Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • tdrCT

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Simptome: treapta 3, accelerat putin mai puternic pentru ca urma o depasire, motorul a pierdut brusc putere ca si cum s-ar fi depresurizat ceva, a scazut viteza la 50-60km/h si nu puteam accelera mai mult de atat (intrase in limp mode - max 50km/h sau 2500 rpm).

Cod(uri) eroare: nu am verificat, singura problema pe care o mai are masina este filtrul de particule care era la 80% la ultima revizie. Am facut regenerare pe tester in acel moment.

Exista vreo alta explicatie pentru aceste simptome inafara de filtrul de particule infundat? Ar fii o idee buna sa incerc o curatare a sistemul DPF inainte de a ma arunca spre unul nou? (am gasit pe net un service aparent profi care se ocupa cu asta). Masina si-a revenit dupa ce am repornit-o. KM: ~185.000
----
Model: Astra J 2.0 CDTi
An fabricatie: 2011
Cod motor: A20DTH
Skip ads

  • tdrCT

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
p.s. (nu mai pot da edit la post) in ultima perioada am observat ca dimineata la prima pornire are putine fluctuatii la relanti si scoate fum alb/albastru deschis... isi revina dupa ce pornesc de pe loc. Nu stiu daca sunt legate problemele intre ele. Imi vine sa innebunesc numai probleme am avut in ultima perioada cu ea.
  • tdrCT

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
nu are nimeni vreo idee/sugestie? Sad
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In primul rand afla care e codul de eroare, ca sa nu o luam pe ghicite...
Totusi, parerea mea este ca problema provine de la turbina, posibil overboost... P0234, avand in vedere ca la repornire isi revine.
Daca ar fi fost de la senzorul DPF, motorul ramanea in limp mode pana la resetarea/reinvatarea senzorului, nu isi mai revenea la repornire.
Skip ads

  • tdrCT

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
turbina... super, tot ce mi-am putut dorii. O sa fac o vizita la service saptamana viitoare si speram sa nu ma scuture de tot salariul, dar previziunile sunt sumbre. Multumesc pt raspuns si revin cu noutati de indata ce le am Sad
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pe viitor incearca, pe cat posibil, sa nu mai efectuezi regenerari "pe tester", cele mai eficiente sunt cele in mers... Idea
Cei din service stiu acest lucru, insa prefer sa te "curete" de bani, au nevoie ca de aer..., doar din service mai traiesc...
  • tdrCT

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Nu mi-au luat bani pentru regenerare, au fost ok. Ideea e ca mergand multicel prin oras o tin la 2500 de ture tocmai ca sa fie turata si sa se mai curete DPF. Acum reversul medaliei sa fie ca mi s-a dus turbina... Sper sa nu fie totusi asa grav
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mergand turat prin oras nu vei curata DPF-ul( poate chiar il vei incarca,daca ai cumva probleme cu injectoarele, ulei de proasta calitate, etc...), acesta se curata doar in timpul procesului de regenerare, cand creste temperatura gazelor evacuate si desprinde cenusa acumulata in filtru..., de aceea se recomanda mersul "intins", la turatii, pentru a mari presiunea gazelor evacuate, antrenand totodata si particulele de cenusa..., astfel randamentul creste considerabil fata de o regenerare efectuata in oras, mai mult la relanti, intre ... semafoare...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR