Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
claudiuflorin a scris:Multumesc mult pt sfaturile primite. Sisi cred ca sunt doua lucruri complet diferite. Spre uimirea mea in aceasta dupa amiaza cand am venit acasa am dat o cheie la masina si a pornit din prima. Electomotorula lucrat asa cum trebuie. Am fos tplecat cu ea si apoi cand m-am, intors in parcare am repornit-o de 4-5 ori. Motorul a pornit exact asa cum trebuia sa porneasca. Deci, eu tind sa cred ca a fost ceva inghetat la electromotor probabil din cauza umiditatii si gerului care a fost. Acum am sa urmaresc in detaliu fierare functionare a electromotorului si totusi undeva pe primavara vara am sa'l desfac sa-l ung sa vad in ce stare sunt si carbunii. daca ati facut asa ceva si aveci ceva poze sau o descriere completa a acestei operaatiuni as fi si eu interesat.


La fel am patit si eu iarna asta din cauza gerului foarte mare.
A2a am impinso si am pornito ,am lasato 10 minute. Dupa tot nu a vrut sa porneasca.Am sunat sa imi aduca a2a zi alt electromotor. Iar am impinso si dupa ce am mers aproximativ 1 ora cu masina am oprit acasa si la insistentele pretenei sai dau o cheie a pornit si deatunci nu am mai avut probleme.Si uite asea stau cu electromotor nou in casa Smile
Deci cauza ar fi inghetarea vaselinei de la ambreiaj ca are niste rotite din plastic acolo (2 elecromotoare schimbate din cauza acelor plastice)
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Azi dupa a 4-a sau a 5-a pornire de data asta cu recul nu a mai zis nici pas. Am pornit cu ajutorul unor baieti si am ajuns la un prieten care avea un electromotor. Din doua am facut unul bun. Principalul defect a fost starterul care mai mult era gripat iar nr 2 au fost carbunii, unul din ei aproape de limita. Deci atentie! mai bine va apucati sa verificati/ ungeti ce trebuie decat sa nu aveti cu ce merge. Principala buba este ca la unul platoul de ebonita s-a crapat. Se manipuleaza cu grija deoarece este casant si reprezinta puncul de sprijin al arcului. Piesa mica facea parte din platou. Am nevoie de un platou daca are cineva, poate sa fie si cu carbuni.
Multumesc.


Ultima modificare facuta de 2kappa la Mar 12 Feb, 2013 5:24 pm
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Ce marca e electromotorul?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Valeo, astept raspuns in 2 -3 zile de la tine, Multumesc frumos


Ultima modificare facuta de 2kappa la Mar 12 Feb, 2013 5:17 pm
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
K in 2 3 zile iti zic sigur daca le mai gasesc.bfta
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Nam decat statorul si bendixul Sad daca te intereseaza.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu imi trebuie, acestea sunt bune la mine, multumesc frumos.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
daca ti se strica sau are cineva nevoie le donez Smile)
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Din pacate lucrul vechi ramane vechi. Am comandat un electromotor nou deoarece resuscitarea de ieri nu a facut decat sa agonizeze probabil pornirea la rece iar bendixul agata in continuare. Preturi piese cat m-am foit pe telefoane dar nu originale: starter 120, bendix 120, platou 7-80. Am preferat unul nou pentru ca mai pleci prin tara sau in mini concediu si te inconvoi sa impingi masina in loc sa impingi un pahar la gura. Very Happy

Mai ales ca de obicei te lasa cand nu te astepti si toti te jupoaie de bani. Ajungi sa platesti poate dublu.
Asta imi aduce aminte de Ardeal unde nu gasesti o vulcanizare deschisa incepand cu ora 14 sambata pana luni dimineata.
Din cauza asta am patit-o si mi am cumparat kit ul de vulcanizare GM
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
cat tea costat electromotorul nou?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
440

Caut in continuare platoul de plastic ca sa imi achit nota la prieten
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am probleme cu electromotorul (valeo D6RA162), uneori nu mai porneste
decat lovit cu coada de matura.
Am achizitionat un chit de reparatie compus din perii, platou, toate bucsile,
sigurante etc. Necazul a venit cand am incercat sa-l demontez de pe masina,
piulita de la borna + a solenoidului nu s-a desfacut decat vreo 2 mm, apoi a
inceput sa se invarteasca surubul in gol, practic nu am mai putut nici sa o
desurub nici sa o insurub.
Provizoriu am infasurat niste sarma de cupru intre piulita si borna pt. a
mai putea porni motorul.

Vreun pont pt. extragerea piulitei ? (nu prea e mare spatiul de lucru).
Sa achizitionez un solenoid (banuiesc ca este destul de scump) sau un
electromotor SH si sa-l reconditionez pe acela ?
D6RA293 este compatibil ?
Skip ads

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/lin...e/sujet471520.htm

Sper sa ajute.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@PL500:
Nu cunosc prea bine spațiul din jurul electromotorului și șurubul bornei +,dar întreb:
- șurubul este lung ,mai are filet de cel puțin 10 mm între piulița gripatã și capãtul liber ?
-ce diametru are șurubul ?
Sugestii posibile de rezolvare:
-,,parfumeazã-l,, cu WD 40.
-dacã existã cel puțin 10 mm de filet între piulița gripatã și capãtul liber,înșurubeazã douã piulițe(subțiate la polizor) la capãtul liber apoi blocheazã-le strângându-le în contrasens uneia celeilalte.
Ții contra de cele douã piulițe blocate și o desfaci pe cea de-a treia gripatã.Dacã se creazã spațiu în spatele piuliței gripate,apuci și ții strâns cu un clește și continui deșurubarea pânã iese de tot dupã care la montare înlocuiești șurubul cu filetul deteriorat de clește cu unul bun.
-cu o pânzã de bomfaier ,cresteazã șurubul la capãtul liber pe diametru pe o adâncime de 3-5mm.ÃŽn acest fel creezi un șanț pt.șurubelnițã cu care ții contra și cu cheia fixã sau inelarã desfaci piulița gripatã pe șurub;
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@CSN: Multumesc, din pacate eu nu pot demonta electromotorul de pe masina.

@danzog: Din nefericire nu mai exista filet liber, piulita a ajuns la mai putin de
0.5 mm fata de capatul surubului (surubul presupun ca este din cupru, M8 si
este destul de scurt).
L-am parfumat cu WD40, ideal era sa fi verificat filetul la inceput si sa fi
folosit o cheie inelara, nu tubulara (as fi descoperit la timp tendinta de
rotire a surubului)
Nu imi permit nici sa tai papucul cablului deoarece va fi extrem de dificil
(spatiu de lucru mic) sa sertizez altul.

Am vazut ca exista mai multe coduri valeo pt. electromotoare ce echipeaza
si agila (d6ra162, d6ra 293, d6ra62 etc), parca m-ar "manca" sa iau unul SH,
sa-l reconditionez si apoi sa-l inlocuiesc cu cel de pe masina, insa mi-e teama
sa nu ma pricopsesc cu vreo "pocnitoare" cu alte vicii decat periile.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Surubul cu pricina este cel incercuit.
Parerea mea e sa incerci sa il smulgi cumva din bobina si sa cauti un electromotor donator dupa care sa iei bobina sau sa iei bobina noua.
Faptul ca el se invarte in bobina, e clar ca bobina e compromisa.


  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Exact, ala e surubul cu problema, cu o dalta in izolator probabil ca o sa-l pot scoate .
Cu toate ca masina a pornit dupa 'bandajarea' lui cu sarma, nici mie
nu-mi mai inspira incredere solenoidul ala.
La cat de greu se umbla la electromotor vreau sa evit orice interventie in viitor.
Maine ma interesez de pretul unui solenoid compatibil, pt. original valeo 594117
nu-mi vine deloc sa dau 150 lei.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@PL500:
Sunt curios sã-mi explici de ce nu poți demonta electromotorul de la poziție.Mã intereseazã pt. cã vreodatã s-ar putea sã am și eu probleme de genul ãsta și pot învãța din experiența și practica ta.
Oricum,pânã la urmã nu vei avea încotro și sunt de pãrere cã tot va trebui sã demontezi electromotorul de la poziție ca sã-l poți repara.
Cautã un starter (solenoid/bobinã/electromagnet) identic de Valeo pt. Agila pe la dezmembrãri.Consider cã te va costa mult mai ieftin decât un electromotor complet fie el și de la dezmembrãri.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cablul de + este destul de gros, rigid si face parte dintr-un manunchi cu alte
cabluri, fara sa-l deconectez nu pot trage electromotorul catre inapoi (cel
putin mie mi-a lasat impresia asta).
Aici sunt foto ale colegului T.ion cu amplasarea (aproape identica) la
Zafira, pana si codul electromotorului este identic: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=134862

Deja am achizitionat solenoid compatibil (CARGO 132977), 67 lei, mult mai
bine proiectat la suruburile-borne (are contrapiulite ce fixeaza borna de izolator) ,
identic cu asta: http://www.autosboltgesztel...66246-132977a.jpg

Astept weekend-ul sa ajung la tara (acolo am curte) sa-l pot reconditiona
si monta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata filetul cu o perie de sarma dupa care degripant, nu WD40 ca ala e pistol cu apa. Degripantul din spray il dai local cu o carpa, nu da ca mioriticul ca asta in timp ataca plastic, izolatorii, cabluri etc. Asta o faci INAINTE, degripant cam doua zile si sa vezi ce usor ies.
La 50euro se gasea electomotor bun, numa curat-gresat si mergi nene.
La montare pune vaselina pe suruburi, asa mai mioritic ca face tare bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR