Ai uitat parola?


  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
M-am mai uitat si eu dupa Buri, ca aveam o promisiune de a o vinde pe a mea si am gasit un B frumos la un " vecin" de-al tau: http://www.ebursaauto.ro/op...urism/872511.html
Poate cineva din Dambovita iti poate da ceva relatii despre masina!
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Andrei_vl a scris:Ideea mea:
1. Punte spate mai buna ca la Auri
2. Punte fata mai buna ca la Auri
3. Motor mai voinic ca la Auri - probleme cu pompa de injectie-
4. Cuplare 4x4 " la buton" - probleme cu cuplajul vacumatic-
5. Caroserie lucrata mai cu grija decat la Auri.
7. Suspensie mai buna ca la Auri.
8.Cardan spate fara intermediar si flansa flexibila, mai fiabil ca la Auri.
Concluszie: Daca nu esti genu sa te dai cu ea prin paduri, merita un B! Cu conditia sa verifici pompa de injectie si cuplaju vacumatic! Alte probleme nu stiu...


Ia sa vedem motoarele mai voinice..

Diesel torque and HP figures by Steve-diesel engine
FRONTERA A
-2.3---74 kw at 4200rpm Torque 215nm at full revs ( 2.3dtr no figure given)
-2.8---82.2 kw at 3600 rpm 242nm torque at 2100 RPM( 4JB TC )
-2.5---85 kw at 3600 torque 260nm at 1800 revs (VM41 boat engine when running)
FRONTERA B
-2.2DTI---88kw at 3800rpm torque 280nm at 1500 to 2750 rpm ( x22DTH)
-2.2DTI---85kw at 3800rpm torque 260nm at 1900 rpm (y22DTH)
Se observa "cu ochiul liber"ca la 2.5 cuplul maxim se atinge de la 1800 rpm.Kilowatii sunt mai putini cu 3 (trei) decat la cel mai "voinic" motor de B.Cuplul e tot pe acolo.
Deci cu ce e mai voinic,cu 3 kw max..?
Acum daca stai sa privesti la rece,oricare poate avea probleme cu pompa de injectie.


-La A,2.5 suspensia e de B,cardanul la fel (fara flansa),si discuri pe spate,puntea DANA 44.
-Caroseria-depinde cine priveste.
-Punte fata-nu stiu ce sa zic,am impresia ca e DANA 40.
Daca ar fi sa o iau de la 0,acum mi-as lua ori 2.8,si i-as schimba bordul,(urat ca porcu`)ori inca odata 2.5.
Sau una cu motorul in batista,ieftina,si i-as pune 3.1,de monterey,si as avea ce vreau eu..

3.1td-260nm/2000rpm,114 hp-asta cred ca se preteaza sa la remap mai bine ca oricare..Are de unde.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Dragos, Aurile nu au nici una punti DANA! Toate au punti GKN... Doar Bu are Dana44.
Fronterele nu au niciunele punti DANA pe fata! Bu are Isuzu! + din cate stiu eu, puntile DANA sunt doar rigide...
Motoarele de 2.2 sunt clar mai bune ca 2.5u - nu fierb, nu consuma asa mult, nu au 4 chiulase, alta tehnologie de injectie)
Interioru e mai frumos, daca mai e si de piele, partial sau integral, chiar e frumos!
Caroseria lucrata mai bine, nu vezi afara prin spatiu dintre usa si stalp; nu intra o gramada de praf inauntru.
Acum, asta e pur parerea mea... cum mi-a fost ceruta...
Nu fi hot, nu compara interioru tau Mr. Green

P.S. Motorul care ma intereseaza la B este: -2.2DTI---88kw at 3800rpm torque 280nm at 1500 to 2750 rpm ( x22DTH)

P.S.2 Ce nu-mi place la B, prea multe plastice... si ma refer in special la bari si praguri...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,718
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Andrei, zici ca A-urile nu au DANA, dar iote ce scrie pe ali mele:
12 HA 016 023 8x39 DANA N 95 AFUA
16 HA 016 045 8x39 DANA N 95 CCMJ
si rulmentii is americani, cota lor nici nu exista in standardul european.
Probalil e o punte chinezeasca cu componente americane!

Eu la Ford am suspensie independenta si fata si spate, dar ambele gurpuri sunt DANA.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Si care e asemanarea clara intre puntile de pe Frontera si DANA?
Ca peste tot se discuta ca sunt DANA ca nu sunt DANA... cine vrea sa le laude spune ca sunt DANA, cine nu, spune contrariu...
Vreau sa vad si eu 2 poze pentru comparatie...

" Probalil e o punte chinezeasca cu componente americane!" ( aici ai fost ironic? Rolling Eyes )

Si inca ceva: https://www.independent4x.co...p?products_id=683

Pacat ca nu e o documentatie clara...
Oricum, Frontera are o boala: rupe grupuri fata de cate ori te dai serios ( am un prieten care a rupt 4 pana acum... unu de 2.0i, doua de 2.3 si unu de 2.8...
Punti spate nu am auzit cu probleme...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,718
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Da eu de ce nu rup grupurile? Nici cand am cazut cu fata de la 2 metrii virat si turat la maxim nu s-a stricat nimic in grup.
Oricum, aici nu vorbim de Fronterele sport care au altceva pe fata.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Te dai cu grija sau ai nimerit o super-Frontera Mr. Green
Acum, vina nu e a omului... in totalitate... stiti despre cine e vorba, despre Laurentiu, cel cu Frontera Visinie.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Andrei_vl a scris:Dragos, Aurile nu au nici una punti DANA! Toate au punti GKN... Doar Bu are Dana44.
Fronterele nu au niciunele punti DANA pe fata! Bu are Isuzu! + din cate stiu eu, puntile DANA sunt doar rigide...
Motoarele de 2.2 sunt clar mai bune ca 2.5u - nu fierb, nu consuma asa mult, nu au 4 chiulase, alta tehnologie de injectie)
Interioru e mai frumos, daca mai e si de piele, partial sau integral, chiar e frumos!
Caroseria lucrata mai bine, nu vezi afara prin spatiu dintre usa si stalp; nu intra o gramada de praf inauntru.
Acum, asta e pur parerea mea... cum mi-a fost ceruta...
Nu fi hot, nu compara interioru tau Mr. Green
P.S.2 Ce nu-mi place la B, prea multe plastice... si ma refer in special la bari si praguri...


E,nu,ca te bag sub masina data viitoare cand te vad..sa te frec cu nasu`de punte..
Interiorul de B,(scaunele alea inguste sus)e de o uratenie de neimaginat..Daca ar fi toate chederele la locul lor si usile s-ar inchide bine,crede-ma ca nu intra nici fir de praf/apa.Faptul ca se vede stalpul central cu usile inchise nu e defect,asa a fost proiectata.
Referitor la 2.5,nu fierbe daca ai radiatorul curat si toata instalatia in regula.Faptul ca are 4 chiuloase,fiecare cu garnitura ei,mi se pare un avantaj.Cine stie sa umble iti schimba chiuloasa respectiva in 2-3 ore
2.2 trage dupa 2500 rpm,2.5 dupa 1400-1500.Consuma mult,dar e de preferat sa platesti in timp decat sa dai bani instant pe pompe,senzori si diverse calculatoare presupus defecte.
Deci totul e relativ,si depinde cine priveste..Acuma pentru faptul ca nu se vede stalpul central la B,eu nu as scoate 1500-2000 in plus din buzunar sa-mi iau masina..
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,526
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2,2 dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Intarata-i d....ce, intarata-i d....ce, ca si mie-mi place Very Happy Exclamation
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
1. Nu cred ca am loc sub masina ta, am vazut ca e cam cocosata Very Happy
Daca iti amintesti la FF 2011, m-am uitat sub a ta masina, cand ai dat cu puntea de un bolovan, si din cate tin eu minte nu era la fel cu aia de Bu.
2. M-am plimbat cu Bu si nu mi se pare ca trage peste 2500 ture... dar hai sa nu lungim siru de contradictii, cifrele vorbesc doar " pe hartie". Masinile difera... si cu asta, basta!
3. OK, nu fierbe... desi toti au ventilatoare la buton...si se plang... dar tine tu un 2.5 in ture, mult timp, sa vedem daca ii convine... in rest, nu am ce zice de motor, e cel mai puternic pe Auri! Fata de 2.3u cu care m-am pricopsit eu si e un magar, de-a dreptu...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,718
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
2,5 este cel mai puternic si are cuplul la cea mai mica turatie, dar ii place sa mearga doar la acea turatie (1500 - 1800). Nu este un motor de forje si sprinturi. Vreti forje si sprinturi, luati-va benzina.
Fiecare model are avantajele si dezavantajele lui.
Si referitor la DANA ... fac si punti bune si proaste (vezi Cherokee si Grand) unde pe fata au saraciile alea de DANA 30 (nu toate), iar pe spate doar cazurile fericite au DANA 44.
  • flavicx

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera Y22DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
O mica precizare ... corectie: la B, motorul de 2.2 diesel de 85Kw poate avea codurile x22dth (euro 2) sau y22dth (euro 3) pe cand cel de 88kw are sigur y22dth. Nu exista 2.2 diesel de 88kw care sa aiba codul x22dth.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Semi- floating:
DANA 30, 35- light duty
DANA 44- medium duty

Full-floating:
DANA 60
Dana 80
( astea doua, da!)

Cica ar fi si DANA " made in GB", in/ de Salisbury, care difera de cele " made in USA". Poate, poate, sa fie asa ceva si la Frontera...
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
stelea a scris:Andrei, zici ca A-urile nu au DANA, dar iote ce scrie pe ali mele:

16 HA 016 045 8x39 DANA N 95 CCMJ


"Hi
the axle is a Salisbury 16HA,we have LSD units for the Rear axle,these cost £585.00,there is no LSD unit for the Front axle,im not sure if there after market units made for the Frontera
Later Fronteras use an American Dana axle which looks very similar to a 4HA but it is NOT the same unit & parts from these axles will not change over.i hope this helps,if we can be of service to feel free to ask any more questions."

P.S.
" The differential (possibly the entire axle assembly) was made by Salisbury, a U.K. division of Dana Corporation. The ring gear in the Salisbury version uses slightly smaller mounting bolts and the pinion shaft is a different diameter than the common version."
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,718
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
cine cauta, gaseste
  • baba007

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2.2 DTI din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
posesor de B y22dth (116 HP, a nu se confunda cu cel de 120 HP)... motorul pus la punct de curand in stare impecabila pot garanta ca DUPA 2500 rpm ii dai talpa DEGEABA ! puterea maxima este undeva intre 1700 si 2300 ... asta constatat la drum intins sau prin oras in vitezele 2-3-4, dupa cam 10.000 km facuti cu masina. nu citez de pe googli sau de prin carti, doar zic din experienta.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ciudat..A lu`@Cip fuge dupa 2500..
  • kriu

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega y22dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
nu prea e ceva in regula... de ce sa nu mai traga dupa 2500? abia pe la 2000-2200 intra turbina...
  • baba007

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2.2 DTI din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
poate am scris eu prea drastic mai sus. nu vreau sa spun ca nu mai trage, trage ca doar motorina o bea cu sete, dar din ce se simte in masina cel mai bine trage pana in 2500 maxim, dupa aia e asa o flecareala ... poate ar fi cazul sa dau turbo jos si sa ii fac o baitza, cine stie poate o sa am o surpiza placuta ...
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,526
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2,2 dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Poate ca @baba007 se refera ca nu mai trage in forta maxima, adica 'nu te mai baga in canapele', dar de tras, trage bine si la 3500 rpm.
Iar turbo intra sub 2000, cu siguranta. Ca nu e recomandat sa o 'scapi' sub 2000 cand ai greutate sau panta, asta e altceva.
S-a plecat de la o intrebare strict cu privire la 'B', si s-a ajuns la comparatii intre 'A' si 'B'.
Daca e sa vb de cuplu si forte, clar un 2.5 este peste un 2.2, dar si 2.2-ul are atuurile lui.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata