Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Prin frig si ploaie am luat-o spre service sa vad cat ma costa, cand e gata, ce garantii am. Din drum se vedea ca masina mea era pusa pe rampa si cineva surubarea la ea. Ma duc in showroom sa vorbesc cu seful service-ului care-mi zice ca baietii acum demonteaza chiuloasa si urmeaza sa fie trimisa la alt service care se ocupa de asa ceva si ca in 2 zile probabil se va afla care e problema si se vor monta piesele urmand ca pana joi masina sa fie gata.
Pana aici totul suna bine, am trecut la partea financiara care mi-era putin neclara. Dupa 2-3 minute in care omul balmajea niste cifre si din cand in cand mai ridica privirea la mine imi zice..douazeci si..si...probabil in jur de 20milioane ca trebuie dat jos chiuloasa, diagnosticare chiuloasa, piese, reparatie, montat chiuloasa, schimb ulei, etc. Mai rau e ca uleiul a fost schimbat recent si mai intentionam sa merg vreo 8000km cu schimbul asta.
Cat despre garantie, mi-a zis ca am garantie la piesele montate 2ani..dar nu mi-a zis ca daca dau 20milioane masina o sa si mearga, doar ca se verifica daca problema e de acolo. Cu banii astia imi luam alt motor dar ajungeam iar la schimbatul distributiei.
Skip ads

  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am o intrebare: Care ar trebui sa fie pretul (corect) manoperei pentru demontare/montare chiuloasa?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
eu in locul tau as scoate masina de acolo repede.cu pistolul.te fac de bani.tot parerea mea:nu ai ce cauta la service despre care nu ai referinte.
sunt o groaza de oameni pe forum(chiar din bucuresti) care te pot ajuta si la preturi mai mici.

berbecii probabil au strambat cateva supape si o rezolva pe banii tai.si nu vor fi putini.

bafta!
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am fost si la primul service in speranta ca-mi voi recupera macar banii de manopera, adica n-au facut treaba bine macar 350ron sa mi-i dea inapoi sa mai acopar din gaura de 20milioane. Ajung acolo si deja incepe circul cu seful de la service:
Mosu: Aaa..trebuia sa vii la noi ca ne uitam si faceam ce trebuia.
Eu: Am venit si baietii s-au uitat la bujii, fise, etc si pana la urma m-au pus sa schimb aiurea un senzor. Adica eu v-am zis din prima zi sa va uitati ca nu e pusa bine distributia si va bateati cu pumnul in piept ca ati pus-o bine dar v-am adus eu masina stricata. Sau nu va mai aduceti aminte?
Mosu: Trebuia sa fii si tu mai insistent si cand ai vazut ca nu e bine pusa distributia sa vii la mine nu sa o faci la altii ca nu stiu ce au facut aia.
Eu: Intr-adevar aveti dreptate, dar daca veneam dupa ce au constatat ei problema ati fi zis ca au umblat ei oricum la distributie si au stricat. Asa am preferat sa o schimbe ei daca n-ati fost dumneavoastra in stare.
Mosu: Normal, eu de unde sa stiu ce au mai facut aia si ziceau ca doar au verificat, eu am facut treaba bine si ai 2 optiuni: Te superi cu mines sau mai vii sa-ti fac una-alta gratis, eu nu pot sa-ti dau banii inapoi.
Normal ca am ales pana la urma sa-l dau in p**** ma-sii si sa ma duc acasa, n-am de gand sa mai duc harbul sa-l strice.

marian_sro a scris:berbecii probabil au strambat cateva supape si o rezolva pe banii tai.si nu vor fi putini.

6 supape mai exact. Deja nu mai am ce face, dau banii si data viitoare o sa incerc sa nu ma mai las jucat pe degete. Am pierdut niste bani la primul service, la al doilea ar fi trebuit sa platesc doar pentru "ajustarea" curelei + diagnoza pe comp + verificare compresie si ce mai ziceau ei ca au facut vreo 7-8mil, deci nu am de gand sa mai schimb service-ul sa platesc si la altii.
Joi ar trebui sa intru in posesia masinii, "reparata" de service-ul 2. Sper sa fie in stare buna de functionare si sa nu fi uitat sa prinda suruburi sau altceva, oricum ar trebui sa-mi garanteze lucrarea 2 ani altfel nu vad nici un ban de la mine. De data asta ma asigur ca-mi face factura sa nu ma mai ard inca o data(suflu si-n iaurt acum).
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
service-ul 2 a strambat supapele? ei sa le repare.pe banii lor.stiu ca e nasol, eu doar incerc sa iti dau idei.

bafta cu masina si sper sa iasa bine si cat mai ieftin.
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:service-ul 2 a strambat supapele?

La primul service am vazut ca tremura motorul cand se incalzea si mi-am dat seama ca e un dinte pus aiurea, dar la al doilea service au facut percutie cu supapele si tremura si la rece. Problema e ca sunt prins intre 2 service-uri , fiecare da vina pe celalalt, eu platesc si ei fac profit.
Daca mergeti vreodata la service si aveti impresia ca ceva nu merge cum trebuie, nu luati masina, o lasati pana merge perfect si nu uitati de factura. Eu n-am luat factura ca cica: ce faci, decontezi?
Mai multe vesti joi. Numai bine.
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Azi pe la ora 14 sun sa vad care-i situatia. Aflu la telefon ca masina merge dar are un mic tremurat si trebuie sa mai faca niste ajustari si in maxim 2 ore ma suna sa vin sa o iau.
Deja ma gandeam la prima zi in care le-am dus masina, facea la fel, dar ma gandesc ca poate sunt eu pesimist. Dupa 3 ore vad un apel pierdut pe telefon si sun sa aflu noutatile: desfacem din nou chiuloasa ca nu ne place cum se aude si mai inlocuim si supapele de la evacuare. Prima mea reactie: Nu platesc in plus!
Foarte ciudat ca nu s-a contrazis cu mine..cica "e Bonus de la noi". Laughing

Povestea continua! Crying or Very sad
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum n-am primit nici un telefon sa vad cum decurg lucrurile m-am gandit sa ma duc la service, cu chef de scandal. Acolo insa seful de service l-a dat la inaintare pe unul dintre mecanici(parea un mic sef printre mecanici) care dupa ce a inceput sa-mi insiruie de cate ori a demontat fiecare piesa de pe masina deja mi s-a facut mila de el.
Ce-am aflat? S-au schimbat supapele, tot tremura asa ca au demontat din nou chiuloasa si au gasit o supapa putin deplasata dar fara impact asupra motorului, cu toate astea au montat-o corect si au pus chiuloasa la loc. Mergea la fel de prost.
Au curatat egr, galerie admisie, clapeta acceleratie si ce mai era pe acolo desi majoritatea erau curate. Au inlocuit diverse piese de pe alta masina: bobina de inductie, injectoare, fise si intr-un final si diversi senzori. Masina mergea la fel.
Au ajuns la concluzia ca trebuie sa schimbe un senzor care e pe la distributie..n-am retinut exact numele. Daca nici asta nu e nu stiu ce mai ramane. Pe calculator nu iese nici o eroare si apare ca motorul merge in parametrii normali.

Daca are cineva o sugestie il rog sa-si dea cu parerea. Crying or Very sad
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da-i pm lui mekanic(are un post cu distributie de x16xel) sa isi dea si el o parere.eu banui ca o supapa nu inchide bine.sau distributia nu e pusa iar bine.poate se ghideaza dupa semne date de vreun mioritic.
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Man, 6 supape au fost schimbate, e a doua oara cand se desface chiuloasa si totul arata ok. Cat despre distributie pana la urma a fost montata desfacand partea superioara a motorului, sunt niste piese care trebuie sa fie orientate intr-un anumit sens inafara de reperele existente.
Adica eu banuiesc ca m-am dus cu o problema care nu avea legatura cu distributia, ei au pus distributia prost dupa datele din autodata si s-au strambat niste supape, au pus-o pana la urma bine, au schimbat supapele si acum masina e la fel ca atunci cand am dus-o. Deci e un senzor sau altceva de genu, nu cred ca are legatura cu distributia, mai ales ca problema apare la incalzirea motorului. La testarea pe calculator nu apare nimic!
Si ca sa-l citez pe unul dintre mecanici: "Visez noaptea supape si pistoane, am desfacut motorul de 30 ori pana acum si am curatat pana si furtunele".

LE: Cine e mekanic? Nu reusesc sa gasesc nici un utilizator cu numele asta.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...highlight=mecanik
citeste primul post din link sa iti faci o idee.

au strambat supape cu autodata?nu as crede.
pe tester a fost pusa masina?da nu ciumafaie.un tester care citeste in timp real, parametri, etc?

bafta! sper sa o rezolvi pana la urma.
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:au strambat supape cu autodata?nu as crede.

Ei asa au zis cand i-am intrebat de ce au montat-o initial cu 5 dinti aiurea, ca asa le-a aratat autodata. Pe tester apareau turatiile in timp real si alte prostii. Arata profi si cica ar fi un tip care face doar opel-uri. Nu m-ar mira sa fie si pe forum.

Merci pt link, voi reveni cu noutati.
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dacã te uiþi în Autodata, la motoarele noastre o rezolvare "generalã" a multor probleme este înlocuirea senzorului de temperaturã (ce ai încercuit tu într-o pozã de-acolo) de lângã distribuþie, împreunã cu o parte din fire - adicã mufa care intrã în senzor cu firele ei, pânã la instalaþia electricã a maºinii, cu altele noi. Eu mi-am înlocuit senzorul de temperaturã, dar mufa mi-a rãmas tot cea veche. Se zice cã mufa aia îmbãtrâneºte din cauza variaþiilor de temperaturã de-acolo ºi cedeazã, eu acuma nu mai ºtiu ce sã zic; eu am avut ocazia sã am testerul (nu am eu; de împrumut) conectat la maºinã câteva zile, ºi mergeam cu el aºa conectat ºi îmi mai aruncam ochii pe parametri pe la câte un semafor. Temperatura cititã de ECU nu varia ºi pãrea sã fie OK...

Sincer, nu ºtiu care sã fie sursa problemelor tale (nu merge rotund motorul ? trepideazã ? fã un filmuleþ ºi pune-l pe youtube, cã nu prea îmi dau seama cum merge motorul tãu), ºi îmi pare tare rãu cã ai avut belelele astea cu el. Eu am plãtit 300RONi schimbatul distribuþiei, numai manopera, dar m-am dus la un mecanic recomandat de mulþi, care face numai Opel-uri. La momentul ãla mi s-a pãrut mult cât mi-a cerut el, dar acum, citind ce ai pãþit tu mi se pare OK.
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Senzorul incercuit a fost inlocuit de mult timp si n-am vazut nici o diferenta. Nu am inlocuit mufele si nici n-am tester, iar filmulet n-am cum sa fac deoarece masina e in service desi au trecut 12 zile.
Masina pe masura ce se incalzest incepe sa tremure puternic. Timp de 2 secunde se aude cum merge bine iar in urmatoarele 2 secunde incepe sa tremure din ce in ce mai tare si sunetul motorului se schimba. La finalul celor 2 secunde de tremurat sare masina pe arcuri cativa cm.
La peste 2000 ture vibratia parca nu se mai simtea dar se vedea ca motorul se misca stanga-dreapta iar sunetul era ca la 2500-3000ture.
Un alt comportament ar fi pornire greoaie la rece. Trebuie tinut contactul 3-4 secunde pana porneste, dupa care motorul porneste la prima cheie. Inafara de tremurat, mi s-a parut ca a crescut consumul, urca mai greu in turatie si era mai galagioasa in mers ca si cum ar fi trebuit sa schimb viteza.

Merci mult pentru timpul pierdut @electronistul. Daca nu reusesc sa-i fac nimic, atunci o pregatesc de programul Rabla. Crying or Very sad

LE: Am uitat sa specific, dupa schimbarea supapelor si punerea distributiei masina merge la fel ca atunci cand am dus-o. Desi motorul era mai curat ca niciodata de nici nu recunosteam anumite piese masina se comporta la fel ca atunci cand am dus-o.
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Azi am fost la service ca cica era gata masina. Tremura la fel dar ei nu si nu ca trebuie sa se obisnuiasca supapele si ca daca in maxim 1 sapt mai am probleme pot sa revin la ei.
Am plecat si dupa nici 2 km bec rosu in bord. Opresc cand am ocazia, fac testul cu agrafa: 47.
Dau telefon la service si ma intorc la ei(pe drum becul aprins non stop si lipsa totala de putere) unde il suna pe tester sa vina sa vada ce si cum. In timpul asta mecanicii nu stiu ce faceau la masina.
Cand a venit testerul toate erorile posibile erau pe ecran asa ca le-a sters si gata, nici o eroare. S-au jucat vreo 15-20 minute si concluzia a fost ca totul e in regula si n-are a face egr-ul dar daca mai apare vreo eroare sa-l sun pe tester si el vine oriunde si oricand(dar nu chiar oriunde si nici chiar oricand..) si vede care e problema. Si acum ma ard narile de la noxe, n-am vazut-o fumegand asa niciodata.

Ce-am tras cu ochiul e ca timpul de injectie era initial 8.7 si nu stiu ce au facut la injectoare si a scazut undeva la 3.9 dar ca ar fi fost bine sa fie in jur de 5. La amestec aer/benzina aparea non-stop ori lean ori rich. Temperatura trimisa la ECU era mai mare cu vreo 6 grade decat cea din bord si multe alte valori pe care nu le intelegeam.
Stie cineva un tester bun in Bucuresti care sa-mi spuna care este problema de fapt?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
amestec benzina lean-rich-erau valorile de la lambda.si e bine asa.
tester bun...opelscaner sau tech 2.parerea mea.
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Merci pentru ajutor @marian_sro.

Ultimele constatari dupa ce am facut o plimbare cu masina:
- dupa ce se incalzea la relanti tremura in ultimul hal, parca mai rau ca inainte
- dupa ce mi-a aparut eroarea 47 in bord(a aparut din nou) parca nu mai era asa deranjant dar mergea ca un catar, consuma mai mult si imi dadea in nas uneori
- cei de la service mi-au schimbat suruburile de la galeria de admisie: cele din fata care tin plasticul cu Ecotec cu unul in stea si un surub normal de 10; cele din spate cu suruburi si piulite de stau firele in aer ca nu se mai conecteaza platicul in clipsuri;
- 2 fise stau prinse intre galeria de admisie si un surub, probabil o sa se topeasca in curand
- bateria nu mai e prinsa in nimic, surubul care o tinea a disparut
- antigelul care acum 2 zile era verde acum e mov..sau ceva de genu si nu cred ca a fost schimbat ci doar s-a completat. Din cate stiu nu se recomanda amestecarea antigelului.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
47-senzorul de pozitie egr.fa proba cu un alt egr.
verificare:pinii a si e =rezistenta 7-10 ohm
b si d =3000-7000 ohm
pt restul mergi peste ei sa faca treaba ca lumea.ca doar bani ai dat.
alea 2 fise daca dau la masa merge prost masina.de ce nu stau la locul lor?
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De fapt asta era alt EGR. Aveam unul prin portbagaj primit de la vechiul proprietar pe care l-am inlocuit in urma cu vreo 3luni(nu mai stiu exact) deoarece uneori imi dadea in nas, abia recent mi-am dat seama ca de fapt aveam un furtun de dacie intre galeria de admisie si regulator care era topit si-mi facea probleme. Intre timp a fost inlocuit cu unul original si totul parea sa mearga in regula pana la schimbarea distributiei.
Le-am dus la serivce din prima zi EGR-ul original al masinii curatat sa nu sa se murdareasca, dar desi au umblat la EGR nu l-au schimbat deoarece era curat cel montat. Mai rau e ca n-au inlocuit garnitura dupa ce au umblat la EGR.

Iar cele doua fise doar erau pozitionate aiurea si mi-era ca in timp s-ar fi putut deteriora.Stau strans lipite de galeria de admisie. Cam cum apare in poza de mai jos:

  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
M-am gandit sa va mai zic ce s-a mai petrecut intre timp.
Ieri dimineata la prima ora am plecat de acasa cu gandul sa ma duc la servici, n-am facut decat cativa metri, masina tremura si la un moment dat bec rosu in bord. Deja era ultima picatura, mai erau si micile probleme gasite sub capota, m-am hotarat sa ma duc la service-ul auto. Acolo am lasat masina sa mearga pana a venit un mecanic si i-am aratat bordul cu eroarea sa nu zica ca-s nebun si vin cu tot felul de cereri aiurea. I-am aratat bateria pe care imediat a prins-o cu un surub, restul suruburilor cica asa erau si ca ei nu aveau nici un interes sa le schimbe. De parca eu as fi inceput sa fabulez pentru a castiga niste suruburi, or fi si scumpe.
Fiind presat de timp si locul de munca e fragil in vremurile astea de criza, am lasat masina la ei cu speranta ca voi primi telefon despre progresele facute. Azi primisem vestea ca s-ar putea sa fie gata dar pana la urma cica maine seara e garantat: oameni din exterior se vor ocupa de masina si vor face transplant de piese pana vor gasi problema.
Probabil in cele din urma si-au dat seama ca timpul pierdut cu mine ii costa prea mult si mai bine vb ei cu un "Nea' Vasile" de cartier dornic sa faca un ban in plus. Sper doar ca in momentul in care voi ridica masina sa mai gasesc macar jumatate din piesele noi pe care eu le-am schimbat.
Numai bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR