Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa-mi spuna si mie cineva cum se da baia de ulei jos de la un omega motor de BMW..am dat toate suruburile jos,misca dar nu pot sa o scot de la locul ei,stiu ca trebuie sa ridic motorul dar totusi mai tine undeva.Am spart baia si trebiie sa o dau jos...cum imi recomandati sa o sudez sau sa-mi cumpar alta...daca as gasi,recomandati-mi unde pot sa gasesc...multumesc anticipat
Skip ads

  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
are o traversa care trece pe la jumatatea ei am avut si eu o problema cu baia odata si ajunsesem la concluzia ca singura solutie sa scoti baia e sa desfaci tampoanele si sa ridici usor motorul sau sa sudezi lipesti baia direct pe masina !
  • Mishu05

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 2.5TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Se scoate cu ajutorul unui elevator sau cricuri mari care sa iti permita sa lucrezi pe sub ea + ridicarea motorului de pe tampoane. Eu am avut problema asta la omega B ( unul din motivele pt care am vandut-o) si am dus-o la sudat. Dupa 1 an s-a fisurat din nou, curgea ceva ulei pe acolo. Actualul proprietar a bagat ceva lipici din ala rosu, special dar tot trebuie sa o dea jos si sa o sudeze. E o pacoste baia aia atat de jos si in general garda mica a masinii care combinata cu greutatea de 1700kg ( modelul break) nu dau bine in caz ca se intampla ceva. Eu am tinut masina aproape 2 ani si in afara de cateva chestii printre care si asta cu baia am fost super multumit de ea, e dementiala la drum lung si prin oras, foarte confortabila si spatioasa.
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
daca ai cum sa pregatesti suprafata poxilina face fata cu brio pe bai de ulei din aluminiu si nu numai !
Skip ads

  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am sudat in sfarsit baia de ulei,care ma lasat cu o gaura la buzunar de 700 ron.
Am duso la service si a ridicat-o pe un elevator,a desfacut tampoanele dupa care a pus un dispozitiv care ridica motorul dar tot nu mergea data jos baia, asa ca a dasfacut puntea si astfel a iesit baia.Desfacut baia, sudura si montat=350 ron+buson nou.Ceilalti bani i-am dat pe ulei 8 l(Mobil semisintetic)=240 ron,filtru 32 ron si restul pana la 700 ron i-am dat la baiatul care m-a tractat pana la service.
Urmeaza sa-i fac un scut, ca pe unde merg eu cu ea sigur o fisurez iarasi.
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Cu garda la sol e ciudat. A mea care e 2.0i sta vizibil mai sus decat 2.5 diesel. E drept ca motorul diesel e mult mai greu, dar asta inseamna ca suspensia ar trebui sa fie diferita. Arcuri mai tari, etc. Arcurile sunt diferite si de la Europa de Vest fata de Europa de Est. Nu cred ca ar fi aceleasi si pentru un motor care cantareste X kg si pentru unul care cantareste aproape 2X kg. Pe urma arcurile se si taseaza cu timpul si isi pierd din elasticitate.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR