Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • dyabollyq

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
Ca tot veni vorba de filtre de benzina, de schimbat nu pare greu, dar am o mica intrebare :
Cate modele de filtre exista pentru o Corsa C (Z10XE), 1L, 2001 ? Am luat acum 2 zile unul (Mann, WK512) din autovit si cand sa-l schimb, am observat ca asta nou e mai lung si mai subtirel decat actualul. M-am intors azi in autovit sa-l schimb si cei de-acolo mi-au spus ca e singurul filtru pe care-l au si ca nu-i problema, sa-l montez fara griji. De montat l-as monta, dar de "fara griji" nu stiu ce sa zic ... Daca are unul dintre voi mai multe informatii, n-ar strica. Danke!
Skip ads

  • LascuB_1980

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut,asta este tipul de filtru montat de mine zilele astea,am corsa c z12xe,problema este pretul(390 ron Crying or Very sad )



  • biehood

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
390 ron e imposibil....
39 suna mai bine desi gasesti mann wk 512 si la 34 de ron la magazine de piese auto.....
  • dyabollyq

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2011

  • Mesaj Privat
E imposibil. Da, pretul e undeva la 30-40 lei, desi nu prea atinge 40 lei. Pai pe mine m-a ajuns schimbatul filtrelor si a uleiului (adica manopera) plus pretul filtrelor si a uleiului 350. Sa fi dat 390 doar pe filtrul de benzina e imposibil, doar sa nu fi fost vreo jecmaneala. Daca nu ti-a dat bon, atunci se explica multe. Smile
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
foarte imposibil sa dai 390 pe un filtru .... poate 39 de ron....arata bonul Smile)) ca altfel nu cred Smile)
  • mircea_m

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am schimbat filtrul e benzina. masina are 122000km (in bord, nu-s sigur 100% ca si reali)
filtrul vechi era putin ruginit la exterior, cred ca era cel original, GM, made in UK.
am pus Mann WK512.
e posibil sa am un consum mai mare acum? posibil sa piarda benzina?
  • mircea_m

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
nu inteleg, cum etanseaza filtrul? cum nu se scurge benzina si intre conucta de benzina si acea "conducta" din capetele filtrului?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,520
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mircea nu posta consecutiv!
Consumul NU depinde de filtru.
Etansarea se face prin intermediul mufelor cu garnitura de pe conducta.
Skip ads

  • mircea_m

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Sad am un consum f mare in oras dupa schimbarea filtrului de benzina. 270 km cu jumate de rezervor (20L =7.4 - 7.5L/100km) in conditiile in care inainte la acelasi calcul imi iesiea max 5.7L/100km.
acum pare ca s-a mai stabilizat...
a patit cineva la fel? mie imi e frica sa nu piarda benzina. am tot turat-o si am verificat dedesubt la intrarea conductelor in filtru dar n-am zimtit nimic, nici umed nici miros de benzina.
  • albert.h

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Ieri am schimbat fitrul de benzina si l-am montat cum a fost montat ultima data in servis cu sageata spre rezervor nu spre motor.Acum cateva luni am avut pompa de benzina arsa si fitru nu l-am schimbat decat abia ieri.M-am uitat pe aici la discutii si am vazut si un filmulet in care este specificat ca sensul sagetii sa fie spre motor nu spre rezervor ca la mine.Imi puteti spune daca acest sens montat gresit de cand am luat masina greseala lui "dorel" sa fi dus la arderea fostei mompe? Si acum de 2 zile mi se opreste motorul fara motiv.

Multumesc,
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai gandeste care ar fi traseul benzinei...dinspre rezervor spre motor? Sau invers?
Pare logic cu sageata spre motor.
Pompa fiind in rezervor refuleaza spre motor...deci asa e sensul.
Pe Dorel ar trebui sa-l arzi tu...dar se pare ca te-a ars el.
Fa un test pseudoagrafa si citeste erori...https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Daca ai easytronic e un pic diferit...scrie acolo cum
Motorul se poate opri din mai multe motive...posteaza erorile gasite
  • albert.h

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Erorile sunt urmatoarele: p0141 afisat de doua ori, p0340 si p0170. Am inteles de la catalinpav66 ca p0141 se refera la sonda lambda nr2, p0170 posibil cauza( esapament rupt, aer fals inainte de sonda) si legat de p0340 ar fi legat de senzorul de la ax cu came (distributia a fost pusa la punct cand a cazut pompa de benzina si motorul o data pornit merge rotund nu da semne ciudate ca ar fi ceva dubios la distributie, cel putin asa imi pare mie ca este ok).Da nu am gasit nici o explicatie intre aceste erori si motivele opriri motorului in mers.De aceea am postat aici ma gandeam sa nu aibe influenta sensul gresit al sagetii de pe filtru de benzina asupra pompei de benzina.
Sa nu uit sa amintesc detalii despre masina mea: este vorba de un Opel Corsa C din 2001 motor 1.0 (973cmc) Z10XE

multumesc,
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Rolul sondei lambda ( 1+2 ) este de face corectii in amestecul carburant ( saracire sau imbogatire ) in functie de regimul motorului la un moment dat.
Sonda 1 e inainte de convertorul catalitic sonda 2 dupa si prin compararea clor 2 valori ECU regleaza injectia, debitul de aer ( clapeta de acceleratie ). Daca una din ele e defecta ECU saraceste sau imbogateste prea tare amestecul.. aici ECU poate comanda oprirea motorului pentru al proteja.
Dar la tine nu e numai o eroare.
P0170 e fuel trim malfunction aici e de interpretat...
P0340 am trecut prin asta cand am schimbat distributia. Daca vrei largim discutia...depinde unde ai schimbat distribuita

Daca nu ai curatat niciodata Throtle Body iti recomand cu toata caldura sa faci asta chiar azi. Exista un tutorial excelent. Atentie la gaura mica pe unde vin vaporii de benzina din rezervor,...e foarte importanta. Daca e infundata se poate opri motorul din senin. Se face vacuum in rezervor si pompa nu mai face presiune. Citeste pe forum...sunt multe cazuri
  • albert.h

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos catastefan pentru raspunsuri ! Legat de Throtle Body l-a sters cineva cu mult timp in urma direct pe masina o sa ma uit pe tutorial sa vad cum se face corect curatarea lui si sa schimb sensul filtrului de benzina corect de data aceasta si revin cu amanunte.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
TB se curata bine doar demontat. Eu cand am facut operatia asta...m-am hotarat sa curat si EGR si admisia, mi-a luat o zi lumina toate.
Ce a iesit ?...dupa pornire si reinvatare parametri...efectiv am crezut ca am masina noua,. Am sa fac asta la fiecare 25000 -30000Km
Mergi cu capacul de rezervor benzina scos o zi si vezi daca mai face...uneori lucrurile complicate au rezolvari stupid de simple. Uneori.


referitor la fuel cut-of.
  • albert.h

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am citit undeva pe aici legat de scos capacul de la benzina, cineva sfatuia sa faci un mic orificiu in capacul de la benzina, dar varianta ta este mai normala sa-l scoti sa vezi diferenta.Eu am uitat sa mentionez, ca la mine dupa ce s-a oprit motorul nu a mai pornit decat dupa ceva timp 30-60 de minute .Cand moare motorul nu mai porneste, dai cheie dupa cheie invurte in gol si atat. Trebuie sa astepti sa pornesca cand vrea ea.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Daca una din ele e defecta ECU saraceste sau imbogateste prea tare amestecul.. aici ECU poate comanda oprirea motorului pentru al proteja.


Daca un producator auto ar face ce zici mai sus, ar intra in mari belele legale. Parca era un caz la golf dsg cu un mort. Uite detalii:

http://www.abc.net.au/news/...ar-recall/4747694

Ontopic, pompa s-a ars sigur de la filtru poate si de la mers indelungat cu nivel mic in rezervor, de unde si racire deficitara.


Ultima modificare facuta de liviu2004 la Dum 02 Mar, 2014 1:55 pm
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca cureti TB si gaurica aia ai rezolvat cu vaporii de benzina.
Daca gasesti un binevoitor sa iti imprumute un senzor de rotatie arbore cotit sa faci o proba...ar fi ideal. Elimini partea cu pornirea din start.
Senzorul crankshaft ( arbore cotit ) si cel camshaft ( arbore cu came ) dau informatii la ECU care e pozitia pistoanelor pentru ca ECU sa dea scanteie in ordinea de aprindere. Daca e defect senzor camshaft Ecu ia informatia de la crankshaft si merge in continuare, si nu ai probleme cu pornirea teoretic.
Daca se defecteaza senzorul crankshaft in timplul mersului motorul mai merge pentru ca ecu o sa ia informatie de la cel camshaft dar dupa oprire nu o sa mai porneasca. Citeste despre senzorul crankshaft si ai sa te lamuresti. Se mai raceste un pic...o mai ia dar pana la urma pica de tot...si nu mai porneste motorul
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@liviu2004...lamureste-ma atunci ce face ecu in cazul asta...sunt confuz acum. Stiu ca trebuie sa protejeze catalizatorul. Baga motorul in limp mode?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
In mod cert incearca. Poate si un injector nu mentine presiunea sau injecteaza aiurea, fiind partial infundat. Cam greu de rezolvat pe forum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR