Ai uitat parola?


  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,718
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Masini grele, motoare mici ... exista vointa, dar nu e putinta Laughing
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,526
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2,2 dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
2.2 e mic?/?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Masina trebuie sa traga incepand cu cuplu maxim si terminand cu puterea maxima, sau sa traga bine in marja de cuplu! ( gresesc?) Orice abatere notabila de la principiu asta eu zic ca ar trebui sa puna un semn de intrebare. ( exemplu meu: Citroen 2.2HDI 500.000km la " bot", acum 100.000km, tragea biniditat pana in 4000 de ture, acum peste 3000, ramane doar zgomotu motorasului - injector neschimbat; turbo neschimbat!- ( pun pariu ca daca schimb turbina, o sa traga la fel ca inainte...+ curatat/ blocat EGR)
Turbinele de pe motoarele noi sunt turbine cu geometrie variabila, asta inseamna pe romaneste ca datorita constructiei lor, vor intra la turatie mai joasa, ele necesitand mai putin aer pentru a invarti paletele - datorita geometriei alea variabile spatiul crescand/ scazand proportional cu turatia-.
Daca cineva mi-ar pune niste casti pe urechi, si m-ar lasa sa accelerez in blana, abea atunci as stiti clar cand trage masina cel mai bine, fara a fi influentat de sunetul motorului ( in special la benzinar!)
Adios motoare gen 2.3tdi care te rogi sa intre turbo, ca altfel moori de foame, fiindca, asa cum stim toti, timpul costa bani! Dar si adios motoare care merg cu orice ulei, fara sa se supere fro piesa lucioasa...

P.S. Pt. Cip... 2.2 e foarte mic! si 2.5 e si el mic! Doar pt. ieuropeni e mare si pt. noi, romanasii veseli, in special... Motor pt. masina de 2 tone e un 3.0... in 6 cilindrii... parerea mea... astea de 2.0 in 4 cilindrii, sunt pt. consum mic, pt. turisme... dar, cine poate oase roade, cine nu, se multumeste si cu o bucata de muschi Mr. Green
Sa nu vorbim de un 4.0 benzina... care e altceva... Cool ( sa ne spuna Stelea) Dar normal ca nu multi isi permit sa plateasca un impozit anual de minim 20mil pt. un motor decent de 3.0... sau 40mil?!? pt. unu de 4.0... consumu, daca sunt diesel, e tot pe acolo, tot pe la 10, cat imi consuma mie magaru de 2.3...
In ieuropa e moda de a stoarce cai multi din motoare cu cilindee mica si uite asa renuntam la fiabilitate! coyota abea 4.2 6cil si 120- 160 de cai si mereau motoarele alea in medie o suma rotunda de 1mil km... sa ne ducem noi acum 1mil cu un 2.0 de170cai, dizal...
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,526
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2,2 dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Discutia degenereaza, am iesit Exclamation Cand o sa cobori cu picioarele pe pamant, revin.
Sunt "un romanas vesel" Very Happy .
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Mai suntem si noi la subiect... Putem continua aici https://www.clubopel.com/vie...58&highlight=
Romanasule vesel,cand vii prin Buc,ma anunti,ca ai ceva la mine.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,718
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ce sa zic mai Andrei, ca V8-ul de 4,6 l consuma mai putin ca 2,2-ul de pe Frontera? Ca Fordul e mai greu cu 600 kg decat Frontera? Iar de cuplu si putere nu cred ca mai trebuie sa spun ceva. Cu Fordul am scos 11,6%, consum pe care Frontera nici la vale cu vant din spate nu-l obtine. Insa Frontera e si pe GPL si aici costul se imparte la 2 si iese pe primul loc la lei/km.
Ai dreptate, la o masina de 2 to trebuie minim 3 l si 6 cilindri.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
cip077 a scris:Discutia degenereaza, am iesit Exclamation Cand o sa cobori cu picioarele pe pamant, revin.
Sunt "un romanas vesel" Very Happy .


E parerea mea, noi nu ne putem lua ceva ce ne place fiindca suntem ( as spune un cuvant urat) din toate partile... impozite, taxe, preturi la carburanti! Si uite asa trebuie sa ne limitem la un motor de 2.5...
Nu cred ca exista persoana care sa vrea masina de teren, sa o foloseasca strict pentru asa ceva, si sa nu isi doreasca un motor cat mai mare! Ca merita, daca scoti masina odata pe saptamana sau luna, la munte, sa te distrezi asa cum vrei! Normal ca toti spunem ca pragu de motor de 2.5 e maxim! Normal ca nu imi permit si nici nu vreau sa imbogatesc statu asta ( din nou un cuvant urat) luandu-mi un motor de peste 2.5! ( pe de alta parte nu ma incanta ideea cu bulgarii).

O sa modific si postu' de mai sus...

P.S. L-as fi modificat, dar nu mai pot... Mentionez totusi ca nu am vrut sa aduc atingere niciunei persoane cu el, dar nu imi place sa ma ascund in spatele unei realitati... aceea ca nu putem fiindca nu ne permite frumoasa tara in care, din pacate, traim!

P.S.2 Ceva la subiect, adica on-topic: Orice Frontera second, cu motor cat mai mare!
  • me_22

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera y22dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Descopar si eu discutia asta ...cara dateaza din 1900-vara:D...
Dar mai Andrei discutiile astea sunt atat de relative.......
de exemplu ...o frontera A 2,8 diesel -turbo, are cuplu (NM) mai mic decat un "B" 2,2 dti , deci cam ce ar conta in teren , nu cumva cuplul motor?
intreb si eu....apoi cand cineva se intreaba ce ar merita mai mult ..(ca si masina/motor ) , nu te gandesti si la o formula de calcul care sa tina cont de: consum+impozit-asigurari- piese (cat costa si daca le gasesti)-performante(?).....
Ma gandesc ca cineva care intra pe aici nu are buget de Hummer 1 - 6,3 DURAMAX....ma gandesc eu asa...sau poate gresesc:)).
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
me_22 a scris:Descopar si eu discutia asta ...cara dateaza din 1900-vara:D...
Dar mai Andrei discutiile astea sunt atat de relative.......
de exemplu ...o frontera A 2,8 diesel -turbo, are cuplu (NM) mai mic decat un "B" 2,2 dti , deci cam ce ar conta in teren , nu cumva cuplul motor?.


Da,dar la 2.8-4 pistoane o singura axa cu came,ai cuplul maxim muuult mai jos decat la 2.2,care trage DE LA 2500 rpm.La 2.5 de ex.,cuplul maxim se atinge deja la 1800.
Uite un "clasament" aici
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
  • me_22

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera y22dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Da bre dragos , ai dreptate , e fundamental sa ai cuplul cu 100 rpm mai jos si sa platesti impozite cu 30% mai mari.
Smile)))
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu de ce ma contrazici..ai mers cu 2.5..?Ca eu am mers cu 2.2.. Cool
PS-bag seama ca sunt(em) cam offtopic.. Esti OFF TOPIC
  • me_22

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera y22dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ok , "bag si eu de seama"...insa parerile sunt impartite, deci trebuie sa fim de acord ca nu gandim toti la fel....macar sa incercam sa aceptam asta ...ca daca imi fac un calcul imi cumparam vreo 2 (buc.) 2,5 diesel...insa decizia mea a fost alta ...ce-i drept dupa oarece documentare...
Asta nu insemna ca una e mai cumva decat alta...insa cand am luat decizia , m-am gandit in primul rand ca pe gheata , polei , etc. ...e mult mai facil sa cuplez 4x4 din mers ....consider ca asta e un avantaj , deci celor curiosi de Frontera , le recomand Frontera B..acum fiecare decide in functie de buget ...si nu in ultimul rand ...gusturi...bafta!
p.s. am mers cu 2,5...si...printre altele am posedat si 3.0 v6 Pajero, daca vrei mai putem vorbi , dar acum sunt eu off topic. Smile
  • Alex_ASE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z 1.7 YDTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eugene... frana! Deci la cuplu, 2.5 e peste 2.2, clar asta , si nu din vorbe. Dragos stie ce spune, si nu degeaba! A mers cu 2.2 si e 'puturos' la culme fata de reprizele care le poate oferi 2.5-ul. Avantajele la 2.2 (pe B-uri) sunt putine ,dar SUNT si asta face toti banii! Dar deja dau prea multe info AICI !
  • me_22

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera y22dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu ma uitam la NM dat de fabricant, acum o fi ....ce sa mai zic?
Dar motorasul meu "rupe bine" ca sa zic asa ....las' ca , cu aproxima ocazie o sa urci si tu pe ea..
Toate cele bune baieti!
  • adyrusu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
vreau un frontera b de 2.2 si nu stiu daca benz sau disel? spuneti-mi va rog parerile voastrre
  • adyrusu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
sau unul intre 92-98? ce ziceti?
  • me_22

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera y22dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
mai Adi , iti recomand 2,2 dti (diesel), depinde ce vrei de la masina aia...
eu o folosesc masina de zi cu zi, are o imagine mai de "secolu' asta", face ce poate face si una de secolul trecut...si consuma cat merita ...altfel...e vb. doar de masini...
...deci incearca un B Wink
  • Muadib

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Buna, chear daca postul meu vine cu ceva intarziere, as vrea sa va anunt ca am si eu o frontera B, 5 usi, de vanzare din 2000, volan pe dreapta,pe Bulgaria, cutie automata. Folosita de 2 ani de mine ca si masina de familie in special pe oras <Cluj> , daca e cineva interest 0756214222 , plec din tara , pret 2000 EUR . Multumesc si imi cer scuze , poate nu am postat unde trebue.
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 288
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare dragi colegi Opeliști!
Interesul meu este cam cât mai este un impozit + asigurare + întreținere anuala Frontera 2.2 DTI. Sunt interesat pentru achiziționarea uneia... Dar nu cred că prea curând (urmează botezul juniorului) și am niște cheluieli etc, etc.

Se știe că fiecare are ceva de spus. Un coleg vrea benzină, altul doar diesel. Am înțeles că prețurile la piese (benzină vs diesel) sunt apropiate. Vreau Frontera pt (cam asta ar fi ordinea folosirii) familie, comfort, drumuri extra, mers la evenimente și ieșiri la munte (am niște pământ pe lângă mănăstirea Pătrunsa pentru cei care cunosc), pt că Vectra mea nu prea vrea pe drumurile aste forestiere (Olănești, Cheia, Cozia, Făgăraș). Sunt un iubitor de munte. La mare mai puțin.... Dar munte vara din plin (cât de mult se poate, nu vă imaginați zilnic) și sezonul rece de 1-2 ori pe lună.
Nu am băgat niciodată Vectra pe drumurile alea, dar cred că ar fi posibil să fie în regulă... Merg cu un cumnat (Nissan Navara 2.5 D) și bineînțeles aș vrea și eu să merg cu mașina mea..... Se cam strâng 14-15 oameni și chiar dacă optez pt statul în benă Very Happy juniorul nu o să mai pot să il iau.
Mă uitam la Toyota Rav 4, Land Rover Freelander, Hyundai Santa Fe și am uitat de 4x4 de la Opel. Mergeam într-o zi la Profi și am văzut unul chiar pe acolo parcat (un B, DTI ceva, argintiu, foarte frumos) și așa am pornit căutarea de câteva zile.....
Deci, cam cum ar fi, taxe, RCA, se merită diesel-ul 2.2 dti?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
La 2.2 impozitul e cam 8-900 ron,asigurarea in functie de varsta proprietarului si de "peripetiile " anterioare.Referitor la fiabilitate,depinde pe cine intrebi...daca-l intrebi pe @baba007,te razgandesti.Daca-l intrebi pe @cip 077,iti vei lua sigur..
Ai grija la taxa, (ne/recuperata,ne/platita) ca in functie de ce euro e,ajunge si la 6-7000 eur.Deci totul e relativ,si la noroc.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata