Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dakula

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salutare.sunt posesorul unui vectra c an de fabricatie august 2002, benzina 1.8 16 v.masina are ac, 8 airbag-uri, pilot automat, abs. acum vre-o 3 saptamani am inceput sa am probleme cu ea. mergeam linistit cand deodata toate ceasurile de bord (turometru, tahometru, apa, benzina)au cazut si becul de la baterie mi s-a aprisn in bord. cand se intampla asta, daca opream motorul si incercasm sa repornesc n mergea. atunci cand ceasurile nu mai functinau, daca dadeam de o denivelare totul revenea la normal si ma gandeam ca vinovate pot fi sigurntele sau un contact imperfect, sau poate alternatorul.am mers la un mecanic, care mi-a verificat alternatorul si...convins fiind k e alternatorul vinovat, l-am schimbatl(100 A dupa carte)...dar...surpriza....dupa cateva zile....aceeasi problema a reaparut...si am mers la un electrician....mi-au fost verificate releele si sigurantele...concluzia electricianului a fost k masina este ok si nu are nici o problema.am fost la reprezentanta...mi-au schimbat pilotul automat si ceasurile de bord...dar...dupa ce am adus-o acasa....surpriza...ceasurile au cazut si becul la baterie s-a aprins iar, dar de data asta ceasurile de bord au ramas asa(oprite).am oprit motorul, dar cand am incercat sa repornesc motorul imi aparea si un avertisment k as avea probleme cu servo directia.am dus-o iara in service si acum imi schimba iara bordul. intrebarea mea arzatoare...poate cineva sa imi spuna care este problema masinii mele, pentru ca aici nu stie nimeni.eu momentan sunt in anglia si chiar imi doream sa imi cumpar aceasta masina .am mers 1600 km cu ea fara nici un fel de problema. apoi de cand cu problema asta am schimbat bateria, alternatorul, bordul si nu mai stiu ce as putea schimba....in afara de masina desigur.astept o parere profesionista daca se poate.englezii sunt niste idioti...fiecare zice ca are ceva dar nimeni nu stie sigur ce anume:-<
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca ti-au cazut toate ceasurile de la bord si motorul continua sa functioneze,este foarte clar ca ,calculatorul masinii functiona in parametrii normali.
De asemenea,daca atunci cand ceasurile sunt pe[0] si incercand sa pornesti iti apare acea eroare este aproape clar ca firul [+] care alimenteaza bordul [+]comun are contact imperfect.Incearca si identifica acel [+] verificand in prima faza plecarile din releele care se aclanseaza la punerea contactului.Parerea mea este ca tot ce ai schimbat a fost degeaba,iar schimbarea din nou a bordului nu va rezolva problema (sper sa ma insel).Este foarte posibil ca un fir sa fie cu problema ,si simpla miscare a lui (prin demontarea/montarea) unor componente sa restabileasca contactul.
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Acelasi lucru il cred si eu,ai intrrupta tensiunea de alimentare a ceasurilor de bord.Cred ca trebuia sa verifici starea contactelor din mufa de alimentare,eventual sa le cureti cu un spray pt. contacte.In situatia cind persista defectul ,atunci apelai la sevice.Ei pentru cistig pot sa i-ti spuna orice.
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
bateria e originala a masinii ? e posibil sa fie pe duca vreo punte intre elementii bateriei . Imprumuta o baterie si vezi daca mai face figuri .
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Indiferent de starea bateriei nu trebuie sa cada bordul in functionare motor.In cel mai rau caz pot aparea mici fluctuatii de tensiune in instalatie,dar ma indoiesc ca sistemele de excitatie/reglaj tensiune,de la opel sunt precum cele electromecanice de dacia.In mod clar este vorba de contact imperfect,generat fie de o mufa slaba,fie de un cablu ,care din cauza trepidatiei s-a rupt (numai interiorul de Cu)si face contact cand si cum vrea.
  • dakula

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
la contact imperfect m-am gandit si eu pt ca at cand incercam sa pornesc se auzea releul.dar...acum dupa ce mi-au schimabat bordul...am ajuns acasa ok, seara nu am mai putut porni motorul, iar a doua zi cand cautam o platforma sa o duc la service masina a pornit si a mers normal, iar bordul nu a facut nici o figura.singura chestie kre m-a dus cu gandul k bordul cel nou ar putea fi defect era faptul k nu imi arata at cnd pilotul automat era activ, desi el functiona...astept sa vad ce se va intampla luni cand trebuie sa o iau iara...apoi o sa incerc ce mi-ati spus.bateria este noua si luata dupa catalog.:-< iar cu bateria ce-a veche care nu mai putea fi folosita nu am avut problema asta.multumesc frumos pt sfaturi.poate a mai avut cineva aceasta problema?
  • dakula

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
ok...daca ar fi numai ceasurile ar fi o chestie...dar imi aparea si ca alternatorul nu incarca in acel moment cand ceasurile sunt p 0.si mi s-a intamplat sa raman si fara baterie din aceasta cauza:(si servo incepuse sa mearga greu de tot, dar apoi ceasurile au revenit la normal si totul a fost ok (asta cu bordul cel vechi)
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ceasurile cad si in caz de supratensiune de la alternator. In acel moment ECU intra in mod de protectie si nu mai alimenteaza bordul si senzorii. Pune un aparat de masura si verifica tensiunea pe baterie atat la ralanti cat si la 3000 - 4000 ture. Nu trebuie sa depaseasca 14.5V.
  • dakula

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am depistat problema si am rezzolvat-o extrem de simplu. problema era un contact imperfect la mufa de la servo. am curatat-o cu spray si totul a fost ok.nu am mai avut nici o problema de atunci.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR