Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@dodo_13: vezi ca deja incepi sa compari petarde cu artificii.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Astra mea e luata de noua si are 47mii km. E clar ca nu e cea mai buna fabricata vreodata, dar la aceeasi bani nu luam decat un rahat de 307 136CP, C4 136CP sau Megane2 130CP. Bani de Honda Accord 2.4, BMW 320d sau Focus RS nu am avut, asa ca, la banii pe care i-am dat, era cea mai buna masina. Abia acum cred ca ai prins ideea.

dodo_13, eu am inteles demult. Si cred ca ai facut de departe cea mai buna alegere. Astra ta stiam ca ai luat-o de noua. 300.000 km si ceva avea Astra lui Elegance de care pana si eu m-am putut prinde ca e cea mai buna masina fabricata vreodata.
Eu nu mai zic nimic aici ca strang posturi aiurea Esti OFF TOPIC . Oricum se cam termina concediul Sad si cu el timpul in care mai puteam sta un pic pe net. Kilometri cat mai multi fara probleme tuturor.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
bertone a scris:
WNT89 a scris:cate motoare de opel ai vazut tu peste 500>600 mii km ?


Am eu o saracie de motor opel care a facut 250.000 km , numai cu ulei de F1 ( a se citit GM 5W30 )
Unde mai pui ca saracia nu papa gram intre schimburi , are 220 de cp si i-o da la ML420cdi sau la E60 530d din orice pozitie ... Golfuri inca n-am remarcat in oglinda retrovizoare

Ahh da si acu o sa ziceti ca a fost dezvoltat de Saab , stiu...

Hai sa fim seriosi ca ne facem de ras. Se ia una bucata Signum de 175CP si 265 NM cu 9,4 s pana la 100km/h, se duce si se da 350 de euro la unul cu laptop, se scot 215 CP si 330 NM si se face avion. Care i-o da lui 530d din toate pozitiile. E90 530d are 235CP, 500NM/1750 rpm si ia suta in 6,8 secunde. Nu mai zic de repriza 80-120 in 5,1s. Urmeaza sa-mi iau unul, m-am plimbat pana m-am saturat cu el si stiu ce poate. Sterge pe jos cu Z20NET, remapat sau nu. Ne-o fi noua drag Opel-ul dar hai sa nu mai spunem povesti la care sa saliveze pustii pe tastatura. Bine ca macar nu ai zis ca i-o da M5-ului din orice pozitie.
In fine, topicul era despre compacte.



Hai sa analizam pe rand incoerenta ta :

1. Ia-ti tu E60 si ne dam , fara probleme zmeule Very Happy
Si nu-ti permite sa-mi pui in gura , balivernele tale cu M5 sau alte vise erotice . Uite de-aia nu-mi mai place forumul ca de vreo 2 ani sunt tot felul de cunoscatori .

2. Si i-a zi daca tot stii , cam care ar fi ala cu laptopul care remapeaza Z20NET , ca din cunostintele mele minimaliste fata de vastele tale orizonturi nu e decat unul cu laptopul care adapteaza cel mai bine softul pt z20net . Restul nu se baga .

3. De la E60 530d care majoritatea au 218 CP( in ultimul an s-au schimbat motorizarile ) ai ajuns la E90 adica seria treeeiiiiii cu 235 de cp si o greutate mai mica.....Aloooo incearca sa te concentrezi putin ca ma bagi in ceata rau

4. Mie nu mi-e drag Opelul asa cum crezi tu . Pot aprecia o masina buna in schimb , chit ca e VW sau BMW

5. Si acu hai sa-ti mai zic una ca sa te ataci pe tastatura : am facut un Cayenne S de la semafor . Habar n-am cati cai are , cati Nm , nu ma intereseaza in cat prinde suta , nu stiu decat ca i-a dat ...
[b][b]Citeste cu atentie : am zis S nu Turbo sau ce draq o mai fi la inscriptionari[/b][/b]

6. N-am avut niciodata Dacie pe gpl sa ma umflu la astia cu bertone ... In schimb am avut bertone Laughing Si nu ma rostogolesc atat pe aici pe forum ca pe cine am intrecut sau alte baliverne , din simplul motiv ca nu ma caracterizeaza .. Insa daca i-o dau la BMW ce vrei..... Laughing


Acu astept spumele de rigoare . Eu am terminat "vorbitul discutii " . Imprumuta un bmw si ne convingem ce si cum . E mai simplu
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
N-o sa vezi spume sau altceva. Am vazut si eu greseala ca am scris E90 in loc de E60 dar era prea tarziu sa o modific. Si am zis sa nu mai fac un post doar sa specific asta. In schimb datele sunt cele de la E60. Repet de la E60. E90 330d are 245 CP si ia suta in 6,1 s.
La punctul 2 nu ma intereseaza la cine te-ai dus sa o tunezi. Nu e treaba mea ca nu e masina mea.
Intr-adevar majoritatea 530d au 218CP. E vina mea ca nu ai specificat? Dar si ala ia suta in 7,1 s(cu 2,3 secunde mai putin decat tine stock). Tu te-ai laudat ca i-o dai lui 530d din orice pozitie. Nu ai specificat starea BMW-ului respectiv, daca era manuala, cat de bun era soferul, daca chiar si-a prins mintea cu tine, daca i-ai "dat-o" pana in suta, pe 400 de m sau la reprize, ce era pe jos etc. Cum ai fost atat de categoric("din orice pozitie") chiar nu vreau sa ma mai contrazic cu tine. Sa-ti traiasca masina si sa te bucuri sanatos de ea.
De ce sa ma atac pe tastatura? Ca ai facut tu pe unul cu Porsche? Bravo tie!
Iar daca o sa fiu vreodata prin zona Buzaului poate o sa te caut sa ne admiram masinile si sa stam la un pahar de suc(ca eu nu beau). Nu sa ne dam la liniute ca la cate vad zilnic la Urgenta nu fac asa ceva. Cu mult respect.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
OK masina mea nu e stock . Pe langa soft , i-am pus alt intercooler si alte mici prostioare care mi-au scazut consumul la modul 9,7 mediu , iar masina fuge destul de bine . habar nu am cati cai are , dar insa din soft a urcat-o la 220
E60 era automat , ca majoritatea si de 218 CP . Asa ca sincer nu are nici o sansa .
Parerea mea este ca masina mea ia suta in 7 sec lejer si trage foarte liniar . Problema e ca nu stiu ce voi face la iarna Laughing
Nu ne-am dat la modul strict , ci pur si simplu ne-am jucat
Ahh da si m-am mai dat cu un scuter Laughing . De 400 cmc . Eram convins ca ma face dar curios ..

End off topic si ma bucur ca am lamurit neantelgerile .

On topic cand aveam Twintopul si dupa ce il dusesem la 210 CP , m-am luat in trafic Buzau - Focsani cu un R32 . Ma asteptam sa ma umilieasca , insa am obsevrat ca la peste 180 de cp diferenta dintre masini e de stul de putin sesizabila . Asta daca nu te iei de pe loc sau daca nu e tipenie de om pe sosea . Insa intr-8un trafic din Romania s-ar putea sa ramai dezamagit ca ai 280 de CP + si consumi 20% si te alearga unul cu 200 de CP scare consuma cat jumate ca tine

Numai bine si tie si te astept la Buzau
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:@off topic
... Eu nu m-as intoarce la AstraG de la AstraH nici mort. E o diferenta prea mare...

*
Din motive lesne de inteles, poti, te rog, sa dai mai multe detalii Question
Altele decat strict estetice si de dotari "inutile"...
Toate "H"-urile cu care m-am dat erau breakuri cu motor mic, nu a fost prea concludent...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Daca scoatem esteticul si dotarile "inutile", ce rost mai are sa cumparam masini noi? Ar trebui sa ne plimbam si acum cu Vectra A 2.0 115CP, o masina suficienta din toate punctele de vedere.

Chiar si asa, listez aici cateva plusuri pe care le vad la AstraH fata de G:
1. Spatiu interior mai mare, mai ales pe locurile spate.
2. Motorizari mai eficiente.
3. Siguranta mai mare: 5 stele EuroNcap.
4. Distanta franare mult redusa. Aici trebuie mentionat si EBD-ul.
5. Directie progresiva.
6. Schimbator de viteze scurt.
7. Faruri mai puternice.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru promptitudine... Wink Cuvantul "inutil" era in ghilimele...
In rest... poate ca nu cunosti "politica" mea... intotdeaua masini SH recente, alese cat mai "la sange", de la primul proprietar, luate cand le gasesti, nu cand "iti arde buza". Greu de aplicat in RO, recunosc...
In plus, incalculele mele intra si CONSUMUL, aspect pe care mai nimeni nu il mentoneaza aici si aproape niciunde pe restul forumului... Rolling Eyes Sa fiu eu chiar asa de plecat cu pluta Question
Inchei aici relativul off topic...
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cu placere!

Stiu foarte bine politica ta si e corecta atat timp cat te serveste bine. Dar cum bine spui, in Romania e aproape imposibil de aplicat.

Cat despre consum, o diferenta de 2l/100km se traduce prin 600EUR/an la 30mii km pe an. Nu zic, sunt bani, dar crede-ma, la cum se circula in Romania prefer sa am cei 50-70CP in plus si sa fac o depasire cat mai repede.

P.S. Stiu ca erau ghilimele, de asta le-am si repetat in citat Smile
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Bertone si pentru mine e end of Esti OFF TOPIC . Iti dai seama ca nu ma incalzeste cu nimic daca BMW-ul e mai rapid. Iar daca stiam ca e automat nici nu mai deschideam discutia eu avand pe mana de vreo 2 saptamani un 530d 235 CP manual. Cat despre povestile savuroase cu intrecerile, take care si sa conduci cu grija.
On topic: Pentru colegul care ne-a cerut ajutorul sa incerci sa aduci masina pe care ai ales-o din Germania(preferabil din nordul ei). Masinile aduse de samsari au multi, multi kilometri. O vei aduce cu 1000-2000 de euro mai mult decat pretul pietei la noi dar samsarii nostri nu au vanzari atat de mari incat sa aiba reducerile cu care se lauda. Si respecta regula foarte buna pe care a spus-o si sorin666. Ia o masina de 2-3 ani vechime. E destul de veche sa fii suferit devalorizarea dar nu suficient sa faca kilometri multi si implicit sa aiba probleme grave. Iti faci treaba cu ea 1 an-doi si apoi o dai. Iar daca cumva intre timp vom intra si mai rau in criza Sad si se va prabusi cursul Sad o sa iesi poate si in castig.
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si eu pledez ptr golf 5, sunt posesor de Astra G si vreau sa imi intineresc masina: Astra H : imi place exteriorul dar interiorul nu ma atrage deloc , mai ales bordul acela ciudat. Pe cand la G 5 ma atrage si interiorul si exteriorul dar......( am un DAR mare ), G5 are o "buba" extrema pe care nu prea am auzito la Opel si care ma da inapoi , problemele volantei de care se vaita majoritatea posesorilor de Wv , generatie mai noua. Si costa si ceva banuti nenorocita aia de volanta, mare pacat. Asa ca .....ma mai gandesc si ma reorietez la Astra H si cu timpul o sa ma obisnuiesc si cu bordul acela "spatial". Nu prea am auzit de "bube" mari la Astra H, sau cine stie, il rog sa le posteze.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
la 1.9 cdti exista aceasi problema cu volanta
Skip ads

  • mascatu

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@tonytm: ms ptr raspuns, mai asteptam si alte opinii, la 1,7cdti? ceva probleme? sau cel nou de 1,3 cdti, ma intereseaza daca are viata in el si daca stie cineva de probleme la aceste tipuri de motor? Rolling Eyes
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Faci multi km pe an? Vrei neaparat diesel?
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@tonytm: nu fac exagerat de multi km ( 5000-7000), o alerg in oras, stiu ce vrei sa-mi sugerezi, sa ma combin la benzinar, dar ma gandesc la consumul de oras care , sincer, ma c-am sperie, am mai intrebat stg-dr, (G 5 ,1,6 ajunge, in regim de oras, la 10-11) , dieselul e mai econom, stiu ca si intretinerea diesel este mai scumpa dar ..........daca il ti din scurt , nu ai treaba cu el.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca faceai peste 30 000 iti ziceam sa-ti iei orice diesel, cu orice fel de probleme ca-ti scoti banii. Dar la 5-7 mii/ an e mare pacat. Nu faci nicio economie.

E alegerea ta, poate-ti place sunetul de diesel.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Poate in cuca macaii ajunge 1.6 benzina la 10-11, in orasele "adevarate" din tara asta si 1.4 ajunge la 13.
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Laughing Mama, 1,4 cu 13%? Masina grea si motorul se "chinuie" cu ea, am mers la serviciu cu un "chiosc" (logan) cu motor 1,6 cu calc de bord care arata 11-12 regim de oras. Cei cu wv g 5, 1,6 FSI spun ca in oras ajunge la 10-12%, depinde si de cum o calci, dar mai jos de 10% in oras....e greu sa scoti, de aceea prefer dieselul.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La fsi trebuie sa bagi benzina de 99. De aia-ti recomand motor pe benzina marca Opel.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sa luam exemplu 1.3 cdti vs 1.4 benzina sau 1.7 cdti vs 1.6 benzina la Opel
Diferenta de pret diesel-benzina cam de 1000 eur la masina noua.
La un SH e mai putin.
Si diesel are turbo, benzina nu. O benzina turbo te cam indoaie.
In mileniul III, cand diesel-urile au ajuns la un nivel de neimaginat acu' vreo 20 ani, cand sunt atat de economice, fiabile si puternice ( cuplu mare ) eu unul nu vad care mai e smecheria cu benzina asta.
Toata lumea urla ca diesel e pretentios la intretinere, ca te costa mult si nu stiu ce
Nici un sofer care a avut si a condus diesel nu va mai avea masina pe benzina vreodata
In schimb invers, cred ca sunt destui care ar trece la diesel.pun pariu
Eu unul decat sa vad/am consum de 12-13-14 si sa vad pe bord tot timpul, mai bine merg pe jos sau ma sui in dacie.
Ma capul cand aud ce comsumuri au cei cu benzina si ptr ce ?
Pentru o economie de achizitie la masina noua de 1000 euro, in loc de 15.000 au dat 14.000 si apoi consuma 13 !
si ptr o econmie de 500 euro la un SH.
Doamneee!
Si apoi vine argumentul final si irefutabil..Cati km faci pe an ?
Pot sa fac si 3000 km pe an, daca vad 13 consum mai bine merg pe jos.
Pe principiul asta hai sa ne cumparam un V8 cu consum 25% ca ce, merg doar 2000 km pe an !
Nu vreau sa supar pe nimeni dar mi se pare un cliseu faza asta cu " cati km faci" ptr cat de mica e dif la bani si cate avantaje ai la diesel.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR