- mircea archiudean
- *
- 2 mesaje
- din 31 Jul 2013
- Agila 2001
- Mures
mircea archiudean
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor!
Sunt detinator de opel Agila si am o problema :
- De curand am schimbat distributia , garnitura de chiulasa , pompa de apa si uleiul cu filtru.Am observat o problema cu presiunea la ulei la turatie mai mare si viteza de 90 - 100 km / h constanta pe anumite distante se aprinde becul la ulei si bat tachetii ,la turatie pana in 2000 cu viteza 4 si 5 nu se intampla nimic , motorul merge bine si sunetul motorului este silentios . Am cerut parerea mecanicului care mi-a facut reparatiile , mi-a indrugat verzi si uscate cum ca uleiul este de proasta calitate , GM 10 W 40 , am facut schimbul de ulei intr-un service autorizat si constat ca filtrul , la o saptamana de la schimb , este foarte imbacsit cu mizerii iar uleiul era negru , dar la turatie tot mi se aprinde becul la ulei chiar daca am facut schimbul de ulei.Astept parerile voastre cu privire la aceste probleme .Va multumesc!
Sunt detinator de opel Agila si am o problema :
- De curand am schimbat distributia , garnitura de chiulasa , pompa de apa si uleiul cu filtru.Am observat o problema cu presiunea la ulei la turatie mai mare si viteza de 90 - 100 km / h constanta pe anumite distante se aprinde becul la ulei si bat tachetii ,la turatie pana in 2000 cu viteza 4 si 5 nu se intampla nimic , motorul merge bine si sunetul motorului este silentios . Am cerut parerea mecanicului care mi-a facut reparatiile , mi-a indrugat verzi si uscate cum ca uleiul este de proasta calitate , GM 10 W 40 , am facut schimbul de ulei intr-un service autorizat si constat ca filtrul , la o saptamana de la schimb , este foarte imbacsit cu mizerii iar uleiul era negru , dar la turatie tot mi se aprinde becul la ulei chiar daca am facut schimbul de ulei.Astept parerile voastre cu privire la aceste probleme .Va multumesc!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- De curand am schimbat distributia , garnitura de chiulasa , pompa de apa si uleiul cu filtru
Garnitura chiulasa de ce ?
Am cerut parerea mecanicului care mi-a facut reparatiile , mi-a indrugat verzi si uscate cum ca uleiul este de proasta calitate , GM 10 W 40
Ai dreptate cu verzi si uscate. Uleiul GM 10W40 nu e indicat dar de rodaj (daca o fi schimbat segmenti etc) merge, el a curatat motorul cea ce mecanicul tau nu a facut. Deci mizeria in exces gasita la filtru denota ca el a facut treaba de maimuta, repede fara creier.
Da o CAUTARE pe : distributie Z10XE/Z12XE, presiune ulei, sorb ulei, pompa ulei, garnitura distributie sau chiulasa arsa etc. si te vei minuna si lumina.
- mircea archiudean
- *
- 2 mesaje
- din 31 Jul 2013
- Agila 2001
- Mures
mircea archiudean
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2013
- Mesaj Privat
Am ramas fara apa in motor , verific periodic nivelul la apa si ulei iar de la ultima verificare sa fi trecut 10 zile si nu stiu exact pe unde pierdeam apa ,mecanicul mi-a spus ca pe la pompa de apa , mi-a bagat apa in ulei , segmenti nu s-a schimbat . Acum merge binisor, nu se mai aprinde nici un bec , am turat motorul,pe distante scurte, nu se aprinde becul la ulei si nici tachetii nu mai suna , sper sa fi fost doar ceva mizerii prin sorb . Am sa va tin la curent .
Diasxxx
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua! De curand mi se aprinde martorul de presiune ulei in bord cand temperatura trece de 90 grade si la turatii de 1700.. 2100rpm ! Am facut urmatoarele actiuni:
- inlocuit senzor chiulasa
- verificat conexiune senzor pana in mufa ECU
- testat ECU
- schimbat ulei
- curatat sorb pomba ulei
- masurat presiune in chiulasa ( 2 bari relanti si 5 bari la 5000rpm)
Am pus masina pe tester si am observat ca are doi senzori de presiune: cel din chiulasa si inca unul pe care nu l.am identificat in ce loc e! Cel care imi aprinde martorul in bord, e cel pe care nu il gasesc unde se afla! Ma puteti ajuta sa il localizez? Cod motor Z16XEP! Multumesc!
- inlocuit senzor chiulasa
- verificat conexiune senzor pana in mufa ECU
- testat ECU
- schimbat ulei
- curatat sorb pomba ulei
- masurat presiune in chiulasa ( 2 bari relanti si 5 bari la 5000rpm)
Am pus masina pe tester si am observat ca are doi senzori de presiune: cel din chiulasa si inca unul pe care nu l.am identificat in ce loc e! Cel care imi aprinde martorul in bord, e cel pe care nu il gasesc unde se afla! Ma puteti ajuta sa il localizez? Cod motor Z16XEP! Multumesc!
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Diasxxx
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2013
- Mesaj Privat
dgrig1969
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
D.Mihai a scris:Am rezolvat in sfarsit problema; era o o chestie stricata in interiorul cutiei in care sta filtrul de ulei.
Salut. Asta era chestia stricata: https://ecopiese.ro/produs/supapa-filtru-ulei/ ?! Ms.
dgrig1969
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
D.Mihai a scris:Am rezolvat in sfarsit problema; era o o chestie stricata in interiorul cutiei in care sta filtrul de ulei.
Salut. Asta era chestia stricata: https://ecopiese.ro/produs/supapa-filtru-ulei/ ?! Ms.