Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • pasy marius

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2011

  • Mesaj Privat
am un opel vectra b din 2001 cu motor z18xe in totdeauna cand afara sunt sub 0 grade se treaza la 3000 de ture si tot asa face cand are clima pornita . dupa ce il accelerez revine la normal
Skip ads

  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
normal.. la o pornire la rece trebuie sa stea ma iturat pentru ca intra soclul care e automat iar dupa un timp cand se incalzeste motorul turatia revine unde trebuie.

In cazul tau .. ca se tureaza la 3000..verifica sa nu traga aer fals pe undeva, EGR , senzor de turatie( trebuie curatat) sau poate fi de la ECU o avea vro errroare incearca priam data o scanare de errori
  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Curata clapeta de acceleratie si vezi sa iti mearga motorasul de relanti bine.
  • pasy marius

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2011

  • Mesaj Privat
da dar si cand este clima pornito tot asa face si nu da nici erori
Skip ads

  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si la mine sta mai turat, gen pana in 1500, dar 3000, acolo cred ca este o problema.
Ceea ce mi s-a parut ciudat, ca si la mine, cum ai spus si tu, daca turez o data, chiar si pe loc nu neaparat in mers, relantiul scade imediat la normal.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Relantiul scade cu cat motorul este mai cald.
La rece e normal sa stea pe la 1300-1500.
3000 e prea mult.Daca nu sunt erori este problema fizica,furtunase crapate,trage aer fals,etc
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
pasy marius a scris:am un opel vectra b din 2001 cu motor z18xe in totdeauna cand afara sunt sub 0 grade se treaza la 3000 de ture si tot asa face cand are clima pornita . dupa ce il accelerez revine la normal


Nu sunt sigur daca la tine este circuit de aer secundar cu pompa...Si la mine face cam la fel doar ca urca doar la 1200-1500rot/min doar 1minut, aproximativ...timp in care pompa de aer secundar ''lucreaza''(se aude un mic suierat, ca sa scriu asa), numai cand este mai rece afara. Dupa ce pompa isi face treaba , se opreste si turatia scade la 850rot/min, constant.
Curata si clapeta de acceleratie cum a scris mai sus kallyo, daca sta turata mai mult de 1 minut(poate nu ai acest circuit de aer secundar) si esti nevoit sa acelerezi ca sa isi revina.
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cangri a scris:Relantiul scade cu cat motorul este mai cald.
La rece e normal sa stea pe la 1300-1500.
3000 e prea mult.Daca nu sunt erori este problema fizica,furtunase crapate,trage aer fals,etc

stiu asta, dar de ce daca o turez o data, chiar si pana la 2000-2500 de ture(imediat dupa pornire) relatiul scade imediat ca si cum ar fi motorul cald.
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Steffano a scris:
cangri a scris:Relantiul scade cu cat motorul este mai cald.
La rece e normal sa stea pe la 1300-1500.
3000 e prea mult.Daca nu sunt erori este problema fizica,furtunase crapate,trage aer fals,etc

stiu asta, dar de ce daca o turez o data, chiar si pana la 2000-2500 de ture(imediat dupa pornire) relatiul scade imediat ca si cum ar fi motorul cald.

Depinde ce inseamna pentru tine imediat. Adica in secumda urmatoare pornirii motorului(cand observi deja ca este turata la 2000rot/min)?...Constructorul recomanda sa lasi motorul sa functioneze normal, nu este bine sa il accelerezi(parerea mea-nu este dacie), mai ales pe timp rece. Ai totusi un Opel, curata acea clapeta si vezi daca se schimba functionarea motorului imediat dupa pornire.
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ksper a scris:
Steffano a scris:
cangri a scris:Relantiul scade cu cat motorul este mai cald.
La rece e normal sa stea pe la 1300-1500.
3000 e prea mult.Daca nu sunt erori este problema fizica,furtunase crapate,trage aer fals,etc

stiu asta, dar de ce daca o turez o data, chiar si pana la 2000-2500 de ture(imediat dupa pornire) relatiul scade imediat ca si cum ar fi motorul cald.

Depinde ce inseamna pentru tine imediat. Adica in secumda urmatoare pornirii motorului(cand observi deja ca este turata la 2000rot/min)?...Constructorul recomanda sa lasi motorul sa functioneze normal, nu este bine sa il accelerezi(parerea mea-nu este dacie), mai ales pe timp rece. Ai totusi un Opel, curata acea clapeta si vezi daca se schimba functionarea motorului imediat dupa pornire.

Imediat inseamna la 2-5 sec dupa pornire. Stiu ca nu terbuie accelerata, dar am observat asta. Nu fac asta, doar spun ca am observat asta
  • pasy marius

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ori cand face asta cand este pornit ac
si daca ail decuplez scade la 900
  • pasy marius

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2011

  • Mesaj Privat
si iarna la rece face la fel pana se incalde motoru la 80 de grade
Skip ads

  • pasy marius

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2011

  • Mesaj Privat
de exemplu cand [pornesc motorul sta in 1200
  • pasy marius

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2011

  • Mesaj Privat
da sta turat dar in momentu in care opresc ac. trece la 900 de ture
  • OctavianMatei

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 y13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
curata clapeta de acceleratie, EGR, si verifica sonda landa. aia poate sa mai dea simptome de genul asta. cu consumul cum stai?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca variaza asa de mult cand pornesti un consumator electric (AC) poate este de la Alternator.. stabilizatorul... incearca sa masori tensiunea la alternator... si vezi cum fluctueaza cand pornesti AC.. nu are voie sa scada foarte tare sau sa creasca foarte mult
daca ECU vede ca tensiunea scade mult comanda mai mult gaz s-o stabilizeze
de la aer fals e putin probabil sa creasca asa de mult turatia
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
OctavianMatei a scris:curata clapeta de acceleratie, EGR, si verifica sonda landa - lambda. aia poate sa mai dea simptome de genul asta. cu consumul cum stai?

Z18XE nu are EGR! Asa ca nu-l cauta! Smile
Ai putea sa verifici si senzorul de temperatura.
  • pasy marius

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2011

  • Mesaj Privat
da am schimbat toti senzorii de temperatura merge perfect acum multumesc mult
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR