Spre exemplu, mie nu imi place Passatul. Nu am zis niciodata ca nu e o masina buna. Problema e ca nu imi place. E o masina care nu ma atrage cu nimic.
Sunt acum pe cale sa achizitionez o alta masina. Foarte multi nu prea sunt de acord cu ce vreau eu, mi-au aratat alte variante in banii aia, masini mai bune, performante superioare. Au si ei dreptate dar, mie aia imi place.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Esti OFF TOPIC Pentru WNT89 eu nu puteam la indoiala ce ai povestit tu. Eu ma refeream la Elegance care zicea ca motorul de la Golful tau din 2006 e Euro 3.
Cat pentru WNT89 si Y-GREK am si eu o rugaminte. Comparati motoarele stas. Nu mai discutati de remapuri si alte rahaturi. Cu unele exceptii(si nu detaliez ca si-asa sunt off-topic) un motor care a fost remapat si nu i s-au facut modificari hardware va plati prin fiabilitate. Poate sa se supere Maiandrei si altii. Toti il ridica pe Z19DTH remapat in slavi. A stat Alfa Romeo cand avea un motor de 200 de cai sa nu i-o plateasca diesel-arului de la BMW de 163 CP(ma refer la corespondentul de atunci) care sterge cu Z19DTH pe jos? L-au detunat ei la 150 de cai ca sa ofere o paine unora cu un laptop? Atata stie motorul ala si atata face. Punct.
P.S. Am cochetat si eu cu gandul de a-mi lua un Vectra C CDT-i sa-l tunez la 200 de cai. Dar daca o sa consider ca inca nu imi pot permite din punct de vedere al consumului un 3000 pe benzina de la BMW imi iau 3000 diesel. Daca vrei performanta in siguranta trebuie sa platesti pentru ea, nu o obtii cu un soft de 250 de euro. Nu mai zic ca majoritatea isi remapeaza masinile cand au 100.000-200.000 de km(de n-or fii 300.000-400.000 reali) cand toate stau sa cada de pe motor si masina.
P.P.S. Stiu ca o sara toti ca sunt fan BMW, ca nu stiu ce vorbesc etc. Inca o data rugamintea comparati motoarele stas din fabrica.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
WNT89 a scris:cate motoare de opel ai vazut tu peste 500>600 mii km ?


Am eu o saracie de motor opel care a facut 250.000 km , numai cu ulei de F1 ( a se citit GM 5W30 )
Unde mai pui ca saracia nu papa gram intre schimburi , are 220 de cp si i-o da la ML420cdi sau la E60 530d din orice pozitie ... Golfuri inca n-am remarcat in oglinda retrovizoare

Ahh da si acu o sa ziceti ca a fost dezvoltat de Saab , stiu...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cine imi spune ca interiorul la Golf4 e peste cel de AstraH imi dovedeste clar ca e proprietar de Golf4 si ca isi lauda masina. Eu nu dau interiorul de AstraH nici pe cel de Golf5, ce sa mai vorbim de cel de Golf4.

Despre Astra aia care nu a trecut RAR-ul, inseamna ca inca mai crezi in mos Craciun daca iti inchipui ca la 6000 de euro exista masina din 2006 cu 100mii km. Si mai ales din Italia, patria masluitorilor de masini. Cum dracu sa-i iasa noxele daca avea de fapt vreo 250-300 mii de km, toti condusi in stil italian (schimbat de regula la rosu).

Eu zic sa va treziti si sa nu mai comparati merele cu perele. Hai sa comparam masini cu aceleasi dotari, luate de noi si cu acelasi numar de kilometri.

Cat despre RAR, lucreaza nasa-mea acolo si stiu ce dume sunt baietii. Ca sa intelegeti despre ce vorba, o masina nu se poate trece Euro 3 daca este din fabrica Euro 4. In acest caz nu ti-o inmatriculeaza. Ceea ce inseamna ca trebuie sa ti-o repari pentru ca e clar ca ai probleme tehnice.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@ pirvu_daniel,tocmai asta e si eu am dat un exemplu aleator la Z19DTH.Afirmatiile gen ca remaparea adauga 30 de cai sau 50,etc nu fac decat sa ne indeparteze de la subiect.

PS : WNT89,ai putea sa pui niste poze cu noua ta achizitie?Nu de alta,dar eu nu stiam ca Golf IV s-a fabricat pana in 2006.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Buna intrebare! Dupa cate stiu eu, Golf IV s-a facut numai pana in 2004. Nu m-ar mira ca omul sa aiba un Golf V si nici sa nu stie.

L.E. Gata, m-am prins: Golf IV Variant s-a facut pana in 2006, pentru ca nu a existat Golf V Variant pana in 2007.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
WNT89 a scris:cate motoare de opel ai vazut tu peste 500>600 mii km ?

*
O mare parte din cele aduse de samsari din Jiermania la 119 000 km, cu carte de servis "la zi"... Laughing Twisted Evil Laughing
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am un amic samsar in Iasi, are stampile cu Opel, Audi si VW de la mai multe auto house-uri. Iti pune stampile de te plictisesti Smile
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
bertone a scris:
WNT89 a scris:cate motoare de opel ai vazut tu peste 500>600 mii km ?


Am eu o saracie de motor opel care a facut 250.000 km , numai cu ulei de F1 ( a se citit GM 5W30 )
Unde mai pui ca saracia nu papa gram intre schimburi , are 220 de cp si i-o da la ML420cdi sau la E60 530d din orice pozitie ... Golfuri inca n-am remarcat in oglinda retrovizoare

Ahh da si acu o sa ziceti ca a fost dezvoltat de Saab , stiu...

Hai sa fim seriosi ca ne facem de ras. Se ia una bucata Signum de 175CP si 265 NM cu 9,4 s pana la 100km/h, se duce si se da 350 de euro la unul cu laptop, se scot 215 CP si 330 NM si se face avion. Laughing Care i-o da lui 530d din toate pozitiile. Shocked E90 530d are 235CP, 500NM/1750 rpm si ia suta in 6,8 secunde. Nu mai zic de repriza 80-120 in 5,1s. Urmeaza sa-mi iau unul, m-am plimbat pana m-am saturat cu el si stiu ce poate. Sterge pe jos cu Z20NET, remapat sau nu. Ne-o fi noua drag Opel-ul dar hai sa nu mai spunem povesti la care sa saliveze pustii pe tastatura. Bine ca macar nu ai zis ca i-o da M5-ului din orice pozitie.
In fine, topicul era despre compacte.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Sa zicem ca bemweu' ala face signunul, dar un lucru e clar: bemweu' nu sta in fata unui ford sau pejo. Twisted Evil
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@pirvu_daniel
Pai hai sa vedem si cat costa in plus un 530d din acelasi an, cu aceleasi dotari si cu acelasi numar de kilometri ca si Signumul din poveste. Iti spun eu, iti raman bani de tuning twin-turbo si intercooler marit (adica vreo 250CP) plus revizii pe vreo 3-4 ani, plus diferenta de consum pe 3-4 ani, plus o vacanta prin Paris. Si fereasca sfantul sa se intample ceva la BMW ca faci imprumut la banca ca sa-l repari. Si sa nu-mi spui ca BMW nu se strica, eu am vazut Q7 cu doua injectoare varza dupa 20k km in Romania.

Si daca nu iti place tuningul, iei direct un Signum V6 255CP si iti raman si bani de diferenta consum si revizii si vacante.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:@pirvu_daniel
Pai hai sa vedem si cat costa in plus un 530d din acelasi an, cu aceleasi dotari si cu acelasi numar de kilometri ca si Signumul din poveste. Iti spun eu, iti raman bani de tuning twin-turbo si intercooler marit (adica vreo 250CP) plus revizii pe vreo 3-4 ani, plus diferenta de consum pe 3-4 ani, plus o vacanta prin Paris. Si fereasca sfantul sa se intample ceva la BMW ca faci imprumut la banca ca sa-l repari. Si sa nu-mi spui ca BMW nu se strica, eu am vazut Q7 cu doua injectoare varza dupa 20k km in Romania.

dodo_13, crede-ma ca nu asta era ideea . Iti dau dreptate cu ce zici dar eu faceam doar un apel la moderatie, de prezentare reala a performantelor. Indiferent de pretul masinii. Si pentru mine Dacia 1310 noua pe care am primit-o la 18 ani si pe care am condus-o pana in anul IV de Medicina si care mai e si pe GPL e cea mai tare masina ever(e o aventura de fiecare data cand o mai conduc Laughing) . Dar nu pot spune ca ii "afum" cu ea pe baietii cu Astra Bertone. La fel cum nu ma pot lauda cum ii fac cu Vectra mea. Cat despre ce a zis Elegance pana si eu m-am prins ca Astra ta cu cei 300.000 si ceva de km e cea mai tare masina care s-a fabricat vreodata. Deci nu te mai obosi ca am priceput. In fine hai sa revenim la Astra H si Golf V.
P.S. Nu e ca nu imi place tuning-ul numai ca prefer un motor mai mare. Cred ca baietii astia spun decat partea frumoasa a povestii. Atat. Stii si tu ce gioarse aduse de prin Vest se duc la tuning motor. La alea cade si asa motorul fara sa mai fie supus la sarcini cu 20-35% mai mari decat a fost proiectat.


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Lun 24 Aug, 2009 9:43 pm
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Astra mea e luata de noua si are 47mii km. E clar ca nu e cea mai buna fabricata vreodata, dar la aceeasi bani nu luam decat un rahat de 307 136CP, C4 136CP sau Megane2 130CP. Bani de Honda Accord 2.4, BMW 320d sau Focus RS nu am avut, asa ca, la banii pe care i-am dat, era cea mai buna masina. Abia acum cred ca ai prins ideea.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR